Ik ben kleurenblind vandaar dat ik die kleuren-switch op de plasma gemist heb ...quote:Op maandag 21 januari 2008 23:10 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Jij capte wat later. Het plaatje was eerst paars en veranderde daarna naar blauw. Die achtergrondkleur veranderen ze wel vaker terwijl de tekst op het scherm staat.
dom van ons dat we er naar kijken bedoel je?quote:Op maandag 21 januari 2008 23:12 schreef Dark het volgende:
Het grappige van dit hele gebeuren is - Morgen gaan we kijken naar een stemming, die op dit moment wordt voorgekookt!
Hoe dom........................
natuurlijk...maar dan moetie Brian wel eerst para zien te krijgen..quote:Op maandag 21 januari 2008 23:12 schreef tipsch het volgende:
[..]
Da's toch ook de enige manier om van Brian die cp's af te kunnen "roggelen"Ik snap het probleem echt niet. Zoiets zou hartstikke leuk in beeld kunnen worden gebracht
Ik weet wel zeker dat Brian niet tegen hem gaat vechten; dat is namelijk Joeri Mesquote:Op maandag 21 januari 2008 23:05 schreef T-lex het volgende:
Die tegenstander heeft een kale kop en tattoo's...een soort lammetjesthee.![]()
Nou we weten allemaal hoe stoer onze rappert uit de ghetto van Tilburg is.
FEBO heeft -denk ik- ruzie met Japio. Japio wil iets voor zichzelf hebben/krijgen (dat speelt al lang). Dat lukt hem niet en daarom verziekt hij nu fatsoenlijke TV-opnames van stemmingen door "meteen met z'n team naar het kantoor te lopen" en vervolgens "alleen gezeur over betalen van punten" en tussendoor telefoneren hoe de punten betaald moeten worden. Hij weigert TV te leveren zolang hij z'n eigen 'ding' niet krijgt (waarover hij het 's-avonds altijd heeft met Lieke)quote:Op maandag 21 januari 2008 23:10 schreef beequeen het volgende:
Een paar seconde streams op Huub en Jaap.....en weg.
De FEBO is lekker bezig, iets te verbergen misschien?
HAMSTERENNNNNNN!!quote:Op maandag 21 januari 2008 23:09 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Lieke blijft maar spullen inpakken, maar ze vertelde ook dat er nieuwe kleren kwamen en dat ze ruimte nodig zou hebben.. Daarvoor wou ze dozen, maar ja een vuilniszak werkt ook ...
quote:Op maandag 21 januari 2008 23:16 schreef daWeasel het volgende:
[..]
Ik weet wel zeker dat Brian niet tegen hem gaat vechten; dat is namelijk Joeri Mes
http://www.superleague.tv/fighters_details.php?id=104
Een bekende en zeer sterke kickboxer, als Brian tegen hem moet dan koop ik een kaartje, want dan gaat Brian in twee klappen neer.
Ik had net op de stream ook een paarse achtergrond.quote:Op maandag 21 januari 2008 23:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jullie hebben iig allebei plaatjes met een andere kleur..... de een had een blauwe achtergrond op de plasma, de ander paars.
het aantal van 600 is zo buiten proporties dat ik meteen dacht dat de Febo dat wilde, om de geruchten rondom Brians CP-boom in te dammenquote:Op maandag 21 januari 2008 23:02 schreef mazaru het volgende:
Ze hadden in moeten grijpen toen Jaap 600 punten moest betalen aan rat en zijn del.
Maar nee, dat vonden ze natuurlijk wel leuk. Ze hadden toch op hen vingers kunnen natellen dat Jaap wraak zou nemen.
In het filmpje werd gezegd dat ze een gelijkwaardige tegenstander voorhem zouden vinden !!quote:Op maandag 21 januari 2008 23:16 schreef daWeasel het volgende:
[..]
Ik weet wel zeker dat Brian niet tegen hem gaat vechten; dat is namelijk Joeri Mes
Een bekende en zeer sterke kickboxer en oud wereldkampioen thaiboxen, als Brian tegen hem moet dan koop ik een kaartje, want dan gaat Brian in twee klappen neer.
Volgens mij wel...quote:Op maandag 21 januari 2008 23:16 schreef daWeasel het volgende:
[..]
Een bekende en zeer sterke kickboxer en oud wereldkampioen thaiboxen, als Brian tegen hem moet dan koop ik een kaartje, want dan gaat Brian in twee klappen neer.
quote:Op maandag 21 januari 2008 23:15 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
dom van ons dat we er naar kijken bedoel je?![]()
Voor het hokje en de tv is het precies de bedoeling volgens mij.
slaap lekkerquote:Op maandag 21 januari 2008 23:19 schreef beequeen het volgende:
Ik lees morgen wel weer bij, succes voor de nachtploeg, trusten voor de FOKkers die naar bed gaan, sweet dreams.
Sweet dreamsquote:Op maandag 21 januari 2008 23:19 schreef beequeen het volgende:
Ik lees morgen wel weer bij, succes voor de nachtploeg, trusten voor de FOKkers die naar bed gaan, sweet dreams.
Goed idee... ik zal morgen de COSsen eens ff doorspitten naar m'nquote:Op maandag 21 januari 2008 23:18 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Zonde , dat de vele mooie caps die je dagelijks maakt
in de COS blijven en niet ook een paar caps in het Micky en Dilama topic........
Toch een leuke herinnering voorMikey?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |