quote:Op dinsdag 22 januari 2008 15:08 schreef k_man het volgende:
Hmmppff, camera vergeten. Geen zin om terug te gaan. Nou ja, mobieltje moet ook kunnen, toch?
[ afbeelding ]
Geef mij die woonkamer es !quote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:58 schreef Antal het volgende:
Deel 5 alweer..
Plaats hier de meest wagelijke, rare en afzichtelijke interieuren van woningen op FUNda..
[ afbeelding ]
Whehe..quote:Op dinsdag 22 januari 2008 15:15 schreef Sanne het volgende:
Dit is gewoon een Doe Maar keuken!!
[ afbeelding ]
Skunk!
En hier dan...quote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:55 schreef teamlead het volgende:die keuken.. jezus.. je zult daar 's ochtends met je duffe kop naar binnen wandelen
Ik ook.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:03 schreef pjizzle het volgende:
Ik zou binnen een week zelfmoord plegen met zo een interieur.
Hier zou ik graag mn kinderen in los willen latenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:03 schreef pjizzle het volgende:
Eigenaar is hoogst waarschijnlijk kleurenblind,
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
In de zomer kunt u in de schaduw van de berk zitten
hmz.. vind ik juist wel mooiquote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:03 schreef pjizzle het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als je dit vergelijkt met die echt erge woningen valt deze woning reuze mee.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:00 schreef beelz het volgende:
[ afbeelding ]
Mooie ruime woonkamer...
[ afbeelding ]
Schitterende keuken, let op de details zoals het mooie matchende servies...
[ afbeelding ]
Een stoel om in de gaten te houden dat niemand het mooie gordijn jat.
[ afbeelding ]
Deze schitterende lamp krijg je erbij.
Hoort niet thuis in dit topic, ziet er gewoon uit als een normale woning.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:00 schreef beelz het volgende:
[ afbeelding ]
Mooie ruime woonkamer...
[ afbeelding ]
Schitterende keuken, let op de details zoals het mooie matchende servies...
[ afbeelding ]
Een stoel om in de gaten te houden dat niemand het mooie gordijn jat.
[ afbeelding ]
Deze schitterende lamp krijg je erbij.
Schoot hard in de lach, fantastischquote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:27 schreef beelz het volgende:
[ afbeelding ]
En daarom moet je je huis niet in laten richten door hippies op een LSD-trip.
Is het huis van mijn buren... ik ben er dus wel eens binnen geweest. Er is een reden dat dat huis van een half miljoen is gezakt naar 380000 euro en het staat al 3 jaar te koopquote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:37 schreef Deliah het volgende:
[..]
Als je dit vergelijkt met die echt erge woningen valt deze woning reuze mee.
Ziet er prima uit!
Is waarschijnlijk ook het enige huis wat niet in Limburg staatquote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:40 schreef TC03 het volgende:
[..]
Hoort niet thuis in dit topic, ziet er gewoon uit als een normale woning.
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:27 schreef beelz het volgende:
[ afbeelding ]
Is dat een vliegendeschotel ofzo :Squote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:05 schreef Via_Garibaldi het volgende:
Maar, maar, maar,
[ afbeelding ]
Wel dit uitzicht
quote:In de woonkamer is een ligbad gesitueerd met mozaïek betegelde wanden en vloer
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:46 schreef beelz het volgende:
[ afbeelding ]
Ook mooi, een binnenplaats met parket. Of een extra kamer met een naar binnen openende buitendeur. Of heeft iemand hier een dak boven zijn tuin getimmerd?
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:27 schreef beelz het volgende:
[ afbeelding ]
Is dat in Eindhoven? Daar zou zo een gebouw moeten staan.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:50 schreef Ultralaser het volgende:
[..]
Is dat een vliegendeschotel ofzo :S
quote:
Ik zocht eerst hier in de buurt want de plaatsen hier ken ik wel. Daar vond ik vrij normale dingen eigenlijk... toen ben ik in Limburg gaan zoeken en was het elke woning raakquote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:53 schreef Dreammaster het volgende:
[..]
[..]
![]()
![]()
![]()
Jij weet ze wel te vinden he?
quote:De extreem verduisterende gordijnen in combinatie met de hippe lamp en het kekke behang maken deze kamer een toppunt van interieur design.
Idols is er niks bij..quote:Op dinsdag 22 januari 2008 17:11 schreef Lov1 het volgende:
[ afbeelding ]
Ons toppunt van de avond is met de ganze familie op onze kekke, gele bank kijken wie er nu weer eens door de deur komt!
Ik vind 'm tofquote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:27 schreef beelz het volgende:
[ afbeelding ]
Nou... eigenlijk is die woonkamer best ok.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:03 schreef pjizzle het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Pffff.... mensen die het Evoluon niet kennen.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:53 schreef Deliah het volgende:
[..]
Is dat in Eindhoven? Daar zou zo een gebouw moeten staan.
Niks mis mee, ziet er zelfs wel fraai, strak uit.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:16 schreef Timooon het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gezellig!
Wereldschuwtuig.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 17:36 schreef k_man het volgende:
[..]
Pffff.... mensen die het Evoluon niet kennen.
Ik denk dat het tv aan het kijken is want de afstandsbediening is ook verdwenen.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 17:47 schreef Rewimo het volgende:
Wat ligt er toch in die box
[ afbeelding ]
Hee, nu is het weg!
[ afbeelding ]
Dat had ik nog niet eens gezienquote:Op dinsdag 22 januari 2008 17:56 schreef RealZeus het volgende:
Ik denk dat het tv aan het kijken is want de afstandsbediening is ook verdwenen.
Wat kunnen planten snel veranderen trouwens.
de geurverfrisser op de tafel is ook wegquote:Op dinsdag 22 januari 2008 18:06 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dat had ik nog niet eens gezien't Vast zo'n spelletje van Zoek de 7 verschillen
Het lampje met blauwe olie: 4quote:Op dinsdag 22 januari 2008 18:09 schreef teamlead het volgende:
de geurverfrisser op de tafel is ook weg
we zitten al op 3
volgens mij is dat die luchtverfrisserquote:
Box naar rechts geschoven en kussens verplaatstquote:Op dinsdag 22 januari 2008 18:14 schreef teamlead het volgende:
[..]
volgens mij is dat die luchtverfrisser
Maar met het ontbrekende bonbonschaaltje zitten we alsnog op 4
edit: en de al genoemde bloem/plantmetamorfose natuurlijk.... 5
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 18:16 schreef Rewimo het volgende:
Er zit een panda in de spiegel!
[ afbeelding ]
De box is verplaatst en er ligt nu iets op de eerste verdieping van de tafel...quote:Op dinsdag 22 januari 2008 18:09 schreef teamlead het volgende:
[..]
de geurverfrisser op de tafel is ook weg
we zitten al op 3
Die kussensquote:
Idd die planten! Dit kan zo in een 'zoek de verschillen' spelquote:Op dinsdag 22 januari 2008 17:56 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik denk dat het tv aan het kijken is want de afstandsbediening is ook verdwenen.
Dit doet me denken aan het huis van Laura en Robert in GTST anno 1995quote:Op dinsdag 22 januari 2008 18:17 schreef ABBA_Jehova het volgende:
Streepbehang en oranje deuren![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
kussen ook andere plek en de mobiel boven de box heeft gedraaidquote:Op dinsdag 22 januari 2008 18:20 schreef OA het volgende:
[..]
De box is verplaatst en er ligt nu iets op de eerste verdieping van de tafel...
Phone home!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:05 schreef Via_Garibaldi het volgende:
Maar, maar, maar,
Wel dit uitzicht
Zou daar zo een gebouw moeten staan, of morgen pas?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:53 schreef Deliah het volgende:
[..]
Is dat in Eindhoven? Daar zou zo een gebouw moeten staan.
De snoeppot is leeg, en de kussentjes liggen anders. En een of ander raar ding is van tafel af..quote:Op dinsdag 22 januari 2008 17:56 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Prachtig, moest er hardop om lachen (krijg rare blikken van vriend)quote:Op dinsdag 22 januari 2008 18:16 schreef Rewimo het volgende:
Blingbling
Let op het gouden kussen op de bank en de matchende fotolijsten![]()
[ afbeelding ]
Nja, die prullenbak had natuurlijk goudkleurig moeten zijn![]()
[ afbeelding ]
De badkamer - met hond - maakt dan weer veel goed
[ afbeelding ]
Er zit een panda in de spiegel!
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |