abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56557805
He jammer Fruppel, het zou zo een leuk verjaardagskadotje zijn geweest....
pi_56557939
* Vlindur knuffelt Fruppel

Wat klote joh..

Gefeliciteerd met je vriend en ik hoop dat je in het ziekenhuis hoort dat alles wel goed zit.
Ik hoop zo dat je uit de medische molen blijft!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_56557946
Fruppel, wat balen Ik had nog zo gehoopt
pi_56560388
Oh meiske toch wat zuur op zo'n dag als vandaag... Toch hoop ik dat jullie een fijne dag hebben vandaag! Gefeliciteerd met je manneke!
Dit levensjaar gaat ie papa worden hoor!

Dit is de eerste keer dat we in dezelfde ronde zitten he? Je gaat me inhalen met je korte cyclus!
Hoop snel op duidelijkheid voor jullie!
Knuffel
pi_56560564
Fruppel wat jammer nou zeg
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
  woensdag 6 februari 2008 @ 13:56:02 #206
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_56560871
Gek he Again, met mijn korte cyclus gaat het wel heel snel ineens!
Ik hoop dat deze 10de ronde onze ronde gaat worden, zou wel super zijn!
We hebben nu mijn schoonmoeder en een vriendinnetje op viste en gaan zo even naar mijn vriend zijn opa en oma om een taartje te brengen.
Al met al hebben we een hele leuke dag voor de boeg hoor maar het is wel een domper.

Ik duim heel hard voor jullie meiden, het word tijd dat we weer een goede streepjes regen krijgen!
pi_56566564
Nah..

Bij mij is het iig lekker van de mik. Ik ben *alweer* ongesteld..
Mn lichaam denkt vast dat ie de schade moet inhalen ofzo..
Vaag..
*pok*
pi_56567379
en ook hier de !
Bah. Ik ben er zooo sjacho van deze keer. Ben ook nog verkouden en daarom slik een zooitje paracetamol om overeind te blijven en zelfs daar komt de buikpijn goed door heen zetten.
Wat wel leuk was: gisteren een ventje van 2 weekjes oud in mijn handen gehad...zoooo lief. Maar ik wil mijn eigen kleintje (stampvoet, stampvoet). Ik weet wel dat ik echt niet mag klagen want zo lang zijn we nog niet bezig, maar toch...
Alle anderen ook succes maar weer, we gaan echt gelijk op nu...spannend!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_56567417
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 19:39 schreef mefke79 het volgende:
en ook hier de !
Bah. Ik ben er zooo sjacho van deze keer. Ben ook nog verkouden en daarom slik een zooitje paracetamol om overeind te blijven en zelfs daar komt de buikpijn goed door heen zetten.
Wat wel leuk was: gisteren een ventje van 2 weekjes oud in mijn handen gehad...zoooo lief. Maar ik wil mijn eigen kleintje (stampvoet, stampvoet). Ik weet wel dat ik echt niet mag klagen want zo lang zijn we nog niet bezig, maar toch...
Alle anderen ook succes maar weer, we gaan echt gelijk op nu...spannend!

Daar ben ik het zóóóóóóó mee eens!
*pok*
  donderdag 7 februari 2008 @ 09:11:06 #210
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_56576571
Ook ik sluit me er helemaal bij aan!
pi_56577654
he wat kl*te dat jullie weer ongi zijn geworden zeg!! ik duim dat jullie de volgende ronde een plusje krijgen!

hier nog een week wachten, maar denk dat het deze ronde niks is geworden.. we besloten pas laat in mijn cyclus dat we voor een 2e gaan dus ik heb steeds het gevoel dat mijn eisprong toen al is geweest...
we zien het wel, voel me al weer iets rustiger dan een paar dagen geleden.
Wij zijn dan bezig voor een brusje, toch zit ik wel in spanning te wachten. Bij Sarah was het in 1 keer raak, maar ben nu bang dat het veel langer gaat duren.. sorrie, want sommigen van jullie zijn al een tijd bezig voor een eerste, en wij zijn nog maar net begonnen voor nr 2...
En ons derde wonder Lucas!!
Onze zoon Kevin!
Sarah is al zo oud!!!
pi_56578012
hè meiden wat balen weer zeg dat jullie ongi geworden zijn!!

Wij moeten ook nog een weekje wachten. De eerste ws gelijk raak in de 1e ronde, ben beneiuwd wat deze ronde ons gaat brengen..
Ik heb weer last van gevoelige borsten/tepels en ben met vlagen wat misselijk maar ja, dat had ik vorige keer ook...
  donderdag 7 februari 2008 @ 10:54:31 #213
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_56578144
Meiden ik hoop het zo voor jullie!
CM niet schuldig voelen hoor om wat je schrijft, nergens voor nodig!
Ik duim voor jullie.

Net een gesprek gehad met de assistente van de huisarts, morgen kunnen we de doorverwijzing voor het spermaonderzoek ophalen (had hem al thuis liggen maar heb hem zo goed opgeborgen dat ik hem nergens meer kan vinden ).
  donderdag 7 februari 2008 @ 14:29:02 #214
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_56582691
Hoi meiden

ik wil iedereen een dikke knuffel geven die ongesteld zijn geworden...

ik blijf superhard duimen voor jullie

Fruppel amaai jij hebt goede ha.. dat je al zo snel doorverwijzing krijgt voor onderzoek...
  donderdag 7 februari 2008 @ 15:01:24 #215
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_56583307
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 14:29 schreef lunastar het volgende:
Fruppel amaai jij hebt goede ha.. dat je al zo snel doorverwijzing krijgt voor onderzoek...
Ik heb een hele lieve fijne huisarts, ze vond het geen probleem om alvast een beetje "vooronderzoeken" te doen zeg maar dus zonder problemen kregen we een doorverwijzing van haar!
Ik ga hem morgen ophalen en dan hoop ik komende week de zaadjes weg te kunnen brengen!
  vrijdag 8 februari 2008 @ 10:17:11 #216
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_56598608
Ben vanmorgen het formulier op wezen halen voor de onderzoeken, vind het wel spannend!
We gaan de zwemmers na mijn "groene" dagen pas laten onderzoeken omdat het nu erg kortdag is.
Morgen vieren we de verjaardag van mijn vriendje en dan zal er voor de gelegenheid wel de nodige alcohol vloeien kan me niet voorstellen dat de zwemmers daar beter van worden dus het is wel goed het even uit te stellen.
Over 5 dagen beginnen mijn groene dagen ongeveer weer en dan gaan we niet opsparen maar gewoon lekker klussen.
Ben wel benieuwd hoe mijn eisprong deze maand valt dus ik ga weer de ovulatietesten gebruiken.
Na de teleurstelling van deze menstruatie zijn we weer vol positiviteit voor deze komende ronde hopelijk word ronde 10 een goede ronde!
pi_56601346
Ik hoop met je mee Fruppel!
pi_56607507
Ikke hoop ook het beste!
*pok*
pi_56621204
Ik hoop het ook voor je Fruppel!

Ik word een beetje verward van al die vruchtbaarheidscalculators.
Ze zeggen niet allemaal hetzelfde eigenlijk. De meest vruchtbare dag verschilt nogal heb ik het idee...
pi_56624876
Veel geluk deze ronde dan Fruppel. Balen zeg! Hoop dat het gezellige verjaardag was vandaag en dan positief de 10e rond in.

LVOM, succes met de laatste dagen wachten, kunnen we samen duimen

Ik heb al sinds een dag of 3 krampjes in mijn onderbuik, alsof ik ongi moet worden, maar dat zou in principe nog zeker een week moeten duren. En ik voel me met vlagen misselijk en lamlendig. Maar ik wil me ook niet van alles gaan indenken want dat is dan weer zo'n teleurstelling straks.

Voor mijn gevoel duurt deze cyclus maaaaaanden
pi_56625676
Koningin veel klussen dan maar? Over een langere periode.. Dan zit je zeker goed..

Happyme klinkt spannend zeg! Ga voor je hopen meis!
pi_56628565
Nou ik ga er stiekum zelf steeds meer in geloven hoor.... maar ja je weet het niet he.... Ik heb de hele tijd/dag al zo'n misselijk/weeeig gevoel in me maag. Nog niet dat ik moet kotsen, maar het voelt niet echt lekker. Daarnaast is mijn temperatuur steeds aan de hoge kant. Boven de 37,5 en ijn borsten doen aan allebei de kanten zeer...

Ik kan niet wachten tot ik kan testen. Ben benieuwd hoe lang ik me in kan ouden..

Veel klusplezier koningin!
  zondag 10 februari 2008 @ 22:34:48 #223
57497 happyme28
I'm so happy
pi_56654644
Nou, ik ben lekker onhandig bezig de laatste dagen. Gister verbrand ik mijn hand bij het koken en vandaag ga ik languit doordat ik struikel over een verlengsnoer en heb mijn enkelbanden verrekt. Erg fijn ...pfffff....

Behalve af en toe een krampje in mijn buik, verder geen aanwijzingen dus we wachten fijn nog een weekje af.

LVOM, er zijn toch van die testen die je een aantal dagen voor je NOD al kunt gebruiken
  maandag 11 februari 2008 @ 09:19:46 #224
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_56659817
LVOM wat onwijs spannend! Ik gun het je enorm, wanneer ga je testen?

Wij gaan over een paar dagen weer beginnen met klussen. Pas na deze klusperide gaan we de zwemmers laten onderzoeken.
Hebben zaterdag mijn vriendjes verjaardag gevierd, was erorm leuk en een hele goede afleiding!

Happyme jij maakt het ook wel een beetje spannend he!
Koningin waarom ga je dan geen ovulatietesten gebruiken? Dan kan je het beste bekijken wanneer je je ovulatie hebt!
pi_56663715
quote:
Op maandag 11 februari 2008 09:19 schreef Fruppel het volgende:

Happyme jij maakt het ook wel een beetje spannend he!
Koningin waarom ga je dan geen ovulatietesten gebruiken? Dan kan je het beste bekijken wanneer je je ovulatie hebt!
We zijn pas bezig met de 2e ronde.
Wil me nu nog niet gaan toeleggen aan dat soort testen, nog even zo proberen.
pi_56663926
Wij hebben de klus-dagen ook weer achter de rug. Door allerlei omstandigheden hebben we maar 1x geklust, en 1x op het randje qua vruchtbare dagen zeg maar. Ik heb dan ook eigenlijk niet zo'n spanning, ik ga ervan uit dat we deze ronde gewoon gemist hebben. Is ok, volgende maand beter! Maar goed, nog 9 dagen tot NOD, we zullen zien!
  maandag 11 februari 2008 @ 14:18:15 #227
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_56665004
Koningin was even vergeten dat jullie nog maar kort bezig zijn, dan is het inderdaad niet heel belangrijk om al aan de testjes te gaan.
Gewoon lekker verder klussen!

Reinhilde toch succes met afwachten!
pi_56667789
Spannend LVOMeisje, HappyMe en Reinhilde! Ik duim!

Ik ben verrast door een kennis van mij die kaarten voor mij heeft gelegd. Onder andere over zwangerschap! Dat was heel verhelderend en opluchtend, er zaten een aantal dingen bij die ontzettend waar waren! Ook wat minder leuke dingen maar hopen we maar dat die niet waar zijn
In ieder geval schijn ik gewoon vruchtbaar te zijn Maar moet ik eerst voor mezelf wat keuzes maken/knopen doorhakken, dat blokkeert de boel..

Nu geloof ik er niet in eigenlijk. Maar tóch.. Ze had wel gelijk over die keuzes! Ze wist precies waar ze over gingen, toch freaky he..
We zien het wel!

Fijne week allemaal! Ik nog een paar daagjes werken en dan lekker een weekje vakantie! Ben ik wel aan toe!
Liefs
pi_56669064
Fijne vakantie alvast Again!

Dat het maar snel mag lukken dan.
Ik zou me alleen niet te hard vast pinnnen op die kaartenzegster. Ik ben er altijd maar huiverig voor..

Voor de andere meiden; sterkte!

Hier gaat het zn gangetje. Denk niet dat het er snel van komen zal, die menstruatie is goed van slag.. Hoop wel dat ie snel weer goed is

*IK WIL EEN BEEBIE!! * **NU**
*pok*
pi_56670784
hier nog 3 dagen, maar denk nog steeds dat het deze ronde niet raak is.. ik ga, als de rode duivels wegblijven, pas zaterdag testen
Onze zoon Kevin!
Sarah is al zo oud!!!
pi_56672858
ik heb een beetje een genante vraag... maar 'men' zegt dat je aan cervixslijm kunt zien of je vruchtbaar word. Nu is er bij mij eerlijk gezegd niets te voelen, tenzij ik opgewonden ben
en ik denk niet dat ze dat bedoelen? Of kan je daaruit ook iets afleiden? Ik hoop dat het ook met dat slijm kan, want die ovulatietesten zijn toch wel duur.

Dus; hoe doen jullie dat?
pi_56674059
Erh...ben ik weer.
Ik deed net een ovulatietest en wat blijkt; nu al positief?! Ik dacht dat je ovulatie altijd op een vaste cyclusdag is, dus ik verwachtte hem pas positief over 2 dagen maar kennelijk is werkelijk niets vaststaand. Wat een gedoe.
Zit in ronde zoveel en nog steeds is alles vaag en onduidelijk. KOM OP: GEWOON EEN BEEBIE!
pi_56674098
.

[ Bericht 99% gewijzigd door hellennelleh op 12-02-2008 09:50:45 ]
pi_56678226
hellen, je kan idd aan het slijm zien of je ei eraan komt. Het slijm is dan dikker enje kan er draden van trekken.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_56678247
Ik denk dat ik donderdag een testje ertegenaan gooi. Dan kan ik eventueel het huis versieren als ie positief is.. Leuk valentijnskadootje
Ik vind het wel weer spannend hoor..

Again, alvast een fijne vakantie!

Hellen, dat wordt klussen!

Ben benieuwd Reinhilde!
pi_56678747
Hellen, die ovulatie hoeft niet persé op dezelfde dag te zijn volgens mij. Je lichaam is nou eenmaal raar (dat van mij ook hoor).

LVOM, spannend, donderdag testen!!

Again, fijne vakantie alvast.

Mag je eigenlijk als je pas zwanger bent in een achtbaan of iets dergelijks????
We gaan binnenkort een weekendje Disney doen en als het goed gaat zou ik dan evt. zwanger kunnen zijn, mag ik er gewoon in? Ik loop wat vooruit, maar toch effe weten.
pi_56678934
LVOM, spannend! Laat iets weten!
In principe mag je niet in een achtbaan van het moment dat je zwanger bent.
van www.predictor.nl:
Zwanger in de achtbaan

16 sep 2003

In veel pretparken mag je niet in de achtbaan wanneer je zwanger bent. Waarom is dit, en in welke periode van de zwangerschap geldt dit? Moet je ook al uitkijken in de eerste maanden van de zwanegrschap?

Een achtbaan maakt rare bewegingen, dus degene die erin zitten ook. Zeker omdat de inzittenden schrikken. De stang die tegen je aan zit om je te beschermen zou eventueel te hard in je buik kunnen komen. Maar vaak hebben achtbanen tegenwoordig van die armsteunen, hiervoor geldt dit niet.
Het is dus meer het stootgevaar. Dit risico wordt groter naarmate je verder zwanger bent.
  dinsdag 12 februari 2008 @ 09:59:39 #238
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_56679394
hellennelleh ik had vorige keer ook al heel snel een positieve ovulatietest terwijl mijn menstruatie net voorbij was zeg maar.
Ik heb trouwens ook maar weinig veranderingen in mijn cervix slijm hoor, ik kan daar echt geen touw aan vast knopen en vertrouw daar dan ook niet op.
pi_56679651
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 09:30 schreef OooLizaooO het volgende:
LVOM, spannend! Laat iets weten!
In principe mag je niet in een achtbaan van het moment dat je zwanger bent.
van www.predictor.nl:
Zwanger in de achtbaan

16 sep 2003

In veel pretparken mag je niet in de achtbaan wanneer je zwanger bent. Waarom is dit, en in welke periode van de zwangerschap geldt dit? Moet je ook al uitkijken in de eerste maanden van de zwanegrschap?

Een achtbaan maakt rare bewegingen, dus degene die erin zitten ook. Zeker omdat de inzittenden schrikken. De stang die tegen je aan zit om je te beschermen zou eventueel te hard in je buik kunnen komen. Maar vaak hebben achtbanen tegenwoordig van die armsteunen, hiervoor geldt dit niet.
Het is dus meer het stootgevaar. Dit risico wordt groter naarmate je verder zwanger bent.
Dat zou wel balen zijn.......
Bedankt voor de info.
  dinsdag 12 februari 2008 @ 11:02:40 #240
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_56680521
Nou zou ik de site van predictor weer niet als richtlijn aanhouden heel eerlijk gezegd. Geen idee waarom eigenlijk...
En als ze het hebben over stoot gevaar, dat is er dus totaal niet in de eerste paar weken. Je baarmoeder zit dan nog achter je schaambeen en daar komt die stang never nooit niet in de buurt.

Als je het echt wilt weten zou ik gewoon een vk bellen en het daar vragen.

Maar voor je eigen gemoedsrust zou ik het geloof ik sowieso achterwege laten. Je weet nooit, en stel dat... dan vraag je je volgens mij altijd af of het daardoor zou kunnen komen.
pi_56690097
LVOM, spannend, ik test (als het nog nodig is) donderdag met je mee!

Koningin, toen ik net zwanger was gingen we naar de Efteling. Ik heb toen mijn vk gevraagd en die zei dat het best mocht, de achtbaan in. Maar ik durfde niet.. wat BE zegt, ik zou het mezelf nooit kunnen vergeven als er toch iets zou gebeuren, ondanks dat het helemaal niet daardoor hoefde te komen.
Onze zoon Kevin!
Sarah is al zo oud!!!
pi_56697498
Ik heb wat speurwerk gedaan. In principe mag je in het begin gewoon overal in omdat je nog geen buik hebt die in de weg zit. Deze gaat dan tegen stangen en beugels aan.
Maar ik denk dat ik maar wat op de tassen ga letten dit keer (als het zo zou zijn...).

2 die gaan testen morgen Spannend!!!!
pi_56697562
Mogguh
  woensdag 13 februari 2008 @ 09:35:26 #244
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_56698117
Heb je wat te vertellen Again?
pi_56699134
Die smiley doet inderdaad denken van wel
pi_56699252
idd, Again, wat wil je ons vertellen?
Onze zoon Kevin!
Sarah is al zo oud!!!
pi_56700697
Nou Again weet het wel spannend te houden!
Morgen twee testers, spannenddddddd!!!
  woensdag 13 februari 2008 @ 12:47:11 #248
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_56701561
Ik hoop dat Again wat leuks te vertellen heeft en dat we morgen 2 positieve testers hebben!
Wij beginnen morgen weer met klussen!
pi_56701901
Ik hoop het ook!
Het wordt tijd dat er hier nog eens wat 2 streepjes komen!
Veel kusplezier frups!!!

[ Bericht 0% gewijzigd door OooLizaooO op 13-02-2008 13:05:15 (kus en kLus plezier natuurlijk ) ]
  woensdag 13 februari 2008 @ 13:07:54 #250
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_56701962
Ik teken voor een streepjesregen !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')