killallquote:Op maandag 21 januari 2008 22:45 schreef Q. het volgende:
Kill ?
Dat weet ikquote:Op maandag 21 januari 2008 23:00 schreef Q. het volgende:
Die PID kan je wel achterhalen met top.
Een Mac Pro of een MacBook Pro?quote:Op maandag 21 januari 2008 23:11 schreef -Menn0- het volgende:
Ga denk ik binnekort mn Macbook Sobchakken en dan een pro kopen
Zet het erin?quote:Op maandag 21 januari 2008 23:06 schreef Svyatagor het volgende:
Waarom staat het begrip Sobchakken nog niet in de OP?
Ik trek altijd de batterij eruit voor een harde shutdown.quote:Op maandag 21 januari 2008 23:02 schreef Geqxon het volgende:
Ik moest haar geforceerd afsluiten. Door het knopje ingedrukt te houden.
Ja, goed plan.quote:
Wat doet het precies?quote:Op maandag 21 januari 2008 23:15 schreef Mr.Noodle het volgende:
Nog een handige App gevonden:
WiFind
[ link | afbeelding ]
Aangeven wat de sterkte van een draadloos signaal is, welk kanaal het uitzendt en of het een open of gesloten netwerk is.quote:
The new MacBook Pros are coming...with two drives?quote:Op maandag 21 januari 2008 23:11 schreef -Menn0- het volgende:
Ga denk ik binnekort mn Macbook Sobchakken en dan een pro kopen
Nou, als die komt, dan wordt dat mijn nieuwe MPBquote:Op dinsdag 22 januari 2008 01:52 schreef Junkie het volgende:
[..]
The new MacBook Pros are coming...with two drives?
Je blijft bezig...met dat Apple...
Je hebt toch een iMac 24" @ 1920 * 1200?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 07:54 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Nou, als die komt, dan wordt dat mijn nieuwe MPB![]()
En volgens mij komt mijn PS3 vandaag of morgen binnen: eindelijk Full HD kijken
Ja maar daar zit toch geen Bluray drive in . En die rips zijn ook niet alles . Vanaf het schijfje is nog steeds het beste.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 09:19 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Je hebt toch een iMac 24" @ 1920 * 1200?
Bij de MM krijg je geen studentenkorting nee. Bij APR's krijg je dat wel al verschillen de percentages tussen de verschillende winkels . Je kunt natuurlijk ook bij Apple zelf bestellen via de online store.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 10:16 schreef portier het volgende:
Als je een MacBook in de Mediamarkt wilt kopen, kan je dan ook studentenkorting en het parts&labour program krijgen? Of moet je daarvoor echt naar de Apple shop?
Ja, maar er moet een pinbonnetje komen en zoveel moeite is dat ook weer niet. Plus ik heb alles meteenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 10:18 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Bij de MM krijg je geen studentenkorting nee. Bij APR's krijg je dat wel al verschillen de percentages tussen de verschillende winkels . Je kunt natuurlijk ook bij Apple zelf bestellen via de online store.
Echt? Dat zou echt tres suf zijn. Ik kan het me haast niet voorstellen. Of kan ik het er dan later bij bestellen ofzo?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 10:22 schreef Geqxon het volgende:
Parts&Labour kan voor zover ik het weet enkel telefonisch, toch?
AppleCare is 3 jaar software support en hardware support / garantie. P&L is er enkel om de kosten van hardware reparaties te dekken. Onderdelen en manuren dus.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:38 schreef ikweetnix00 het volgende:
wat is het verschil tussen parts&labour en apple care? Heb gevonden dat parts&labour alleen voor studenten is en je maar 130E kwijt bent?
dat is duidelijk. Voor software support kan je natuurlijk ook hier terechtquote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:39 schreef Geqxon het volgende:
[..]
AppleCare is 3 jaar software support en hardware support / garantie. P&L is er enkel om de kosten van hardware reparaties te dekken. Onderdelen en manuren dus.
quote:
Dat lijkt maar zo, stiekem betaal je er eigenlijk nog $3,50 voor...quote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:54 schreef Maravilla het volgende:
De MacHeist bundle is geupdate. Het programma VectorDesigner is erbij gekomen. Ik heb er niks an, maar agh, tis gratis.
Ja, nee, ja, nee. Want de bundle heb ik gekocht voor Pixelmator & Coversutra. En ook 1password blijkt inmiddels handig. En dan dus alsnog een koopje.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:35 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Dat lijkt maar zo, stiekem betaal je er eigenlijk nog $3,50 voor...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |