de geurverfrisser op de tafel is ook wegquote:Op dinsdag 22 januari 2008 18:06 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dat had ik nog niet eens gezien't Vast zo'n spelletje van Zoek de 7 verschillen
Het lampje met blauwe olie: 4quote:Op dinsdag 22 januari 2008 18:09 schreef teamlead het volgende:
de geurverfrisser op de tafel is ook weg
we zitten al op 3
volgens mij is dat die luchtverfrisserquote:
Box naar rechts geschoven en kussens verplaatstquote:Op dinsdag 22 januari 2008 18:14 schreef teamlead het volgende:
[..]
volgens mij is dat die luchtverfrisser
Maar met het ontbrekende bonbonschaaltje zitten we alsnog op 4
edit: en de al genoemde bloem/plantmetamorfose natuurlijk.... 5
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 18:16 schreef Rewimo het volgende:
Er zit een panda in de spiegel!
[ afbeelding ]
De box is verplaatst en er ligt nu iets op de eerste verdieping van de tafel...quote:Op dinsdag 22 januari 2008 18:09 schreef teamlead het volgende:
[..]
de geurverfrisser op de tafel is ook weg
we zitten al op 3
Die kussensquote:
Idd die planten! Dit kan zo in een 'zoek de verschillen' spelquote:Op dinsdag 22 januari 2008 17:56 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik denk dat het tv aan het kijken is want de afstandsbediening is ook verdwenen.
Wat kunnen planten snel veranderen trouwens.
Dit doet me denken aan het huis van Laura en Robert in GTST anno 1995quote:Op dinsdag 22 januari 2008 18:17 schreef ABBA_Jehova het volgende:
Streepbehang en oranje deuren![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
kussen ook andere plek en de mobiel boven de box heeft gedraaidquote:Op dinsdag 22 januari 2008 18:20 schreef OA het volgende:
[..]
De box is verplaatst en er ligt nu iets op de eerste verdieping van de tafel...
Phone home!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:05 schreef Via_Garibaldi het volgende:
Maar, maar, maar,
Wel dit uitzicht
Zou daar zo een gebouw moeten staan, of morgen pas?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:53 schreef Deliah het volgende:
[..]
Is dat in Eindhoven? Daar zou zo een gebouw moeten staan.
De snoeppot is leeg, en de kussentjes liggen anders. En een of ander raar ding is van tafel af..quote:Op dinsdag 22 januari 2008 17:56 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik denk dat het tv aan het kijken is want de afstandsbediening is ook verdwenen.
Wat kunnen planten snel veranderen trouwens.
Prachtig, moest er hardop om lachen (krijg rare blikken van vriend)quote:Op dinsdag 22 januari 2008 18:16 schreef Rewimo het volgende:
Blingbling
Let op het gouden kussen op de bank en de matchende fotolijsten![]()
[ afbeelding ]
Nja, die prullenbak had natuurlijk goudkleurig moeten zijn![]()
[ afbeelding ]
De badkamer - met hond - maakt dan weer veel goed
[ afbeelding ]
Er zit een panda in de spiegel!
[ afbeelding ]
Die halogeenlamp bij het raam staat ook zo lekker recht.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 18:51 schreef ABBA_Jehova het volgende:
Weer zo'n volgepropte woonkamer waar je je kont amper kunt keren. En altijd weer die onvermijdelijke prullaria op het tv-toestel.
[ afbeelding ]
nou op die keuken daar is iemand wel creatief helemaal op los gegaan.... erg orgineel....quote:Op dinsdag 22 januari 2008 18:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
[ afbeelding ]
Voor een kleine 140.000 euro is deze ruime zithoek met moderne keuken van u!
Dat lijkt me toch meer een weefgetouw ofzoquote:Op dinsdag 22 januari 2008 18:41 schreef OA het volgende:
Een uitnodigende logeerkamer...
[ afbeelding ]
Dacht dat we Funda wel genoeg afgestruind zouden hebben voor deze reeks, maar mèn, wat een godvergeten klerezooi is hier weer gevonden. Schaamteloos.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 15:59 schreef snoopy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hey, opa! Jij ook hier.quote:
Brrrr, wat een verschrikking ja!! Hoe kun je dààr nou in wonen???quote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:03 schreef pjizzle het volgende:
Ik zou binnen een week zelfmoord plegen met zo een interieur.
Eigenaar is hoogst waarschijnlijk kleurenblind,
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is het nou nog niemand opgevallen dat die panda nergens te zien is in die badkamerquote:Op dinsdag 22 januari 2008 18:57 schreef wyccie het volgende:
Die panda is leuk! De panda en de hond kijken elkaar zo lief aan.
Daar dacht ik ook aan. Maar kom op: ziet dit huis eruit alsof men panda's op een spiegel plakt?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 20:22 schreef boterhoofd het volgende:
Misschien op de spiegel zelf geplakt?
Ook was het eerst licht buiten en daarna donker.. volgens mij zitten we ondertussen aan de tien verschillenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 18:35 schreef TheFrankey het volgende:
[..]
kussen ook andere plek en de mobiel boven de box heeft gedraaid
Tis nog steeds mijn huis en ik ga nú mijn krantje lezen, foto's maken of niet.. tis mijn huis!! ik laat me toch zeker niet weg jagen..quote:
quote:
Niet helemaal hoe ik het in zou richten, maar zie hier niet de overkill aan tokkie-furniture of soortgelijkquote:Op dinsdag 22 januari 2008 20:35 schreef Rewimo het volgende:
Gezellige woonkamer
[ afbeelding ]
Gezellige badkamer
[ afbeelding ]
Gezellige slaapkamer I
[ afbeelding ]
Gezellige slaapkamer II
[ afbeelding ]
Gezellige slaapkamer III
[ afbeelding ]
Gezellige slaapkamer IV
[ afbeelding ]
Gezellige slaapkamer V
[ afbeelding ]
En natuurlijk de gezellige tuin
[ afbeelding ]
Wat ligt daar nou links in die hoek? Het lijkt wel een opblaaspopquote:Op dinsdag 22 januari 2008 20:45 schreef Rewimo het volgende:
De partyruimte mag er ook zijn
[ afbeelding ]
Vergeet opa's drankvoorraad niet... links, onder het bankjequote:Op dinsdag 22 januari 2008 20:52 schreef Zitzak het volgende:
"Schat, staat opa's bruinlederen fauteuil goed in beeld?"
"Ja hoor, maak je dáár maar niet druk om"
[ afbeelding ]
toch dement, is tie zo weer vergetenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 20:52 schreef Zitzak het volgende:
"Schat, staat opa's bruinlederen fauteuil goed in beeld?"
"Ja hoor, maak je dáár maar niet druk om"
[ afbeelding ]
Gouden randjes tussen de schrootjesquote:Op dinsdag 22 januari 2008 20:53 schreef debuurvrouw het volgende:
mijn huis heeft een kast
[ afbeelding ]
en een handige plank
[ afbeelding ]
en een goed geventileerde aanbouw
en een trap
[ afbeelding ]
en een toilet als je moet smurfen
[ afbeelding ]
kopen?!
`quote:Op dinsdag 22 januari 2008 21:13 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Gouden randjes tussen de schrootjes
Tandenpoetsen met zijn vieren tegelijk!!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 21:14 schreef ChatGirl het volgende:
Wat moet je met vier wasbakken op een rij?
[ afbeelding ].
Toch handig als je 8 kinderen, opa & oma, tante Mohammed en ome Mohammed bij je wonen?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 21:14 schreef ChatGirl het volgende:
Wat moet je met vier wasbakken op een rij?
[ afbeelding ].
lijkt me meer voor kleine Roelof-Jan en Berend-Janquote:Op dinsdag 22 januari 2008 21:16 schreef Zitzak het volgende:
Nou, voor papa, mama, kleine Sterre en Teintje!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |