killallquote:Op maandag 21 januari 2008 22:45 schreef Q. het volgende:
Kill ?
Dat weet ikquote:Op maandag 21 januari 2008 23:00 schreef Q. het volgende:
Die PID kan je wel achterhalen met top.
Een Mac Pro of een MacBook Pro?quote:Op maandag 21 januari 2008 23:11 schreef -Menn0- het volgende:
Ga denk ik binnekort mn Macbook Sobchakken en dan een pro kopen
Zet het erin?quote:Op maandag 21 januari 2008 23:06 schreef Svyatagor het volgende:
Waarom staat het begrip Sobchakken nog niet in de OP?
Ik trek altijd de batterij eruit voor een harde shutdown.quote:Op maandag 21 januari 2008 23:02 schreef Geqxon het volgende:
Ik moest haar geforceerd afsluiten. Door het knopje ingedrukt te houden.
Ja, goed plan.quote:
Wat doet het precies?quote:Op maandag 21 januari 2008 23:15 schreef Mr.Noodle het volgende:
Nog een handige App gevonden:
WiFind
[ link | afbeelding ]
Aangeven wat de sterkte van een draadloos signaal is, welk kanaal het uitzendt en of het een open of gesloten netwerk is.quote:
The new MacBook Pros are coming...with two drives?quote:Op maandag 21 januari 2008 23:11 schreef -Menn0- het volgende:
Ga denk ik binnekort mn Macbook Sobchakken en dan een pro kopen
Nou, als die komt, dan wordt dat mijn nieuwe MPBquote:Op dinsdag 22 januari 2008 01:52 schreef Junkie het volgende:
[..]
The new MacBook Pros are coming...with two drives?
Je blijft bezig...met dat Apple...
Je hebt toch een iMac 24" @ 1920 * 1200?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 07:54 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Nou, als die komt, dan wordt dat mijn nieuwe MPB![]()
En volgens mij komt mijn PS3 vandaag of morgen binnen: eindelijk Full HD kijken
Ja maar daar zit toch geen Bluray drive in . En die rips zijn ook niet alles . Vanaf het schijfje is nog steeds het beste.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 09:19 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Je hebt toch een iMac 24" @ 1920 * 1200?
Bij de MM krijg je geen studentenkorting nee. Bij APR's krijg je dat wel al verschillen de percentages tussen de verschillende winkels . Je kunt natuurlijk ook bij Apple zelf bestellen via de online store.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 10:16 schreef portier het volgende:
Als je een MacBook in de Mediamarkt wilt kopen, kan je dan ook studentenkorting en het parts&labour program krijgen? Of moet je daarvoor echt naar de Apple shop?
Ja, maar er moet een pinbonnetje komen en zoveel moeite is dat ook weer niet. Plus ik heb alles meteenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 10:18 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Bij de MM krijg je geen studentenkorting nee. Bij APR's krijg je dat wel al verschillen de percentages tussen de verschillende winkels . Je kunt natuurlijk ook bij Apple zelf bestellen via de online store.
Echt? Dat zou echt tres suf zijn. Ik kan het me haast niet voorstellen. Of kan ik het er dan later bij bestellen ofzo?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 10:22 schreef Geqxon het volgende:
Parts&Labour kan voor zover ik het weet enkel telefonisch, toch?
AppleCare is 3 jaar software support en hardware support / garantie. P&L is er enkel om de kosten van hardware reparaties te dekken. Onderdelen en manuren dus.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:38 schreef ikweetnix00 het volgende:
wat is het verschil tussen parts&labour en apple care? Heb gevonden dat parts&labour alleen voor studenten is en je maar 130E kwijt bent?
dat is duidelijk. Voor software support kan je natuurlijk ook hier terechtquote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:39 schreef Geqxon het volgende:
[..]
AppleCare is 3 jaar software support en hardware support / garantie. P&L is er enkel om de kosten van hardware reparaties te dekken. Onderdelen en manuren dus.
quote:
Dat lijkt maar zo, stiekem betaal je er eigenlijk nog $3,50 voor...quote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:54 schreef Maravilla het volgende:
De MacHeist bundle is geupdate. Het programma VectorDesigner is erbij gekomen. Ik heb er niks an, maar agh, tis gratis.
Ja, nee, ja, nee. Want de bundle heb ik gekocht voor Pixelmator & Coversutra. En ook 1password blijkt inmiddels handig. En dan dus alsnog een koopje.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:35 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Dat lijkt maar zo, stiekem betaal je er eigenlijk nog $3,50 voor...
Eej.. ook een Shaun avatar?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 10:18 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Bij de MM krijg je geen studentenkorting nee. Bij APR's krijg je dat wel al verschillen de percentages tussen de verschillende winkels . Je kunt natuurlijk ook bij Apple zelf bestellen via de online store.
quote:Pixelmator 1.1.2 changes (January 22, 2008)
• Fill now works in real-time
• Minor performance improvements added
• Contextual menu for selection tools now available
• Layer via Copy (Contextual menu or Command+J shortcut) added
• Layer via Cut (Contextual menu or Command+Shift+J) added
• Selection can now be started from outside the canvas area
• Selection tools can be started from outside the canvas area when in Full Screen mode
• Selection cursor is now more precise
• Image Size sheet now remembers recently-used measure units
• Improved window scrolling when using Selection tools
• Transform > Scale now scales proportionally when Shift key is pressed
• Double-click when scaling layer now accepts changes
• Mouse-click on active selection now causes deselect
• Arrow keys on keyboard can be used to move selection
• Refine Selection keyboard shortcut changed to Command+Option+R
• New Image palette now remembers previously-selected units
• Moving selection content when there is preserved transparency on layer is now possible
• Selection tool cursors are now active outside canvas area
• Selection appearance improved when zoomed out
• Selection animation appearance improved
• Strange line when using Lasso tool is now gone
• Bug that did not allow user to select Selection mode in Tool Options palette is fixed
• Bug that did not allow selection mode in launched app is fixed
• Content duplication bug after using Refine Selection is fixed
• Layer now moves together with selection on that layer
• Transforming outside the canvas is improved
• Various Filter Rope improvements
• Minor interface bug fixes
• Fill color shifting bug fixed
• Bug that did not allow fill on empty layer fixed
• Bug that activated Finder window when mouse-clicked outside the canvas in the Full Screen mode fixed
• Bug causing Gradient Tool to generate garbage on small images fixed
• Bug that caused Gradient panel not to update fixed
• Text shadows are no longer cropped
• A layer thumbnail refresh bug after rotating canvas is fixed
• Redrawing bug when moving small selection is fixed
• A console message that said: "Inconsistent set of values to create NSBitmapImageRep" is fixed
• A bug that caused inverted Tiff images after saving is fixed
• Tiff compression now works under 10.5 Leopard
• A bug that did not allow selection content to be filled when it was moved is fixed
• A bug that caused Brush to paint behind a moved selection layer is fixed
• A bug that caused switching to another application and back after a selection was created and using transform tools caused wrong selection content is fixed
• A bug that caused a strange line to appear when editing Image Size and using Fill is fixed
• A bug that sometimes did not allow user to add stroke on layer is fixed
• A crash that occurred when using Clone Stamp tool for a while
• A crash that occurred when using Levels adjustment when none of layers was selected is fixed
• A crash that occurred when trying to add custom image to Color Map palette is fixed
• A crash that occurred when saving some specific resolution images as PXM is fixed
• A crash that occurred when painting on image of 10x10 pixels in size is fixed
• A crash that occurred when painting on image after changes in Image Size is fixed
• A bug that caused crash when switching tools with keyboard shortcuts is fixed
• Various crashes that have to do with memory are fixed
• A crash that occurred when trying to use fill without any layer selected is fixed
Apple is erg afwachtend met de drives.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:31 schreef MikeyMo het volgende:
Is al bekend vanaf wanneer apple bluray drives in hun comps gaan douwen?
Dan koop ik toch liever een PS3 voor die prijs..quote:Op dinsdag 22 januari 2008 18:13 schreef Junkie het volgende:
[..]
Apple is erg afwachtend met de drives.
Ik gok dat het onder andere komt door de hoge prijs en omdat er nog geen echte winnaar was.
Maar nu het er naar uitziet dat blu-ray heeft gewonnen. Is het denk ik dus nog wachten op een prijs daling.
Maar nu heeft Apple ook in Amerika de huurfilms in HD heeft, zullen ze het misschien ik ook rustig aan doen.
En natuurlijk als ze beginnen, dan zitten ze enkel in de Pro modellen.
Of je koopt deze: FastMac Blu-ray Drive - 529,95 Dollar = +/- 339,61 euro
Dan moet je er nog wel iets van 100 euro bijleggenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 18:19 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Dan koop ik toch liever een PS3 voor die prijs..
Nah, hij is al voor ¤399,- te koop in de speelgoedwinkel..quote:Op dinsdag 22 januari 2008 18:27 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Dan moet je er nog wel iets van 100 euro bijleggen
Toevallig WoW gedraaid ervoor?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 19:27 schreef tony_clifton- het volgende:
Vandaag nog maar eens een vastloper van Exposé op mijn MB gehad, waarbij de functietoetsen en mijn middelste muisknop (opende nieuwe tabs ipv. exposé alle vensters) nietmeer werkten.
Ik ben blij dat ze er iig nog wat goeds mee doen, dit is echt een enorme lijst met fixes, en dat in 3 maanden sinds de release sinds Leopard 10.5. Ik vind het nog een redelijk snelle termijn dat ze die updates leveren. In tegenstelling tot SP1 van Vista...quote:Op dinsdag 22 januari 2008 19:27 schreef tony_clifton- het volgende:
Vandaag toch maar mijn mening bijgedraait over Leo; het is inderdaad nog verre van af. Tiger was gewoon oncrashbaar.
Vandaag nog maar eens een vastloper van Exposé op mijn MB gehad, waarbij de functietoetsen en mijn middelste muisknop (opende nieuwe tabs ipv. exposé alle vensters) nietmeer werkten.
Het vreemde vind ik dat de mini intensiever gebruikt wordt, en toch minder problemen kent, maargoed. Hopelijk wordt 5.2 de versie waarin Leopard dicht bij 'voltooid' raakt.
5.2 - 100 aanpassingen:
http://core.tweakers.net/(...)rd-aanpassingen.html
Grappig trouwens hoe Apple altijd naar het getal 100 toewerkt, honderd aanpassingen in 5.2, 300 nieuwe functies in Leopard...
En interessant voor Walter Sobchak:
http://core.tweakers.net/(...)details-van-air.html
Er is trouwens een update voor iPod nano's -> huurfilms + de mijne crasht nu eindelijk nietmeer wanneer je 'm aansluit om te syncen!
PirateBay is echt een top-torrentsite! Daar haal ik veel vandaan.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 18:32 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Nah, hij is al voor ¤399,- te koop in de speelgoedwinkel..
Verder Ik ben even WingNuts 2 aan het downloaden, het eerste spelletje op m'n Mac![]()
Wel 562MB en via PirateBay![]()
Inderdaad, en je vindt er ook dingen waar je niet direct aan denkt. Onlangs nog een paar boeken van For Dummies gebackuptquote:Op dinsdag 22 januari 2008 19:38 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
PirateBay is echt een top-torrentsite! Daar haal ik veel vandaan.
Ja, maar in dit geval "Legaal", dit is de link die bij de MacHeist site gegeven werd.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 19:38 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
PirateBay is echt een top-torrentsite! Daar haal ik veel vandaan.
Wat ik trouwens niet begrijp van Broken Stones: als ik een paar torrents heb gedownload, laat ik ze vaak nog even open om te seeden, ook voor mijn ratio. Maar sommige torrents hebben gewoon een upload van 0,0 kbs, dus dan kan ik toch nooit mijn ratio bijstellen? Aan mijn instellingen ligt het niet, want andere torrents geven een prima upload. Intussen krijg ik wel van die 1337-zeikberichten dat ik een profiteur ben die tegen de muur moet.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 21:00 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ja, maar in dit geval "Legaal", dit is de link die bij de MacHeist site gegeven werd.
iSerial Reader?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 21:11 schreef Mr.Noodle het volgende:
Weet er iemand ook alweer hoe die App heet waarmee je al je serials/licenses voor je gekochte programma's kon bewaren? Nu staan ze een beetje verspreid over mapjes bij hun eigen applicatie..
TextEdit.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 21:11 schreef Mr.Noodle het volgende:
Weet er iemand ook alweer hoe die App heet waarmee je al je serials/licenses voor je gekochte programma's kon bewaren? Nu staan ze een beetje verspreid over mapjes bij hun eigen applicatie..
Nee ik zou maar een Mac Pro 3,2 Octo aanschaffen daarvoor . Stel je voor dat Youtube het niet doet ..quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:15 schreef Geqxon het volgende:
Om wat te surfen, YouTube filmpjes, en wat lichte Flash spelletjes, voldoet een G4 1Ghz daar wel aan? Of is dat qua Flash een ramp? Ik zit aan een eMac voor in de studiekamer te denken.
Nou, mijn Macbook met dubbele 2.0Ghz Intel Core Duo's gaat anders behoorlijk blazen bij Flash filmpjes, dus ik was even bang dat je op zijn minst de 1.42Ghz PPC G4 nodig zou hebben, maar schijnbaar hebben PPC's geen problemen met flashfilmpjes.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:26 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Nee ik zou maar een Mac Pro 3,2 Octo aanschaffen daarvoor . Stel je voor dat Youtube het niet doet ..
Natuurlijk werkt dat. Zoals de meneer hierboven zegt sommige gebruiken nog minder als enige machine . Moet er zelf niet aan denken maar het kan wel natuurlijk.
Laat apple hun eigen promo betalen aubquote:Op dinsdag 22 januari 2008 21:17 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik zag net voorbij komen dat je nu op fok voor 10 euro 5000 views aan skyscraper kan kopen hier rechts.
Zullen we "Een mac is toffer" banner kopen...
Wie wil er nou geen 100'en cocoa pareltjes voor al je meuk op zijn hdd hebben?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 21:23 schreef Breuls het volgende:
[..]
TextEdit.
Althans, ik heb gewoon een bestandje met een rits serials. Niks applicatie, gewoon basic.
Brugje leggen, 101,5 mb for teh win!quote:Op woensdag 23 januari 2008 00:33 schreef DaMook het volgende:
..., dan maar 6 maanden 2 internet abbo's , maar wel 100mb ipv 1,5(upc internet is 20 en glasvezel is 35, dus 55 dan 6 maanden lang, nog niet echt overdreven voor 100 mb internet
) .
Tof ideequote:Op dinsdag 22 januari 2008 21:17 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik zag net voorbij komen dat je nu op fok voor 10 euro 5000 views aan skyscraper kan kopen hier rechts.
Zullen we "Een mac is toffer" banner kopen...
Nee, 512 MB RAM zou ik niet aanraden. Ik zou er minimaal 1 GB in stoppen.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:19 schreef Geqxon het volgende:
512MB, dat is voor een PowerPC volgens mij wel genoeg. Again, het ding gaat puur voor YouTube filmpjes en Marktplaats gebruikt worden, met het e.e.a. aan parental controls.
bronquote:Linnen writes in to note that one of developers of Sun's open source system tracing tool, DTrace, has discovered that Apple crippled its port of the tool so that software like iTunes could not be traced. From Adam Leventhal's blog:
"I let it run for a while, made iTunes do some work, and the result when I stopped the script? Nothing. The expensive DTrace invocation clearly caused iTunes to do a lot more work, but DTrace was giving me no output. Which started me thinking... did they? Surely not. They wouldn't disable DTrace for certain applications. But that's exactly what Apple's done with their DTrace implementation. The notion of true systemic tracing was a bit too egalitarian for their classist sensibilities..."
Frontrow werkt gewoon onder Leopard ja, het werkt ook 100% op m'n iBook G4, dus zal het ook wel werken op jouw PowerMacquote:Op woensdag 23 januari 2008 11:13 schreef Mr_Moon het volgende:
Vraagje:
Ik heb sinds kort een Powermac G5 staan die (tevens) dienst zal doen als mediaserver (films en muziek).
Ik neem aan dat Front Row gewoon draait onder Leopard op een Powermac G5? Het probleem dan is natuurlijk de Apple Remote. De G5 heeft geen infrarood poort, zijn daar kaartjes voor? Of mischien een USB oplossing?
Het is zo vervelend om van m'n luie krent af te komen...
is daar nog een beetje ram voor te krijgen en zo ja hoe duur?quote:Op woensdag 23 januari 2008 10:20 schreef Anthraxx het volgende:
Precies. Op een G4 wil je juist wel 1 GB hebben, want het is anders echt amper werkbaar (dwz, veel strandballen).
Ik krijg de laatste dagen regelmatig dit. En dan met name op GeenStijl.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:52 schreef Mr.Noodle het volgende:
Volgens mij is heel die Flash Player nog 1 grote PPC applicatie..
Ja, zeer matig.quote:Op woensdag 23 januari 2008 11:49 schreef broer het volgende:
[..]
Ik krijg de laatste dagen regelmatig dit. En dan met name op GeenStijl.
[ afbeelding ]
Slecht geprogrammeerde Flash of een brakke Flash Player... Meer mensen last van ?
Juist dat heb ik ook . Leopard sucks !quote:Op woensdag 23 januari 2008 11:49 schreef broer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Slecht geprogrammeerde Flash of een brakke Flash Player... Meer mensen last van ?
Ik ben het tot nu toe alleen op GeenStijl tegengekomen, dus het kan ook nog zijn dat de programmeur van die specifieke Flash-advertentie (neem ik aan, tenminste) 'suckt'.quote:
Nee heb het op meerdere sites . Dus het ligt niet alleen aan die site.quote:Op woensdag 23 januari 2008 12:02 schreef broer het volgende:
[..]
Ik ben het tot nu toe alleen op GeenStijl tegengekomen, dus het kan ook nog zijn dat de programmeur van die specifieke Flash-advertentie (neem ik aan, tenminste) 'suckt'.
ik heb dit ook, maar dan op de BNO site, en met mn iMac met Tigerquote:Op woensdag 23 januari 2008 11:49 schreef broer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Daar heb ik dan weer geen last van..quote:Op woensdag 23 januari 2008 11:49 schreef broer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je hebt zeker via de Sony actie een 40 GB met 2 controllers F1 Motorstorm en een Spiderman Bluray gekregen ..quote:Op woensdag 23 januari 2008 15:07 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Zo...iemand behoefte aan PS3 uitpakparty-foto's?
Lijkt me niet . In de iBook zal vast een 'mobiele' processor zitten met een andere socket als de normale processor in de Powermac.quote:Op woensdag 23 januari 2008 15:15 schreef XL het volgende:
Ik heb een oude Powermac G4 gekocht, kan ik daar andere G4 processoren in gebruiken. Mijn iBook G4 doet niks meer sinds mijn adapter stuk is. Daar zit een 1200 Mhz G4 in.
Je kan toch ook een nieuwe adapter kopen? Kost wel 70 euro als je een originele wilt.quote:Op woensdag 23 januari 2008 15:15 schreef XL het volgende:
Ik heb een oude Powermac G4 gekocht, kan ik daar andere G4 processoren in gebruiken. Mijn iBook G4 doet niks meer sinds mijn adapter stuk is. Daar zit een 1200 Mhz G4 in.
Wat moet hij kosten?quote:Op woensdag 23 januari 2008 15:58 schreef Anthraxx het volgende:
Ik heb nog een adapter over van een iBook.
Je hebt drivers nodig.quote:Op woensdag 23 januari 2008 14:36 schreef Geqxon het volgende:
En kan ik in een eMac met Tiger / Leopard ook simpelweg een random USB 802.11g stokje prikken?
Ik moet nog al mijn files van mijn iBook halen en dan kan het ding wel weg. Als je de verzendkosten betaald vind ik het wel best.quote:
quote:Less than a week after the last release (9C16), Apple has seeded a new version of Mac OS X 10.5.2 to developers today. The latest seed (9C20) lists no known issues. They've also separated the graphics drivers out into a separate update called Leopard Graphics Update, which must be installed after Mac OS X 10.5.2. The latest seeds are only available to registered Apple developers.
Unconfirmed reports indicate that Apple is shooting for a public release this Friday. The new 10.5.2 update contains numerous bug fixes, as well as a few requested features which have been previously detailed. Some of these include:
- DVD/CD Sharing
- Optional translucent menu bar
- List view in Stacks
Aanwezigquote:Op woensdag 23 januari 2008 16:26 schreef Geqxon het volgende:
Wie had hier ook alweer AAPL aandelen? Doei 12 procent.
Gore in his office in May 2007.quote:Op woensdag 23 januari 2008 16:47 schreef tony_clifton- het volgende:
[..]
Stfu noob
Dat bureau is trouwens al wel oud. Was geloof ik ook bekend dat ten huize Gore 20x het gemiddelde aan energie verbruikt werd ofzo.
You should've bought the Wii..quote:Op woensdag 23 januari 2008 15:07 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Zo...iemand behoefte aan PS3 uitpakparty-foto's?
Moet je ergens een .plist bestandje ophalen d.m.v. SSH verbinding en dan openen met een Plist-editor en dan de waarde veranderen . Heb ik ook gedaan. Welk wachtwoord ? Als je een wachtwoord op je iPod zet ben je sowieso niet bijster slim. Maar goed dat kun je alleen weghalen door te herstellen in iTunes.quote:Op woensdag 23 januari 2008 18:33 schreef EvilMarc het volgende:
Weet iemand hoe ik het volume limiet weer weghaal op m'n ipod touch? Ik, sukkel dat ik ben, ben het wachtwoord natuurlijk weer vergeten. Maar ik heb dacht ik ooit ergens gelezen dat je dit weer kunt herstellen door hem aan te sluiten op de computer en dan met itunes wat te doen. Maar ik kan het niet vinden![]()
En ik heb geen zin om hem helemaal te gaan herstellen.
Ik heb geen idee wat er nieuw is, maar ik kan geen Jabber en Google Talk accunts aanmaken omdat het invoerveld voor de username ontbreekt. Imho best een grote fout...quote:Op woensdag 23 januari 2008 16:23 schreef E.T. het volgende:
Hoe zijn de ervaringen met Adium 1.2.1.?
Gaat dat beter dan 1.2? OF deze ook nog maar even overslaan?
iChat..quote:Op woensdag 23 januari 2008 18:54 schreef Breuls het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat er nieuw is, maar ik kan geen Jabber en Google Talk accunts aanmaken omdat het invoerveld voor de username ontbreekt. Imho best een grote fout...
Lijkt me niet echt praktisch werken trouwens.quote:Op woensdag 23 januari 2008 16:38 schreef Mr.Noodle het volgende:
Zo lekker milieubewust bezig zijn we weer meneer Al Gore:
[ afbeelding ]
quote:1.0.2 Core Changes:
Fix 1.00 bug that choked some models of routers
Fix 1.00 crash in peer handshake
Fix 1.01 bug that sometimes froze the app for a long time
Een 14.gif is hier uitermate op zijn plaatsquote:Op woensdag 23 januari 2008 19:15 schreef Mr.Noodle het volgende:
Weer nieuwe Transmission Update:
[..]
17 procent inmiddels. Dumpen!quote:Op woensdag 23 januari 2008 16:47 schreef tony_clifton- het volgende:
[..]
Aanwezig
Dat bureau is trouwens al wel oud. Was geloof ik ook bekend dat ten huize Gore 20x het gemiddelde aan energie verbruikt werd ofzo.
Naah!quote:
Wie van tweakers , heb je een linkje ?quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:48 schreef tony_clifton- het volgende:
[..]
Naah!
Voorlopig is 't dead money maar we zien wel waar we uitkomen. 'T is ook niet dat ik 't geld persé nodig heb.
En 't is ook niet zoals die gast op Tweakers dat ik 100k in de min sta.
Ik gooi er geen groot geld tegenaan...
Hoogst genoeg om in een goed jaar mijn apple aankopen van't volgende jaar te kunnen betalen.
Geoorloofd spammen op FOK!quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:51 schreef tony_clifton- het volgende:
Iemand al banners gezien trouwens?
Zag daarnet een Danny is een lulofzo voorbijkomen maar niet aan gedacht om een screenshot te nemen.
Of in combinatie met een witte iMokquote:Op donderdag 24 januari 2008 08:48 schreef JoMo0 het volgende:
Die zijn mooi inderdaad . De rode vooral i.c.m Nano Red .![]()
[ afbeelding ]
Quanta costa? Y donde?quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:31 schreef Jarno het volgende:
Ik heb de zwarte V-Moda Vibe Duo's (mét mic en play/mute knopje) voor m'n iPhone en die is echt.
quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:33 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Quanta costa? Y donde?
Ik gebruik mijn iPhone echt zelden als iPod. m.n. vanwege die koptelefoontjes die erbij zitten.
Zie Jomo.quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:33 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Quanta costa? Y donde?
Ik gebruik mijn iPhone echt zelden als iPod. m.n. vanwege die koptelefoontjes die erbij zitten.
Ze isoleren minder dan de CX300 . Dus ligt eraan of je dat wat vindt. Geluid is wel een stuk beter dan CX300 maar daar is de prijs ook naar.quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:42 schreef Mr.Noodle het volgende:
En krijg je daar dan ook witte en zwarte sleeves bij? Ik zit te denken om die zilveren te halen voor m'n "nog" witte iPod. En hoe zitten ze? Geluid was geloof ik wel oké..
Ik heb nu de CX300 en die dopjes zitten eigenlijk als gegoten bij me
quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:48 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ja, die CX300 heb ik ook. Samen met een 80Gb iPod erg prima luisteren in de trein op de fiets, maar ik wil ook wel blitsen met mijn iPhone id trein
Alle bestellingen > 180 dollar worden gratis naar Nederland verstuurd. Kijk, dan wordt het al interessanter.quote:
Dan moeten we samen een setje kopen Walter..quote:Op donderdag 24 januari 2008 12:45 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Alle bestellingen > 180 dollar worden gratis naar Nederland verstuurd. Kijk, dan wordt het al interessanter.
Dat leek me wel erg nuttig jaquote:Op donderdag 24 januari 2008 12:45 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Dan moeten we samen een setje kopen Walter..
Op die site verkopen ze alleen Shure , Weststone & UE ?quote:
Kun je niet gewoon die mensen mailen of dat ze de waarde van dat pakketje niet op ¤45,- kunnen zetten en als gift laten versturen, dan wordt het namelijk niet door douane gecontroleerd...las ik ergens..quote:Op donderdag 24 januari 2008 13:00 schreef JoMo0 het volgende:
Alleen ze schrijven de waarde van de douane erop. Dus kun je Beatrix weer sponsoren. Dan kosten ze ongeveer 65 euro. Scheelt wel 40 euro ja.
Misschien stap ik wel ff in.quote:Op donderdag 24 januari 2008 12:47 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Dat leek me wel erg nuttig ja![]()
Moeten we nog voor 20 dollar spenderen.
Dat is dus 50 euro voor oordoppen?quote:Op donderdag 24 januari 2008 12:45 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Alle bestellingen > 180 dollar worden gratis naar Nederland verstuurd. Kijk, dan wordt het al interessanter.
*Correctie..quote:Op donderdag 24 januari 2008 13:30 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat is dus 50 euro voor gepimpte oordoppen?
Ik vind het traag, heel veel beachballen. Daarom gebruik ik steeds meer Camino.quote:Op donderdag 24 januari 2008 13:39 schreef Jarno het volgende:
Ik krijg van vrouwlief regelmatig klachten dat Safari eruit klapt. Zelf heb ik er geen last van, maar zijn er hier meer mensen die Safari in Leopard instabiel vinden?
Hm van traagheid merk ik niet veel (behalve op FOK! natuurlijkquote:Op donderdag 24 januari 2008 13:47 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik vind het traag, heel veel beachballen. Daarom gebruik ik steeds meer Camino.
Walter, ga je nu die Vibe Duo's aanschaffen? of die normale Vibes? Op de site staan volgens mij alleen "normale" Vibe'squote:
Behalve bepaalde sites, laten Safari er dan weer wel uitklappen, maar het gebeurd me met FF ook...quote:Op donderdag 24 januari 2008 13:48 schreef Jarno het volgende:
[..]
Hm van traagheid merk ik niet veel (behalve op FOK! natuurlijk) maar ik zal d'r toch eens een tijdje Camino laten gebruiken.
Oh,quote:Op donderdag 24 januari 2008 13:58 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Walter, ga je nu die Vibe Duo's aanschaffen? of die normale Vibes? Op de site staan volgens mij alleen "normale" Vibe's
Ik heb er enkel last van op sites met Flash, en ik heb ook geen CS3 geinstaleerd.quote:Op donderdag 24 januari 2008 13:39 schreef Jarno het volgende:
Ik krijg van vrouwlief regelmatig klachten dat Safari eruit klapt. Zelf heb ik er geen last van, maar zijn er hier meer mensen die Safari in Leopard instabiel vinden?
Nee, ik heb uberhaupt geen enkel probleem onder leopard.quote:Op donderdag 24 januari 2008 13:39 schreef Jarno het volgende:
Bij mij wil Safari ook nog wel eens vastlopen.quote:Op donderdag 24 januari 2008 13:39 schreef Jarno het volgende:
Dat ze dat eens snel gaan doen!quote:Op donderdag 24 januari 2008 20:27 schreef E.T. het volgende:
Dat 'beetje vrouwlijk' wordt moeilijk![]()
IK heb al geprobeerd om de Sitecom-designer (ja, Sitecom maakt tegenwoordig ook best mooie laptop-tassen) zo gek te krijgen met mooie retro-stoffen en/of grote bloemen aan de gang te laten gaan
Ik vind ze niet geweldig mooi.. En onpraktisch, en de schouderband vaak niet fijn.quote:Op donderdag 24 januari 2008 20:35 schreef Mr.Noodle het volgende:
Wat is er mis met Crumpler, die maakt toch best te pruimen "vrouwelijke" laptoptassen. Of is het net te "jong"?
Kan dat niet gewoon door Appletje + I op de USB stick, klikken op het icoontje zodat er een blauw randje omheen komt en dan backspace?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 01:02 schreef Rock-shocker het volgende:
Waar kan ik een iconset met de standaard icoontjes van Leopard vinden? ik wil het icoon van mijn USB disc terugveranderen naar de standaard maar zonder dat icns bestand lukt het me niet
Klopt dat werkt inderdaad .quote:Op vrijdag 25 januari 2008 09:12 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Kan dat niet gewoon door Appletje + I op de USB stick, klikken op het icoontje zodat er een blauw randje omheen komt en dan backspace?
Defragmenteren.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 10:41 schreef KaheemSaid het volgende:
Een vraag, mijn MacBook begint om onverklaarbare redenen stukjes te verliezen. Deze stukjes zijn toebehorende van de plaat die om het toetsenbord en het mousepad heen zit(is dit duidelijk). Wat kan ik hier het beste aan/mee doen en is de plaat te vervangen!
Dank je wel, werkt inderdaad!quote:Op vrijdag 25 januari 2008 09:12 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Kan dat niet gewoon door Appletje + I op de USB stick, klikken op het icoontje zodat er een blauw randje omheen komt en dan backspace?
Defragmenteren dus, zodat alle losgekomen fragmentjes weer op hun plek komen.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 10:57 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ik bedoel de behuizing van de laptop.
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:00 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Defragmenteren dus, zodat alle losgekomen fragmentjes weer op hun plek komen.
Als het de randjes komt dat doordat het daaronder hol is . Volgens mij heb je daar wel garantie op.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:01 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ja maar ze zitten in de prullenbak.
Ja, mijn topcover is recent ook vervangen voor dit probleemquote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:09 schreef KaheemSaid het volgende:
Ik heb hem vanaf mei 2007 volgens mij. Ik zit inderdaad nog in de garantieperiode en zal morgen maar even bij de winkel langs! Krijg ik nu een nieuwe
Hoelang duurt dit Swetsenegger en was het garantie werk?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:46 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja, mijn topcover is recent ook vervangen voor dit probleem
Zal eerst een proberen te rebooten zodat er geen swapfile hoeft te zijn, als't goed fout kan gaan laat ik 't maarquote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:41 schreef Geqxon het volgende:
Onyx met een forced-trashcan-empty-button ? Al kan het dan wel goed fout gaan.
Bij mij was het garantie en klaar terwijl u wacht bij www.cardservices.nlquote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:50 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Hoelang duurt dit Swetsenegger en was het garantie werk?
ok, + spatie dus.quote:
Ja, ik merk de laatste tijd echt dat het té weinig is.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 17:45 schreef Q. het volgende:
512? Das wel errug weinig!
Ik zou je mond maar houdenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 17:51 schreef DaFrenk het volgende:
Ik kan m'n MacBook weer ophalen, twee weken in reparatie geweestBen benieuwd of ze nu die fucking topcase wél goed aansluitend hebben vast gemaakt. Vorige keer kon hij twee keer naar boven omdat hij niet goed dicht zat.
Blergh, krijg steeds meer de schijt van het hele ding. Niets dan reparaties.
Je maakt me nieuwsgierigquote:Op vrijdag 25 januari 2008 17:40 schreef Q. het volgende:
Er zit nu bijna net zoveel RAM als harde schijf-ruimte in mn MacBook.
Tja, maar ben nu wel al een maand over de garantie heen. Dit was al een reparatie onder de zegen van Apple.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 23:04 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik zou je mond maar houden![]()
Ps. meer dan 3 reparaties is een nieuwe... moet je gewoon een aangetekende brief schrijven naar apple ofzo...
Geheugen kost echt niks; ik heb zelfs nog 4Gb (1*2 en 2*1) in de kast liggen.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 10:40 schreef Q. het volgende:
Je kan natuurlijk ook overdrijven.
Je hebt voor een iMac PC5300 SODIMM DDR2 nodig.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 11:51 schreef dnn- het volgende:
Ik wilde nou net voor mijn I-Mac geheugen gaan bestellen maar wat voor type moet ik dan hebben? Heb nieuwe variant.
Deze bvb?
Link
O Twylight, had gezien op Tweakers dat je een cool icoontje had voor Cyberduckquote:
Volgens mij maakt 't niet echt uit... Ik had vorig jaar een bestelling geplaatst via crucial.com, 2 dagen later stond er iemand van UPS voor de deur. Sindsdien nog nooit geen kernel panic gehad ofzo. Ok, dit is misschien meer een kwestie van geluk maartochquote:Op zaterdag 26 januari 2008 13:39 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Klopt dat is gelijk een goede. Kingston geheugen maar certified door Apple.
Het maakt niet echt uit nee. Maar je hebt dan wel meer zekerheid dan een andere willekeurig reepje .quote:Op zaterdag 26 januari 2008 13:43 schreef tony_clifton- het volgende:
[..]
O Twylight, had gezien op Tweakers dat je een cool icoontje had voor Cyberduck
Waar heb je dat ergens gevonden?
[..]
Volgens mij maakt 't niet echt uit... Ik had vorig jaar een bestelling geplaatst via crucial.com, 2 dagen later stond er iemand van UPS voor de deur. Sindsdien nog nooit geen kernel panic gehad ofzo. Ok, dit is misschien meer een kwestie van geluk maartoch.
Een scherm of een iMac .. ?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 18:10 schreef portier het volgende:
Ik kijk eindelijk tegen een Apple beeldscherm aan. Hooray! En aangezien ze bij de Mac winkel niet op voorraad zijn dan ben ik blij dat ze bij de Correct goedkoper zijn. Moet nog wel even twee reepjes geheugen kopen en uitvissen wat in hemelsnaam wat is en met welke programma's ik mijn reguliere Windows programma's kan gaan vervangen. MSN en Winamp enzo. En waarom Safari niet standaard in tabjes opent. Tabs.
Maar verder. Yay. Wat istie mooi en snel en mooi en helder en mooi!
Oh en hip natuurlijk!
Een MacBookquote:
Appeltje+T had ik al gevonden inderdaad, maar niet hoe elke link automatisch in een tabblad wordt geopend. Hoe stel ik dat in?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 18:16 schreef Mr.Noodle het volgende:
Gelukkig kun je ook tabjes wel instellen in Safari, verder zit er ook zo'n leuke toetsencombinatie op <Appeltje> <T> voor een nieuwe Tab. En verder is de zoekfunctie van Safari gewoon geniaal, iig onder LepparD..
Gewoon aanmaken met paypalquote:Op zaterdag 26 januari 2008 18:20 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik heb vandaag een iPod Nano gekocht.
Nu moet ik dus zo'n account aanmaken voor iTunes!
Maar ik heb geen creditcard.. what to do?
Je kan appel indrukken in safari, en dan op de link klikken, dan opent ie in tabblad.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 18:26 schreef portier het volgende:
[..]
Een MacBook.
[..]
Appeltje+T had ik al gevonden inderdaad, maar niet hoe elke link automatisch in een tabblad wordt geopend. Hoe stel ik dat in?
Huh?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 18:29 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Ja dat lukt dus niet. Ik kan alleen kiezen uit Visa/Master Card/Of een groen plaatje?
Heb je ook een linkje waar hij dat gedaan heeft?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 18:31 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Huh?
M'n broertje heeft v/d week ook nog met paypal een account aangemaakt bij de music store...
Moet ook via iTunes.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 18:34 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Heb je ook een linkje waar hij dat gedaan heeft?
Ik probeer het nu in iTunes zelf (programma dus), hij gaf dat aan toen ik mijn iPod eraan hing!
Adium en iTunes.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 18:10 schreef portier het volgende:
en uitvissen wat in hemelsnaam wat is en met welke programma's ik mijn reguliere Windows programma's kan gaan vervangen. MSN en Winamp enzo.
Whehehe.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 19:31 schreef Anthraxx het volgende:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1272547![]()
![]()
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 19:31 schreef Anthraxx het volgende:
![]()
omg.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 19:31 schreef Anthraxx het volgende:
![]()
Want dat was voor jou ook zo?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:44 schreef Q. het volgende:
Gefeliciteerd, dit is het begin van je leven.
Oh. My. God.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 19:31 schreef Anthraxx het volgende:
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |