quote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:46 schreef beelz het volgende:
[ afbeelding ]
Ook mooi, een binnenplaats met parket. Of een extra kamer met een naar binnen openende buitendeur. Of heeft iemand hier een dak boven zijn tuin getimmerd?
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:27 schreef beelz het volgende:
[ afbeelding ]
En daarom moet je je huis niet in laten richten door hippies op een LSD-trip.
Is dat in Eindhoven? Daar zou zo een gebouw moeten staan.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:50 schreef Ultralaser het volgende:
[..]
Is dat een vliegendeschotel ofzo :S
quote:
Ik zocht eerst hier in de buurt want de plaatsen hier ken ik wel. Daar vond ik vrij normale dingen eigenlijk... toen ben ik in Limburg gaan zoeken en was het elke woning raakquote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:53 schreef Dreammaster het volgende:
[..]
[..]
![]()
![]()
![]()
Jij weet ze wel te vinden he?
quote:De extreem verduisterende gordijnen in combinatie met de hippe lamp en het kekke behang maken deze kamer een toppunt van interieur design.
Idols is er niks bij..quote:Op dinsdag 22 januari 2008 17:11 schreef Lov1 het volgende:
[ afbeelding ]
Ons toppunt van de avond is met de ganze familie op onze kekke, gele bank kijken wie er nu weer eens door de deur komt!
Ik vind 'm tofquote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:27 schreef beelz het volgende:
[ afbeelding ]
En daarom moet je je huis niet in laten richten door hippies op een LSD-trip.
Nou... eigenlijk is die woonkamer best ok.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:03 schreef pjizzle het volgende:
Ik zou binnen een week zelfmoord plegen met zo een interieur.
Eigenaar is hoogst waarschijnlijk kleurenblind,
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Pffff.... mensen die het Evoluon niet kennen.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:53 schreef Deliah het volgende:
[..]
Is dat in Eindhoven? Daar zou zo een gebouw moeten staan.
Niks mis mee, ziet er zelfs wel fraai, strak uit.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:16 schreef Timooon het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gezellig!
Wereldschuwtuig.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 17:36 schreef k_man het volgende:
[..]
Pffff.... mensen die het Evoluon niet kennen.
Ik denk dat het tv aan het kijken is want de afstandsbediening is ook verdwenen.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 17:47 schreef Rewimo het volgende:
Wat ligt er toch in die box
[ afbeelding ]
Hee, nu is het weg!
[ afbeelding ]
Dat had ik nog niet eens gezienquote:Op dinsdag 22 januari 2008 17:56 schreef RealZeus het volgende:
Ik denk dat het tv aan het kijken is want de afstandsbediening is ook verdwenen.
Wat kunnen planten snel veranderen trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |