Aanwezigquote:Op woensdag 23 januari 2008 16:26 schreef Geqxon het volgende:
Wie had hier ook alweer AAPL aandelen? Doei 12 procent.
Gore in his office in May 2007.quote:Op woensdag 23 januari 2008 16:47 schreef tony_clifton- het volgende:
[..]
Stfu noob
Dat bureau is trouwens al wel oud. Was geloof ik ook bekend dat ten huize Gore 20x het gemiddelde aan energie verbruikt werd ofzo.
You should've bought the Wii..quote:Op woensdag 23 januari 2008 15:07 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Zo...iemand behoefte aan PS3 uitpakparty-foto's?
Moet je ergens een .plist bestandje ophalen d.m.v. SSH verbinding en dan openen met een Plist-editor en dan de waarde veranderen . Heb ik ook gedaan. Welk wachtwoord ? Als je een wachtwoord op je iPod zet ben je sowieso niet bijster slim. Maar goed dat kun je alleen weghalen door te herstellen in iTunes.quote:Op woensdag 23 januari 2008 18:33 schreef EvilMarc het volgende:
Weet iemand hoe ik het volume limiet weer weghaal op m'n ipod touch? Ik, sukkel dat ik ben, ben het wachtwoord natuurlijk weer vergeten. Maar ik heb dacht ik ooit ergens gelezen dat je dit weer kunt herstellen door hem aan te sluiten op de computer en dan met itunes wat te doen. Maar ik kan het niet vinden![]()
En ik heb geen zin om hem helemaal te gaan herstellen.
Ik heb geen idee wat er nieuw is, maar ik kan geen Jabber en Google Talk accunts aanmaken omdat het invoerveld voor de username ontbreekt. Imho best een grote fout...quote:Op woensdag 23 januari 2008 16:23 schreef E.T. het volgende:
Hoe zijn de ervaringen met Adium 1.2.1.?
Gaat dat beter dan 1.2? OF deze ook nog maar even overslaan?
iChat..quote:Op woensdag 23 januari 2008 18:54 schreef Breuls het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat er nieuw is, maar ik kan geen Jabber en Google Talk accunts aanmaken omdat het invoerveld voor de username ontbreekt. Imho best een grote fout...
Lijkt me niet echt praktisch werken trouwens.quote:Op woensdag 23 januari 2008 16:38 schreef Mr.Noodle het volgende:
Zo lekker milieubewust bezig zijn we weer meneer Al Gore:
[ afbeelding ]
quote:1.0.2 Core Changes:
Fix 1.00 bug that choked some models of routers
Fix 1.00 crash in peer handshake
Fix 1.01 bug that sometimes froze the app for a long time
Een 14.gif is hier uitermate op zijn plaatsquote:Op woensdag 23 januari 2008 19:15 schreef Mr.Noodle het volgende:
Weer nieuwe Transmission Update:
[..]
17 procent inmiddels. Dumpen!quote:Op woensdag 23 januari 2008 16:47 schreef tony_clifton- het volgende:
[..]
Aanwezig
Dat bureau is trouwens al wel oud. Was geloof ik ook bekend dat ten huize Gore 20x het gemiddelde aan energie verbruikt werd ofzo.
Naah!quote:
Wie van tweakers , heb je een linkje ?quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:48 schreef tony_clifton- het volgende:
[..]
Naah!
Voorlopig is 't dead money maar we zien wel waar we uitkomen. 'T is ook niet dat ik 't geld persé nodig heb.
En 't is ook niet zoals die gast op Tweakers dat ik 100k in de min sta.
Ik gooi er geen groot geld tegenaan...
Hoogst genoeg om in een goed jaar mijn apple aankopen van't volgende jaar te kunnen betalen.
Geoorloofd spammen op FOK!quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:51 schreef tony_clifton- het volgende:
Iemand al banners gezien trouwens?
Zag daarnet een Danny is een lulofzo voorbijkomen maar niet aan gedacht om een screenshot te nemen.
Of in combinatie met een witte iMokquote:Op donderdag 24 januari 2008 08:48 schreef JoMo0 het volgende:
Die zijn mooi inderdaad . De rode vooral i.c.m Nano Red .![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |