quote:Op dinsdag 22 januari 2008 00:07 schreef Dark het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik lig hier jankend over mijn toetsenbord...........en mijn vrouw vraagt meewarig - Gaat het nog een beetje?
Volgens mijn vrouw, ben ik 1 van de weinige mannen die de slappe lach kunnen krijgen..............
En die heb ik nu![]()
![]()
![]()
Tranen over mijn wangen en snot uit m'n neus........maar wat zal ik lekker slapen!
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 00:07 schreef Dark het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik lig hier jankend over mijn toetsenbord...........en mijn vrouw vraagt meewarig - Gaat het nog een beetje?
Volgens mijn vrouw, ben ik 1 van de weinige mannen die de slappe lach kunnen krijgen..............
En die heb ik nu![]()
![]()
![]()
Tranen over mijn wangen en snot uit m'n neus........maar wat zal ik lekker slapen!
Wat schattig.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 00:07 schreef Dark het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
En die heb ik nu![]()
![]()
![]()
volgens mij probeert nix hier huub in zn kont te naaien...quote:Op dinsdag 22 januari 2008 00:01 schreef mazaru het volgende:
JOERIIII POEPEDOEPIE VAN ME!!
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 21 januari 2008 23:19 schreef coldstar het volgende:
Die Claire, zit gewoon net zo, zoals ze thuis ook zit. Lekker met je schoenen op de bank, wat maakt het.
Claire wil niet aankomen daar. Gewoon een relatie met Huub aan gaan Claire, kom je niet aan, als je mazzel heb val je van zelf wel af.....
Ligt aan jou, ik zie hier nog alles, wel een beetje belabberd maar toch...quote:Op dinsdag 22 januari 2008 00:09 schreef Ruudjem het volgende:
liggen de streams er uit , of ligt het aan mij?
fantastisch!!! ik lach me kapot!!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 00:07 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Joeri hoeft niks te doen, alleen maar drie minuten toekijken hoe Brian zichzelf K.O. slaat
ff serieus, gaat Brian tegen Joeri Mes de ring in? Hoop het niet voor hem. Ik kom net binnenvallen dus ik weet niet of er hier al filmpjes van Joeri de revue hebben gepasseerd, maar Joeri is heeeeeel goed.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 00:07 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Joeri hoeft niks te doen, alleen maar drie minuten toekijken hoe Brian zichzelf K.O. slaat
Trustequote:Op dinsdag 22 januari 2008 00:11 schreef coldstar het volgende:
Ik ga naar bed, die grootsspraak van onze Napoleon, daar begin ik nou toch wel een beetje van over mijn nek te gaan....goeden nacht allemaal.....
Nee hoor, huub wil alleen maar gepijpt worden door mannenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 00:09 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
volgens mij probeert nix hier huub in zn kont te naaien...
Daarom hoop ik dus van wel...quote:Op dinsdag 22 januari 2008 00:12 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
ff serieus, gaat Brian tegen Joeri Mes de ring in? Hoop het niet voor hem. Ik kom net binnenvallen dus ik weet niet of er hier al filmpjes van Joeri de revue hebben gepasseerd, maar Joeri is heeeeeel goed.
http://dgk.servehttp.com/index.asp?prog=2quote:Op dinsdag 22 januari 2008 00:09 schreef Ruudjem het volgende:
liggen de streams er uit , of ligt het aan mij?
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 00:12 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
ff serieus, gaat Brian tegen Joeri Mes de ring in? Hoop het niet voor hem. Ik kom net binnenvallen dus ik weet niet of er hier al filmpjes van Joeri de revue hebben gepasseerd, maar Joeri is heeeeeel goed.
Ik hoop dattie terug de villa inkomt met een totaal gebroken skelet!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 00:13 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Daarom hoop ik dus van wel...
Ja ik hoop er voor mijn eigen genot ook heel erg op, maar dat kan gewoon bijna niet waar zijn. Ik zou er serieus heen gaan om te kijken denk ikquote:Op dinsdag 22 januari 2008 00:13 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Daarom hoop ik dus van wel...
Op dezelfde tijd als dat hij er weer uitvliegtquote:Op dinsdag 22 januari 2008 00:14 schreef noekje het volgende:
Wat een uitbundigheid hier!
Wanneer gaat hij de ring in?
waarschijnlijk moet hij zich gewoon inhouden bij Brian.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 00:16 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Ja ik hoop er voor mijn eigen genot ook heel erg op, maar dat kan gewoon bijna niet waar zijn. Ik zou er serieus heen gaan om te kijken denk ik
Hij is echt leuk.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 00:01 schreef mazaru het volgende:
JOERIIII POEPEDOEPIE VAN ME!!
[ afbeelding ]
ik had het niet over wat huub wilde, maar wat nix wilde.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 00:12 schreef coldstar het volgende:
[..]
Nee hoor, huub wil alleen maar gepijpt worden door mannen
Is dat echt zeker dat hij tegen die Joeri Mes moet vechten dan? Ik hoorde alleen "gelijkwaardige tegenstander" of heb ik wat gemist?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 00:14 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ja, die heb ik al geplaatst net en dat voorspelt niet veel goeds....voor Brian dan!
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 00:15 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Ik hoop dattie terug de villa inkomt met een totaal gebroken skelet!
Zie hem eens lol hebben!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 00:17 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Op dezelfde tijd als dat hij er weer uitvliegt
Is er iemand in die kooi waarvan we niet alles al 100 keer gehoord hebben?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 00:15 schreef riri het volgende:
weer voor de zoveelste keer dezelfde stoere verhalen,al zovaak gehoord...claire is een gewillig slachtoffer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |