quote:Op dinsdag 22 januari 2008 15:08 schreef k_man het volgende:
Hmmppff, camera vergeten. Geen zin om terug te gaan. Nou ja, mobieltje moet ook kunnen, toch?
[ afbeelding ]
Geef mij die woonkamer es !quote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:58 schreef Antal het volgende:
Deel 5 alweer..
Plaats hier de meest wagelijke, rare en afzichtelijke interieuren van woningen op FUNda..
[ afbeelding ]
Whehe..quote:Op dinsdag 22 januari 2008 15:15 schreef Sanne het volgende:
Dit is gewoon een Doe Maar keuken!!
[ afbeelding ]
Skunk!
En hier dan...quote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:55 schreef teamlead het volgende:die keuken.. jezus.. je zult daar 's ochtends met je duffe kop naar binnen wandelen
Ik ook.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:03 schreef pjizzle het volgende:
Ik zou binnen een week zelfmoord plegen met zo een interieur.
Hier zou ik graag mn kinderen in los willen latenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:03 schreef pjizzle het volgende:
Eigenaar is hoogst waarschijnlijk kleurenblind,
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
In de zomer kunt u in de schaduw van de berk zitten
hmz.. vind ik juist wel mooiquote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:03 schreef pjizzle het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als je dit vergelijkt met die echt erge woningen valt deze woning reuze mee.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:00 schreef beelz het volgende:
[ afbeelding ]
Mooie ruime woonkamer...
[ afbeelding ]
Schitterende keuken, let op de details zoals het mooie matchende servies...
[ afbeelding ]
Een stoel om in de gaten te houden dat niemand het mooie gordijn jat.
[ afbeelding ]
Deze schitterende lamp krijg je erbij.
Hoort niet thuis in dit topic, ziet er gewoon uit als een normale woning.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:00 schreef beelz het volgende:
[ afbeelding ]
Mooie ruime woonkamer...
[ afbeelding ]
Schitterende keuken, let op de details zoals het mooie matchende servies...
[ afbeelding ]
Een stoel om in de gaten te houden dat niemand het mooie gordijn jat.
[ afbeelding ]
Deze schitterende lamp krijg je erbij.
Schoot hard in de lach, fantastischquote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:27 schreef beelz het volgende:
[ afbeelding ]
En daarom moet je je huis niet in laten richten door hippies op een LSD-trip.
Is het huis van mijn buren... ik ben er dus wel eens binnen geweest. Er is een reden dat dat huis van een half miljoen is gezakt naar 380000 euro en het staat al 3 jaar te koopquote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:37 schreef Deliah het volgende:
[..]
Als je dit vergelijkt met die echt erge woningen valt deze woning reuze mee.
Ziet er prima uit!
Is waarschijnlijk ook het enige huis wat niet in Limburg staatquote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:40 schreef TC03 het volgende:
[..]
Hoort niet thuis in dit topic, ziet er gewoon uit als een normale woning.
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:27 schreef beelz het volgende:
[ afbeelding ]
Is dat een vliegendeschotel ofzo :Squote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:05 schreef Via_Garibaldi het volgende:
Maar, maar, maar,
[ afbeelding ]
Wel dit uitzicht
quote:In de woonkamer is een ligbad gesitueerd met mozaïek betegelde wanden en vloer
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:46 schreef beelz het volgende:
[ afbeelding ]
Ook mooi, een binnenplaats met parket. Of een extra kamer met een naar binnen openende buitendeur. Of heeft iemand hier een dak boven zijn tuin getimmerd?
[ afbeelding ]
Is dat in Eindhoven? Daar zou zo een gebouw moeten staan.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:50 schreef Ultralaser het volgende:
[..]
Is dat een vliegendeschotel ofzo :S
quote:
Ik zocht eerst hier in de buurt want de plaatsen hier ken ik wel. Daar vond ik vrij normale dingen eigenlijk... toen ben ik in Limburg gaan zoeken en was het elke woning raakquote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:53 schreef Dreammaster het volgende:
[..]
[..]
![]()
![]()
![]()
Jij weet ze wel te vinden he?
quote:De extreem verduisterende gordijnen in combinatie met de hippe lamp en het kekke behang maken deze kamer een toppunt van interieur design.
Idols is er niks bij..quote:Op dinsdag 22 januari 2008 17:11 schreef Lov1 het volgende:
[ afbeelding ]
Ons toppunt van de avond is met de ganze familie op onze kekke, gele bank kijken wie er nu weer eens door de deur komt!
Ik vind 'm tofquote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:27 schreef beelz het volgende:
[ afbeelding ]
Nou... eigenlijk is die woonkamer best ok.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:03 schreef pjizzle het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Pffff.... mensen die het Evoluon niet kennen.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:53 schreef Deliah het volgende:
[..]
Is dat in Eindhoven? Daar zou zo een gebouw moeten staan.
Niks mis mee, ziet er zelfs wel fraai, strak uit.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:16 schreef Timooon het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gezellig!
Wereldschuwtuig.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 17:36 schreef k_man het volgende:
[..]
Pffff.... mensen die het Evoluon niet kennen.
Ik denk dat het tv aan het kijken is want de afstandsbediening is ook verdwenen.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 17:47 schreef Rewimo het volgende:
Wat ligt er toch in die box
[ afbeelding ]
Hee, nu is het weg!
[ afbeelding ]
Dat had ik nog niet eens gezienquote:Op dinsdag 22 januari 2008 17:56 schreef RealZeus het volgende:
Ik denk dat het tv aan het kijken is want de afstandsbediening is ook verdwenen.
Wat kunnen planten snel veranderen trouwens.
de geurverfrisser op de tafel is ook wegquote:Op dinsdag 22 januari 2008 18:06 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dat had ik nog niet eens gezien't Vast zo'n spelletje van Zoek de 7 verschillen
Het lampje met blauwe olie: 4quote:Op dinsdag 22 januari 2008 18:09 schreef teamlead het volgende:
de geurverfrisser op de tafel is ook weg
we zitten al op 3
volgens mij is dat die luchtverfrisserquote:
Box naar rechts geschoven en kussens verplaatstquote:Op dinsdag 22 januari 2008 18:14 schreef teamlead het volgende:
[..]
volgens mij is dat die luchtverfrisser
Maar met het ontbrekende bonbonschaaltje zitten we alsnog op 4
edit: en de al genoemde bloem/plantmetamorfose natuurlijk.... 5
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 18:16 schreef Rewimo het volgende:
Er zit een panda in de spiegel!
[ afbeelding ]
De box is verplaatst en er ligt nu iets op de eerste verdieping van de tafel...quote:Op dinsdag 22 januari 2008 18:09 schreef teamlead het volgende:
[..]
de geurverfrisser op de tafel is ook weg
we zitten al op 3
Die kussensquote:
Idd die planten! Dit kan zo in een 'zoek de verschillen' spelquote:Op dinsdag 22 januari 2008 17:56 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik denk dat het tv aan het kijken is want de afstandsbediening is ook verdwenen.
Dit doet me denken aan het huis van Laura en Robert in GTST anno 1995quote:Op dinsdag 22 januari 2008 18:17 schreef ABBA_Jehova het volgende:
Streepbehang en oranje deuren![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
kussen ook andere plek en de mobiel boven de box heeft gedraaidquote:Op dinsdag 22 januari 2008 18:20 schreef OA het volgende:
[..]
De box is verplaatst en er ligt nu iets op de eerste verdieping van de tafel...
Phone home!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:05 schreef Via_Garibaldi het volgende:
Maar, maar, maar,
Wel dit uitzicht
Zou daar zo een gebouw moeten staan, of morgen pas?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:53 schreef Deliah het volgende:
[..]
Is dat in Eindhoven? Daar zou zo een gebouw moeten staan.
De snoeppot is leeg, en de kussentjes liggen anders. En een of ander raar ding is van tafel af..quote:Op dinsdag 22 januari 2008 17:56 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Prachtig, moest er hardop om lachen (krijg rare blikken van vriend)quote:Op dinsdag 22 januari 2008 18:16 schreef Rewimo het volgende:
Blingbling
Let op het gouden kussen op de bank en de matchende fotolijsten![]()
[ afbeelding ]
Nja, die prullenbak had natuurlijk goudkleurig moeten zijn![]()
[ afbeelding ]
De badkamer - met hond - maakt dan weer veel goed
[ afbeelding ]
Er zit een panda in de spiegel!
[ afbeelding ]
Die halogeenlamp bij het raam staat ook zo lekker recht.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 18:51 schreef ABBA_Jehova het volgende:
Weer zo'n volgepropte woonkamer waar je je kont amper kunt keren. En altijd weer die onvermijdelijke prullaria op het tv-toestel.
[ afbeelding ]
nou op die keuken daar is iemand wel creatief helemaal op los gegaan.... erg orgineel....quote:Op dinsdag 22 januari 2008 18:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
[ afbeelding ]
Voor een kleine 140.000 euro is deze ruime zithoek met moderne keuken van u!
Dat lijkt me toch meer een weefgetouw ofzoquote:Op dinsdag 22 januari 2008 18:41 schreef OA het volgende:
Een uitnodigende logeerkamer...
[ afbeelding ]
Dacht dat we Funda wel genoeg afgestruind zouden hebben voor deze reeks, maar mèn, wat een godvergeten klerezooi is hier weer gevonden. Schaamteloos.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 15:59 schreef snoopy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hey, opa! Jij ook hier.quote:
Brrrr, wat een verschrikking ja!! Hoe kun je dààr nou in wonen???quote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:03 schreef pjizzle het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is het nou nog niemand opgevallen dat die panda nergens te zien is in die badkamerquote:Op dinsdag 22 januari 2008 18:57 schreef wyccie het volgende:
Die panda is leuk! De panda en de hond kijken elkaar zo lief aan.
Daar dacht ik ook aan. Maar kom op: ziet dit huis eruit alsof men panda's op een spiegel plakt?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 20:22 schreef boterhoofd het volgende:
Misschien op de spiegel zelf geplakt?
Ook was het eerst licht buiten en daarna donker.. volgens mij zitten we ondertussen aan de tien verschillenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 18:35 schreef TheFrankey het volgende:
[..]
kussen ook andere plek en de mobiel boven de box heeft gedraaid
Tis nog steeds mijn huis en ik ga nú mijn krantje lezen, foto's maken of niet.. tis mijn huis!! ik laat me toch zeker niet weg jagen..quote:
quote:
Niet helemaal hoe ik het in zou richten, maar zie hier niet de overkill aan tokkie-furniture of soortgelijkquote:Op dinsdag 22 januari 2008 20:35 schreef Rewimo het volgende:
Gezellige woonkamer
[ afbeelding ]
Gezellige badkamer
[ afbeelding ]
Gezellige slaapkamer I
[ afbeelding ]
Gezellige slaapkamer II
[ afbeelding ]
Gezellige slaapkamer III
[ afbeelding ]
Gezellige slaapkamer IV
[ afbeelding ]
Gezellige slaapkamer V
[ afbeelding ]
En natuurlijk de gezellige tuin
[ afbeelding ]
Wat ligt daar nou links in die hoek? Het lijkt wel een opblaaspopquote:Op dinsdag 22 januari 2008 20:45 schreef Rewimo het volgende:
De partyruimte mag er ook zijn
[ afbeelding ]
Vergeet opa's drankvoorraad niet... links, onder het bankjequote:Op dinsdag 22 januari 2008 20:52 schreef Zitzak het volgende:
"Schat, staat opa's bruinlederen fauteuil goed in beeld?"
"Ja hoor, maak je dáár maar niet druk om"
[ afbeelding ]
toch dement, is tie zo weer vergetenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 20:52 schreef Zitzak het volgende:
"Schat, staat opa's bruinlederen fauteuil goed in beeld?"
"Ja hoor, maak je dáár maar niet druk om"
[ afbeelding ]
Gouden randjes tussen de schrootjesquote:Op dinsdag 22 januari 2008 20:53 schreef debuurvrouw het volgende:
mijn huis heeft een kast
[ afbeelding ]
en een handige plank
[ afbeelding ]
en een goed geventileerde aanbouw
en een trap
[ afbeelding ]
en een toilet als je moet smurfen
[ afbeelding ]
kopen?!
`quote:Op dinsdag 22 januari 2008 21:13 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Gouden randjes tussen de schrootjes
Tandenpoetsen met zijn vieren tegelijk!!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 21:14 schreef ChatGirl het volgende:
Wat moet je met vier wasbakken op een rij?
[ afbeelding ].
Toch handig als je 8 kinderen, opa & oma, tante Mohammed en ome Mohammed bij je wonen?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 21:14 schreef ChatGirl het volgende:
[ afbeelding ].
lijkt me meer voor kleine Roelof-Jan en Berend-Janquote:Op dinsdag 22 januari 2008 21:16 schreef Zitzak het volgende:
Nou, voor papa, mama, kleine Sterre en Teintje!
Da's vast kunstquote:Op dinsdag 22 januari 2008 21:21 schreef ChatGirl het volgende:
Wat hangt er aan het plafond?
[ afbeelding ]
Takken om een leguaan overheen te laten klauteren of zo?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 21:21 schreef ChatGirl het volgende:
[ afbeelding ]
En daarna een bal door het basketbalnetje te laten gooienquote:Op dinsdag 22 januari 2008 21:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Takken om een leguaan overheen te laten klauteren of zo?
da's wel te hopen jaquote:
Zullen die misschien ooki een leguaan hebben die vrij rond mag lopen??quote:Op dinsdag 22 januari 2008 21:21 schreef ChatGirl het volgende:
[ afbeelding ]
Over welke panda hebben jullie het dan?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 20:19 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Is het nou nog niemand opgevallen dat die panda nergens te zien is in die badkamer
Ene kant (zonder panda)
[ afbeelding ]
Andere kant (met panda - je ziet wèl de weerspiegeling van de fotograaf in diezelfde spiegel)
[ afbeelding ]
Waar is die panda dan?
Héééééé, m'n panda!quote:
Oja.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 21:39 schreef Cootjecarton het volgende:
Panda in de spiegel
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 21:44 schreef zoeperzazke het volgende:
Voor de collectie smurf: hadden we de trapbekleding al gehad?
Oeh!! Die had ik ook al gezien, Tilburg, toch?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 21:44 schreef zoeperzazke het volgende:
*slik*
(zegt de makelaar: Men dient rekening te houden met een renovatie. Joh)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
volgens mij is de makelaar verkleed als panda de foto's aan het makenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 18:57 schreef wyccie het volgende:
[..]
Die panda is leuk! De panda en de hond kijken elkaar zo lief aan.
Who died and made you god?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:40 schreef TC03 het volgende:
Wat puntjes...
1. Foto's van een kale woonkamer met een paar meubels erin horen hier NIET thuis. Het is toch overduidelijk dat de mensen al verhuisd zijn en even een paar meubels neerzetten voor de foto.
2. Die 'handige lage lamp' van een paar foto's terug: zie punt 1.
3. En lege woonkamers horen hier imo al helemaal niet thuis. "Minimalistisch ingericht" stond er dan semi-grappig bij, ja duh...
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 17:11 schreef Lov1 het volgende:
[ afbeelding ]
Ons toppunt van de avond is met de ganze familie op onze kekke, gele bank kijken wie er nu weer eens door de deur komt!
Ergens vind ik dat wel weer heel stijlvol, maar toch een beetje over the topquote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:04 schreef cannonball het volgende:
Voor hokjesdenkers
[ afbeelding ]
WEPINK (mocht 'ie eerder voorbijgekomen zijn: sorry)
[ afbeelding ]
Jij komt via GeenStijl?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:09 schreef NoelGallagher het volgende:
Het zou me niks verbazen als 80% van wat hier getoond wordt, van een fokker is
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 21:54 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Driemaal raden wie hier naast me zit? De eigenaar (nog wel) van deze smurfentrap
Mee eensch, zoals die droom van een kinderkamer enzo!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:12 schreef Brighteyes het volgende:
Ik zou wel zo ongeveer om de andere post eentje willen quoten met een![]()
![]()
Dat deed ik ook, maar dan livequote:
zo'n topic is al ergensquote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:20 schreef Cootjecarton het volgende:
Geweldig topic!!!!
Als alle foto's geweest zijn dan graag foto,s van marktplaats aanbiedingen! lijkt me ook leuk
Shit! Eng!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
Geniet van het uitzicht en de zon op het royale dakterras...
[ afbeelding ]
... welke is te bereiken op conventionele wijze
[ afbeelding ]
Wij adviseren wel eventuele drankjes en hapjes beneden te nuttigen, omdat men 2 handen nodig heeft dit schitterende dakterras te bereiken
Gewoon door het dakraam joh!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
Geniet van het uitzicht en de zon op het royale dakterras...
[ afbeelding ]
... welke is te bereiken op conventionele wijze
[ afbeelding ]
Wij adviseren wel eventuele drankjes en hapjes beneden te nuttigen, omdat men 2 handen nodig heeft dit schitterende dakterras te bereiken
Werkt vast ook niet echt goed om te verkopen, zo'n poes. Zodra die beesten het huis uit zijn, zit het huis vol met vlooien ipv die beesten.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 21:44 schreef zoeperzazke het volgende:
Achtertuin waar je op zomerse dagen lekker kunt zitten:
[ afbeelding ]
Schat, ik voel dat er iets tussen ons in ligt.
[ afbeelding ]
Absoluut niks mis met het huis, maar poesen Poes
[ afbeelding ]
Briljant behang!
[ afbeelding ]
Voor de collectie smurf: hadden we de trapbekleding al gehad?
[ afbeelding ]
*slik*
(zegt de makelaar: Men dient rekening te houden met een renovatie. Joh)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kan hem zo even niet vinden, de zoekfunctie werk weer eens niet echt mee. De reeks heet volgens mij 'Marktplaats sukkels' oid.quote:
Bedankt voor je moeite, ik ga kijken of ik iets kan vinden, vind dit zo leuk zit al vanaf 7 uur achter me pc!!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:36 schreef maok het volgende:
[..]
Kan hem zo even niet vinden, de zoekfunctie werk weer eens niet echt mee. De reeks heet volgens mij 'Marktplaats sukkels' oid.
Hippe urinoirsquote:Op dinsdag 22 januari 2008 21:14 schreef ChatGirl het volgende:
[ afbeelding ].
Volgensmij niet tussen Amsterdam - Zaanstad spoorlijn hoor (die heeft volgensmij meer dan 2 banen), daar is geen dergelijke natuur te vinden, enkel tunnel, gebouwen, autowegen, fabrieken. Denk dat het meer richting purmurend of de andere afgelegen plekken ligt.quote:Op maandag 21 januari 2008 23:01 schreef Rewimo het volgende:
[..]
't Is de spoorlijn tussen Amsterdam en ZaanstadElke 5 minuten een trein. Beide kanten op.
Ik heb het idd gevonden marktplaats sukkels, was ook wel grappig maar dit hier is grappiger een foto zegt nou eenmaal meer dan woorden.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:39 schreef Cootjecarton het volgende:
[..]
Bedankt voor je moeite, ik ga kijken of ik iets kan vinden, vind dit zo leuk zit al vanaf 7 uur achter me pc!!
Maar op Marktplaats heb je toch ook fantastische foto's van zesdehands banken enzo? Genoeg beeldmateriaal daar.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:51 schreef Cootjecarton het volgende:
[..]
Ik heb het idd gevonden marktplaats sukkels, was ook wel grappig maar dit hier is grappiger een foto zegt nou eenmaal meer dan woorden.
Dit kon mijn huis zijn.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 20:09 schreef Nanook24 het volgende:
Het huis van onze oude overburen staat te koop. Ik was er nog nooit binnen geweest maar nu het op Funda staat heb ik daar ook zeker geen spijt van.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tja...het is wél kleurig natuurlijk
Ja maar ik vind jullie teksten er zo geweldig bij!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:53 schreef Zitzak het volgende:
[..]
Maar op Marktplaats heb je toch ook fantastische foto's van zesdehands banken enzo? Genoeg beeldmateriaal daar.
WTF?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:57 schreef Zitzak het volgende:
Hebben jullie een kraan in de douche ooit zo laag zien hangen?
LOLquote:Op dinsdag 22 januari 2008 18:54 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Nou ja, voor een voormalig slachthuis van 4 ton kan je er niks van zeggen.
quote:De woning is een voormalige boerderij met slagerij geweest en dient volledig gerenoveerd te worden.
Zo stel ik me een parenclub voor..quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:10 schreef Zitzak het volgende:
Volgens mij heb ik de winnaar van vandaag! Een huis voor de ware romanticus!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, bizar hè? Misschien wonen hier wel 'little people' (politiek correcte term)quote:
Je loopt bij mensen naar binnen te loeren?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:40 schreef ChRoNiC het volgende:
Mooi topic dit. Niet te geloven wat mensen voor inrichtingen hebben. Ik verbaas me er op straat altijd al over.
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:03 schreef pjizzle het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je kan zeggen wat je wilt, maar die bakstenen zijn heel fraai aangelegd!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:33 schreef Rewimo het volgende:
De gehele woning is schitterend verbouwd zo is de woning o.a. voorzien van een fraai aangelegde achtertuin
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:19 schreef DonJames het volgende:
[..]
Zo stel ik me een parenclub voor..
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 21:58 schreef MissBliss het volgende:
Waarom kiezen tussen verschillende tegeltjes als je ze ook gewoon allemaal kan nemen?
[ afbeelding ]
Ik moest ook al aan zoiets denken.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:19 schreef DonJames het volgende:
[..]
Zo stel ik me een parenclub voor..
Welke weirdo's zetten die banken nou zo neer??? Je kan de deur nieteens meer gebruiken...quote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:04 schreef zoeperzazke het volgende:
We doen de lampjes wel aan, dan lijkt het niet zo donker.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
had ik al eerder gepost... en daar betaal je dus 7,5 ton voor (uit mijn hoofd)..... Maar huis buitenkant is beauty!!!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:07 schreef MissBliss het volgende:
Kleur
[ afbeelding ]
Kleur
[ afbeelding ]
Kleur
[ afbeelding ]
Kleur
[ afbeelding ]
Kleur
[ afbeelding ]
En dan deze keuken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:22 schreef Zitzak het volgende:
We zijn nu in Vinkeveen beland.
Kim ziet 't niet meer zitten
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:21 schreef Zitzak het volgende:
De man van de slofjes heeft nét z'n blaas nog even geleegd.
quote:Op woensdag 23 januari 2008 00:25 schreef Pek het volgende:
Optimistisch ingesteld, dat mag ik wel. De verkocht-sticker hangt al klaar![]()
[ afbeelding ]
BIZAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 09:23 schreef SEMTEX het volgende:
Altijd handig tijdens het koken: een PVC-pijp op uw gasfornuis:
[ afbeelding ]
Dan slapen ze zeker hierquote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:32 schreef Zitzak het volgende:
[..]
Ja, bizar hè? Misschien wonen hier wel 'little people' (politiek correcte term)
Tophuis!! Ik snap ook echt waarom deze mensen hun bad als opslag gebruikten, stel je voor dat ze die zooi nog ergens anders in de foto's kwijt moesten!!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:17 schreef Rewimo het volgende:
Bijzondere woning met een zee van mogelijkheden voor een handige doe-het-zelver.
Laten we er wat meubels ingooien anders lijkt het zo leeg
[ afbeelding ]
Maar wel langs de kant anders loopt het zo lastig
[ afbeelding ]
De keuken opruimen? Ach, daar kijken ze wel doorheen
[ afbeelding ]
In bad gaan doen we nooit, dus hebben we dat maar weggewerkt
[ afbeelding ]
Je kunt zo'n speels effect krijgen met schrootjes. En met een spiegel achter de gasleiding
[ afbeelding ]
dunne mensen, dat weet ik nu al....quote:Op woensdag 23 januari 2008 00:54 schreef pamsterdam het volgende:
Er zijn dus ook mensen die zo achter hun pc zitten:
[ afbeelding ]
neeeee... is dat echt de woonkamer?????????????????????quote:Op woensdag 23 januari 2008 01:10 schreef pamsterdam het volgende:
Als ik zo'n deprimerend uitzicht had...
[ afbeelding ]
dan zou ik ook liever naar de bonte was gaan zitten kijken:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 21:12 schreef Zitzak het volgende:
Oké, dit huis ziet er prima uit en de keuken is lekker strak enzovoort. Maar dit is toch niet gezellig ontbijten zo???
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 23 januari 2008 01:58 schreef funkyskunkie het volgende:
Voor de prijs van 78.900 kk heb je ook wat![]()
quote:Aan de Kruithuisstraat gelegen garage met aluminium kanteldeur en elektra.Parkeren in het centrum is vanaf nu geen probleem meer. Oppervlakte: 18m2 Vraagprijs: ¤ 75.000,-- k.k.
Dit vinnik wel mooi!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 20:09 schreef Nanook24 het volgende:
Het huis van onze oude overburen staat te koop. Ik was er nog nooit binnen geweest maar nu het op Funda staat heb ik daar ook zeker geen spijt van.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geniaal!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:46 schreef beelz het volgende:
[ afbeelding ]
Ook mooi, een binnenplaats met parket. Of een extra kamer met een naar binnen openende buitendeur. Of heeft iemand hier een dak boven zijn tuin getimmerd?
Dat behang is wel apart!quote:
Ja! Eigen interieur en dat van familie en kennissen!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:54 schreef Kale het volgende:
Overigens pleit ik wel voor een separaat topic waarin eenieder die in deze reeks post een foto van zijn/haar interieur post. Dat wordt vast ook een topper!
De zoekfunctie bugt; waddisdat voor topic, "meisjes met karpers"?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:54 schreef Kale het volgende:
Ik post niet vaak maar dit kon ik niet laten schieten. Hulde aan k_man! Ik denk dat je "meisjes met karpers" gaat verslaan.
Waarom heb ik het idee dat die deur naar buiten leidt? Ik zag het ook al eerder in deze reeks: een badkamer met een buitendeur. In mijn blote reet naar buiten lopen is handig omdat???quote:Op dinsdag 22 januari 2008 20:53 schreef debuurvrouw het volgende:
en een toilet als je moet smurfen
[ afbeelding ]
kopen?!
WTFquote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:57 schreef Zitzak het volgende:
Hebben jullie een kraan in de douche ooit zo laag zien hangen?
Is toch niet normaal zo duur was mijn flat (MGE). Weet je wat de TVT is als je 6 keer per week zou parkeren?quote:Op woensdag 23 januari 2008 02:27 schreef Pek het volgende:
[..]
Niet miepen, voor dat bedrag koop je hooguit een parkeerplek in Amsterdam:
[..]
[ afbeelding ]
"Houdt u er rekening mee dat deze ruimte eens per maand verhuurd wordt aan Monuta"quote:Op woensdag 23 januari 2008 09:04 schreef Zitzak het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaa, dit huis móet ik hebben! Deze foto deed 't 'm!
[ afbeelding ]
Misschien is achter de PC idd meer plaats.quote:Op woensdag 23 januari 2008 00:54 schreef pamsterdam het volgende:
Er zijn dus ook mensen die zo achter hun pc zitten:
[ afbeelding ]
Een geitje?quote:Op woensdag 23 januari 2008 10:56 schreef zoeperzazke het volgende:
Fluffy de poedel, Mèèèg het schaap en eh... wat is het voor beest?
[ afbeelding ]
Deze keuken hoort bij een huis met het thema geel.quote:Op woensdag 23 januari 2008 11:15 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom staat deze er tussen? Vind'm op het eerste gezicht best mooi
Zo te zien loopt de afvoer van de wastafel er achter en hield je een ker tussen bad en muur..quote:Op woensdag 23 januari 2008 11:28 schreef Rewimo het volgende:
Bij deze keuken...
[ afbeelding ]
...kun je inderdaad zo'n badkamer verwachten
[ afbeelding ]
Overigens: waarom nou een afdekplaat maken over een betegelde muurWaren de tegels soms op?
Dat ziet er mysterieuzer uit dan het is: de wasmachineaansluiting (zie de afvoerpijp eronder)quote:Op woensdag 23 januari 2008 11:42 schreef hilliebillie het volgende:
waar dient dat kraantje eigenlijk voor.. een zelf een bad onder te plaatsen??
zijn er twee naast elkaar aan de poten te zienquote:Op woensdag 23 januari 2008 11:52 schreef Via_Garibaldi het volgende:
Ik snap dit bed niet helemaal...
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 23 januari 2008 11:55 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dat ziet er mysterieuzer uit dan het is: de wasmachineaansluiting (zie de afvoerpijp eronder)
Zijn twee bedden tegenelkaar van die logeerdingen.quote:Op woensdag 23 januari 2008 11:52 schreef Via_Garibaldi het volgende:
Ik snap dit bed niet helemaal...
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 23 januari 2008 11:24 schreef hilliebillie het volgende:
gezellig, met z'n allen naar een stekkerdoos kijken
En onder de dekens hebben ze een lijk verstopt.quote:Op woensdag 23 januari 2008 11:58 schreef Ultralaser het volgende:
Zijn twee bedden tegenelkaar van die logeerdingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |