Ik krijg de laatste dagen regelmatig dit. En dan met name op GeenStijl.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:52 schreef Mr.Noodle het volgende:
Volgens mij is heel die Flash Player nog 1 grote PPC applicatie..
Ja, zeer matig.quote:Op woensdag 23 januari 2008 11:49 schreef broer het volgende:
[..]
Ik krijg de laatste dagen regelmatig dit. En dan met name op GeenStijl.
[ afbeelding ]
Slecht geprogrammeerde Flash of een brakke Flash Player... Meer mensen last van ?
Juist dat heb ik ook . Leopard sucks !quote:Op woensdag 23 januari 2008 11:49 schreef broer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Slecht geprogrammeerde Flash of een brakke Flash Player... Meer mensen last van ?
Ik ben het tot nu toe alleen op GeenStijl tegengekomen, dus het kan ook nog zijn dat de programmeur van die specifieke Flash-advertentie (neem ik aan, tenminste) 'suckt'.quote:
Nee heb het op meerdere sites . Dus het ligt niet alleen aan die site.quote:Op woensdag 23 januari 2008 12:02 schreef broer het volgende:
[..]
Ik ben het tot nu toe alleen op GeenStijl tegengekomen, dus het kan ook nog zijn dat de programmeur van die specifieke Flash-advertentie (neem ik aan, tenminste) 'suckt'.
ik heb dit ook, maar dan op de BNO site, en met mn iMac met Tigerquote:Op woensdag 23 januari 2008 11:49 schreef broer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Daar heb ik dan weer geen last van..quote:Op woensdag 23 januari 2008 11:49 schreef broer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je hebt zeker via de Sony actie een 40 GB met 2 controllers F1 Motorstorm en een Spiderman Bluray gekregen ..quote:Op woensdag 23 januari 2008 15:07 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Zo...iemand behoefte aan PS3 uitpakparty-foto's?
Lijkt me niet . In de iBook zal vast een 'mobiele' processor zitten met een andere socket als de normale processor in de Powermac.quote:Op woensdag 23 januari 2008 15:15 schreef XL het volgende:
Ik heb een oude Powermac G4 gekocht, kan ik daar andere G4 processoren in gebruiken. Mijn iBook G4 doet niks meer sinds mijn adapter stuk is. Daar zit een 1200 Mhz G4 in.
Je kan toch ook een nieuwe adapter kopen? Kost wel 70 euro als je een originele wilt.quote:Op woensdag 23 januari 2008 15:15 schreef XL het volgende:
Ik heb een oude Powermac G4 gekocht, kan ik daar andere G4 processoren in gebruiken. Mijn iBook G4 doet niks meer sinds mijn adapter stuk is. Daar zit een 1200 Mhz G4 in.
Wat moet hij kosten?quote:Op woensdag 23 januari 2008 15:58 schreef Anthraxx het volgende:
Ik heb nog een adapter over van een iBook.
Je hebt drivers nodig.quote:Op woensdag 23 januari 2008 14:36 schreef Geqxon het volgende:
En kan ik in een eMac met Tiger / Leopard ook simpelweg een random USB 802.11g stokje prikken?
Ik moet nog al mijn files van mijn iBook halen en dan kan het ding wel weg. Als je de verzendkosten betaald vind ik het wel best.quote:
quote:Less than a week after the last release (9C16), Apple has seeded a new version of Mac OS X 10.5.2 to developers today. The latest seed (9C20) lists no known issues. They've also separated the graphics drivers out into a separate update called Leopard Graphics Update, which must be installed after Mac OS X 10.5.2. The latest seeds are only available to registered Apple developers.
Unconfirmed reports indicate that Apple is shooting for a public release this Friday. The new 10.5.2 update contains numerous bug fixes, as well as a few requested features which have been previously detailed. Some of these include:
- DVD/CD Sharing
- Optional translucent menu bar
- List view in Stacks
Aanwezigquote:Op woensdag 23 januari 2008 16:26 schreef Geqxon het volgende:
Wie had hier ook alweer AAPL aandelen? Doei 12 procent.
Gore in his office in May 2007.quote:Op woensdag 23 januari 2008 16:47 schreef tony_clifton- het volgende:
[..]
Stfu noob
Dat bureau is trouwens al wel oud. Was geloof ik ook bekend dat ten huize Gore 20x het gemiddelde aan energie verbruikt werd ofzo.
You should've bought the Wii..quote:Op woensdag 23 januari 2008 15:07 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Zo...iemand behoefte aan PS3 uitpakparty-foto's?
Moet je ergens een .plist bestandje ophalen d.m.v. SSH verbinding en dan openen met een Plist-editor en dan de waarde veranderen . Heb ik ook gedaan. Welk wachtwoord ? Als je een wachtwoord op je iPod zet ben je sowieso niet bijster slim. Maar goed dat kun je alleen weghalen door te herstellen in iTunes.quote:Op woensdag 23 januari 2008 18:33 schreef EvilMarc het volgende:
Weet iemand hoe ik het volume limiet weer weghaal op m'n ipod touch? Ik, sukkel dat ik ben, ben het wachtwoord natuurlijk weer vergeten. Maar ik heb dacht ik ooit ergens gelezen dat je dit weer kunt herstellen door hem aan te sluiten op de computer en dan met itunes wat te doen. Maar ik kan het niet vinden![]()
En ik heb geen zin om hem helemaal te gaan herstellen.
Ik heb geen idee wat er nieuw is, maar ik kan geen Jabber en Google Talk accunts aanmaken omdat het invoerveld voor de username ontbreekt. Imho best een grote fout...quote:Op woensdag 23 januari 2008 16:23 schreef E.T. het volgende:
Hoe zijn de ervaringen met Adium 1.2.1.?
Gaat dat beter dan 1.2? OF deze ook nog maar even overslaan?
iChat..quote:Op woensdag 23 januari 2008 18:54 schreef Breuls het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat er nieuw is, maar ik kan geen Jabber en Google Talk accunts aanmaken omdat het invoerveld voor de username ontbreekt. Imho best een grote fout...
Lijkt me niet echt praktisch werken trouwens.quote:Op woensdag 23 januari 2008 16:38 schreef Mr.Noodle het volgende:
Zo lekker milieubewust bezig zijn we weer meneer Al Gore:
[ afbeelding ]
quote:1.0.2 Core Changes:
Fix 1.00 bug that choked some models of routers
Fix 1.00 crash in peer handshake
Fix 1.01 bug that sometimes froze the app for a long time
Een 14.gif is hier uitermate op zijn plaatsquote:Op woensdag 23 januari 2008 19:15 schreef Mr.Noodle het volgende:
Weer nieuwe Transmission Update:
[..]
17 procent inmiddels. Dumpen!quote:Op woensdag 23 januari 2008 16:47 schreef tony_clifton- het volgende:
[..]
Aanwezig
Dat bureau is trouwens al wel oud. Was geloof ik ook bekend dat ten huize Gore 20x het gemiddelde aan energie verbruikt werd ofzo.
Naah!quote:
Wie van tweakers , heb je een linkje ?quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:48 schreef tony_clifton- het volgende:
[..]
Naah!
Voorlopig is 't dead money maar we zien wel waar we uitkomen. 'T is ook niet dat ik 't geld persé nodig heb.
En 't is ook niet zoals die gast op Tweakers dat ik 100k in de min sta.
Ik gooi er geen groot geld tegenaan...
Hoogst genoeg om in een goed jaar mijn apple aankopen van't volgende jaar te kunnen betalen.
Geoorloofd spammen op FOK!quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:51 schreef tony_clifton- het volgende:
Iemand al banners gezien trouwens?
Zag daarnet een Danny is een lulofzo voorbijkomen maar niet aan gedacht om een screenshot te nemen.
Of in combinatie met een witte iMokquote:Op donderdag 24 januari 2008 08:48 schreef JoMo0 het volgende:
Die zijn mooi inderdaad . De rode vooral i.c.m Nano Red .![]()
[ afbeelding ]
Quanta costa? Y donde?quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:31 schreef Jarno het volgende:
Ik heb de zwarte V-Moda Vibe Duo's (mét mic en play/mute knopje) voor m'n iPhone en die is echt.
quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:33 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Quanta costa? Y donde?
Ik gebruik mijn iPhone echt zelden als iPod. m.n. vanwege die koptelefoontjes die erbij zitten.
Zie Jomo.quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:33 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Quanta costa? Y donde?
Ik gebruik mijn iPhone echt zelden als iPod. m.n. vanwege die koptelefoontjes die erbij zitten.
Ze isoleren minder dan de CX300 . Dus ligt eraan of je dat wat vindt. Geluid is wel een stuk beter dan CX300 maar daar is de prijs ook naar.quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:42 schreef Mr.Noodle het volgende:
En krijg je daar dan ook witte en zwarte sleeves bij? Ik zit te denken om die zilveren te halen voor m'n "nog" witte iPod. En hoe zitten ze? Geluid was geloof ik wel oké..
Ik heb nu de CX300 en die dopjes zitten eigenlijk als gegoten bij me
quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:48 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ja, die CX300 heb ik ook. Samen met een 80Gb iPod erg prima luisteren in de trein op de fiets, maar ik wil ook wel blitsen met mijn iPhone id trein
Alle bestellingen > 180 dollar worden gratis naar Nederland verstuurd. Kijk, dan wordt het al interessanter.quote:
Dan moeten we samen een setje kopen Walter..quote:Op donderdag 24 januari 2008 12:45 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Alle bestellingen > 180 dollar worden gratis naar Nederland verstuurd. Kijk, dan wordt het al interessanter.
Dat leek me wel erg nuttig jaquote:Op donderdag 24 januari 2008 12:45 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Dan moeten we samen een setje kopen Walter..
Op die site verkopen ze alleen Shure , Weststone & UE ?quote:
Kun je niet gewoon die mensen mailen of dat ze de waarde van dat pakketje niet op ¤45,- kunnen zetten en als gift laten versturen, dan wordt het namelijk niet door douane gecontroleerd...las ik ergens..quote:Op donderdag 24 januari 2008 13:00 schreef JoMo0 het volgende:
Alleen ze schrijven de waarde van de douane erop. Dus kun je Beatrix weer sponsoren. Dan kosten ze ongeveer 65 euro. Scheelt wel 40 euro ja.
Misschien stap ik wel ff in.quote:Op donderdag 24 januari 2008 12:47 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Dat leek me wel erg nuttig ja![]()
Moeten we nog voor 20 dollar spenderen.
Dat is dus 50 euro voor oordoppen?quote:Op donderdag 24 januari 2008 12:45 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Alle bestellingen > 180 dollar worden gratis naar Nederland verstuurd. Kijk, dan wordt het al interessanter.
*Correctie..quote:Op donderdag 24 januari 2008 13:30 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat is dus 50 euro voor gepimpte oordoppen?
Ik vind het traag, heel veel beachballen. Daarom gebruik ik steeds meer Camino.quote:Op donderdag 24 januari 2008 13:39 schreef Jarno het volgende:
Ik krijg van vrouwlief regelmatig klachten dat Safari eruit klapt. Zelf heb ik er geen last van, maar zijn er hier meer mensen die Safari in Leopard instabiel vinden?
Hm van traagheid merk ik niet veel (behalve op FOK! natuurlijkquote:Op donderdag 24 januari 2008 13:47 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik vind het traag, heel veel beachballen. Daarom gebruik ik steeds meer Camino.
Walter, ga je nu die Vibe Duo's aanschaffen? of die normale Vibes? Op de site staan volgens mij alleen "normale" Vibe'squote:
Behalve bepaalde sites, laten Safari er dan weer wel uitklappen, maar het gebeurd me met FF ook...quote:Op donderdag 24 januari 2008 13:48 schreef Jarno het volgende:
[..]
Hm van traagheid merk ik niet veel (behalve op FOK! natuurlijk) maar ik zal d'r toch eens een tijdje Camino laten gebruiken.
Oh,quote:Op donderdag 24 januari 2008 13:58 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Walter, ga je nu die Vibe Duo's aanschaffen? of die normale Vibes? Op de site staan volgens mij alleen "normale" Vibe's
Ik heb er enkel last van op sites met Flash, en ik heb ook geen CS3 geinstaleerd.quote:Op donderdag 24 januari 2008 13:39 schreef Jarno het volgende:
Ik krijg van vrouwlief regelmatig klachten dat Safari eruit klapt. Zelf heb ik er geen last van, maar zijn er hier meer mensen die Safari in Leopard instabiel vinden?
Nee, ik heb uberhaupt geen enkel probleem onder leopard.quote:Op donderdag 24 januari 2008 13:39 schreef Jarno het volgende:
Bij mij wil Safari ook nog wel eens vastlopen.quote:Op donderdag 24 januari 2008 13:39 schreef Jarno het volgende:
Dat ze dat eens snel gaan doen!quote:Op donderdag 24 januari 2008 20:27 schreef E.T. het volgende:
Dat 'beetje vrouwlijk' wordt moeilijk![]()
IK heb al geprobeerd om de Sitecom-designer (ja, Sitecom maakt tegenwoordig ook best mooie laptop-tassen) zo gek te krijgen met mooie retro-stoffen en/of grote bloemen aan de gang te laten gaan
Ik vind ze niet geweldig mooi.. En onpraktisch, en de schouderband vaak niet fijn.quote:Op donderdag 24 januari 2008 20:35 schreef Mr.Noodle het volgende:
Wat is er mis met Crumpler, die maakt toch best te pruimen "vrouwelijke" laptoptassen. Of is het net te "jong"?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |