Hans Hondekop had het over een "naamgenoot"..............een andere brian, misschien?quote:Op maandag 21 januari 2008 22:49 schreef mazaru het volgende:
Mokum020 is er gezegd tegen wie hij dan moet vechten?
Oehh die ziet er ook wel leuk uitquote:Op maandag 21 januari 2008 22:49 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Laatste keer hoor...hij vecht wel in het voorprogramma tegen dit figuur hierboven!![]()
Cap is van Akveor
Of een andere Kubatzzzzzzzzzzz Ken netquote:Op maandag 21 januari 2008 22:53 schreef Dark het volgende:
[..]
Hans Hondekop had het over een "naamgenoot"..............een andere brian, misschien?
quote:Op maandag 21 januari 2008 22:51 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
Zou RTL een heel boksgala gescript hebben
Wat mij betreft, kan hij niet hard genoeg op z'n muil - schjmoel - gerost worden!quote:Op maandag 21 januari 2008 22:54 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
![]()
Brian gaat klappen krijgen, hele harde.![]()
de streams zijn nog niet op zwart maar met dat laatste heb je denk ik wel gelijk.quote:Op maandag 21 januari 2008 22:53 schreef Leandra het volgende:
Thnx Jassy... lekker snel![]()
Als er toch weer streams op zwart gaan dan kan deze 300 CP deal ook wel doorgaan... het lijkt me dat dat vooral het probleem was: dat het on-cam gebeurde...... die 600 CP deal was immers ook off-cam gedaan
Jij kunt wel denken dat hij niets verkeerd heeft gedaan, maar TV-makers denken daar anders over. En Japio's baas is primair TV-maker. Of hij terecht punten wil is niet van belang - Voor een plaatsje op dit boksgala is veel werk verzet en het moet daarom ook top TV worden.quote:Op maandag 21 januari 2008 22:51 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Jaap heeft niks verkeerd gedaan.Hij wil zijn punten en terecht.
Ala Jaap iets verkloot bij Brian is het altijd goed!quote:Op maandag 21 januari 2008 22:54 schreef tipsch het volgende:
Ik snap het niet. Jaap heeft iets verkloot, hoezo nou?![]()
weet niet. Jaap zei zelf "mooooi" toen hij naar achter moest.quote:Op maandag 21 januari 2008 22:54 schreef tipsch het volgende:
Ik snap het niet. Jaap heeft iets verkloot, hoezo nou?![]()
Het lijkt er op dat Jaap niet bang voor Flens isquote:Op maandag 21 januari 2008 22:56 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
weet niet. Jaap zei zelf "mooooi" toen hij naar achter moest.
quote:Op maandag 21 januari 2008 22:53 schreef Leandra het volgende:
Thnx Jassy... lekker snel, en een mooie OP![]()
Marieke_B ook bedankt... jammer dat het een dubbeltopic was maar de bedoeling was goed![]()
Als er toch weer streams op zwart gaan dan kan deze 300 CP deal ook wel doorgaan... het lijkt me dat dat vooral het probleem was: dat het on-cam gebeurde...... die 600 CP deal was immers ook off-cam gedaan
Hopelijk vraagt Jaap morgen 600 punten, wat hij eerst ook voorstelde aan Huub....quote:Op maandag 21 januari 2008 22:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het lijkt er op dat Jaap niet bang voor Flens is
quote:Op maandag 21 januari 2008 22:57 schreef akveor het volgende:
tnx Jassy
Stemming wordt afgeblazen tot morgen?
EDIT: Ja dus...![]()
quote:
Nou ja zeg. Redactie valt zo aardig door de mand, stemming naar morgenquote:Op maandag 21 januari 2008 22:56 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
Ja, dan staan ze kiet en kunnen ze weer normaal blockenquote:Op maandag 21 januari 2008 22:58 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Hopelijk vraagt Jaap morgen 600 punten, wat hij eerst ook voorstelde aan Huub....
Dat zeg ik, regels zijn geen regels in dat hok. Brian nu bij de buren. Hij gaat dealen volgens het boek van Donald Trump.quote:
quote:Op maandag 21 januari 2008 22:56 schreef Deisyy het volgende:
Brian een paar minuten geleden: Het Rocky-gebeuren gaat nu echt van start, ik ga een boom omhakken en ermee om mijn nek door de paardenbak rennen
Ik krijgaltijd dat dit de momentjes zijn waarop de wannabees zelf ook wat gedaan kunnen krijgen. Brian zonder Amanda dat kan natuurlijk nooit.quote:Op maandag 21 januari 2008 22:56 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
quote:Op maandag 21 januari 2008 23:00 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
![]()
Zijn tegenstander heeft geen pruik op maar een kale kop en ziet er uit alsof hij zich door brian niet onder de douche laat zetten.![]()
![]()
Dit voorspelde ik al toen Japio naar 'achter' werd geroepen. Een promo-filmpje met Hans H en Peter Aarts, grote DGK-boksgala posters en dan geen fatsoenlijke opnames van de stemming....... Reken maar dat ze 'achter' pislink zijn !quote:Op maandag 21 januari 2008 22:58 schreef akveor het volgende:
[..]
![]()
![]()
Te lachwekkend voor woorden. Amateurs.
Ja, dat was ik.....quote:Op maandag 21 januari 2008 23:00 schreef Deisyy het volgende:
Zei iemand net in de vorige COS al niet dat de stemming wel helemaal over zou moeten?
Ik ben benieuwd wat de opdracht voor Jaap is
Maar de deal was er toch al?quote:Op maandag 21 januari 2008 23:00 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik krijgaltijd dat dit de momentjes zijn waarop de wannabees zelf ook wat gedaan kunnen krijgen. Brian zonder Amanda dat kan natuurlijk nooit.
De gouden kooi is 'Fuck de streamers" gewordenquote:Op maandag 21 januari 2008 23:02 schreef STAP01 het volgende:
brain krijgt nu punten uit het hokje zodat wij de volgende keer weer uit ons dak gaan als hij allemaal mensen uitnodigt!
Waarom denk je dat ?quote:Op maandag 21 januari 2008 22:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb jij nu een andere provider dan ik ?
Ik vraag me af hoe deze stemming had moeten verlopen....quote:Op maandag 21 januari 2008 23:01 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dit voorspelde ik al toen Japio naar 'achter' werd geroepen. Een promo-filmpje met Hans H en Peter Aarts, grote DGK-boksgala posters en dan geen fatsoenlijke opnames van de stemming....... Reken maar dat ze 'achter' pislink zijn !
iddquote:Op maandag 21 januari 2008 22:57 schreef diedirk het volgende:
ZO irritant dat Huub tegenwoordig alles probeert te regelen daar en vanalles zegt over achter, wordt eens tijd dat ze hem duidelijk maken waaar hij staat.
Ik begin te denken...........dat jij het hokje bentquote:
Geweldig hoe snel ze het allemaal oppakt..quote:Op maandag 21 januari 2008 23:03 schreef Marieke_B het volgende:
Clair kan zich voorstellen dat mensen thuis denken dat er gescript wordt![]()
Ja, dat gevoel heb ik ook. Jaap zat ineens in een machtspositie en krijgt nu denk ik iets in het vooruitzicht van achteren waarvoor hij morgen zijn stem veranderd (zonder 300 cps)quote:Op maandag 21 januari 2008 23:00 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik krijgaltijd dat dit de momentjes zijn waarop de wannabees zelf ook wat gedaan kunnen krijgen. Brian zonder Amanda dat kan natuurlijk nooit.
Ik snap er ook geen ruk meer van...alle streams lopen met de tijden ongelijk en stream 3 buffert al meer dan een week..quote:Op maandag 21 januari 2008 22:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb jij nu een andere provider dan ik ?
Niet met CP's en met iets meer strijd waar ze vervolgens wel uitkomen.quote:Op maandag 21 januari 2008 23:04 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe deze stemming had moeten verlopen....
Ik denk ook bewust verknalt..... misschien zijn dit de momenten waarop je freebies kunt vergaren.
Jullie hebben iig allebei plaatjes met een andere kleur..... de een had een blauwe achtergrond op de plasma, de ander paars.quote:
Hij heeft het "verknald" door 300cp te vragen?quote:Op maandag 21 januari 2008 23:04 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik denk ook bewust verknalt..... misschien zijn dit de momenten waarop je freebies kunt vergaren.
Dat zal helemaal mooi zijn.....dan hadden ze niet zulke stemming aan moeten halen. Ze hadden van te voren kunnen inschatte dat dit zo zou gebeuren. Ze lijken wel achterlijk daar.quote:Op maandag 21 januari 2008 23:01 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dit voorspelde ik al toen Japio naar 'achter' werd geroepen. Een promo-filmpje met Hans H en Peter Aarts, grote DGK-boksgala posters en dan geen fatsoenlijke opnames van de stemming....... Reken maar dat ze 'achter' pislink zijn !
Het leek, in mijn ogen, erop dat ze niet blij waren met de deal die Huub eraan koppelde. Dat ook hij mee moest en anders de deal niet doorging... Hte gaat nu zg over die 600 CP maar dat is mijn idee hierover.quote:Op maandag 21 januari 2008 23:03 schreef Dark het volgende:
[..]
Maar de deal was er toch al?
De sliliconensnol kon al krijsend en gillend gefilmd worden tijdens het titanengevecht van haar loverboy!
Maar............dat was kennelijk NIET de bedoeling?
LL is een "repper", die andere is een MEPPER.quote:Op maandag 21 januari 2008 23:05 schreef T-lex het volgende:
Die tegenstander heeft een kale kop en tattoo's...een soort lammetjesthee.![]()
Nou we weten allemaal hoe stoer onze rappert uit de ghetto van Tilburg is.
Ze hadden Jaap een stemming beloofd waarbij hij kon knallen en ook moest knallen.Maar hier kon hij niks mee,omdat Brian al zo mocht gaan.Daar baalde Jaap al van,want hoe kon hij nu mooie tv maken.quote:Op maandag 21 januari 2008 23:04 schreef akveor het volgende:
[..]
Precies... ik denk dat Jaap Huub lekker heeft begaan maar al wist dat de febo het niet zou accepteren... het ging te gemakkelijk.quote:Op maandag 21 januari 2008 23:06 schreef rooie3 het volgende:
En Jaap en Huub mogen we niet zien.
ik denk datie de stemming verknalt heeft door telkens te gaan bellen en allerlei achterdochtige paranoia constructies te verzinnen mbt het overhandigen van de CP'squote:Op maandag 21 januari 2008 23:06 schreef tipsch het volgende:
[..]
Hij heeft het "verknalt" door 300cp te vragen?Ik snap dit echt niet
Als DAT het is, dan zitten er toch een stel amateurs in dat hokje.........niet te geloven!quote:Op maandag 21 januari 2008 23:06 schreef akveor het volgende:
[..]
Het leek, in mijn ogen, erop dat ze niet blij waren met de deal die Huub eraan koppelde. Dat ook hij mee moest en anders de deal niet doorging... Hte gaat nu zg over die 600 CP maar dat is mijn idee hierover.
Jij capte wat later. Het plaatje was eerst paars en veranderde daarna naar blauw. Die achtergrondkleur veranderen ze wel vaker terwijl de tekst op het scherm staat.quote:Op maandag 21 januari 2008 23:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jullie hebben iig allebei plaatjes met een andere kleur..... de een had een blauwe achtergrond op de plasma, de ander paars.
Logische, ze roken daar, lijken de Hoogovens wel van vroeger.....quote:Op maandag 21 januari 2008 23:05 schreef Marieke_B het volgende:
en de sigaretten zijn ook al op..
quote:Op maandag 21 januari 2008 22:54 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Brian gaat klappen krijgen, hele harde.![]()
Da's toch ook de enige manier om van Brian die cp's af te kunnen "roggelen"quote:Op maandag 21 januari 2008 23:09 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
ik denk datie de stemming verknalt heeft door telkens te gaan bellen en allerlei achterdochtige paranoia constructies te verzinnen mbt het overhandigen van de CP's
het werd allemaal een beetje te ' contractueel' en da's geen tv.
nee joh..geraspte kaas is makkelijker dan plakken.quote:Op maandag 21 januari 2008 23:10 schreef beequeen het volgende:
Een paar seconde streams op Huub en Jaap.....en weg.
De FEBO is lekker bezig, iets te verbergen misschien?
Ik capte niet....... ik cap alleenquote:Op maandag 21 januari 2008 23:10 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Jij capte wat later. Het plaatje was eerst paars en veranderde daarna naar blauw. Die achtergrondkleur veranderen ze wel vaker terwijl de tekst op het scherm staat.
Ik ben kleurenblind vandaar dat ik die kleuren-switch op de plasma gemist heb ...quote:Op maandag 21 januari 2008 23:10 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Jij capte wat later. Het plaatje was eerst paars en veranderde daarna naar blauw. Die achtergrondkleur veranderen ze wel vaker terwijl de tekst op het scherm staat.
dom van ons dat we er naar kijken bedoel je?quote:Op maandag 21 januari 2008 23:12 schreef Dark het volgende:
Het grappige van dit hele gebeuren is - Morgen gaan we kijken naar een stemming, die op dit moment wordt voorgekookt!
Hoe dom........................
natuurlijk...maar dan moetie Brian wel eerst para zien te krijgen..quote:Op maandag 21 januari 2008 23:12 schreef tipsch het volgende:
[..]
Da's toch ook de enige manier om van Brian die cp's af te kunnen "roggelen"Ik snap het probleem echt niet. Zoiets zou hartstikke leuk in beeld kunnen worden gebracht
Ik weet wel zeker dat Brian niet tegen hem gaat vechten; dat is namelijk Joeri Mesquote:Op maandag 21 januari 2008 23:05 schreef T-lex het volgende:
Die tegenstander heeft een kale kop en tattoo's...een soort lammetjesthee.![]()
Nou we weten allemaal hoe stoer onze rappert uit de ghetto van Tilburg is.
FEBO heeft -denk ik- ruzie met Japio. Japio wil iets voor zichzelf hebben/krijgen (dat speelt al lang). Dat lukt hem niet en daarom verziekt hij nu fatsoenlijke TV-opnames van stemmingen door "meteen met z'n team naar het kantoor te lopen" en vervolgens "alleen gezeur over betalen van punten" en tussendoor telefoneren hoe de punten betaald moeten worden. Hij weigert TV te leveren zolang hij z'n eigen 'ding' niet krijgt (waarover hij het 's-avonds altijd heeft met Lieke)quote:Op maandag 21 januari 2008 23:10 schreef beequeen het volgende:
Een paar seconde streams op Huub en Jaap.....en weg.
De FEBO is lekker bezig, iets te verbergen misschien?
HAMSTERENNNNNNN!!quote:Op maandag 21 januari 2008 23:09 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Lieke blijft maar spullen inpakken, maar ze vertelde ook dat er nieuwe kleren kwamen en dat ze ruimte nodig zou hebben.. Daarvoor wou ze dozen, maar ja een vuilniszak werkt ook ...
quote:Op maandag 21 januari 2008 23:16 schreef daWeasel het volgende:
[..]
Ik weet wel zeker dat Brian niet tegen hem gaat vechten; dat is namelijk Joeri Mes
http://www.superleague.tv/fighters_details.php?id=104
Een bekende en zeer sterke kickboxer, als Brian tegen hem moet dan koop ik een kaartje, want dan gaat Brian in twee klappen neer.
Ik had net op de stream ook een paarse achtergrond.quote:Op maandag 21 januari 2008 23:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jullie hebben iig allebei plaatjes met een andere kleur..... de een had een blauwe achtergrond op de plasma, de ander paars.
het aantal van 600 is zo buiten proporties dat ik meteen dacht dat de Febo dat wilde, om de geruchten rondom Brians CP-boom in te dammenquote:Op maandag 21 januari 2008 23:02 schreef mazaru het volgende:
Ze hadden in moeten grijpen toen Jaap 600 punten moest betalen aan rat en zijn del.
Maar nee, dat vonden ze natuurlijk wel leuk. Ze hadden toch op hen vingers kunnen natellen dat Jaap wraak zou nemen.
In het filmpje werd gezegd dat ze een gelijkwaardige tegenstander voorhem zouden vinden !!quote:Op maandag 21 januari 2008 23:16 schreef daWeasel het volgende:
[..]
Ik weet wel zeker dat Brian niet tegen hem gaat vechten; dat is namelijk Joeri Mes
Een bekende en zeer sterke kickboxer en oud wereldkampioen thaiboxen, als Brian tegen hem moet dan koop ik een kaartje, want dan gaat Brian in twee klappen neer.
Volgens mij wel...quote:Op maandag 21 januari 2008 23:16 schreef daWeasel het volgende:
[..]
Een bekende en zeer sterke kickboxer en oud wereldkampioen thaiboxen, als Brian tegen hem moet dan koop ik een kaartje, want dan gaat Brian in twee klappen neer.
quote:Op maandag 21 januari 2008 23:15 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
dom van ons dat we er naar kijken bedoel je?![]()
Voor het hokje en de tv is het precies de bedoeling volgens mij.
slaap lekkerquote:Op maandag 21 januari 2008 23:19 schreef beequeen het volgende:
Ik lees morgen wel weer bij, succes voor de nachtploeg, trusten voor de FOKkers die naar bed gaan, sweet dreams.
Sweet dreamsquote:Op maandag 21 januari 2008 23:19 schreef beequeen het volgende:
Ik lees morgen wel weer bij, succes voor de nachtploeg, trusten voor de FOKkers die naar bed gaan, sweet dreams.
Goed idee... ik zal morgen de COSsen eens ff doorspitten naar m'nquote:Op maandag 21 januari 2008 23:18 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Zonde , dat de vele mooie caps die je dagelijks maakt
in de COS blijven en niet ook een paar caps in het Micky en Dilama topic........
Toch een leuke herinnering voorMikey?
Wat klopt er niet?quote:Op maandag 21 januari 2008 23:16 schreef coldstar het volgende:
Huub zegt gewoon.....ik ben nog nooit verslaafd geweest
Hier ga ik direct van dromen..........quote:Op maandag 21 januari 2008 23:19 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Volgens mij wel...
35 partijen en 27 gewonnen waarvan 16 KO..dat gaat leuk worden
Klaar als een klontje. Redactie maakt er zelf een soepzooitje van. Go Japioquote:Op maandag 21 januari 2008 23:18 schreef avonne het volgende:
[..]
het aantal van 600 is zo buiten proporties dat ik meteen dacht dat de Febo dat wilde, om de geruchten rondom Brians CP-boom in te dammen
Dat zijn we allemaal toch wel een beetje?quote:Op maandag 21 januari 2008 23:20 schreef Dark het volgende:
[..]
![]()
Morgen heb ik dus gewoon zin in die stemming, terwijl ik weet dat ik genaaid wordt![]()
Das toch dom?
Doe maar. En ik ben er van overtuigd dat IEMANDS LICHT UITGAAT.quote:Op maandag 21 januari 2008 23:21 schreef Dark het volgende:
[..]
Hier ga ik direct van dromen..........
Mike en Dilama topic zal er best leuk van opknappen, ik zorg voor de tekst, ik heb nog genoeg,quote:Op maandag 21 januari 2008 23:21 schreef Leandra het volgende:
Goed idee... ik zal morgen de COSsen eens ff doorspitten naar m'n
Mikey
plaatjes, en dan dat topic eens ff vol gaan spammen
en vooral vroeg naar bet en met rust gelaten moeten worden voor deze keiharde strijd.... want als ie verliest is het natuurlijk wel Huub's schuld.quote:Op maandag 21 januari 2008 23:24 schreef chufi het volgende:
Brian gaat een training programma doen, zn eten aanpassen een een boomstam uitkiezen in het bos (tuin zal ie zeker bedoelen)
Als Brain tegen Huub moet koop ik een kaartje, dat wil ik wel mee makenquote:Op maandag 21 januari 2008 23:19 schreef chufi het volgende:
[..]
In het filmpje werd gezegd dat ze een gelijkwaardige tegenstander voorhem zouden vinden !!
Dus misschien moet Huub daarom echt mee naar de voorstelling
Daarom moet Huub ook mee.Huub zal wel net weer verkeerd staan.quote:Op maandag 21 januari 2008 23:26 schreef akveor het volgende:
[..]
en vooral vroeg naar bet en met rust gelaten moeten worden voor deze keiharde strijd.... want als ie verliest is het natuurlijk wel Huub's schuld.
Van harte hoop ik dat..en ineens zie ik dan weer een script van een zegevierende Brian...quote:Op maandag 21 januari 2008 23:24 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Wat een kneus weer die Brian, die spoort echt niet .....![]()
![]()
![]()
Hoop dat hij zo op z'n flikker gaat krijgen op 17 februari
Dit wordt een voorgekookt partijtje.....mark my words, Brian gaat winnen!quote:Op maandag 21 januari 2008 23:26 schreef mazaru het volgende:
Ik geloof nooit dat ze Brian tegenover een echt kickfighter gaan zetten
Hahaha!!!! Ik ken ze vrij goed (en ze roken ook inderdaad allemaal) maar dit is wel heel slecht vergelijkingsmateriaalquote:Op maandag 21 januari 2008 23:14 schreef avonne het volgende:
ah... nou zie ik het.
Dit is Claires family
[ afbeelding ]
ik kan helaas geen foto vinden, maar meestal ligt ze op de bank met een sigaret.
Kan hij Amanda mss als boksbal gebruiken.quote:Op maandag 21 januari 2008 23:25 schreef Mokum020 het volgende:
Brian wordt een machine.....door het trainen...
Misschien vinden ze hem toch niet zo lief als wij denkenquote:Op maandag 21 januari 2008 23:26 schreef mazaru het volgende:
Ik geloof nooit dat ze Brian tegenover een echt kickfighter gaan zetten
Als jij voor de texten zorgt dan moeten we dat ff een beetje op elkaar afstemmen... ik doe 5 posts met plaatjes vanaf m'n Mikey FTW topic?? en jij dan een paar texten en dan doe ik weer wat posts??quote:Op maandag 21 januari 2008 23:25 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Mike en Dilama topic zal er best leuk van opknappen, ik zorg voor de tekst, ik heb nog genoeg,
ik zalMike en Dilama
een kaartje sturen en hen schrijven dat
gast-spelers op het internet mogen en doorgeven dat hij een speciaal topic heeft.
Wel leuk om net te doen alsof je uit een ei komtquote:
Verdomd nu zegt Brian het zelf ook al !! Ik heb een vooruitziende blik !!quote:Op maandag 21 januari 2008 23:19 schreef chufi het volgende:
[..]
In het filmpje werd gezegd dat ze een gelijkwaardige tegenstander voorhem zouden vinden !!
Dus misschien moet Huub daarom echt mee naar de voorstelling
quote:Op maandag 21 januari 2008 23:27 schreef Dark het volgende:
[..]
Dit wordt een voorgekookt partijtje.....mark my words, Brian gaat winnen!
Kindje van God
wheheehequote:Op maandag 21 januari 2008 23:24 schreef chufi het volgende:
Brian gaat een training programma doen, zn eten aanpassen een een boomstam uitkiezen in het bos (tuin zal ie zeker bedoelen)
Ja als de relaasie goed is moet je er wat voor over hebben..quote:Op maandag 21 januari 2008 23:28 schreef 2live het volgende:
[..]
Kan hij Amanda mss als boksbal gebruiken.
Money talks................quote:Op maandag 21 januari 2008 23:30 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zou zo'n gedreven kickboxer zich in elkaar laten rossen voor een paar stuivers extra door zo'n derderangs soapacteurtje
Dat zou wel heel slecht zijn voor de carriere van zijn tegenstander.quote:Op maandag 21 januari 2008 23:27 schreef Dark het volgende:
[..]
Dit wordt een voorgekookt partijtje.....mark my words, Brian gaat winnen!
Kindje van God
WTF?? Heeft die knul daar nou PMS op z'n buik staan??quote:Op maandag 21 januari 2008 23:27 schreef Mokum020 het volgende:
Nickname: The Shark
Nationality: Netherlands
Birthdate: 16/03/1979
Weightclass: Super Middle weight (-76 kg)
Heigth: 179 cm
Weight: 76 kg
Fighter's Titles:
Fighter's Records:
Total: 35 || WIN: 27 (with KO: 16) || LOSE: 4 || DRAW: 4
SL Records:
Total: 4 || WIN: 3 (with KO: 2) || LOSE: 1 || DRAW: 0
[ afbeelding ]
Kaartje voor 40 euro, nee , dank u....quote:Op maandag 21 januari 2008 23:31 schreef akveor het volgende:
http://www.rings.nl/index.php?action=nieuws&nieuwsaction=bericht&nieuwsID=198
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 21 januari 2008 23:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat zou wel heel slecht zijn voor de carriere van zijn tegenstander.
Tenzij....................
[ afbeelding ]
Mijn god, als je haar zo goed kent, wil je dan als de wiede waaie dat meisje even wakker schudden. Vertel haar even dat ze ook nog tien vingers heeft.......quote:Op maandag 21 januari 2008 23:28 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Hahaha!!!! Ik ken ze vrij goed (en ze roken ook inderdaad allemaal) maar dit is wel heel slecht vergelijkingsmateriaal
michael buble- everythingquote:Op maandag 21 januari 2008 23:32 schreef Ziet het volgende:
kee nu moet ik het weten, ik weet het nog steeds niet
hoe heet deze zanger, die lieke nu draait?
of het nummer?
Tarzan kan ook.quote:Op maandag 21 januari 2008 23:36 schreef coldstar het volgende:
[..]
Mijn god, als je haar zo goed kent, wil je dan als de wiede waaie dat meisje even wakker schudden. Vertel haar even dat ze ook nog tien vingers heeft.......
Als een real 1-milliondollar babe zou ik zeggen Doei Brian :-)quote:Op maandag 21 januari 2008 23:35 schreef Mokum020 het volgende:
Amanda: "Cool, MIJN kickbokser"![]()
Zou ze dat ook zeggen aan zijn ziekenhuisbed?
I know........it's a sissyquote:Op maandag 21 januari 2008 23:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
WTF?? Heeft die knul daar nou PMS op z'n buik staan??![]()
![]()
Nou?quote:
Als Brian wint......dan weten we meteen dat PMS sissy een moneywhore isquote:Op maandag 21 januari 2008 23:42 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Nou?
http://www.filmpjes.nl/bekijken/21341-Joeri-Mes?embed=0&from_url=%252Fassets%252Fviews%252F7019
Valt ook wel mee!
Weet ik niet, maar Tarzan stribbelt niet tegen.quote:Op maandag 21 januari 2008 23:42 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Tanner![]()
(of is dat een meisje...)
Ja met Dimitri... maar die had overal last van en meer van dat soort smoesjes... gebrek aan training blablablaquote:Op maandag 21 januari 2008 23:42 schreef yellowfirst het volgende:
Was er niet ooit een deal tussen Brian en een of andere butler , dat ze een partijtje zouden knokken?
quote:Op maandag 21 januari 2008 23:42 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Brians eerste training richting K1 hero-wanabee... Sjmeit die JaGucci deksel eraf !
Biertje, Mokum.quote:Op maandag 21 januari 2008 23:42 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Nou?
http://www.filmpjes.nl/bekijken/21341-Joeri-Mes?embed=0&from_url=%252Fassets%252Fviews%252F7019
Valt ook wel mee!
http://www.youtube.com/watch?v=sMJ1lSkRq30
Brain!
![]()
Alleen als je ze aan Mickey in bewaring geeft....quote:Op maandag 21 januari 2008 23:44 schreef Vandaag... het volgende:
50 cps dat Claire en Huub vanavond minstens gaan zoenen
Dat is een makkie.......quote:Op maandag 21 januari 2008 23:44 schreef Vandaag... het volgende:
Dat is nou TV maken... dat kan dus ook zonder vloeken, tieren en schelden...quote:Op maandag 21 januari 2008 23:43 schreef Marieke_B het volgende:
Lieke draait ' I want to go home' van Bublé
Komt vast in de uitzending..
[ afbeelding ]
Kom jij maar even naar achteren met je spelverstorend gedragquote:Op maandag 21 januari 2008 23:46 schreef akveor het volgende:
[..]
Alleen als je ze aan Mickey in bewaring geeft....
Ik drink niet maar ik zou haast ja zeggen....quote:
Wat is meer? Ik zeg minstens orale toestanden.quote:Op maandag 21 januari 2008 23:47 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Dat is een makkie.......
250 voor meer.........
Krijg ik dan een freebee ?quote:Op maandag 21 januari 2008 23:47 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
Kom jij maar even naar achteren met je spelverstorend gedrag
kan...maar je maakt er geen meters meequote:Op maandag 21 januari 2008 23:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is nou TV maken... dat kan dus ook zonder vloeken, tieren en schelden...
Wat een spillebenen voor een vechter.quote:Op maandag 21 januari 2008 23:48 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik drink niet maar ik zou haast ja zeggen....
vooral dat laatste filmpje is genieten...![]()
http://www.youtube.com/watch?v=sMJ1lSkRq30
En dat vind ik nu weer bescheiden...........quote:Op maandag 21 januari 2008 23:49 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
Wat is meer? Ik zeg minstens orale toestanden.
Zoenen lijkt me per definitie redelijk oraalquote:Op maandag 21 januari 2008 23:49 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
Wat is meer? Ik zeg minstens orale toestanden.
Slaap lekker Chufiquote:Op maandag 21 januari 2008 23:51 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
trusten !!
Claire gaat trouwens aan de Champi en Huub mag niets
quote:Op maandag 21 januari 2008 23:51 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
trusten !!
Brian kan beter aan ieder been een boomstam binden en dan dagen door de paardenbak lopen........quote:Op maandag 21 januari 2008 23:51 schreef 2live het volgende:
[..]
Wat een spillebenen voor een vechter.
quote:Op maandag 21 januari 2008 23:53 schreef mazaru het volgende:
Zullen we wat filmpjes van Brian naar Joeri Mes sturen, voor het geval hij niet weet wie Brian Kubatz is?
Ik denk aan een douchescene, aan een bedscene, een scene uit de tuin, een scene met Lieke die over een tafel valt etc. etc.
you´ve got a pointquote:Op maandag 21 januari 2008 23:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zoenen lijkt me per definitie redelijk oraal
slaap lekker!quote:Op maandag 21 januari 2008 23:51 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
trusten !!
Denk dat Joeri dat heeeeeeeeeeeel leuk gaat vinden!quote:Op maandag 21 januari 2008 23:53 schreef mazaru het volgende:
Zullen we wat filmpjes van Brian naar Joeri Mes sturen, voor het geval hij niet weet wie Brian Kubatz is?
Ik denk aan een douchescene, aan een bedscene, een scene uit de tuin, een scene met Lieke die over een tafel valt etc. etc.
100 cp.... en ik heb er al 100 verloren; maar met liefde verlies ik er nog es 100quote:Op maandag 21 januari 2008 23:44 schreef Vandaag... het volgende:
Hopelijki is Mes een weldenkend mens (hoewel, zijn achternaam zit niet mee ) en is dat een èxtra stimulans om Brian eens even goed wakker te schudden..quote:Op maandag 21 januari 2008 23:53 schreef mazaru het volgende:
Hij weet dan in ieder geval wel waar hij op meptquote:Op maandag 21 januari 2008 23:54 schreef Dark het volgende:
[..]
Denk dat Joeri dat heeeeeeeeeeeel leuk gaat vinden!
Andersom is veel leuker...Youtube staat er vol meequote:Op maandag 21 januari 2008 23:53 schreef mazaru het volgende:
Iedere echt vent wil toch wel een vrouwenmepper neerslaan??quote:Op maandag 21 januari 2008 23:55 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Hopelijki is Mes een weldenkend mens (hoewel, zijn achternaam zit niet mee ) en is dat een èxtra stimulans om Brian eens even goed wakker te schudden..
Paravlieg. Kan Joeri er zich op voorbereiden dat Brian tijdens de wedstrijd ineens begint te roepen : 'Hij heeft me op mijn fokking sjmoel geslagen:.quote:Op maandag 21 januari 2008 23:53 schreef mazaru het volgende:
Nee joh, dan gaat die huilend naar Flens, en wordt het afgelast.quote:Op maandag 21 januari 2008 23:56 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Andersom is veel leuker...Youtube staat er vol meeen ik wil Brian wel eens 7 kleuren stront zien schijten...
Gaarne...quote:Op maandag 21 januari 2008 23:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Iedere echt vent wil toch wel een vrouwenmepper neerslaan??
Hartelijk dank..........nu moet ik mijn toetsenbord reinigen.......quote:Op maandag 21 januari 2008 23:55 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Hopelijki is Mes een weldenkend mens (hoewel, zijn achternaam zit niet mee ) en is dat een èxtra stimulans om Brian eens even goed wakker te schudden..
quote:Op maandag 21 januari 2008 23:58 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Paravlieg. Kan Joeri er zich op voorbereiden dat Brian tijdens de wedstrijd ineens begint te roepen : 'Hij heeft me op mijn fokking sjmoel geslagen:.
En het schopje van Nena. Geeft Joeri hem een schopje en Brain rent para de ring uit om naar 'achter' te bellen dat hij geschopt is.
genoteerd. Tot nu toe ziet het er niet erg spannend uit. Maar komt wel als ze in bed liggenquote:Op maandag 21 januari 2008 23:55 schreef Desii het volgende:
[..]
100 cp.... en ik heb er al 100 verloren; maar met liefde verlies ik er nog es 100
Paravlieg...........bellend naar Flens - Hij sloeg me in m'n fucking kudtschjmoel, in m'n fucking kudtschjmoel!quote:Op maandag 21 januari 2008 23:58 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Paravlieg. Kan Joeri er zich op voorbereiden dat Brian tijdens de wedstrijd ineens begint te roepen : 'Hij heeft me op mijn fokking sjmoel geslagen:.
En het schopje van Nena. Geeft Joeri hem een schopje en Brain rent para de ring uit om naar 'achter' te bellen dat hij geschopt is.
quote:Op maandag 21 januari 2008 23:54 schreef coldstar het volgende:
Ik weet niet wat ik er nou van zeggen moet. Maar ik heb toch het donker bruine vermoede dat Claire zich gewoon aanbied.........ben ik nou de enige die er zo over denk.....
De heldquote:Op dinsdag 22 januari 2008 00:00 schreef mazaru het volgende:
JOEHOEEEEEEEEEEEEEEEE JOERIIIII
[ afbeelding ]
In mijn fucking face!! kudtschjmoelquote:Op dinsdag 22 januari 2008 00:01 schreef Dark het volgende:
[..]
Paravlieg...........bellend naar Flens - Hij sloeg me in m'n fucking kudtschjmoel, in m'n fucking kudtschjmoel!
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 00:01 schreef mazaru het volgende:
JOERIIII POEPEDOEPIE VAN ME!!
[ afbeelding ]
ja,quote:Op dinsdag 22 januari 2008 00:01 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Het is, dat zij geen grote borsten heeft, maar zoals zij zich vanavond steeds presenteerde..........
Ja, dat mag je gerust 'aanbieden' noemen.
Eigenlijk hoop ik, dat het een spel is van Claire. Een wortel voorhouden en op het laatst terug trekken![]()
Joeri hoeft niks te doen, alleen maar drie minuten toekijken hoe Brian zichzelf K.O. slaatquote:Op dinsdag 22 januari 2008 00:03 schreef mazaru het volgende:
[..]
In mijn fucking face!! kudtschjmoel
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 00:03 schreef mazaru het volgende:
[..]
In mijn fucking face!! kudtschjmoel
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 00:07 schreef Dark het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik lig hier jankend over mijn toetsenbord...........en mijn vrouw vraagt meewarig - Gaat het nog een beetje?
Volgens mijn vrouw, ben ik 1 van de weinige mannen die de slappe lach kunnen krijgen..............
En die heb ik nu![]()
![]()
![]()
Tranen over mijn wangen en snot uit m'n neus........maar wat zal ik lekker slapen!
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 00:07 schreef Dark het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik lig hier jankend over mijn toetsenbord...........en mijn vrouw vraagt meewarig - Gaat het nog een beetje?
Volgens mijn vrouw, ben ik 1 van de weinige mannen die de slappe lach kunnen krijgen..............
En die heb ik nu![]()
![]()
![]()
Tranen over mijn wangen en snot uit m'n neus........maar wat zal ik lekker slapen!
Wat schattig.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 00:07 schreef Dark het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
En die heb ik nu![]()
![]()
![]()
volgens mij probeert nix hier huub in zn kont te naaien...quote:Op dinsdag 22 januari 2008 00:01 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 21 januari 2008 23:19 schreef coldstar het volgende:
Die Claire, zit gewoon net zo, zoals ze thuis ook zit. Lekker met je schoenen op de bank, wat maakt het.
Claire wil niet aankomen daar. Gewoon een relatie met Huub aan gaan Claire, kom je niet aan, als je mazzel heb val je van zelf wel af.....
Ligt aan jou, ik zie hier nog alles, wel een beetje belabberd maar toch...quote:Op dinsdag 22 januari 2008 00:09 schreef Ruudjem het volgende:
liggen de streams er uit , of ligt het aan mij?
fantastisch!!! ik lach me kapot!!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 00:07 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Joeri hoeft niks te doen, alleen maar drie minuten toekijken hoe Brian zichzelf K.O. slaat
ff serieus, gaat Brian tegen Joeri Mes de ring in? Hoop het niet voor hem. Ik kom net binnenvallen dus ik weet niet of er hier al filmpjes van Joeri de revue hebben gepasseerd, maar Joeri is heeeeeel goed.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 00:07 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Joeri hoeft niks te doen, alleen maar drie minuten toekijken hoe Brian zichzelf K.O. slaat
Trustequote:Op dinsdag 22 januari 2008 00:11 schreef coldstar het volgende:
Ik ga naar bed, die grootsspraak van onze Napoleon, daar begin ik nou toch wel een beetje van over mijn nek te gaan....goeden nacht allemaal.....
Nee hoor, huub wil alleen maar gepijpt worden door mannenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 00:09 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
volgens mij probeert nix hier huub in zn kont te naaien...
Daarom hoop ik dus van wel...quote:Op dinsdag 22 januari 2008 00:12 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
ff serieus, gaat Brian tegen Joeri Mes de ring in? Hoop het niet voor hem. Ik kom net binnenvallen dus ik weet niet of er hier al filmpjes van Joeri de revue hebben gepasseerd, maar Joeri is heeeeeel goed.
http://dgk.servehttp.com/index.asp?prog=2quote:Op dinsdag 22 januari 2008 00:09 schreef Ruudjem het volgende:
liggen de streams er uit , of ligt het aan mij?
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 00:12 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
ff serieus, gaat Brian tegen Joeri Mes de ring in? Hoop het niet voor hem. Ik kom net binnenvallen dus ik weet niet of er hier al filmpjes van Joeri de revue hebben gepasseerd, maar Joeri is heeeeeel goed.
Ik hoop dattie terug de villa inkomt met een totaal gebroken skelet!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 00:13 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Daarom hoop ik dus van wel...
Ja ik hoop er voor mijn eigen genot ook heel erg op, maar dat kan gewoon bijna niet waar zijn. Ik zou er serieus heen gaan om te kijken denk ikquote:Op dinsdag 22 januari 2008 00:13 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Daarom hoop ik dus van wel...
Op dezelfde tijd als dat hij er weer uitvliegtquote:Op dinsdag 22 januari 2008 00:14 schreef noekje het volgende:
Wat een uitbundigheid hier!
Wanneer gaat hij de ring in?
waarschijnlijk moet hij zich gewoon inhouden bij Brian.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 00:16 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Ja ik hoop er voor mijn eigen genot ook heel erg op, maar dat kan gewoon bijna niet waar zijn. Ik zou er serieus heen gaan om te kijken denk ik
Hij is echt leuk.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 00:01 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
ik had het niet over wat huub wilde, maar wat nix wilde.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 00:12 schreef coldstar het volgende:
[..]
Nee hoor, huub wil alleen maar gepijpt worden door mannen
Is dat echt zeker dat hij tegen die Joeri Mes moet vechten dan? Ik hoorde alleen "gelijkwaardige tegenstander" of heb ik wat gemist?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 00:14 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ja, die heb ik al geplaatst net en dat voorspelt niet veel goeds....voor Brian dan!
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 00:15 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Ik hoop dattie terug de villa inkomt met een totaal gebroken skelet!
Zie hem eens lol hebben!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 00:17 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Op dezelfde tijd als dat hij er weer uitvliegt
Is er iemand in die kooi waarvan we niet alles al 100 keer gehoord hebben?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 00:15 schreef riri het volgende:
weer voor de zoveelste keer dezelfde stoere verhalen,al zovaak gehoord...claire is een gewillig slachtoffer
Heb je er 40 euro voor overquote:Op dinsdag 22 januari 2008 00:16 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Ja ik hoop er voor mijn eigen genot ook heel erg op, maar dat kan gewoon bijna niet waar zijn. Ik zou er serieus heen gaan om te kijken denk ik
Gelukkig is Amanda er om de wonden te hechten...........quote:Op dinsdag 22 januari 2008 00:17 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Op dezelfde tijd als dat hij er weer uitvliegt
Truste Dark, het zijn leuke vooruitzichtenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 00:18 schreef Dark het volgende:
[..]
![]()
Ik gun DGK_REDACTIE dat ze hier hebben meegelezen.........................
Bedankt voor de LOL en trusten
Tja, ik zei het al eerder vanavond.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 00:15 schreef riri het volgende:
weer voor de zoveelste keer dezelfde stoere verhalen,al zovaak gehoord...claire is een gewillig slachtoffer
Ik mag Brian helemaal niet maar ik denk dat hij het heel goed kan..ze vragen hem niet voor niets....hij heeft een goed getraind lichaam hiervoor,dat zie je gewoon....quote:Op dinsdag 22 januari 2008 00:14 schreef FSR het volgende:
Ik denk dat Bwian zich gruwelijk vergist in desport.
Bwian is totaal geen vechter, hij kent alleen wat moves.. .maar dat maakt je geen K1 fighter..
Gezien zijn stijl, en zijn woede-aanvallen, gaat hij de mist in door boos te worden... en dat is voor de tegenstander: Prijsmeppen....
Truste Dark!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 00:18 schreef Dark het volgende:
[..]
![]()
Ik gun DGK_REDACTIE dat ze hier hebben meegelezen.........................
Bedankt voor de LOL en trusten
Ik heb hem bezig gezien tegen Hans en geef hem hooguit drie minuten.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 00:21 schreef riri het volgende:
[..]
Ik mag Brian helemaal niet maar ik denk dat hij het heel goed kan..ze vragen hem niet voor niets....hij heeft een goed getraind lichaam hiervoor,dat zie je gewoon....
Het feit dat hij mee mag doen (als hij al echt mee mag doen met dat toernooi en het niet gewoon een voor spek en bonen match wordt) dan is dat een regelrechte belediging voor iedereen die zich al jaren helemaal de schompes traint voor die sport...quote:Op dinsdag 22 januari 2008 00:21 schreef riri het volgende:
[..]
Ik mag Brian helemaal niet maar ik denk dat hij het heel goed kan..ze vragen hem niet voor niets....hij heeft een goed getraind lichaam hiervoor,dat zie je gewoon....
Ik vervang Edgar Davids binnenkort...dat kan ik makkelijk, ik ga morgen trainenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 00:21 schreef riri het volgende:
[..]
jij kan niet tegen 100 keer dezelfde verhalen??quote:Op dinsdag 22 januari 2008 00:15 schreef riri het volgende:
shit... de rillingen lopen weer over mijn rug... dat was zo verschrikkelijk ergquote:Op dinsdag 22 januari 2008 00:01 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Oeh.. mag ik je aanraken??quote:Op dinsdag 22 januari 2008 00:25 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik vervang Edgar Davids binnenkort...dat kan ik makkelijk, ik ga morgen trainen
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 00:25 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Huub er een hele avond slap gezever voor over om zijn enige doel te bereiken. En waar hij het met Jaap over had om niet nog eens een relatie met met een huisgenoot aan te gaan is ondergeschikt aan zijn dierlijke lusten. Als hij zijn ding er in kan hangen dan gooit hij al zijn voornemens overboord.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 00:24 schreef Vandaag... het volgende:
Oh god, Claire stelt al voor om in bed te gaan liggen.
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 00:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oeh.. mag ik je aanraken??![]()
Enne niet vergeten hè... ik ken je nog van FOK!... toen je nog niet beroemd was!
Regel je ff kaartjes voor het EK voor me?
ja precies, het zal wel zo'n hulk hogan-kinder-gevecht-spelletje worden.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 00:29 schreef neehe het volgende:
Ach die Joeri zal echt niet voluit tegen Brian gaan het wordt net als die kermis bokspartijen vooraf al afgesproken.
Een paar trappen en Brian ziet ze al vliegen, tweet- tweet.![]()
Wat een lief ondeugend meisje.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 00:24 schreef Vandaag... het volgende:
Oh god, Claire stelt al voor om in bed te gaan liggen.
(kletsen jullie maar verder over boksen hoor, ik hou de boel wel in de gaten)
Precies, treffende vergelijking. En dan weet ik niets van jouw voetbalkwaliteiten....quote:Op dinsdag 22 januari 2008 00:25 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |