Wat klopt er niet?quote:Op maandag 21 januari 2008 23:16 schreef coldstar het volgende:
Huub zegt gewoon.....ik ben nog nooit verslaafd geweest
Hier ga ik direct van dromen..........quote:Op maandag 21 januari 2008 23:19 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Volgens mij wel...
35 partijen en 27 gewonnen waarvan 16 KO..dat gaat leuk worden
Klaar als een klontje. Redactie maakt er zelf een soepzooitje van. Go Japioquote:Op maandag 21 januari 2008 23:18 schreef avonne het volgende:
[..]
het aantal van 600 is zo buiten proporties dat ik meteen dacht dat de Febo dat wilde, om de geruchten rondom Brians CP-boom in te dammen
Dat zijn we allemaal toch wel een beetje?quote:Op maandag 21 januari 2008 23:20 schreef Dark het volgende:
[..]
![]()
Morgen heb ik dus gewoon zin in die stemming, terwijl ik weet dat ik genaaid wordt![]()
Das toch dom?
Doe maar. En ik ben er van overtuigd dat IEMANDS LICHT UITGAAT.quote:Op maandag 21 januari 2008 23:21 schreef Dark het volgende:
[..]
Hier ga ik direct van dromen..........
Mike en Dilama topic zal er best leuk van opknappen, ik zorg voor de tekst, ik heb nog genoeg,quote:Op maandag 21 januari 2008 23:21 schreef Leandra het volgende:
Goed idee... ik zal morgen de COSsen eens ff doorspitten naar m'n
Mikey
plaatjes, en dan dat topic eens ff vol gaan spammen
en vooral vroeg naar bet en met rust gelaten moeten worden voor deze keiharde strijd.... want als ie verliest is het natuurlijk wel Huub's schuld.quote:Op maandag 21 januari 2008 23:24 schreef chufi het volgende:
Brian gaat een training programma doen, zn eten aanpassen een een boomstam uitkiezen in het bos (tuin zal ie zeker bedoelen)
Als Brain tegen Huub moet koop ik een kaartje, dat wil ik wel mee makenquote:Op maandag 21 januari 2008 23:19 schreef chufi het volgende:
[..]
In het filmpje werd gezegd dat ze een gelijkwaardige tegenstander voorhem zouden vinden !!
Dus misschien moet Huub daarom echt mee naar de voorstelling
Daarom moet Huub ook mee.Huub zal wel net weer verkeerd staan.quote:Op maandag 21 januari 2008 23:26 schreef akveor het volgende:
[..]
en vooral vroeg naar bet en met rust gelaten moeten worden voor deze keiharde strijd.... want als ie verliest is het natuurlijk wel Huub's schuld.
Van harte hoop ik dat..en ineens zie ik dan weer een script van een zegevierende Brian...quote:Op maandag 21 januari 2008 23:24 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Wat een kneus weer die Brian, die spoort echt niet .....![]()
![]()
![]()
Hoop dat hij zo op z'n flikker gaat krijgen op 17 februari
Dit wordt een voorgekookt partijtje.....mark my words, Brian gaat winnen!quote:Op maandag 21 januari 2008 23:26 schreef mazaru het volgende:
Ik geloof nooit dat ze Brian tegenover een echt kickfighter gaan zetten
Hahaha!!!! Ik ken ze vrij goed (en ze roken ook inderdaad allemaal) maar dit is wel heel slecht vergelijkingsmateriaalquote:Op maandag 21 januari 2008 23:14 schreef avonne het volgende:
ah... nou zie ik het.
Dit is Claires family
[ afbeelding ]
ik kan helaas geen foto vinden, maar meestal ligt ze op de bank met een sigaret.
Kan hij Amanda mss als boksbal gebruiken.quote:Op maandag 21 januari 2008 23:25 schreef Mokum020 het volgende:
Brian wordt een machine.....door het trainen...
Misschien vinden ze hem toch niet zo lief als wij denkenquote:Op maandag 21 januari 2008 23:26 schreef mazaru het volgende:
Ik geloof nooit dat ze Brian tegenover een echt kickfighter gaan zetten
Als jij voor de texten zorgt dan moeten we dat ff een beetje op elkaar afstemmen... ik doe 5 posts met plaatjes vanaf m'n Mikey FTW topic?? en jij dan een paar texten en dan doe ik weer wat posts??quote:Op maandag 21 januari 2008 23:25 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Mike en Dilama topic zal er best leuk van opknappen, ik zorg voor de tekst, ik heb nog genoeg,
ik zalMike en Dilama
een kaartje sturen en hen schrijven dat
gast-spelers op het internet mogen en doorgeven dat hij een speciaal topic heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |