Hij weet dan in ieder geval wel waar hij op meptquote:Op maandag 21 januari 2008 23:54 schreef Dark het volgende:
[..]
Denk dat Joeri dat heeeeeeeeeeeel leuk gaat vinden!
Andersom is veel leuker...Youtube staat er vol meequote:Op maandag 21 januari 2008 23:53 schreef mazaru het volgende:
Zullen we wat filmpjes van Brian naar Joeri Mes sturen, voor het geval hij niet weet wie Brian Kubatz is?
Ik denk aan een douchescene, aan een bedscene, een scene uit de tuin, een scene met Lieke die over een tafel valt etc. etc.
Iedere echt vent wil toch wel een vrouwenmepper neerslaan??quote:Op maandag 21 januari 2008 23:55 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Hopelijki is Mes een weldenkend mens (hoewel, zijn achternaam zit niet mee ) en is dat een èxtra stimulans om Brian eens even goed wakker te schudden..
Paravlieg. Kan Joeri er zich op voorbereiden dat Brian tijdens de wedstrijd ineens begint te roepen : 'Hij heeft me op mijn fokking sjmoel geslagen:.quote:Op maandag 21 januari 2008 23:53 schreef mazaru het volgende:
Zullen we wat filmpjes van Brian naar Joeri Mes sturen, voor het geval hij niet weet wie Brian Kubatz is?
Ik denk aan een douchescene, aan een bedscene, een scene uit de tuin, een scene met Lieke die over een tafel valt etc. etc.
Nee joh, dan gaat die huilend naar Flens, en wordt het afgelast.quote:Op maandag 21 januari 2008 23:56 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Andersom is veel leuker...Youtube staat er vol meeen ik wil Brian wel eens 7 kleuren stront zien schijten...
Gaarne...quote:Op maandag 21 januari 2008 23:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Iedere echt vent wil toch wel een vrouwenmepper neerslaan??
Hartelijk dank..........nu moet ik mijn toetsenbord reinigen.......quote:Op maandag 21 januari 2008 23:55 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Hopelijki is Mes een weldenkend mens (hoewel, zijn achternaam zit niet mee ) en is dat een èxtra stimulans om Brian eens even goed wakker te schudden..
quote:Op maandag 21 januari 2008 23:58 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Paravlieg. Kan Joeri er zich op voorbereiden dat Brian tijdens de wedstrijd ineens begint te roepen : 'Hij heeft me op mijn fokking sjmoel geslagen:.
En het schopje van Nena. Geeft Joeri hem een schopje en Brain rent para de ring uit om naar 'achter' te bellen dat hij geschopt is.
genoteerd. Tot nu toe ziet het er niet erg spannend uit. Maar komt wel als ze in bed liggenquote:Op maandag 21 januari 2008 23:55 schreef Desii het volgende:
[..]
100 cp.... en ik heb er al 100 verloren; maar met liefde verlies ik er nog es 100
Paravlieg...........bellend naar Flens - Hij sloeg me in m'n fucking kudtschjmoel, in m'n fucking kudtschjmoel!quote:Op maandag 21 januari 2008 23:58 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Paravlieg. Kan Joeri er zich op voorbereiden dat Brian tijdens de wedstrijd ineens begint te roepen : 'Hij heeft me op mijn fokking sjmoel geslagen:.
En het schopje van Nena. Geeft Joeri hem een schopje en Brain rent para de ring uit om naar 'achter' te bellen dat hij geschopt is.
quote:Op maandag 21 januari 2008 23:54 schreef coldstar het volgende:
Ik weet niet wat ik er nou van zeggen moet. Maar ik heb toch het donker bruine vermoede dat Claire zich gewoon aanbied.........ben ik nou de enige die er zo over denk.....
De heldquote:Op dinsdag 22 januari 2008 00:00 schreef mazaru het volgende:
JOEHOEEEEEEEEEEEEEEEE JOERIIIII
[ afbeelding ]
In mijn fucking face!! kudtschjmoelquote:Op dinsdag 22 januari 2008 00:01 schreef Dark het volgende:
[..]
Paravlieg...........bellend naar Flens - Hij sloeg me in m'n fucking kudtschjmoel, in m'n fucking kudtschjmoel!
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 00:01 schreef mazaru het volgende:
JOERIIII POEPEDOEPIE VAN ME!!
[ afbeelding ]
ja,quote:Op dinsdag 22 januari 2008 00:01 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Het is, dat zij geen grote borsten heeft, maar zoals zij zich vanavond steeds presenteerde..........
Ja, dat mag je gerust 'aanbieden' noemen.
Eigenlijk hoop ik, dat het een spel is van Claire. Een wortel voorhouden en op het laatst terug trekken![]()
Joeri hoeft niks te doen, alleen maar drie minuten toekijken hoe Brian zichzelf K.O. slaatquote:Op dinsdag 22 januari 2008 00:03 schreef mazaru het volgende:
[..]
In mijn fucking face!! kudtschjmoel
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 00:03 schreef mazaru het volgende:
[..]
In mijn fucking face!! kudtschjmoel
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 00:07 schreef Dark het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik lig hier jankend over mijn toetsenbord...........en mijn vrouw vraagt meewarig - Gaat het nog een beetje?
Volgens mijn vrouw, ben ik 1 van de weinige mannen die de slappe lach kunnen krijgen..............
En die heb ik nu![]()
![]()
![]()
Tranen over mijn wangen en snot uit m'n neus........maar wat zal ik lekker slapen!
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 00:07 schreef Dark het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik lig hier jankend over mijn toetsenbord...........en mijn vrouw vraagt meewarig - Gaat het nog een beetje?
Volgens mijn vrouw, ben ik 1 van de weinige mannen die de slappe lach kunnen krijgen..............
En die heb ik nu![]()
![]()
![]()
Tranen over mijn wangen en snot uit m'n neus........maar wat zal ik lekker slapen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |