quote:Op dinsdag 22 januari 2008 19:32 schreef POLLY_IN_LOVE_22 het volgende:
Hey allemaal!!
ik be nieuw op dit forum en ben dan ook benieuwd hoe het zal gaan!
wij zijn nu pas bezig aan de eerste ronde en het klussen zit er al op!
nu is het wachten geblazen of ik ongesteld word of niet.
ik ga er wel van uit want het komt niet vaak voor je meteen aantelt. toch???
![]()
![]()
Als hij rookt heeft dat ook een hele negatieve invloed op de kwaliteit vh sperma. Dat kan door oken wel tot 50% afnemen. Kan je hem niet overhalen tot stoppen? Al is het maar voor 5 maanden, binnen 2 weken is het sperma weer in goede conditie, dat kan hij toch wel volhouden?quote:Op woensdag 23 januari 2008 18:57 schreef Again het volgende:
Haha.. Sja ik rook gelukkig niet. Ik rook wel mee maar mijn vriend probeert wel veel rekening met me te houden. Heb hem nog niet zover gekregen te stoppen..
Ik zou wel wat af kunnen vallenMaar ben al heel gezond aan het eten de afgelopen tijd, allemaal voor ons kindje. De kilootjes gaan er langzaamaan wel af maar ik ben nog wel te zwaar..
Week na nod:quote:
Ik zit ook in de wachttijd, datums geef ik niet.quote:Op donderdag 24 januari 2008 14:12 schreef OooLizaooO het volgende:
Polly, bij mij was het van de eerste keer raak!
Again, ik tel vol spanning mee af!
Bah Fruppel die stomme wachtweken hé! Maarrr misschien wel met dat leuke valentijns/verjaardagscadeautje!
Wanneer ben jij Koningin?
Als je niet zwanger bent is je NOD dan niet op die dag?quote:Op donderdag 24 januari 2008 14:20 schreef Fruppel het volgende:
Jáá ik vond het maar lange weken hoor! Als het raak is betekend dat dat ik mijn NOD heb op de verjaardag van mijn vriend.
Het zou wel heel heel heel leuk zijn als ik dan zwanger blijk te zijn!
Wishfull thinking
Dat hoef jij ook niet meer te doen.quote:Op donderdag 24 januari 2008 14:56 schreef Again het volgende:
[..]
Koningin ik vind jouw tactiek wel ideaal! Na deze NOD ga ik ook effe geen data meer doorgeven, is toch weer wat minder 'bloot' ivm meelezers he! Goeie!
Een goede voorbereiding is het halve werk tochquote:Op donderdag 24 januari 2008 15:14 schreef Again het volgende:
Is het triest dat ik de hele dag al naar Brahm's lullaby luister?![]()
Ik ben héél erg mijn best aan het doen Lizaquote:gewoon allemaal zwanger worden! Nu!
Ik heb er niet echt verstand van, moet het eens opzoeken eigenlijk, want wil volgende cyclus oook ovulatietesten gebruiken. Ik zou denk ik gewoon om de dag aanhouden, toch?quote:Op donderdag 24 januari 2008 20:59 schreef Fruppel het volgende:
Meiden even een klus-vraagje, volgens de ovulatietest heb ik binnen 24 tot 48 uur mijn eisprong (had net EINDELIJK) 2 streepjes op dat gekke ding!!
Lief en ik hebben voor die test geklust, wanneer we kunnen we nu het beste weer klussen ivm de eisprong?
Morgen of zaterdag? Ahhh die test maakt het er niet makkelijker op haha!
Ik zou of vrijdagavond of zaterdagmorgen dan klussen (of allebei)...quote:Op donderdag 24 januari 2008 20:59 schreef Fruppel het volgende:
Meiden even een klus-vraagje, volgens de ovulatietest heb ik binnen 24 tot 48 uur mijn eisprong (had net EINDELIJK) 2 streepjes op dat gekke ding!!
Lief en ik hebben voor die test geklust, wanneer we kunnen we nu het beste weer klussen ivm de eisprong?
Morgen of zaterdag? Ahhh die test maakt het er niet makkelijker op haha!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |