quote:Op woensdag 6 februari 2008 19:39 schreef mefke79 het volgende:
en ook hier de![]()
!
Bah. Ik ben er zooo sjacho van deze keer. Ben ook nog verkouden en daarom slik een zooitje paracetamol om overeind te blijven en zelfs daar komt de buikpijn goed door heen zetten.
Wat wel leuk was: gisteren een ventje van 2 weekjes oud in mijn handen gehad...zoooo lief. Maar ik wil mijn eigen kleintje (stampvoet, stampvoet). Ik weet wel dat ik echt niet mag klagen want zo lang zijn we nog niet bezig, maar toch...
Alle anderen ook succes maar weer, we gaan echt gelijk op nu...spannend!
Ik heb een hele lieve fijne huisarts, ze vond het geen probleem om alvast een beetje "vooronderzoeken" te doen zeg maar dus zonder problemen kregen we een doorverwijzing van haar!quote:Op donderdag 7 februari 2008 14:29 schreef lunastar het volgende:
Fruppel amaai jij hebt goede ha.. dat je al zo snel doorverwijzing krijgt voor onderzoek...
We zijn pas bezig met de 2e ronde.quote:Op maandag 11 februari 2008 09:19 schreef Fruppel het volgende:
Happyme jij maakt het ook wel een beetje spannend he!
Koningin waarom ga je dan geen ovulatietesten gebruiken? Dan kan je het beste bekijken wanneer je je ovulatie hebt!
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 09:30 schreef OooLizaooO het volgende:
LVOM, spannend! Laat iets weten!
In principe mag je niet in een achtbaan van het moment dat je zwanger bent.
van www.predictor.nl:
Zwanger in de achtbaan
16 sep 2003
In veel pretparken mag je niet in de achtbaan wanneer je zwanger bent. Waarom is dit, en in welke periode van de zwangerschap geldt dit? Moet je ook al uitkijken in de eerste maanden van de zwanegrschap?
Een achtbaan maakt rare bewegingen, dus degene die erin zitten ook. Zeker omdat de inzittenden schrikken. De stang die tegen je aan zit om je te beschermen zou eventueel te hard in je buik kunnen komen. Maar vaak hebben achtbanen tegenwoordig van die armsteunen, hiervoor geldt dit niet.
Het is dus meer het stootgevaar. Dit risico wordt groter naarmate je verder zwanger bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |