Heb je er 40 euro voor overquote:Op dinsdag 22 januari 2008 00:16 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Ja ik hoop er voor mijn eigen genot ook heel erg op, maar dat kan gewoon bijna niet waar zijn. Ik zou er serieus heen gaan om te kijken denk ik
Gelukkig is Amanda er om de wonden te hechten...........quote:Op dinsdag 22 januari 2008 00:17 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Op dezelfde tijd als dat hij er weer uitvliegt
Truste Dark, het zijn leuke vooruitzichtenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 00:18 schreef Dark het volgende:
[..]
![]()
Ik gun DGK_REDACTIE dat ze hier hebben meegelezen.........................
Bedankt voor de LOL en trusten
Tja, ik zei het al eerder vanavond.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 00:15 schreef riri het volgende:
weer voor de zoveelste keer dezelfde stoere verhalen,al zovaak gehoord...claire is een gewillig slachtoffer
Ik mag Brian helemaal niet maar ik denk dat hij het heel goed kan..ze vragen hem niet voor niets....hij heeft een goed getraind lichaam hiervoor,dat zie je gewoon....quote:Op dinsdag 22 januari 2008 00:14 schreef FSR het volgende:
Ik denk dat Bwian zich gruwelijk vergist in desport.
Bwian is totaal geen vechter, hij kent alleen wat moves.. .maar dat maakt je geen K1 fighter..
Gezien zijn stijl, en zijn woede-aanvallen, gaat hij de mist in door boos te worden... en dat is voor de tegenstander: Prijsmeppen....
Truste Dark!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 00:18 schreef Dark het volgende:
[..]
![]()
Ik gun DGK_REDACTIE dat ze hier hebben meegelezen.........................
Bedankt voor de LOL en trusten
Ik heb hem bezig gezien tegen Hans en geef hem hooguit drie minuten.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 00:21 schreef riri het volgende:
[..]
Ik mag Brian helemaal niet maar ik denk dat hij het heel goed kan..ze vragen hem niet voor niets....hij heeft een goed getraind lichaam hiervoor,dat zie je gewoon....
Het feit dat hij mee mag doen (als hij al echt mee mag doen met dat toernooi en het niet gewoon een voor spek en bonen match wordt) dan is dat een regelrechte belediging voor iedereen die zich al jaren helemaal de schompes traint voor die sport...quote:Op dinsdag 22 januari 2008 00:21 schreef riri het volgende:
[..]
Ik mag Brian helemaal niet maar ik denk dat hij het heel goed kan..ze vragen hem niet voor niets....hij heeft een goed getraind lichaam hiervoor,dat zie je gewoon....
Ik vervang Edgar Davids binnenkort...dat kan ik makkelijk, ik ga morgen trainenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 00:21 schreef riri het volgende:
[..]
jij kan niet tegen 100 keer dezelfde verhalen??quote:Op dinsdag 22 januari 2008 00:15 schreef riri het volgende:
weer voor de zoveelste keer dezelfde stoere verhalen,al zovaak gehoord...claire is een gewillig slachtoffer
shit... de rillingen lopen weer over mijn rug... dat was zo verschrikkelijk ergquote:Op dinsdag 22 januari 2008 00:01 schreef mazaru het volgende:
JOERIIII POEPEDOEPIE VAN ME!!
[ afbeelding ]
Oeh.. mag ik je aanraken??quote:Op dinsdag 22 januari 2008 00:25 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik vervang Edgar Davids binnenkort...dat kan ik makkelijk, ik ga morgen trainen
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 00:25 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Huub er een hele avond slap gezever voor over om zijn enige doel te bereiken. En waar hij het met Jaap over had om niet nog eens een relatie met met een huisgenoot aan te gaan is ondergeschikt aan zijn dierlijke lusten. Als hij zijn ding er in kan hangen dan gooit hij al zijn voornemens overboord.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 00:24 schreef Vandaag... het volgende:
Oh god, Claire stelt al voor om in bed te gaan liggen.
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 00:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oeh.. mag ik je aanraken??![]()
Enne niet vergeten hè... ik ken je nog van FOK!... toen je nog niet beroemd was!
Regel je ff kaartjes voor het EK voor me?
ja precies, het zal wel zo'n hulk hogan-kinder-gevecht-spelletje worden.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 00:29 schreef neehe het volgende:
Ach die Joeri zal echt niet voluit tegen Brian gaan het wordt net als die kermis bokspartijen vooraf al afgesproken.
Een paar trappen en Brian ziet ze al vliegen, tweet- tweet.![]()
Wat een lief ondeugend meisje.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 00:24 schreef Vandaag... het volgende:
Oh god, Claire stelt al voor om in bed te gaan liggen.
(kletsen jullie maar verder over boksen hoor, ik hou de boel wel in de gaten)
Precies, treffende vergelijking. En dan weet ik niets van jouw voetbalkwaliteiten....quote:Op dinsdag 22 januari 2008 00:25 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |