Ik duim voor je!quote:Op maandag 4 februari 2008 10:19 schreef Fruppel het volgende:
CM wat leuk dat jullie voor een tweede gaan! Heel erg veel succes met klussen!
LVOM ik duim voor je dat het raak zal zijn!
Ik vind het zo spannend weer! Nog maar 3 dagen tot mijn NOD.
Net zoals elke maand voel ik ook deze maand weer niets wat me doet denken aan een mogelijke zwangerschap, beetje zere borsten maar niet noemenswaardig.
Wel zaterdag en gister met vlagen misselijk geweest maar dat kan ook komen door het buikgriep virus wat overal heerst.
Durf niet heel erg te hopen, ben veel te bang voor de teleurstelling keer op keer.
Het stomme is dat ik vandaag weer helemaal nergens last van heb en mede daardoor kan ik me bijna niet voorstellen dat ik zwanger zou kunnen zijn.quote:Op maandag 4 februari 2008 11:19 schreef OooLizaooO het volgende:
Fruppel, jij houdt het toch spannend hoor! Die symptoompjes lijken wel heel erg op die van mij!
quote:Op maandag 4 februari 2008 10:52 schreef miss_sly het volgende:
Fruppeltje, spannend hoor. Ik hoop zo dat je eindelijk eens mag verhuiizen
Ja, dat luikje in je buik naar believen te openen lijkt me ook wel watquote:Op maandag 4 februari 2008 11:40 schreef Fruppel het volgende:
Thanks Vlindur!
[..]
Het stomme is dat ik vandaag weer helemaal nergens last van heb en mede daardoor kan ik me bijna niet voorstellen dat ik zwanger zou kunnen zijn.
Het is zo niets zeggend allemaalsoms zou het maar wat makkelijk zijn als je even in je buik kon kijken om te zien of er iets zit of niet, scheelt een boel teleurstellingen misschien.
Dit worden 3 lange dagen!
Zou ik heel graag doen, maar ik vrees dat dat nog wel even gaat duren. Ga maar vast hoor, als je op mij moet wachten zou het nog wel eens lang kunnen gaan durenquote:verhuis jij dan gezellig met me mee?
Ja he het lijkt een fijne optie, ik zou dan denk ik heel vaak kijkenquote:Op maandag 4 februari 2008 11:49 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ja, dat luikje in je buik naar believen te openen lijkt me ook wel wat
[..]
Zou ik heel graag doen, maar ik vrees dat dat nog wel even gaat duren. Ga maar vast hoor, als je op mij moet wachten zou het nog wel eens lang kunnen gaan duren![]()
Ik weet het ook nietquote:Op dinsdag 5 februari 2008 12:08 schreef Fruppel het volgende:
Ik weet het niet! Kan dat dan zo vlak voor mijn NOD?
WIl nauurlijk de moed ook liever niet opgeven maar het is soms wel lastig.
Ik kan me voorstellen dat je collega's soms wat raar opkijken als ze je bezig zien vandaagquote:Op dinsdag 5 februari 2008 15:17 schreef Fruppel het volgende:
Véél te spannend heb er gewoon hoofdpijn van haha!
Ik voel me gewoon zo lekker dat ik me uberhaupt niet voor kan stellen dat ik ongesteld ga worden, over het algemeen heb ik ervoor echt wel last van de standaard kwaaltjes maar ook die blijven tot nu toe uit!
Mijn borsten doen geen zeer, heb er al steeds aan gevoeld haha!
Is het al donderdag pfff!
Ik hou mijn adem ook in Again, dit is echt vreselijk haha
quote:Op dinsdag 5 februari 2008 15:40 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat je collega's soms wat raar opkijken als ze je bezig zien vandaag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |