Je hebt voor een iMac PC5300 SODIMM DDR2 nodig.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 11:51 schreef dnn- het volgende:
Ik wilde nou net voor mijn I-Mac geheugen gaan bestellen maar wat voor type moet ik dan hebben? Heb nieuwe variant.
Deze bvb?
Link
O Twylight, had gezien op Tweakers dat je een cool icoontje had voor Cyberduckquote:
Volgens mij maakt 't niet echt uit... Ik had vorig jaar een bestelling geplaatst via crucial.com, 2 dagen later stond er iemand van UPS voor de deur. Sindsdien nog nooit geen kernel panic gehad ofzo. Ok, dit is misschien meer een kwestie van geluk maartochquote:Op zaterdag 26 januari 2008 13:39 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Klopt dat is gelijk een goede. Kingston geheugen maar certified door Apple.
Het maakt niet echt uit nee. Maar je hebt dan wel meer zekerheid dan een andere willekeurig reepje .quote:Op zaterdag 26 januari 2008 13:43 schreef tony_clifton- het volgende:
[..]
O Twylight, had gezien op Tweakers dat je een cool icoontje had voor Cyberduck
Waar heb je dat ergens gevonden?
[..]
Volgens mij maakt 't niet echt uit... Ik had vorig jaar een bestelling geplaatst via crucial.com, 2 dagen later stond er iemand van UPS voor de deur. Sindsdien nog nooit geen kernel panic gehad ofzo. Ok, dit is misschien meer een kwestie van geluk maartoch.
Een scherm of een iMac .. ?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 18:10 schreef portier het volgende:
Ik kijk eindelijk tegen een Apple beeldscherm aan. Hooray! En aangezien ze bij de Mac winkel niet op voorraad zijn dan ben ik blij dat ze bij de Correct goedkoper zijn. Moet nog wel even twee reepjes geheugen kopen en uitvissen wat in hemelsnaam wat is en met welke programma's ik mijn reguliere Windows programma's kan gaan vervangen. MSN en Winamp enzo. En waarom Safari niet standaard in tabjes opent. Tabs.
Maar verder. Yay. Wat istie mooi en snel en mooi en helder en mooi!
Oh en hip natuurlijk!
Een MacBookquote:
Appeltje+T had ik al gevonden inderdaad, maar niet hoe elke link automatisch in een tabblad wordt geopend. Hoe stel ik dat in?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 18:16 schreef Mr.Noodle het volgende:
Gelukkig kun je ook tabjes wel instellen in Safari, verder zit er ook zo'n leuke toetsencombinatie op <Appeltje> <T> voor een nieuwe Tab. En verder is de zoekfunctie van Safari gewoon geniaal, iig onder LepparD..
Gewoon aanmaken met paypalquote:Op zaterdag 26 januari 2008 18:20 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik heb vandaag een iPod Nano gekocht.
Nu moet ik dus zo'n account aanmaken voor iTunes!
Maar ik heb geen creditcard.. what to do?
Je kan appel indrukken in safari, en dan op de link klikken, dan opent ie in tabblad.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 18:26 schreef portier het volgende:
[..]
Een MacBook.
[..]
Appeltje+T had ik al gevonden inderdaad, maar niet hoe elke link automatisch in een tabblad wordt geopend. Hoe stel ik dat in?
Huh?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 18:29 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Ja dat lukt dus niet. Ik kan alleen kiezen uit Visa/Master Card/Of een groen plaatje?
Heb je ook een linkje waar hij dat gedaan heeft?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 18:31 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Huh?
M'n broertje heeft v/d week ook nog met paypal een account aangemaakt bij de music store...
Moet ook via iTunes.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 18:34 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Heb je ook een linkje waar hij dat gedaan heeft?
Ik probeer het nu in iTunes zelf (programma dus), hij gaf dat aan toen ik mijn iPod eraan hing!
Adium en iTunes.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 18:10 schreef portier het volgende:
en uitvissen wat in hemelsnaam wat is en met welke programma's ik mijn reguliere Windows programma's kan gaan vervangen. MSN en Winamp enzo.
Whehehe.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 19:31 schreef Anthraxx het volgende:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1272547![]()
![]()
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 19:31 schreef Anthraxx het volgende:
![]()
omg.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 19:31 schreef Anthraxx het volgende:
![]()
Want dat was voor jou ook zo?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:44 schreef Q. het volgende:
Gefeliciteerd, dit is het begin van je leven.
Oh. My. God.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 19:31 schreef Anthraxx het volgende:
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |