Hans Hondekop had het over een "naamgenoot"..............een andere brian, misschien?quote:Op maandag 21 januari 2008 22:49 schreef mazaru het volgende:
Mokum020 is er gezegd tegen wie hij dan moet vechten?
Oehh die ziet er ook wel leuk uitquote:Op maandag 21 januari 2008 22:49 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Laatste keer hoor...hij vecht wel in het voorprogramma tegen dit figuur hierboven!![]()
Cap is van Akveor
Of een andere Kubatzzzzzzzzzzz Ken netquote:Op maandag 21 januari 2008 22:53 schreef Dark het volgende:
[..]
Hans Hondekop had het over een "naamgenoot"..............een andere brian, misschien?
quote:Op maandag 21 januari 2008 22:51 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
Zou RTL een heel boksgala gescript hebben
Wat mij betreft, kan hij niet hard genoeg op z'n muil - schjmoel - gerost worden!quote:Op maandag 21 januari 2008 22:54 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
![]()
Brian gaat klappen krijgen, hele harde.![]()
de streams zijn nog niet op zwart maar met dat laatste heb je denk ik wel gelijk.quote:Op maandag 21 januari 2008 22:53 schreef Leandra het volgende:
Thnx Jassy... lekker snel![]()
Als er toch weer streams op zwart gaan dan kan deze 300 CP deal ook wel doorgaan... het lijkt me dat dat vooral het probleem was: dat het on-cam gebeurde...... die 600 CP deal was immers ook off-cam gedaan
Jij kunt wel denken dat hij niets verkeerd heeft gedaan, maar TV-makers denken daar anders over. En Japio's baas is primair TV-maker. Of hij terecht punten wil is niet van belang - Voor een plaatsje op dit boksgala is veel werk verzet en het moet daarom ook top TV worden.quote:Op maandag 21 januari 2008 22:51 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Jaap heeft niks verkeerd gedaan.Hij wil zijn punten en terecht.
Ala Jaap iets verkloot bij Brian is het altijd goed!quote:Op maandag 21 januari 2008 22:54 schreef tipsch het volgende:
Ik snap het niet. Jaap heeft iets verkloot, hoezo nou?![]()
weet niet. Jaap zei zelf "mooooi" toen hij naar achter moest.quote:Op maandag 21 januari 2008 22:54 schreef tipsch het volgende:
Ik snap het niet. Jaap heeft iets verkloot, hoezo nou?![]()
Het lijkt er op dat Jaap niet bang voor Flens isquote:Op maandag 21 januari 2008 22:56 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
weet niet. Jaap zei zelf "mooooi" toen hij naar achter moest.
quote:Op maandag 21 januari 2008 22:53 schreef Leandra het volgende:
Thnx Jassy... lekker snel, en een mooie OP![]()
Marieke_B ook bedankt... jammer dat het een dubbeltopic was maar de bedoeling was goed![]()
Als er toch weer streams op zwart gaan dan kan deze 300 CP deal ook wel doorgaan... het lijkt me dat dat vooral het probleem was: dat het on-cam gebeurde...... die 600 CP deal was immers ook off-cam gedaan
Hopelijk vraagt Jaap morgen 600 punten, wat hij eerst ook voorstelde aan Huub....quote:Op maandag 21 januari 2008 22:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het lijkt er op dat Jaap niet bang voor Flens is
quote:Op maandag 21 januari 2008 22:57 schreef akveor het volgende:
tnx Jassy
Stemming wordt afgeblazen tot morgen?
EDIT: Ja dus...![]()
quote:
Nou ja zeg. Redactie valt zo aardig door de mand, stemming naar morgenquote:Op maandag 21 januari 2008 22:56 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
Ja, dan staan ze kiet en kunnen ze weer normaal blockenquote:Op maandag 21 januari 2008 22:58 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Hopelijk vraagt Jaap morgen 600 punten, wat hij eerst ook voorstelde aan Huub....
Dat zeg ik, regels zijn geen regels in dat hok. Brian nu bij de buren. Hij gaat dealen volgens het boek van Donald Trump.quote:
quote:Op maandag 21 januari 2008 22:56 schreef Deisyy het volgende:
Brian een paar minuten geleden: Het Rocky-gebeuren gaat nu echt van start, ik ga een boom omhakken en ermee om mijn nek door de paardenbak rennen
Ik krijgaltijd dat dit de momentjes zijn waarop de wannabees zelf ook wat gedaan kunnen krijgen. Brian zonder Amanda dat kan natuurlijk nooit.quote:Op maandag 21 januari 2008 22:56 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
quote:Op maandag 21 januari 2008 23:00 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
![]()
Zijn tegenstander heeft geen pruik op maar een kale kop en ziet er uit alsof hij zich door brian niet onder de douche laat zetten.![]()
![]()
Dit voorspelde ik al toen Japio naar 'achter' werd geroepen. Een promo-filmpje met Hans H en Peter Aarts, grote DGK-boksgala posters en dan geen fatsoenlijke opnames van de stemming....... Reken maar dat ze 'achter' pislink zijn !quote:Op maandag 21 januari 2008 22:58 schreef akveor het volgende:
[..]
![]()
![]()
Te lachwekkend voor woorden. Amateurs.
Ja, dat was ik.....quote:Op maandag 21 januari 2008 23:00 schreef Deisyy het volgende:
Zei iemand net in de vorige COS al niet dat de stemming wel helemaal over zou moeten?
Ik ben benieuwd wat de opdracht voor Jaap is
Maar de deal was er toch al?quote:Op maandag 21 januari 2008 23:00 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik krijgaltijd dat dit de momentjes zijn waarop de wannabees zelf ook wat gedaan kunnen krijgen. Brian zonder Amanda dat kan natuurlijk nooit.
De gouden kooi is 'Fuck de streamers" gewordenquote:Op maandag 21 januari 2008 23:02 schreef STAP01 het volgende:
brain krijgt nu punten uit het hokje zodat wij de volgende keer weer uit ons dak gaan als hij allemaal mensen uitnodigt!
Waarom denk je dat ?quote:Op maandag 21 januari 2008 22:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb jij nu een andere provider dan ik ?
Ik vraag me af hoe deze stemming had moeten verlopen....quote:Op maandag 21 januari 2008 23:01 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dit voorspelde ik al toen Japio naar 'achter' werd geroepen. Een promo-filmpje met Hans H en Peter Aarts, grote DGK-boksgala posters en dan geen fatsoenlijke opnames van de stemming....... Reken maar dat ze 'achter' pislink zijn !
iddquote:Op maandag 21 januari 2008 22:57 schreef diedirk het volgende:
ZO irritant dat Huub tegenwoordig alles probeert te regelen daar en vanalles zegt over achter, wordt eens tijd dat ze hem duidelijk maken waaar hij staat.
Ik begin te denken...........dat jij het hokje bentquote:
Geweldig hoe snel ze het allemaal oppakt..quote:Op maandag 21 januari 2008 23:03 schreef Marieke_B het volgende:
Clair kan zich voorstellen dat mensen thuis denken dat er gescript wordt![]()
Ja, dat gevoel heb ik ook. Jaap zat ineens in een machtspositie en krijgt nu denk ik iets in het vooruitzicht van achteren waarvoor hij morgen zijn stem veranderd (zonder 300 cps)quote:Op maandag 21 januari 2008 23:00 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik krijgaltijd dat dit de momentjes zijn waarop de wannabees zelf ook wat gedaan kunnen krijgen. Brian zonder Amanda dat kan natuurlijk nooit.
Ik snap er ook geen ruk meer van...alle streams lopen met de tijden ongelijk en stream 3 buffert al meer dan een week..quote:Op maandag 21 januari 2008 22:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb jij nu een andere provider dan ik ?
Niet met CP's en met iets meer strijd waar ze vervolgens wel uitkomen.quote:Op maandag 21 januari 2008 23:04 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe deze stemming had moeten verlopen....
Ik denk ook bewust verknalt..... misschien zijn dit de momenten waarop je freebies kunt vergaren.
Jullie hebben iig allebei plaatjes met een andere kleur..... de een had een blauwe achtergrond op de plasma, de ander paars.quote:
Hij heeft het "verknald" door 300cp te vragen?quote:Op maandag 21 januari 2008 23:04 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik denk ook bewust verknalt..... misschien zijn dit de momenten waarop je freebies kunt vergaren.
Dat zal helemaal mooi zijn.....dan hadden ze niet zulke stemming aan moeten halen. Ze hadden van te voren kunnen inschatte dat dit zo zou gebeuren. Ze lijken wel achterlijk daar.quote:Op maandag 21 januari 2008 23:01 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dit voorspelde ik al toen Japio naar 'achter' werd geroepen. Een promo-filmpje met Hans H en Peter Aarts, grote DGK-boksgala posters en dan geen fatsoenlijke opnames van de stemming....... Reken maar dat ze 'achter' pislink zijn !
Het leek, in mijn ogen, erop dat ze niet blij waren met de deal die Huub eraan koppelde. Dat ook hij mee moest en anders de deal niet doorging... Hte gaat nu zg over die 600 CP maar dat is mijn idee hierover.quote:Op maandag 21 januari 2008 23:03 schreef Dark het volgende:
[..]
Maar de deal was er toch al?
De sliliconensnol kon al krijsend en gillend gefilmd worden tijdens het titanengevecht van haar loverboy!
Maar............dat was kennelijk NIET de bedoeling?
LL is een "repper", die andere is een MEPPER.quote:Op maandag 21 januari 2008 23:05 schreef T-lex het volgende:
Die tegenstander heeft een kale kop en tattoo's...een soort lammetjesthee.![]()
Nou we weten allemaal hoe stoer onze rappert uit de ghetto van Tilburg is.
Ze hadden Jaap een stemming beloofd waarbij hij kon knallen en ook moest knallen.Maar hier kon hij niks mee,omdat Brian al zo mocht gaan.Daar baalde Jaap al van,want hoe kon hij nu mooie tv maken.quote:Op maandag 21 januari 2008 23:04 schreef akveor het volgende:
[..]
Precies... ik denk dat Jaap Huub lekker heeft begaan maar al wist dat de febo het niet zou accepteren... het ging te gemakkelijk.quote:Op maandag 21 januari 2008 23:06 schreef rooie3 het volgende:
En Jaap en Huub mogen we niet zien.
ik denk datie de stemming verknalt heeft door telkens te gaan bellen en allerlei achterdochtige paranoia constructies te verzinnen mbt het overhandigen van de CP'squote:Op maandag 21 januari 2008 23:06 schreef tipsch het volgende:
[..]
Hij heeft het "verknalt" door 300cp te vragen?Ik snap dit echt niet
Als DAT het is, dan zitten er toch een stel amateurs in dat hokje.........niet te geloven!quote:Op maandag 21 januari 2008 23:06 schreef akveor het volgende:
[..]
Het leek, in mijn ogen, erop dat ze niet blij waren met de deal die Huub eraan koppelde. Dat ook hij mee moest en anders de deal niet doorging... Hte gaat nu zg over die 600 CP maar dat is mijn idee hierover.
Jij capte wat later. Het plaatje was eerst paars en veranderde daarna naar blauw. Die achtergrondkleur veranderen ze wel vaker terwijl de tekst op het scherm staat.quote:Op maandag 21 januari 2008 23:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jullie hebben iig allebei plaatjes met een andere kleur..... de een had een blauwe achtergrond op de plasma, de ander paars.
Logische, ze roken daar, lijken de Hoogovens wel van vroeger.....quote:Op maandag 21 januari 2008 23:05 schreef Marieke_B het volgende:
en de sigaretten zijn ook al op..
quote:Op maandag 21 januari 2008 22:54 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Brian gaat klappen krijgen, hele harde.![]()
Da's toch ook de enige manier om van Brian die cp's af te kunnen "roggelen"quote:Op maandag 21 januari 2008 23:09 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
ik denk datie de stemming verknalt heeft door telkens te gaan bellen en allerlei achterdochtige paranoia constructies te verzinnen mbt het overhandigen van de CP's
het werd allemaal een beetje te ' contractueel' en da's geen tv.
nee joh..geraspte kaas is makkelijker dan plakken.quote:Op maandag 21 januari 2008 23:10 schreef beequeen het volgende:
Een paar seconde streams op Huub en Jaap.....en weg.
De FEBO is lekker bezig, iets te verbergen misschien?
Ik capte niet....... ik cap alleenquote:Op maandag 21 januari 2008 23:10 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Jij capte wat later. Het plaatje was eerst paars en veranderde daarna naar blauw. Die achtergrondkleur veranderen ze wel vaker terwijl de tekst op het scherm staat.
Ik ben kleurenblind vandaar dat ik die kleuren-switch op de plasma gemist heb ...quote:Op maandag 21 januari 2008 23:10 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Jij capte wat later. Het plaatje was eerst paars en veranderde daarna naar blauw. Die achtergrondkleur veranderen ze wel vaker terwijl de tekst op het scherm staat.
dom van ons dat we er naar kijken bedoel je?quote:Op maandag 21 januari 2008 23:12 schreef Dark het volgende:
Het grappige van dit hele gebeuren is - Morgen gaan we kijken naar een stemming, die op dit moment wordt voorgekookt!
Hoe dom........................
natuurlijk...maar dan moetie Brian wel eerst para zien te krijgen..quote:Op maandag 21 januari 2008 23:12 schreef tipsch het volgende:
[..]
Da's toch ook de enige manier om van Brian die cp's af te kunnen "roggelen"Ik snap het probleem echt niet. Zoiets zou hartstikke leuk in beeld kunnen worden gebracht
Ik weet wel zeker dat Brian niet tegen hem gaat vechten; dat is namelijk Joeri Mesquote:Op maandag 21 januari 2008 23:05 schreef T-lex het volgende:
Die tegenstander heeft een kale kop en tattoo's...een soort lammetjesthee.![]()
Nou we weten allemaal hoe stoer onze rappert uit de ghetto van Tilburg is.
FEBO heeft -denk ik- ruzie met Japio. Japio wil iets voor zichzelf hebben/krijgen (dat speelt al lang). Dat lukt hem niet en daarom verziekt hij nu fatsoenlijke TV-opnames van stemmingen door "meteen met z'n team naar het kantoor te lopen" en vervolgens "alleen gezeur over betalen van punten" en tussendoor telefoneren hoe de punten betaald moeten worden. Hij weigert TV te leveren zolang hij z'n eigen 'ding' niet krijgt (waarover hij het 's-avonds altijd heeft met Lieke)quote:Op maandag 21 januari 2008 23:10 schreef beequeen het volgende:
Een paar seconde streams op Huub en Jaap.....en weg.
De FEBO is lekker bezig, iets te verbergen misschien?
HAMSTERENNNNNNN!!quote:Op maandag 21 januari 2008 23:09 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Lieke blijft maar spullen inpakken, maar ze vertelde ook dat er nieuwe kleren kwamen en dat ze ruimte nodig zou hebben.. Daarvoor wou ze dozen, maar ja een vuilniszak werkt ook ...
quote:Op maandag 21 januari 2008 23:16 schreef daWeasel het volgende:
[..]
Ik weet wel zeker dat Brian niet tegen hem gaat vechten; dat is namelijk Joeri Mes
http://www.superleague.tv/fighters_details.php?id=104
Een bekende en zeer sterke kickboxer, als Brian tegen hem moet dan koop ik een kaartje, want dan gaat Brian in twee klappen neer.
Ik had net op de stream ook een paarse achtergrond.quote:Op maandag 21 januari 2008 23:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jullie hebben iig allebei plaatjes met een andere kleur..... de een had een blauwe achtergrond op de plasma, de ander paars.
het aantal van 600 is zo buiten proporties dat ik meteen dacht dat de Febo dat wilde, om de geruchten rondom Brians CP-boom in te dammenquote:Op maandag 21 januari 2008 23:02 schreef mazaru het volgende:
Ze hadden in moeten grijpen toen Jaap 600 punten moest betalen aan rat en zijn del.
Maar nee, dat vonden ze natuurlijk wel leuk. Ze hadden toch op hen vingers kunnen natellen dat Jaap wraak zou nemen.
In het filmpje werd gezegd dat ze een gelijkwaardige tegenstander voorhem zouden vinden !!quote:Op maandag 21 januari 2008 23:16 schreef daWeasel het volgende:
[..]
Ik weet wel zeker dat Brian niet tegen hem gaat vechten; dat is namelijk Joeri Mes
Een bekende en zeer sterke kickboxer en oud wereldkampioen thaiboxen, als Brian tegen hem moet dan koop ik een kaartje, want dan gaat Brian in twee klappen neer.
Volgens mij wel...quote:Op maandag 21 januari 2008 23:16 schreef daWeasel het volgende:
[..]
Een bekende en zeer sterke kickboxer en oud wereldkampioen thaiboxen, als Brian tegen hem moet dan koop ik een kaartje, want dan gaat Brian in twee klappen neer.
quote:Op maandag 21 januari 2008 23:15 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
dom van ons dat we er naar kijken bedoel je?![]()
Voor het hokje en de tv is het precies de bedoeling volgens mij.
slaap lekkerquote:Op maandag 21 januari 2008 23:19 schreef beequeen het volgende:
Ik lees morgen wel weer bij, succes voor de nachtploeg, trusten voor de FOKkers die naar bed gaan, sweet dreams.
Sweet dreamsquote:Op maandag 21 januari 2008 23:19 schreef beequeen het volgende:
Ik lees morgen wel weer bij, succes voor de nachtploeg, trusten voor de FOKkers die naar bed gaan, sweet dreams.
Goed idee... ik zal morgen de COSsen eens ff doorspitten naar m'nquote:Op maandag 21 januari 2008 23:18 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Zonde , dat de vele mooie caps die je dagelijks maakt
in de COS blijven en niet ook een paar caps in het Micky en Dilama topic........
Toch een leuke herinnering voorMikey?
Wat klopt er niet?quote:Op maandag 21 januari 2008 23:16 schreef coldstar het volgende:
Huub zegt gewoon.....ik ben nog nooit verslaafd geweest
Hier ga ik direct van dromen..........quote:Op maandag 21 januari 2008 23:19 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Volgens mij wel...
35 partijen en 27 gewonnen waarvan 16 KO..dat gaat leuk worden
Klaar als een klontje. Redactie maakt er zelf een soepzooitje van. Go Japioquote:Op maandag 21 januari 2008 23:18 schreef avonne het volgende:
[..]
het aantal van 600 is zo buiten proporties dat ik meteen dacht dat de Febo dat wilde, om de geruchten rondom Brians CP-boom in te dammen
Dat zijn we allemaal toch wel een beetje?quote:Op maandag 21 januari 2008 23:20 schreef Dark het volgende:
[..]
![]()
Morgen heb ik dus gewoon zin in die stemming, terwijl ik weet dat ik genaaid wordt![]()
Das toch dom?
Doe maar. En ik ben er van overtuigd dat IEMANDS LICHT UITGAAT.quote:Op maandag 21 januari 2008 23:21 schreef Dark het volgende:
[..]
Hier ga ik direct van dromen..........
Mike en Dilama topic zal er best leuk van opknappen, ik zorg voor de tekst, ik heb nog genoeg,quote:Op maandag 21 januari 2008 23:21 schreef Leandra het volgende:
Goed idee... ik zal morgen de COSsen eens ff doorspitten naar m'n
Mikey
plaatjes, en dan dat topic eens ff vol gaan spammen
en vooral vroeg naar bet en met rust gelaten moeten worden voor deze keiharde strijd.... want als ie verliest is het natuurlijk wel Huub's schuld.quote:Op maandag 21 januari 2008 23:24 schreef chufi het volgende:
Brian gaat een training programma doen, zn eten aanpassen een een boomstam uitkiezen in het bos (tuin zal ie zeker bedoelen)
Als Brain tegen Huub moet koop ik een kaartje, dat wil ik wel mee makenquote:Op maandag 21 januari 2008 23:19 schreef chufi het volgende:
[..]
In het filmpje werd gezegd dat ze een gelijkwaardige tegenstander voorhem zouden vinden !!
Dus misschien moet Huub daarom echt mee naar de voorstelling
Daarom moet Huub ook mee.Huub zal wel net weer verkeerd staan.quote:Op maandag 21 januari 2008 23:26 schreef akveor het volgende:
[..]
en vooral vroeg naar bet en met rust gelaten moeten worden voor deze keiharde strijd.... want als ie verliest is het natuurlijk wel Huub's schuld.
Van harte hoop ik dat..en ineens zie ik dan weer een script van een zegevierende Brian...quote:Op maandag 21 januari 2008 23:24 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Wat een kneus weer die Brian, die spoort echt niet .....![]()
![]()
![]()
Hoop dat hij zo op z'n flikker gaat krijgen op 17 februari
Dit wordt een voorgekookt partijtje.....mark my words, Brian gaat winnen!quote:Op maandag 21 januari 2008 23:26 schreef mazaru het volgende:
Ik geloof nooit dat ze Brian tegenover een echt kickfighter gaan zetten
Hahaha!!!! Ik ken ze vrij goed (en ze roken ook inderdaad allemaal) maar dit is wel heel slecht vergelijkingsmateriaalquote:Op maandag 21 januari 2008 23:14 schreef avonne het volgende:
ah... nou zie ik het.
Dit is Claires family
[ afbeelding ]
ik kan helaas geen foto vinden, maar meestal ligt ze op de bank met een sigaret.
Kan hij Amanda mss als boksbal gebruiken.quote:Op maandag 21 januari 2008 23:25 schreef Mokum020 het volgende:
Brian wordt een machine.....door het trainen...
Misschien vinden ze hem toch niet zo lief als wij denkenquote:Op maandag 21 januari 2008 23:26 schreef mazaru het volgende:
Ik geloof nooit dat ze Brian tegenover een echt kickfighter gaan zetten
Als jij voor de texten zorgt dan moeten we dat ff een beetje op elkaar afstemmen... ik doe 5 posts met plaatjes vanaf m'n Mikey FTW topic?? en jij dan een paar texten en dan doe ik weer wat posts??quote:Op maandag 21 januari 2008 23:25 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Mike en Dilama topic zal er best leuk van opknappen, ik zorg voor de tekst, ik heb nog genoeg,
ik zalMike en Dilama
een kaartje sturen en hen schrijven dat
gast-spelers op het internet mogen en doorgeven dat hij een speciaal topic heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |