Gewoon door het dakraam joh!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
Geniet van het uitzicht en de zon op het royale dakterras...
[ afbeelding ]
... welke is te bereiken op conventionele wijze
[ afbeelding ]
Wij adviseren wel eventuele drankjes en hapjes beneden te nuttigen, omdat men 2 handen nodig heeft dit schitterende dakterras te bereiken
Werkt vast ook niet echt goed om te verkopen, zo'n poes. Zodra die beesten het huis uit zijn, zit het huis vol met vlooien ipv die beesten.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 21:44 schreef zoeperzazke het volgende:
Achtertuin waar je op zomerse dagen lekker kunt zitten:
[ afbeelding ]
Schat, ik voel dat er iets tussen ons in ligt.
[ afbeelding ]
Absoluut niks mis met het huis, maar poesen Poes
[ afbeelding ]
Briljant behang!
[ afbeelding ]
Voor de collectie smurf: hadden we de trapbekleding al gehad?
[ afbeelding ]
*slik*
(zegt de makelaar: Men dient rekening te houden met een renovatie. Joh)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kan hem zo even niet vinden, de zoekfunctie werk weer eens niet echt mee. De reeks heet volgens mij 'Marktplaats sukkels' oid.quote:
Bedankt voor je moeite, ik ga kijken of ik iets kan vinden, vind dit zo leuk zit al vanaf 7 uur achter me pc!!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:36 schreef maok het volgende:
[..]
Kan hem zo even niet vinden, de zoekfunctie werk weer eens niet echt mee. De reeks heet volgens mij 'Marktplaats sukkels' oid.
Hippe urinoirsquote:Op dinsdag 22 januari 2008 21:14 schreef ChatGirl het volgende:
Wat moet je met vier wasbakken op een rij?
[ afbeelding ].
Volgensmij niet tussen Amsterdam - Zaanstad spoorlijn hoor (die heeft volgensmij meer dan 2 banen), daar is geen dergelijke natuur te vinden, enkel tunnel, gebouwen, autowegen, fabrieken. Denk dat het meer richting purmurend of de andere afgelegen plekken ligt.quote:Op maandag 21 januari 2008 23:01 schreef Rewimo het volgende:
[..]
't Is de spoorlijn tussen Amsterdam en ZaanstadElke 5 minuten een trein. Beide kanten op.
Ik heb het idd gevonden marktplaats sukkels, was ook wel grappig maar dit hier is grappiger een foto zegt nou eenmaal meer dan woorden.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:39 schreef Cootjecarton het volgende:
[..]
Bedankt voor je moeite, ik ga kijken of ik iets kan vinden, vind dit zo leuk zit al vanaf 7 uur achter me pc!!
Maar op Marktplaats heb je toch ook fantastische foto's van zesdehands banken enzo? Genoeg beeldmateriaal daar.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:51 schreef Cootjecarton het volgende:
[..]
Ik heb het idd gevonden marktplaats sukkels, was ook wel grappig maar dit hier is grappiger een foto zegt nou eenmaal meer dan woorden.
Dit kon mijn huis zijn.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 20:09 schreef Nanook24 het volgende:
Het huis van onze oude overburen staat te koop. Ik was er nog nooit binnen geweest maar nu het op Funda staat heb ik daar ook zeker geen spijt van.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tja...het is wél kleurig natuurlijk
Ja maar ik vind jullie teksten er zo geweldig bij!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:53 schreef Zitzak het volgende:
[..]
Maar op Marktplaats heb je toch ook fantastische foto's van zesdehands banken enzo? Genoeg beeldmateriaal daar.
WTF?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:57 schreef Zitzak het volgende:
Hebben jullie een kraan in de douche ooit zo laag zien hangen?
LOLquote:Op dinsdag 22 januari 2008 18:54 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Nou ja, voor een voormalig slachthuis van 4 ton kan je er niks van zeggen.
quote:De woning is een voormalige boerderij met slagerij geweest en dient volledig gerenoveerd te worden.
Zo stel ik me een parenclub voor..quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:10 schreef Zitzak het volgende:
Volgens mij heb ik de winnaar van vandaag! Een huis voor de ware romanticus!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, bizar hè? Misschien wonen hier wel 'little people' (politiek correcte term)quote:
Je loopt bij mensen naar binnen te loeren?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:40 schreef ChRoNiC het volgende:
Mooi topic dit. Niet te geloven wat mensen voor inrichtingen hebben. Ik verbaas me er op straat altijd al over.
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:03 schreef pjizzle het volgende:
Ik zou binnen een week zelfmoord plegen met zo een interieur.
Eigenaar is hoogst waarschijnlijk kleurenblind,
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je kan zeggen wat je wilt, maar die bakstenen zijn heel fraai aangelegd!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:33 schreef Rewimo het volgende:
De gehele woning is schitterend verbouwd zo is de woning o.a. voorzien van een fraai aangelegde achtertuin
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:19 schreef DonJames het volgende:
[..]
Zo stel ik me een parenclub voor..
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 21:58 schreef MissBliss het volgende:
Waarom kiezen tussen verschillende tegeltjes als je ze ook gewoon allemaal kan nemen?
[ afbeelding ]
Ik moest ook al aan zoiets denken.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:19 schreef DonJames het volgende:
[..]
Zo stel ik me een parenclub voor..
Welke weirdo's zetten die banken nou zo neer??? Je kan de deur nieteens meer gebruiken...quote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:04 schreef zoeperzazke het volgende:
We doen de lampjes wel aan, dan lijkt het niet zo donker.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
had ik al eerder gepost... en daar betaal je dus 7,5 ton voor (uit mijn hoofd)..... Maar huis buitenkant is beauty!!!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:07 schreef MissBliss het volgende:
Kleur
[ afbeelding ]
Kleur
[ afbeelding ]
Kleur
[ afbeelding ]
Kleur
[ afbeelding ]
Kleur
[ afbeelding ]
En dan deze keuken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:22 schreef Zitzak het volgende:
We zijn nu in Vinkeveen beland.
Kim ziet 't niet meer zitten
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:21 schreef Zitzak het volgende:
De man van de slofjes heeft nét z'n blaas nog even geleegd.
quote:Op woensdag 23 januari 2008 00:25 schreef Pek het volgende:
Optimistisch ingesteld, dat mag ik wel. De verkocht-sticker hangt al klaar![]()
[ afbeelding ]
BIZAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 09:23 schreef SEMTEX het volgende:
Altijd handig tijdens het koken: een PVC-pijp op uw gasfornuis:
[ afbeelding ]
Dan slapen ze zeker hierquote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:32 schreef Zitzak het volgende:
[..]
Ja, bizar hè? Misschien wonen hier wel 'little people' (politiek correcte term)
Tophuis!! Ik snap ook echt waarom deze mensen hun bad als opslag gebruikten, stel je voor dat ze die zooi nog ergens anders in de foto's kwijt moesten!!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:17 schreef Rewimo het volgende:
Bijzondere woning met een zee van mogelijkheden voor een handige doe-het-zelver.
Laten we er wat meubels ingooien anders lijkt het zo leeg
[ afbeelding ]
Maar wel langs de kant anders loopt het zo lastig
[ afbeelding ]
De keuken opruimen? Ach, daar kijken ze wel doorheen
[ afbeelding ]
In bad gaan doen we nooit, dus hebben we dat maar weggewerkt
[ afbeelding ]
Je kunt zo'n speels effect krijgen met schrootjes. En met een spiegel achter de gasleiding
[ afbeelding ]
dunne mensen, dat weet ik nu al....quote:Op woensdag 23 januari 2008 00:54 schreef pamsterdam het volgende:
Er zijn dus ook mensen die zo achter hun pc zitten:
[ afbeelding ]
neeeee... is dat echt de woonkamer?????????????????????quote:Op woensdag 23 januari 2008 01:10 schreef pamsterdam het volgende:
Als ik zo'n deprimerend uitzicht had...
[ afbeelding ]
dan zou ik ook liever naar de bonte was gaan zitten kijken:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 21:12 schreef Zitzak het volgende:
Oké, dit huis ziet er prima uit en de keuken is lekker strak enzovoort. Maar dit is toch niet gezellig ontbijten zo???
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 23 januari 2008 01:58 schreef funkyskunkie het volgende:
Voor de prijs van 78.900 kk heb je ook wat![]()
quote:Aan de Kruithuisstraat gelegen garage met aluminium kanteldeur en elektra.Parkeren in het centrum is vanaf nu geen probleem meer. Oppervlakte: 18m2 Vraagprijs: ¤ 75.000,-- k.k.
Dit vinnik wel mooi!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 20:09 schreef Nanook24 het volgende:
Het huis van onze oude overburen staat te koop. Ik was er nog nooit binnen geweest maar nu het op Funda staat heb ik daar ook zeker geen spijt van.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:27 schreef beelz het volgende:
[ afbeelding ]
En daarom moet je je huis niet in laten richten door hippies op een LSD-trip.
Geniaal!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:46 schreef beelz het volgende:
[ afbeelding ]
Ook mooi, een binnenplaats met parket. Of een extra kamer met een naar binnen openende buitendeur. Of heeft iemand hier een dak boven zijn tuin getimmerd?
Dat behang is wel apart!quote:
Ja! Eigen interieur en dat van familie en kennissen!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:54 schreef Kale het volgende:
Overigens pleit ik wel voor een separaat topic waarin eenieder die in deze reeks post een foto van zijn/haar interieur post. Dat wordt vast ook een topper!
De zoekfunctie bugt; waddisdat voor topic, "meisjes met karpers"?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:54 schreef Kale het volgende:
Ik post niet vaak maar dit kon ik niet laten schieten. Hulde aan k_man! Ik denk dat je "meisjes met karpers" gaat verslaan.
Waarom heb ik het idee dat die deur naar buiten leidt? Ik zag het ook al eerder in deze reeks: een badkamer met een buitendeur. In mijn blote reet naar buiten lopen is handig omdat???quote:Op dinsdag 22 januari 2008 20:53 schreef debuurvrouw het volgende:
en een toilet als je moet smurfen
[ afbeelding ]
kopen?!
WTFquote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:57 schreef Zitzak het volgende:
Hebben jullie een kraan in de douche ooit zo laag zien hangen?
Is toch niet normaal zo duur was mijn flat (MGE). Weet je wat de TVT is als je 6 keer per week zou parkeren?quote:Op woensdag 23 januari 2008 02:27 schreef Pek het volgende:
[..]
Niet miepen, voor dat bedrag koop je hooguit een parkeerplek in Amsterdam:
[..]
[ afbeelding ]
"Houdt u er rekening mee dat deze ruimte eens per maand verhuurd wordt aan Monuta"quote:Op woensdag 23 januari 2008 09:04 schreef Zitzak het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaa, dit huis móet ik hebben! Deze foto deed 't 'm!
[ afbeelding ]
Misschien is achter de PC idd meer plaats.quote:Op woensdag 23 januari 2008 00:54 schreef pamsterdam het volgende:
Er zijn dus ook mensen die zo achter hun pc zitten:
[ afbeelding ]
Een geitje?quote:Op woensdag 23 januari 2008 10:56 schreef zoeperzazke het volgende:
Fluffy de poedel, Mèèèg het schaap en eh... wat is het voor beest?
[ afbeelding ]
Deze keuken hoort bij een huis met het thema geel.quote:Op woensdag 23 januari 2008 11:15 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom staat deze er tussen? Vind'm op het eerste gezicht best mooi
Zo te zien loopt de afvoer van de wastafel er achter en hield je een ker tussen bad en muur..quote:Op woensdag 23 januari 2008 11:28 schreef Rewimo het volgende:
Bij deze keuken...
[ afbeelding ]
...kun je inderdaad zo'n badkamer verwachten
[ afbeelding ]
Overigens: waarom nou een afdekplaat maken over een betegelde muurWaren de tegels soms op?
Dat ziet er mysterieuzer uit dan het is: de wasmachineaansluiting (zie de afvoerpijp eronder)quote:Op woensdag 23 januari 2008 11:42 schreef hilliebillie het volgende:
waar dient dat kraantje eigenlijk voor.. een zelf een bad onder te plaatsen??
zijn er twee naast elkaar aan de poten te zienquote:Op woensdag 23 januari 2008 11:52 schreef Via_Garibaldi het volgende:
Ik snap dit bed niet helemaal...
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 23 januari 2008 11:55 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dat ziet er mysterieuzer uit dan het is: de wasmachineaansluiting (zie de afvoerpijp eronder)
Zijn twee bedden tegenelkaar van die logeerdingen.quote:Op woensdag 23 januari 2008 11:52 schreef Via_Garibaldi het volgende:
Ik snap dit bed niet helemaal...
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 23 januari 2008 11:24 schreef hilliebillie het volgende:
gezellig, met z'n allen naar een stekkerdoos kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |