Het lijkt er op dat Jaap niet bang voor Flens isquote:Op maandag 21 januari 2008 22:56 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
weet niet. Jaap zei zelf "mooooi" toen hij naar achter moest.
quote:Op maandag 21 januari 2008 22:53 schreef Leandra het volgende:
Thnx Jassy... lekker snel, en een mooie OP![]()
Marieke_B ook bedankt... jammer dat het een dubbeltopic was maar de bedoeling was goed![]()
Als er toch weer streams op zwart gaan dan kan deze 300 CP deal ook wel doorgaan... het lijkt me dat dat vooral het probleem was: dat het on-cam gebeurde...... die 600 CP deal was immers ook off-cam gedaan
Hopelijk vraagt Jaap morgen 600 punten, wat hij eerst ook voorstelde aan Huub....quote:Op maandag 21 januari 2008 22:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het lijkt er op dat Jaap niet bang voor Flens is
quote:Op maandag 21 januari 2008 22:57 schreef akveor het volgende:
tnx Jassy
Stemming wordt afgeblazen tot morgen?
EDIT: Ja dus...![]()
quote:
Nou ja zeg. Redactie valt zo aardig door de mand, stemming naar morgenquote:Op maandag 21 januari 2008 22:56 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
weet niet. Jaap zei zelf "mooooi" toen hij naar achter moest.
Ja, dan staan ze kiet en kunnen ze weer normaal blockenquote:Op maandag 21 januari 2008 22:58 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Hopelijk vraagt Jaap morgen 600 punten, wat hij eerst ook voorstelde aan Huub....
Dat zeg ik, regels zijn geen regels in dat hok. Brian nu bij de buren. Hij gaat dealen volgens het boek van Donald Trump.quote:
quote:Op maandag 21 januari 2008 22:56 schreef Deisyy het volgende:
Brian een paar minuten geleden: Het Rocky-gebeuren gaat nu echt van start, ik ga een boom omhakken en ermee om mijn nek door de paardenbak rennen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |