Toevallig hadden we het er hier gisteren nog over dat Jaap er bijna een jaar inzit en nog niets (serieus) gedaan heeft aan zijn lijn.... hetgeen verschrikkelijk jammer is want hij wilde zo graag een maagband en daar is hij nog steeds te zwaar voor.quote:Op zondag 20 januari 2008 19:20 schreef avonne het volgende:
wat ontzettend irritant dat er 20 berichten staan dat het Huubs schuld is dat Jaap te dik is.
Terwijl men voorbij gaat aan het punt dat riri maakt, namelijk dat Jaap met Huub en Lieke wilde samenspelen omdat hij bij Dennis ongelukkig werd. Dát is de sleutel tot samenwerking met Jaap. Huub zou zich daar om moeten bekommeren en niet verwaarlozen.
Het niet afslanken van Jaap kán er een symptoom van zijn dat Jaap helemaal niet happy is.
Thanx Mariekequote:
jaaa, maar dat was voor het spel vindt hij zelf, hij kon hierdoor Hedda meenemen en naast Lieke gaan liggen met Hedda, dus dan heeft het een functiequote:Op zondag 20 januari 2008 19:42 schreef coldstar het volgende:
Ik begrijp gewoon weer niet wat die kut kabouter nu weer het grootste bek heeft. Zelf heeft hij ook zijn 24 uur aangevraagd en ingetrokken. Zelfs op zijn jaardag belt hij op dat hij niet meer terug komt. Vervolgens komt hij doodleuk gewoon terug en nog wel met zijn ex vriendin. De pot verwijt de ketel als hij zwart ziet....
quote:Op zondag 20 januari 2008 19:45 schreef Katewalker het volgende:
Iemand heeft het vanmorgen al gezegd..er is met Lieke denk ik een deal gesloten..blijf nog 2 weken en laat je de 31e wegstemmen .....dan houdt ze haar borg..die borg was haar struikelblok..ze heeft het geld nodig voor haar plannen buiten die kooi...maar aangezien je niet openlijk mag praten over jezelf laten weg stemmen breit ze er een verhaal om heen...tuurlijk klopt dat verhaal niet..dat weet Huub en de rest ook...die maken gewoon tv..
Ik denk dat Huub veel te bang is dat ze toch kans ziet om weer met Jaap verder te spelen.quote:Op zondag 20 januari 2008 19:44 schreef schatje het volgende:
Lieke niet naar huis sturen 31 januari. Dat wil ze juist.
Precies. Lieke zei net na het gesprek met de psychologe....Huub zegt ; ja zeker die met de blonde haren....iedereen begreep de grap en moest lachen. Het werd duidelijk dat die persoon dus heeft gezegd dat ze nog niet weg kan. En dat was niet Anita.quote:Op zondag 20 januari 2008 19:45 schreef Katewalker het volgende:
Iemand heeft het vanmorgen al gezegd..er is met Lieke denk ik een deal gesloten..blijf nog 2 weken en laat je de 31e wegstemmen .....dan houdt ze haar borg..die borg was haar struikelblok..ze heeft het geld nodig voor haar plannen buiten die kooi...maar aangezien je niet openlijk mag praten over jezelf laten weg stemmen breit ze er een verhaal om heen...tuurlijk klopt dat verhaal niet..dat weet Huub en de rest ook...die maken gewoon tv..
Yep, toen hij samen met Bart dacht dat hij dmv het aanvragen van 24 uur de redactie onder druk kon zetten.. het had volgens mij met een Huub-gerelateerde kwestie te maken.quote:Op zondag 20 januari 2008 19:40 schreef STAP01 het volgende:
Ik heb Brian nog nooit zn 24 zien aanvragen. Iemand anders wel???
Nee, die is idd grijs. Deb is wel blond.quote:Op zondag 20 januari 2008 19:49 schreef 2live het volgende:
[..]
Precies. Lieke zei net na het gesprek met de psychologe....Huub zegt ; ja zeker die met de blonde haren....iedereen begreep de grap en moest lachen. Het werd duidelijk dat die persoon dus heeft gezegd dat ze nog niet weg kan. En dat was niet Anita.
Juistem. Knipperen , grijnzen en vervolgens een strak smoelwerk.quote:Op zondag 20 januari 2008 19:49 schreef Guuskeee het volgende:
.
Hoe is het mogelijk dat die dwaze Lieke zo blij kan gaan liggen grijnzen de hele tijd?
Waarom twijfelt zij geen seconde aan haar eigen verhaal? Tijdens geen enkele discussie zal ze ook maar 1 millimeter toegeven. Dat ze vervolgens een uur later met een compleet ander standpunt aankomt vind ze dan weer niet gek...
KOEKKOEK !!
Mikey snapt er geen hol van. Die vroeg of iemand niet van gedachten kon veranderen.quote:Op zondag 20 januari 2008 19:45 schreef coldstar het volgende:
O, Claire wordt ook wakker... Toppie daar heb je Mickey, wat een kanjer is dat.
De regels waren toen veranderd, daar waren ze het niet mee eens.quote:Op zondag 20 januari 2008 19:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Yep, toen hij samen met Bart dacht dat hij dmv het aanvragen van 24 uur de redactie onder druk kon zetten.. het had volgens mij met een Huub-gerelateerde kwestie te maken.
Toen werd gelijk besloten dat 24-uurs aanvragen die bedoeld waren als chantagemiddel naar "achter" beloond zouden worden met een exit (zonder teruggaaf van borg)
Daar maak je inderdaad geen spannende cliffhangers mee. En een cliffhanger waardoor je de volgende dag weer móet kijken, is toch wel één van de belangrijke ingrediënten van een soap.quote:Op zondag 20 januari 2008 19:47 schreef Vandaag... het volgende:
zoals ik vanmorgen ook al schreef: het is op tv toch niet te verkopen als iedereen lauw en vol begrip zou reageren
quote:Op zondag 20 januari 2008 19:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Yep, toen hij samen met Bart dacht dat hij dmv het aanvragen van 24 uur de redactie onder druk kon zetten.. het had volgens mij met een Huub-gerelateerde kwestie te maken.
Toen werd gelijk besloten dat 24-uurs aanvragen die bedoeld waren als chantagemiddel naar "achter" beloond zouden worden met een exit (zonder teruggaaf van borg)
Jij bent hier de moddereter.. gebruik je invloed en ga een vorkje prikken in een pannenkoekenrestaurantquote:Op zondag 20 januari 2008 19:52 schreef noekje het volgende:
[..]
De regels waren toen veranderd, daar waren ze het niet mee eens.
Nu wil ik weten wat die regels waren.
Mooie Cap maar wel te groot... newbie?quote:Op zondag 20 januari 2008 19:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Juistem. Knipperen , grijnzen en vervolgens een strak smoelwerk.
[ afbeelding ]
Zet je me nu weer aan het werk?quote:Op zondag 20 januari 2008 19:52 schreef noekje het volgende:
De regels waren toen veranderd, daar waren ze het niet mee eens.
Nu wil ik weten wat die regels waren.
Ik zie het, haal hem wel weg.quote:Op zondag 20 januari 2008 19:55 schreef akveor het volgende:
[..]
Mooie Cap maar wel te groot... newbie?
Precies laat iedereen z'n kop houden en TV gaan kijken...quote:Op zondag 20 januari 2008 19:52 schreef diedirk het volgende:
Lieke godverdomme stop eens met Huub antwoord te geven!
Ja maakt jezelf echt onmogelijk zo, gewoon niks meer zeggenop vragen van huub
Stom stom stom van hem..... het duurt nog 11 dagen tot de ontslagrondequote:Op zondag 20 januari 2008 19:56 schreef chufi het volgende:
Huub gaat nu een pre stem-ronde doen .. Met de vraag of men in principe bereid is om Lieke weg te stemmen ...
Weer Idols zeker.quote:Op zondag 20 januari 2008 19:56 schreef akveor het volgende:
[..]
Precies laat iedereen z'n kop houden en TV gaan kijken...
quote:
Ik heb er geen last van hoor .. maar op sommige layouts wel.... Ik zag dat de vorige ook aliest te groot was... dus meende ik je even te moeten waarschuwen..quote:Op zondag 20 januari 2008 19:55 schreef akveor het volgende:
[..]
Mooie Cap maar wel te groot... newbie?
Nee hoor vanavond gaan we film kijken...quote:
Het had wel met NL te maken, ja. Maar wat precies weet ik ook niet meer.quote:Op zondag 20 januari 2008 19:58 schreef noekje het volgende:
[..]
make it work
![]()
Ik ga even graven in mijn interne schijf. NL was er toen ook bij, Bart en Brian ook.
Zou dat na de avond van,' don't cross the fucking line zijn?'
Ik ga nu wel zoeken! Kom er nog op terug.
Precies, ben benieuwd dan of die uitspraken van Huub op Tv gaan komen. Even het geheugen weer opfrissen:quote:Op zondag 20 januari 2008 19:45 schreef Katewalker het volgende:
dat weet Huub en de rest ook...die maken gewoon tv..
Het heeft niets met de keuze van layout te maken (hoewel de bagger layout een paar pixels meer kan hebben dan foksilver) maar met je instelling...... je kunt aangeven of je wilt dat plaatjes automatisch aangepast worden aan de breedte van het FOK!scherm.quote:Op zondag 20 januari 2008 19:58 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik heb er geen last van hoor .. maar op sommige layouts wel.... Ik zag dat de vorige ook aliest te groot was... dus meende ik je even te moeten waarschuwen..
Dat was dus idd wel duidelijk, wel sneu hoor als iemand zo graag wil.quote:Op zondag 20 januari 2008 20:01 schreef Donnie29 het volgende:
Ze mag dus toch niet naar huis van de FEBO, enne streamlock
Ah al een tijdje niet meer gezien die meldingquote:Op zondag 20 januari 2008 20:01 schreef Donnie29 het volgende:
Ze mag dus toch niet naar huis van de FEBO, enne streamlock
Het lijkt me eerder op omkoping. Als ze echt zo moreel verantwoord was, dan was ze met geen geld in die kooi te houden.quote:Op zondag 20 januari 2008 20:03 schreef chufi het volgende:
Lieke wordt dus door het hokje gechanteerd !! Mag dat ??
Yep, forceer de boel maar, zelfs Flens kan dan niks meer doen....een exit dus.quote:Op zondag 20 januari 2008 20:02 schreef rooie3 het volgende:
Lieke mag dus niet naar huis.Wat is dat nu weer voor onzin.Zou dat mooi niet pikken.Zou gewoon iets mollen of Huub slaan ofzo.Dan moet ze wel weg.
Bedoel ik! Als ik naar huis wil dan wil ik naar huis en dan ga ik...quote:Op zondag 20 januari 2008 20:02 schreef rooie3 het volgende:
Lieke mag dus niet naar huis.Wat is dat nu weer voor onzin.Zou dat mooi niet pikken.Zou gewoon iets mollen of Huub slaan ofzo.Dan moet ze wel weg.
ik denk dat ze een deal gemaakt heeft waar ze onder druk van de borg mee ingestemd heeft maar ze kan het blijkbaar toch niet volhouden.quote:Op zondag 20 januari 2008 20:03 schreef chufi het volgende:
Dat noemen ze geestelijke mishandeling. volgens mij.quote:Op zondag 20 januari 2008 20:03 schreef chufi het volgende:
Ze wil gewoon graag haar borg behouden... maar dat mag ze niet uitspreken.....quote:Op zondag 20 januari 2008 20:02 schreef rooie3 het volgende:
Kan ik me ook nog herinneren. Had dat niet te maken met de terugkeer van Huub?quote:Op zondag 20 januari 2008 20:00 schreef Day het volgende:
Edit: Brian vroeg toen uit solidariteit met Bart zijn 24 uur aan.
Ben benieuwd wat ze doen als ze over de poort klimt... maar ik zie ze nog wel in staat haar voor de rechter te slepen wegens contractbreukquote:Op zondag 20 januari 2008 20:03 schreef chufi het volgende:
Ze wil ook haar borg veilig stellen.quote:Op zondag 20 januari 2008 20:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Yep, forceer de boel maar, zelfs Flens kan dan niks meer doen....een exit dus.
nu in een keer weer welquote:Op zondag 20 januari 2008 19:58 schreef Marieke_B het volgende:
Huub stelt nu voor om Lieke weg te stemmen..Amanda en Brian zwijgen
Het zou mooie tv opleveren om haar erin te houden maar dat wil hij niet doen.
Hij gunt haar haar borg.
Ze had het kunnen weten toen ze tekende.... maar voor mij hoeft dit niet. Daar heeft ze al veel te veel voor moeten doorstaan.quote:Op zondag 20 januari 2008 20:05 schreef neehe het volgende:
[..]
Dat noemen ze geestelijke mishandeling. volgens mij.![]()
Dat is ook RTL.
Dat slaat dus nergens op, want het is nu wel duidelijk dat Lieke vanzelf weggaat. Huub hoeft dus niks meer te doen, maar om de 1 of andere reden is hij erop gebrand Lieke jankend de poort uit te krijgen.quote:Op zondag 20 januari 2008 20:05 schreef akveor het volgende:
[..]
Ze wil gewoon graag haar borg behouden... maar dat mag ze niet uitspreken.....
Is het haar die 7000 nog wel waard? Die laatste 10 dagen kunnen wel eens loeizwaar voor haar worden.
Ook begrijp ik Huub wel... stel dat ze aansluiting vind met Jaap dan begint alles weer van voren af aan. Moeilijk moeilijk allemaal.
Mooiste zou zijn dat de Febo coulant is en dat meisje niet met een enorme schuld opzadelt. Als wist ze dat risico natuurlijk toen ze tekende. Tenzij ze daar niet over nagedacht heeft.
onzin, dat is gijzeling. Ze kan gewoon weg maar de consequenties zijn haar waarschijnlijk te hoog (financieel). Dus... dilemma, moeilijk, moeilijk, huilen.quote:Op zondag 20 januari 2008 20:05 schreef BONG4002 het volgende:
Ik denk dat als ze (De FEBO) iemand in het spel (DGK) willen houden, je er gewoon in blijft, of je de boel kort en klein slaat of niet, weggaan is verboden
Dat vind ik wel een erge klotestreek, zeg. Is iemand uitgespeeld, dan is iemand uitgespeeld. Punt.quote:Op zondag 20 januari 2008 20:01 schreef Disana het volgende:
Lieke huilt. 'Ik wil gewoon naar huis, maar dat mag gewoon niet. Daar hebben we afspraken over gemaakt maar dat wil toch niet lukken.' Streamlock.
Als ze de eer aan zichzelf had gehouden, had ze die borg dubbel en dwars buiten terug kunnen verdienen.quote:
het was een zondag in januari. De exit zou dan maandag zijn.quote:Op zondag 20 januari 2008 19:58 schreef noekje het volgende:
[..]
make it work
![]()
Ik ga even graven in mijn interne schijf. NL was er toen ook bij, Bart en Brian ook.
Zou dat na de avond van,' don't cross the fucking line zijn?'
Ik ga nu wel zoeken! Kom er nog op terug.
nou ja, normaal...quote:Op zondag 20 januari 2008 20:07 schreef beequeen het volgende:
Jaap: De druk op Lieke is enorm.
Dat zegt genoeg. De FEBO is weer lekker bezig, NOT dus. Naad en Zdngmw hebben het toch ook voor elkaar gekregen om normaal dat hok uit te lopen, waarom Lieke niet?
Wow! Maar dat is schandalig.quote:Op zondag 20 januari 2008 20:02 schreef Vandaag... het volgende:
Yep, ze staat te huilen. Ze wil naar achteren want er zijn haar dingen beloofd en daar houden ze zich niet aan ( niet pesten?)
Lieke: "Ik kan er niet tegen dat ik voor leugenaa rwordt uitgemaakt, Ik wil gewoon naar huis, maar ik mag gewoon niet. "
Iets over afspraken en "het gaat me toch niet lukken"
Dat zou ik met een korrel zout nemen. Voor je het weet schreeuwt ie weer dat ze zich moet laten nemen door 20 Turken.....Of ze is een stinkhoer waar hij zijn pik niet aan wil afvegen. What's in a namequote:
Het zal haar alleen die 7000 kosten aan haar de keus lijkt me.quote:Op zondag 20 januari 2008 20:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat ze doen als ze over de poort klimt... maar ik zie ze nog wel in staat haar voor de rechter te slepen wegens contractbreuk
Jaap vindt dat Lieke haar eigen keuzes heeft gemaakt en die waren nogal stom..quote:Op zondag 20 januari 2008 20:03 schreef riri het volgende:
De enige echte menselijke in die Kooi is Jaap
Maar we weten helemaal niet wat ervan klopt. Ze heeft de afgelopen weken toch al zo lopen draaien, ze kan er even goed zelf een verhaal van hebben gemaakt. Ik ga er vooralsnog vanuit dat ze de vrijheid had te kiezen, en koos voor doorzetten.quote:Op zondag 20 januari 2008 20:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat vind ik wel een erg klotestreek, zeg. Is iemand uitgespeeld, dan is iemand uitgespeeld. Punt.
Je hebt het zelf al gevondenquote:Op zondag 20 januari 2008 20:06 schreef noekje het volgende:
Het was dus het moment na, cross the fucking line.
[COS #138] Satanael moet naar Pieterburen, huiler!!!
[COS #139] Bart, Nathanael en Brian verlaten de kooi !!!!!!!
Huub hoefde niet weg en toen gingen ze collectief hun 24 uur aanvragen.
Wat een tijd.
Als je weg wil dan ga je toch.Zou me daar laten vasthouden.Kom op dat geloof je zelf toch ook niet.quote:Op zondag 20 januari 2008 20:05 schreef diedirk het volgende:
Belachelijk dat huub weet dat ze wilt gaan en niet mag gaan dat hij toch zo blijft doorgaan.
Kunnen ze hem daar niet eens een waarschuwing voor geven?
Ik heb ook geen idee, maar dit gevoel wat ik net uitsprak kwam wel eventjes naar boven borrelenquote:Op zondag 20 januari 2008 20:07 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
onzin, dat is gijzeling. Ze kan gewoon weg maar de consequenties zijn haar waarschijnlijk te hoog (financieel). Dus... dilemma, moeilijk, moeilijk, huilen.
Ik heb het!quote:Op zondag 20 januari 2008 20:08 schreef avonne het volgende:
[..]
het was een zondag in januari. De exit zou dan maandag zijn.
quote:Op zondag 20 januari 2008 20:06 schreef noekje het volgende:
Wat een tijd.
Nou zo stabiel vind ik Lieke niet in haar besklissingen.... en in 10 dagen kan een hoop veranderen. Ik zei dan ook stel.quote:Op zondag 20 januari 2008 20:07 schreef Day het volgende:
[..]
Dat slaat dus nergens op, want het is nu wel duidelijk dat Lieke vanzelf weggaat. Huub hoeft dus niks meer te doen, maar om de 1 of andere reden is hij erop gebrand Lieke jankend de poort uit te krijgen.
Ik begrijp niet hoe Lieke met een schuld naar buiten zou gaan. Zegt veel over de werkgever. Hoezo hebben ze haar eventuele 'schuld' niet helemaal overgenomen?quote:Op zondag 20 januari 2008 20:05 schreef akveor het volgende:
[..]
Mooiste zou zijn dat de Febo coulant is en dat meisje niet met een enorme schuld opzadelt. Als wist ze dat risico natuurlijk toen ze tekende. Tenzij ze daar niet over nagedacht heeft.
Naad en Zdngmw zijn idd niet normaal.quote:
Oe baby, you're making it work!quote:Op zondag 20 januari 2008 20:06 schreef noekje het volgende:
Wat een tijd.
Welke afspraken?quote:Op zondag 20 januari 2008 20:10 schreef diedirk het volgende:
Schandalig dat huub zich weer niet aan de afspraken houd zonder sanctie.
Durft hij echt helemaal niemand anders dan lieke aan te pakken?
Daar haal je ook 2 gedrochten aan. De een met 3 navels, de ander met 3 lippenquote:Op zondag 20 januari 2008 20:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Naad en Zdngmw zijn idd niet normaal.
Eens. Zeer slecht onderhandeld, Liekequote:Op zondag 20 januari 2008 20:11 schreef Guuskeee het volgende:
boehoe-fucking-hoe
'ik wil naar huis, snik, snik, maar ik mag niet van achter, snik, snik'
zanik toch niet mens! je loopt in 2 minuten de poort uit, het is geen gevangenis hoor. ze jankt alleen om de borg die ze terug wil, NOOIT zie je dr janken om dr moeder of zo, wel om wat geld.
krokodillentranen
geloofwaardige analyse imoquote:Op zondag 20 januari 2008 20:11 schreef mazaru het volgende:
Lieke is gewoon gezwicht voor een geldaanbod.
Maar zo wil ze niet overkomen, dus probeert ze net te doen of ze een herboren heilige is.
Daar wordt ze op klemgeluld, maar ze blijft maar bij haar kromme standpunten.
Eigen schuld, dikke bult
Ik denk dat ze daar ook een beetje strontziek van haar worden.quote:Op zondag 20 januari 2008 20:12 schreef Disana het volgende:
Lieke is maar heel kort achter geweest.
Dat Huub zijn moeder voor 2 miljoen verkoopt doet er zeker niet toe?quote:Op zondag 20 januari 2008 20:13 schreef DeWalrus het volgende:
Lieke voert haar zieke moeder aan als reden om te gaan. Dat is iets anders dan op een vrolijke manier show maken. Als zij dit met dezelfde gedachte doet als Huub dat deed, is het een hele lage actie.
Daar heb je ook weer gelijk in. En het leest als een plausibele optie, ook.quote:Op zondag 20 januari 2008 20:09 schreef Disana het volgende:
Maar we weten helemaal niet wat ervan klopt. Ze heeft de afgelopen weken toch al zo lopen draaien, ze kan er even goed zelf een verhaal van hebben gemaakt. Ik ga er vooralsnog vanuit dat ze de vrijheid had te kiezen, en koos voor doorzetten.
Maar Nicolaas kon wel met zijn hoofd omhoog, en een geloofwaardige lach op zijn gezicht de poort uitlopenquote:Op zondag 20 januari 2008 20:12 schreef HiDiHo het volgende:
Volgens mij had Nicolaas ook zoiets, gewoon handdoek over de camera gooien en klaar
En Jaap en Huub weten nu waar ze heen is.Niet achter dus.quote:Op zondag 20 januari 2008 20:13 schreef Disana het volgende:
Blijkbaar kwam Lieke even een jas halen om vervolgens naar het productiehok te gaan.
Bij mijn weten is er slechts een onkosten vergoeding om de vaste lasten te dekken.... De inleg van 10.000 is het risico wat de wannabee neemt. De Febo lijkt nog wat TV te willen maken over Lieke's rug en zo kan ze haar borg behouden en zakt ze niet dieper in de schuld. Kut vind ik het wel dat een jonge meid hiert een schuld aan overhoudt. Maar dat risico was bekend toen ze tekende.quote:Op zondag 20 januari 2008 20:10 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik begrijp niet hoe Lieke met een schuld naar buiten zou gaan. Zegt veel over de werkgever. Hoezo hebben ze haar eventuele 'schuld' niet helemaal overgenomen?
Ze zit daar toch niet voor zak drop?
Maar Nicolaas zat wat beter in de slappe was dan Lieek.quote:Op zondag 20 januari 2008 20:15 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar Nicolaas kon wel met zijn hoofd omhoog, en een geloofwaardige lach op zijn gezicht de poort uitlopen
Koopt hij dan zo weer terug.Maar over je zieke moeder tv maken vind ik smeriger.quote:Op zondag 20 januari 2008 20:14 schreef Yavido het volgende:
[..]
Dat Huub zijn moeder voor 2 miljoen verkoopt doet er zeker niet toe?
Je moet weten wanneer je uitspraken letterlijk moet nemen of niet. Huub heeft ook herhaaldelijk gezegd dat wanneer er iets gebeurt aan het thuisfront hij meteen zal vertrekken. En dat zit waarschijnlijk dichter bij de waarheid. Maar ook ik kan niet in Huub's koppie kijken.quote:Op zondag 20 januari 2008 20:14 schreef Yavido het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar dan begrijp ik niet dat de Febo het ok vindt dat iedereen nu losgaat op Lieke. Dat kan toch ook anders....maar nee, dit is tv maken.quote:Op zondag 20 januari 2008 20:17 schreef 2live het volgende:
Lieke wil naar huis, heeft dat te snel ,zonder overleg uitgesproken. Realiseerde zich dat ze een schuld zou hebben. Achter heeft haar duidelijk gemaakt dat als ze blijft tot de volgende ontslagronde ze haar borg terug heeft. Lieke wil daar aan meewerken maar kan dat nu niet volhouden.
Tuurlijk, als Lieke slim was had ze de eer aan haarzelf gehouden, mjaquote:Op zondag 20 januari 2008 20:15 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar Nicolaas kon wel met zijn hoofd omhoog, en een geloofwaardige lach op zijn gezicht de poort uitlopen
Lijkt mij grootspraak... je weet niet hoe het gaat wanneer je in dat hok zit... Maar ik had het wel willen meemaken...quote:Op zondag 20 januari 2008 20:17 schreef riri het volgende:
En weer voor de zoveelste keer Huub op zijn praatstoel en niemand die er tegen in gaar...ik begrijp dat zo niet....ik liet geen woord heel van hem als ik daar nu zou zitten
Ik denk dat Lieke zelf heeft mogen weten hoe ze het naar de groep zou verklaren.quote:Op zondag 20 januari 2008 20:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar dan begrijp ik niet dat de Febo het ok vindt dat iedereen nu losgaat op Lieke. Dat kan toch ook anders....maar nee, dit is tv maken.
Als Lieke verstandig is stapt ze vanavond nog op......fuck de FEBO.
Huub wilde in NL's schedel pissen en die van zijn moeder.quote:Op zondag 20 januari 2008 20:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oe baby, you're making it work!
Waarom moest Huub volgens hen toen ook weer weg?
quote:Op zondag 20 januari 2008 20:20 schreef schatje het volgende:
Doe in godsnaam die poort open en schop haar naar buiten.
Ze kan er zo overheen klimmen hoor, het is maar een kuthekje.quote:Op zondag 20 januari 2008 20:20 schreef schatje het volgende:
Doe in godsnaam die poort open en schop haar naar buiten.
Of snapte het wel, maar wilde niet de kooi verlaten door het gebruik van fysiek geweld. Ze heeft al die maanden gespeeld zonder zich te verlagen tot dat niveau, dus waarom nu dan opeens wel, dan is al die moeite voor niets geweest.quote:Op zondag 20 januari 2008 20:20 schreef neehe het volgende:
Huub en Jaap vertelden via een omweg tegen Lieke dat als ze Huub een klap zou geven is dat goede tv en krijgt ze haar borg terug, Lieke naar huis en nieuwe bewoner erbij.
Maar Lieke snapte het niet.
quote:Op zondag 20 januari 2008 20:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar dan begrijp ik niet dat de Febo het ok vindt dat iedereen nu losgaat op Lieke. Dat kan toch ook anders....maar nee, dit is tv maken.
Als Lieke verstandig is stapt ze vanavond nog op......fuck de FEBO.
En dat vind ik dus zoooooooooo fout aan Lieke.. Hier valt ze gewoon (wederom) knetterhard door de mand...quote:Op zondag 20 januari 2008 20:19 schreef mazaru het volgende:
Ziek wat geld met een mens kan doen.
Vooral als ze zo stellig blijft beweren dat voor haar geld nooit een reden voor amorele besluiten zal zijn.
Geef dan eerlijk toe dat je voor de poen bent bezweken, dan is daar verder ook niets meer aan af te kraken.
Ligt genuanceerder dan het lijkt. En het is ook 'geloofwaardiger' als je van zo'n situatie misbruik maakt. Alles voor het spel.quote:Op zondag 20 januari 2008 20:18 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Koopt hij dan zo weer terug.Maar over je zieke moeder tv maken vind ik smeriger.
ja, het is niet zo dat ze zonder schulden de kooi inging, ze heeft nu nog dezelfde schulden als voorheen. ze is nergens ingestapt zonder te weten waar ze aan begon.quote:Op zondag 20 januari 2008 20:15 schreef akveor het volgende:
[..]
Bij mijn weten is er slechts een onkosten vergoeding om de vaste lasten te dekken.... De inleg van 10.000 is het risico wat de wannabee neemt. De Febo lijkt nog wat TV te willen maken over Lieke's rug en zo kan ze haar borg behouden en zakt ze niet dieper in de schuld. Kut vind ik het wel dat een jonge meid hiert een schuld aan overhoudt. Maar dat risico was bekend toen ze tekende.
Lieke's probleem is dat ze niet mag uitspreken dat ze weggestemt mag worden. Als Jaap een stuk betrouwbaarder geweest was had Huub een stuk relaxter kunnen doen. Ik kan me wel voorstellen dat het slapen van Lieke in de MB Huub dwars zit. Er kan zoveel besproken worden waar hij niet bij is.quote:Op zondag 20 januari 2008 20:21 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik denk dat Lieke zelf heeft mogen weten hoe ze het naar de groep zou verklaren.
En dat heeft ze gedaan met een air van "ik doe alles zoals het hoort, zonder dat geld daarbij een rol speelt."
Dat is dom en onverdedigbaar, als je hoofdreden geld is.
Hoe vaak moet nog worden gezegd dat haar moeder op dit moment niet ziek is..de eerste uitslag van het onderzoek na de operatie was goed...nu wachten ze nog op een tweede uitslag......haar moeder heeft tegen Lieke gezegd dat het goed met haar gaat en dat Lieke zich geen zorgen moet maken.quote:Op zondag 20 januari 2008 20:18 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Koopt hij dan zo weer terug.Maar over je zieke moeder tv maken vind ik smeriger.
quote:Op zondag 20 januari 2008 20:20 schreef coldstar het volgende:
Huub begint weer over landveraders, die hebben de oorlog ook verloren. Juist Huub, daarom win jij nooit de villa
Waar komt die 7.000 toch iedere keer vandaan??quote:Op zondag 20 januari 2008 20:09 schreef akveor het volgende:
[..]
Het zal haar alleen die 7000 kosten aan haar de keus lijkt me.
zoals je 'ons' hier ook klem praat?quote:Op zondag 20 januari 2008 20:17 schreef riri het volgende:
En weer voor de zoveelste keer Huub op zijn praatstoel en niemand die er tegen in gaar...ik begrijp dat zo niet....ik liet geen woord heel van hem als ik daar nu zou zitten
quote:Op zondag 20 januari 2008 20:24 schreef HiDiHo het volgende:
Ik denk, ik ga weer eens streams kijken. Gaan ze weer tv kijken![]()
later
Ik zat ook al helemaal met mijn bakkie koffie voor de tv.quote:Op zondag 20 januari 2008 20:24 schreef HiDiHo het volgende:
Ik denk, ik ga weer eens streams kijken. Gaan ze weer tv kijken![]()
later
Ik denk dat Lieke dit wel snapt, maar dat ze zo'n trots heeft daty ze dit niet wil doen. Ze wil zich niet laten dwingen tot praktijken over te gaan zoals hij is denk ik. Het is jammer, van mij mag ze......en sla hem dan zo'n paar dikke lippen, dat hij er geen sigaret meer in kan stekenquote:Op zondag 20 januari 2008 20:20 schreef neehe het volgende:
Huub en Jaap vertelden via een omweg tegen Lieke dat als ze Huub een klap zou geven is dat goede tv en krijgt ze haar borg terug, Lieke naar huis en nieuwe bewoner erbij.
Maar Lieke snapte het niet.
Ze heeft een studieschuld en daarbij dan 7000 voor de borg... Anita heeft haar gewezen op de finaciele consequenties... Huub en Jaap hebben haar erop gewezen niet te vertrekken uit een emotionele beslissing. Lieke is verward. Hopelijk gaat de Febo iets nieuws voor haar bedenken... als ze maar niet vervangen wordt.quote:Op zondag 20 januari 2008 20:24 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
ja, het is niet zo dat ze zonder schulden de kooi inging, ze heeft nu nog dezelfde schulden als voorheen. ze is nergens ingestapt zonder te weten waar ze aan begon.
Ik weet dat Naad vertelde dat ze als de dood is voor Flens en Lieke zei dat ze haar juist heel graag mag. Huub en Jaap hebben ook de schurft aan haar.quote:Op zondag 20 januari 2008 20:24 schreef schatje het volgende:
De boze buurvrouw zal wel op Lieke inpraten.
Dat is het bedrag dat ze zelf elke keer noemt; 10.000 borg minus de boetes.quote:Op zondag 20 januari 2008 20:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Waar komt die 7.000 toch iedere keer vandaan??
Heeft ze de afgelopen 8 maanden maar 3.000 verdiend??
Leandra! Men is gevangen in luxe ! Begrijp het dan een keerquote:Op zondag 20 januari 2008 20:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
het lijkt mij de enige reden waarom ze lieke erin willen houden: omdat als lieke weg is het 3 tegen a en b word en dit natuurlijk niet mag in een 'eerlijk' spel...quote:Op zondag 20 januari 2008 20:19 schreef tipsch het volgende:
Anyway, als Lieke is opgedonderd, wordt het pas echt leuk. De nevel rondom Brian zal snel optrekken en zo komt hij weer in focus. Vast te vroeg in de ogen van Deborah Flens.
ik denk dat dat juist is waarom de Febo wil dat Lieke blijft.quote:Op zondag 20 januari 2008 20:19 schreef tipsch het volgende:
Anyway, als Lieke is opgedonderd, wordt het pas echt leuk. De nevel rondom Brian zal snel optrekken en zo komt hij weer in focus. Vast te vroeg in de ogen van Deborah Flens.
Dit is niet houdbaar. Lieke zal nooit toegeven dat ze voor zo'n platte reden als poen haar eigen principes overboord zet. Terwijl het waarschijnlijk in niemands ogen vreemd zou zijn.quote:Op zondag 20 januari 2008 20:27 schreef akveor het volgende:
[..]
Ze heeft een studieschuld en daarbij dan 7000 voor de borg... Anita heeft haar gewezen op de finaciele consequenties... Huub en Jaap hebben haar erop gewezen niet te vertrekken uit een emotionele beslissing. Lieke is verward. Hopelijk gaat de Febo iets nieuws voor haar bedenken... als ze maar niet vervangen wordt.
Jemig hey, dat hij zegt dat hij zijn moeder verkoopt voor2 miljoen is humor. Heeft hij zijn moeder echt verkocht? Cynisme misschien?quote:Op zondag 20 januari 2008 20:14 schreef Yavido het volgende:
[..]
Dat past toch niet bij Lieke...? Zij was het minst voor al het fysieke geweld.... Moet zij dan zo'n stempel krijgen omdat je haat tegen Huub zo groot is. Nee, gewoon een nette exit voor Lieke... dat past bj haar.quote:Op zondag 20 januari 2008 20:27 schreef coldstar het volgende:
[..]
Ik denk dat Lieke dit wel snapt, maar dat ze zo'n trots heeft daty ze dit niet wil doen. Ze wil zich niet laten dwingen tot praktijken over te gaan zoals hij is denk ik. Het is jammer, van mij mag ze......en sla hem dan zo'n paar dikke lippen, dat hij er geen sigaret meer in kan steken
En Brian een veeg met de paal. Dan mag het wat mij betreft.quote:Op zondag 20 januari 2008 20:27 schreef coldstar het volgende:
[..]
Ik denk dat Lieke dit wel snapt, maar dat ze zo'n trots heeft daty ze dit niet wil doen. Ze wil zich niet laten dwingen tot praktijken over te gaan zoals hij is denk ik. Het is jammer, van mij mag ze......en sla hem dan zo'n paar dikke lippen, dat hij er geen sigaret meer in kan steken
Dat denk ik ook echt avonne. Best misselijkmakende gedachte eigenlijk, zo lang als hij buiten schot is gehouden en anderen klappen hebben moet opvangen en hebben moeten 'leveren'...quote:Op zondag 20 januari 2008 20:29 schreef avonne het volgende:
[..]
ik denk dat dat juist is waarom de Febo wil dat Lieke blijft.
Als LIeke weg is, wie wordt dan Huubs tegenstander? Brian gaat hem niet worden, Amanda als enige verdedigigingslinie ook niet. Dat worden dan weer weken en weken saaie beelden waar niks gebeurd.
Die draaien allebei binnen een dag doorquote:Op zondag 20 januari 2008 20:29 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
het lijkt mij de enige reden waarom ze lieke erin willen houden: omdat als lieke weg is het 3 tegen a en b word en dit natuurlijk niet mag in een 'eerlijk' spel...
Zou Lieke dan echt willen blijven ookal is d'r moeder ziek?quote:Op zondag 20 januari 2008 20:29 schreef DeWalrus het volgende:
[..]
Jemig hey, dat hij zegt dat hij zijn moeder verkoopt voor2 miljoen is humor. Heeft hij zijn moeder echt verkocht? Cynisme misschien?
Het is is een simpel rekensommetje hoor...quote:Op zondag 20 januari 2008 20:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hij verdient het alleen hierdoor al niet ooit die villa te winnen....relaties faken tot op het bot en dat anderen in de schoenen schuiven..dat is Huub.quote:Op zondag 20 januari 2008 20:25 schreef Yavido het volgende:
[..]![]()
Ach, Huub gebruikt dit gewoon om te provoceren. Niets is makkelijker dan over de NSB te beginnen, nazi-Duitsland or whatever. Gelukkig betrekt ie nog net niet actuele kwesties in zijn discussies, zoals de film van Geert Wilders of 'de moslims'.
(Zal vast niet mogen van RTL, voordat het gebouw gestenigd wordt. Ookal is het van steen gemaakt....)
Blijkbaar wel. Toen haar moeder geopereerd moest worden hoorde je haar haast niet over haar moeder.quote:Op zondag 20 januari 2008 20:30 schreef Yavido het volgende:
[..]
Zou Lieke dan echt willen blijven ookal is d'r moeder ziek?Ook zoiets
het staat mij bij dat Nathanael, heel stiekem, géén 24 uur had aangevraagd, maar deed alsof.quote:Op zondag 20 januari 2008 20:21 schreef noekje het volgende:
[..]
Huub wilde in NL's schedel pissen en die van zijn moeder.![]()
Volgens mij hield hij zijn handen toen wel thuis of spuugde hij wel?
Iig mocht Huub blijven en toen regende het 24 uurs aanvragen.
En die ene lul zit er nog steeds in. Ik noem hem toch nog even graag, die Brian.
Als studieschuld heeft ze een bedrag van 4000 euro genoemd.quote:Op zondag 20 januari 2008 20:27 schreef akveor het volgende:
[..]
Ze heeft een studieschuld en daarbij dan 7000 voor de borg... [ ]
Volgens mij hield hij toen helemaal zij nhanden niet thuis. Ik blijf er nog bij dat hij het hoofd van Nathanael eendue gaf. Naa rmijn menig had hij er toen al nooit meer terug in mogen komen. ik denk dat hij toen het kindje van god was.quote:Op zondag 20 januari 2008 20:21 schreef noekje het volgende:
[..]
Huub wilde in NL's schedel pissen en die van zijn moeder.![]()
Volgens mij hield hij zijn handen toen wel thuis of spuugde hij wel?
Iig mocht Huub blijven en toen regende het 24 uurs aanvragen.
En die ene lul zit er nog steeds in. Ik noem hem toch nog even graag, die Brian.
Claire legt even uit waarom ze Lieke niet begrijpt.
Amanda vindt dat ze daar wat van kan leren. Opeens lijkt Brian ook weer tegen Lieke te zijn?
Dan moet ze zelf niet zeggen dat ze om haar moeder naar huis wil.Het was toch al goed na die uitslag maar ineens wil Lieke naar huis om haar moeder.Dus Lieke haalt haar erbij en dat hoor je dan op de streams.En het is nioet de eerste keer dat haar moeder zo iets heeft dus het is geen speculeren maar gewoon verslaan wat we horen.quote:Op zondag 20 januari 2008 20:25 schreef riri het volgende:
[..]
Hoe vaak moet nog worden gezegd dat haar moeder op dit moment niet ziek is..de eerste uitslag van het onderzoek na de operatie was goed...nu wachten ze nog op een tweede uitslag......haar moeder heeft tegen Lieke gezegd dat het goed met haar gaat en dat Lieke zich geen zorgen moet maken.
Dat ze dat wel doet is niet meer dan normaal voor een kind...zeker als je je ouder niet kan zien.
Maar dat gespeculeer over de ziekte van de moeder van Lieke daar wordt je niet goed van....laat dat bij deze mensen....waar haal je het recht vandaan als kijkers daar zo over te oordelen en over te speculeren als je de feiten niet kent
misschien omdat ze het met hem eens zijn?quote:Op zondag 20 januari 2008 20:17 schreef riri het volgende:
Hoe kan Lieke nu een serieuze studieschuld hebben.. Als ze binnen 10 jaar haar opleiding afmaakt wordt het grootste gedeelte weer kwijtgescholden.. Daarnaast stelt die studieschuld niets voor, dat los je zo weer af als je een fatsoenlijke baan hebtquote:Op zondag 20 januari 2008 20:27 schreef akveor het volgende:
[..]
Ze heeft een studieschuld en daarbij dan 7000 voor de borg... Anita heeft haar gewezen op de finaciele consequenties... Huub en Jaap hebben haar erop gewezen niet te vertrekken uit een emotionele beslissing. Lieke is verward. Hopelijk gaat de Febo iets nieuws voor haar bedenken... als ze maar niet vervangen wordt.
Dat leverde toch wel een mooie para aanval op hoop ik?quote:Op zondag 20 januari 2008 20:33 schreef avonne het volgende:
[..]
het staat mij bij dat Nathanael, heel stiekem, géén 24 uur had aangevraagd, maar deed alsof.
Héél goed weet ik nog dat Anita tegen Brian zei dat hij kinderachtig was
nee zeker niet, ik ben er 2 weken geleden geweest. om het hele domein staan 2 hekken van een meter of 2 a 2,5 meter hoog met prikkeldraad erop en stroom erop...quote:Op zondag 20 januari 2008 20:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze kan er zo overheen klimmen hoor, het is maar een kuthekje.
Precies... veel principes.... maar wel begrijpelijk. Maar de Febo heeft al genoeg misbruik van haar gemaakt... ( en zij heeft dat toegestaan)..quote:Op zondag 20 januari 2008 20:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dit is niet houdbaar. Lieke zal nooit toegeven dat ze voor zo'n platte reden als poen haar eigen principes overboord zet. Terwijl het waarschijnlijk in niemands ogen vreemd zou zijn.
Pff, dat heet het spel spelenquote:Op zondag 20 januari 2008 20:32 schreef riri het volgende:
[..]
Hij verdient het aleen hierdoor al niet ooit die villa te winnen....relaties faken tot op het bot en dat anderen in de schoenen schuiven..dat is Huub.
Heb hem net nog over Claire gehoord in het kantoor en hoe hij dat wil gebruiken voor de show....en moet je hem op de bank zien zitten et haar......het is de grootste fakert ooit.....
Erger dan brian....en wie had dat oit gedacht dat ik dat zou zeggen want ik vind Brian al zo'n grote faker...
Wacht even, ik betaal een borg van 10.000 euro, ik loop boetes op ter waarde van 3.000 euro en vervolgens hou ik een schuld van 7.000 over??quote:Op zondag 20 januari 2008 20:28 schreef 2live het volgende:
[..]
Dat is het bedrag dat ze zelf elke keer noemt; 10.000 borg minus de boetes.
Ja, die zaten zich een dag alleen maar moed in te praten toen ze eventjes met z'n tweeën waren na het vertrek van Nadia. Gelukkig kwam toen Luc weer terug en was Selene daar. Dat hield Brian nog even op de been maar hij ging al flippen bij alleen de gedachte. Hij is bang, die Brian. Daarom haalde hij Lieke ook zo graag binnen. Amanda aan je zij als discussiepartner en zijn gesprekstechnieken. Fantastisch team om tegen je te hebben.quote:Op zondag 20 januari 2008 20:30 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die draaien allebei binnen een dag door
Terwijl Huub en Lieke samen wel met glans de wekenlange 6-2 situatie hebben kunnen doorstaan.
4000 euro.. Als ze nog ff daar anti-kraak blijft wonen en een 2k per maand verdient is ze daar met een half jaartje vanaf!quote:Op zondag 20 januari 2008 20:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Als studieschuld heeft ze een bedrag van 4000 euro genoemd.
Don't shoot the messenger...quote:Op zondag 20 januari 2008 20:34 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Hoe kan Lieke nu een serieuze studieschuld hebben.. Als ze binnen 10 jaar haar opleiding afmaakt wordt het grootste gedeelte weer kwijtgescholden.. Daarnaast stelt die studieschuld niets voor, dat los je zo weer af als je een fatsoenlijke baan hebt
Ze trainde bij de mariniers. Dit is appeltje eitje.quote:Op zondag 20 januari 2008 20:35 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
nee zeker niet, ik ben er 2 weken geleden geweest. om het hele domein staan 2 hekken van een meter of 2 a 2,5 meter hoog met prikkeldraad erop en stroom erop...
[ afbeelding ]
Dat is allemaal onzinnig... Wat er tot nu toe bekend heeft (volgens mij) zo goed als iedereen die daar 'normaal' is weg gegaan, zoals Lieke nu zou doen, de borg mogen houdenquote:Op zondag 20 januari 2008 20:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wacht even, ik betaal een borg van 10.000 euro, ik loop boetes op ter waarde van 3.000 euro en vervolgens hou ik een schuld van 7.000 over??
Volgens mij is ze gewoon haar borg kwijt als ze vertrekt zonder overleg...... en dat is gewoon ¤ 10.000,- die borg kan iig niet minder worden omdat er boetes (!!!!) in mindering worden gebracht.
Nee joh... als ze weggestemt kan worden krijgt ze dus 7.000 euro terug van d'r borg... Maar idd als ze nu wegloopt kost het haar 10,000quote:Op zondag 20 januari 2008 20:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wacht even, ik betaal een borg van 10.000 euro, ik loop boetes op ter waarde van 3.000 euro en vervolgens hou ik een schuld van 7.000 over??
Volgens mij is ze gewoon haar borg kwijt als ze vertrekt zonder overleg...... en dat is gewoon ¤ 10.000,- die borg kan iig niet minder worden omdat er boetes (!!!!) in mindering worden gebracht.
Ze heeft geen huisje meer. Kon ze niet uitleggen op de streams (die plantage mocht vast niet van de anti-kraak stichting) dus ze moet een nieuw onderkomen zoeken.quote:Op zondag 20 januari 2008 20:36 schreef SiRojK het volgende:
[..]
4000 euro.. Als ze nog ff daar anti-kraak blijft wonen en een 2k per maand verdient is ze daar met een half jaartje vanaf!
Nou, volgens mij is dat huis niet meer van haar. Ik denk dat ze eruit moest omdat ze daar een wietplantage had. Daar is ze tijdens de kooi voor naar de politie gegaan.... volgens Huub.quote:Op zondag 20 januari 2008 20:36 schreef SiRojK het volgende:
[..]
4000 euro.. Als ze nog ff daar anti-kraak blijft wonen en een 2k per maand verdient is ze daar met een half jaartje vanaf!
I know dear maar ze heeft meegedaan aan de Fear Factor, dan is dit hek toch een eitje voor stoere Lieke.quote:Op zondag 20 januari 2008 20:35 schreef Guuskeee het volgende:
nee zeker niet, ik ben er 2 weken geleden geweest. om het hele domein staan 2 hekken van een meter of 2 a 2,5 meter hoog met prikkeldraad erop en stroom erop...
Er is gisteren nog 20 euro in haar onderbroek gestopt toen ze ondersteboven in een paal hing, dus die kan ze er al van af trekkenquote:Op zondag 20 januari 2008 20:39 schreef Disana het volgende:
Het is toch zo simpel. 4000 studieschuld, 10.000 geleend waarvan er maar 7000 kan worden terugbetaald. Ergo, 7000 schuld.
Oké, dat maakt het dus nog makkelijker.. Bij je ouders wonen voor een half jaartje, goed sparen, hard werken, al je schulden kwijtquote:Op zondag 20 januari 2008 20:38 schreef noekje het volgende:
[..]
Ze heeft geen huisje meer. Kon ze niet uitleggen op de streams (die plantage mocht vast niet van de anti-kraak stichting) dus ze moet een nieuw onderkomen zoeken.
Die borg wordt gedoneerd aan een goed doel als er iemand uit gaat zonder overleg.. Dus de logica is inderdaad ver te zoeken..quote:Op zondag 20 januari 2008 20:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik dacht dat zo'n wietplantage ook best rendabel was eigenlijk.quote:Op zondag 20 januari 2008 20:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Er is gisteren nog 20 euro in haar onderbroek gestopt toen ze ondersteboven in een paal hing, dus die kan ze er al van af trekken
Precies..... net als bij die brief... die wou ze ook niet gebruiken... maar wel als voice over voorlezen op tv...quote:Op zondag 20 januari 2008 20:34 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Dan moet ze zelf niet zeggen dat ze om haar moeder naar huis wil.Het was toch al goed na die uitslag maar ineens wil Lieke naar huis om haar moeder.Dus Lieke haalt haar erbij en dat hoor je dan op de streams.En het is nioet de eerste keer dat haar moeder zo iets heeft dus het is geen speculeren maar gewoon verslaan wat we horen.
Zo is dat!quote:Op zondag 20 januari 2008 20:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Er is gisteren nog 20 euro in haar onderbroek gestopt toen ze ondersteboven in een paal hing, dus die kan ze er al van af trekken
Dat was na een tweede brief van haar moeder die ze vrijdag ontving...daarin las ze heel veel tussen de regels door..daarna heeftze haar 24 uur aangevraagd.quote:Op zondag 20 januari 2008 20:34 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Dan moet ze zelf niet zeggen dat ze om haar moeder naar huis wil.Het was toch al goed na die uitslag maar ineens wil Lieke naar huis om haar moeder.Dus Lieke haalt haar erbij en dat hoor je dan op de streams.En het is nioet de eerste keer dat haar moeder zo iets heeft dus het is geen speculeren maar gewoon verslaan wat we horen.
Precies, dat zegt Huub ook steeds, ¤ 7000,- niks meer niks minder.quote:Op zondag 20 januari 2008 20:39 schreef Disana het volgende:
Het is toch zo simpel. 4000 studieschuld, 10.000 geleend waarvan er maar 7000 kan worden terugbetaald. Ergo, 7000 schuld.
Spugen op Huub.quote:Op zondag 20 januari 2008 20:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Die borg wordt gedoneerd aan een goed doel als er iemand uit gaat zonder overleg.. Dus de logica is inderdaad ver te zoeken..
Maar mocht ze er met behoud van haar borg uitgaan krijgt ze 7000 E terug , omdat ze 3 x een vage boete had opgelopen .. Weet zo niet meer waarvoor .. Iets met een potlood, een oorbel en nog iets vaags
Nou Ilona is nog steeds over de zeik hoor....quote:Op zondag 20 januari 2008 20:37 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Dat is allemaal onzinnig... Wat er tot nu toe bekend heeft (volgens mij) zo goed als iedereen die daar 'normaal' is weg gegaan, zoals Lieke nu zou doen, de borg mogen houden
Die heeft ze aan Q gegeven, don't ask me why.quote:Op zondag 20 januari 2008 20:41 schreef mazaru het volgende:
Filmpje? Of ben je er geweest?quote:Op zondag 20 januari 2008 20:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Zo is dat!
Ik zag trouwens veel briefjes naar haar gegooid worden, als dat vijfjes waren, is het wel een beetje meer.
LOL!quote:Op zondag 20 januari 2008 20:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die heeft ze aan Q gegeven, don't ask me why.
Ook iets wat Huub en Jaap zeggen... als je gaat kun je dat gemakkelijk terug verdienen... Maar bij Lieke klinkt het een beetje als én én...quote:Op zondag 20 januari 2008 20:41 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Oké, dat maakt het dus nog makkelijker.. Bij je ouders wonen voor een half jaartje, goed sparen, hard werken, al je schulden kwijt
er lopen nogal wat beveiligers daar. als ze aan 1 van hen vraagt de poort open te doen doen ze dat gewoon. en anders hoeft ze maar naar de febo te gaan, daar achter kan ze zonder hek of iets zo door de achterdeur naar buiten lopen.quote:Op zondag 20 januari 2008 20:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
I know dear maar ze heeft meegedaan aan de Fear Factor, dan is dit hek toch een eitje voor stoere Lieke.
Precies, 4000 schuld, lening van 10.000, samen 14.000, 7000 terug van de borg, blijft 7000 over.quote:Op zondag 20 januari 2008 20:39 schreef Disana het volgende:
Nee, vind ik niet gek...had ik ook gedaan...maar het is daar nu eenmaal de norm geworden om elkaar over de zeik te helpen..of het nou logisch is of niet..quote:Op zondag 20 januari 2008 20:01 schreef coldstar het volgende:
Waarom is het nou zo gek dat Lieke erin blijft voor haar borg. Stem haar gewoon weg aan het einde van de maand. ik denk n.l. ook dat het daar om gaat. Is het nou zo gek dat iemand die er echt uit wil gewoon blijft tot ze eruit gestemt wordt en zodoende haar borg houdt ????
Dat is best wel genant eigenlijk. Kom je daar als miljonair en dan gaan ze geld naar je gooien.quote:Op zondag 20 januari 2008 20:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Zo is dat!
Ik zag trouwens veel briefjes naar haar gegooid worden, als dat vijfjes waren, is het wel een beetje meer.
quote:Op zondag 20 januari 2008 20:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Die borg wordt gedoneerd aan een goed doel als er iemand uit gaat zonder overleg.. Dus de logica is inderdaad ver te zoeken..
Maar mocht ze er met behoud van haar borg uitgaan krijgt ze 7000 E terug , omdat ze 3 x een vage boete had opgelopen .. Weet zo niet meer waarvoor .. Iets met een potlood, een oorbel en nog iets vaags
Waarom? Zo krijgt hij iedereen de Kooi uit ! Lieke is inmiddels al aan zn geur gewend door al maanden naast hem te slapen .. Dus de finale wordt Jaap versus Liekequote:Op zondag 20 januari 2008 20:42 schreef Starlie het volgende:
Blegh.. laat jaap zn sokken ff aandoen...
Het lijkt wel een concentratie kamp.quote:Op zondag 20 januari 2008 20:35 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
als ik het zou moeten zeggen, dan gok ik dat ie aan iemands romp vast zit.quote:Op zondag 20 januari 2008 20:44 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Waar komt dat been nou vandaan?
Ja Huub heeft het weer mooi kunnen verdraaien.Lieke woonde in een pand en in dat zelfde pand had iemand anders een wietplantage.Lieke had daar niets mee te maken.quote:Op zondag 20 januari 2008 20:39 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Nou, volgens mij is dat huis niet meer van haar. Ik denk dat ze eruit moest omdat ze daar een wietplantage had. Daar is ze tijdens de kooi voor naar de politie gegaan.... volgens Huub.
Thanksquote:Op zondag 20 januari 2008 20:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Filmpje dus.![]()
http://www.youtube.com/watch?v=dv-iFx8mvBA
Dat bedoelde ik dus ook. Zij wil netjes blijven en laten zien dat ze zich niet aan praktijken schildig maakt die niet netjes zijn. Dat is volgens mij ook wel een beetje haar ondergang aan het worden.quote:Op zondag 20 januari 2008 20:30 schreef akveor het volgende:
[..]
Dat past toch niet bij Lieke...? Zij was het minst voor al het fysieke geweld.... Moet zij dan zo'n stempel krijgen omdat je haat tegen Huub zo groot is. Nee, gewoon een nette exit voor Lieke... dat past bj haar.
Ja daag 5.000 euro p/m verdienen en dan ook nog kans op een miljoen en jackpot..... eventueel de villa...quote:Op zondag 20 januari 2008 20:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ja echt van die halszaken....
Maar het blijft een schande dat ze de afgelopen maanden nog geen bedrag van minimaal 40.000 heeft verdiend, 5.000 per maand is een schijntje voor iemand die heeft moeten doorstaan wat Lieke de afgelopen 8 maanden heeft moeten pikken.
helaas niet. Hij keek heel verbaasd en zei niets meer. Zoiets had nog nooit iemand tegen hem gezegd, waarschijnlijk.quote:Op zondag 20 januari 2008 20:34 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat leverde toch wel een mooie para aanval op hoop ik?
Zo had ik het nog helemaal niet bekekenquote:Op zondag 20 januari 2008 20:46 schreef noekje het volgende:
Dat is best wel genant eigenlijk. Kom je daar als miljonair en dan gaan ze geld naar je gooien.
Dat is wel waar. Als boksbal want dat was ze echt en volgens mij genoot achter om die kwesties, moet de borg iig geen probleem zijn en zou ze geld toe moeten krijgen.quote:Op zondag 20 januari 2008 20:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ja echt van die halszaken....
Maar het blijft een schande dat ze de afgelopen maanden nog geen bedrag van minimaal 40.000 heeft verdiend, 5.000 per maand is een schijntje voor iemand die heeft moeten doorstaan wat Lieke de afgelopen 8 maanden heeft moeten pikken.
Plus daarnaast een onkosten vergoeding voor hetgeen je voorheen verdiende.. Zo kreeg Natasia toch iets van 2000 de maand en Huubje als werkloze telefoon verkoper maar 850 of of zo ..quote:Op zondag 20 januari 2008 20:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik zeg: laten zien in een compilatie die ook in de kooi zelf bekeken mag worden, hup, de zweep er een beetje over!quote:Op zondag 20 januari 2008 20:50 schreef avonne het volgende:
[..]
helaas niet. Hij keek heel verbaasd en zei niets meer. Zoiets had nog nooit iemand tegen hem gezegd, waarschijnlijk.
Bovendien was hij toen nog geen kindje van God en voelde hij zich nog niet moreel superieur.
Dus eigenlijk is het de schuld van de kooi en Flens dat die lieve jongen nu zo verknipt is?quote:Op zondag 20 januari 2008 20:50 schreef avonne het volgende:
[..]
helaas niet. Hij keek heel verbaasd en zei niets meer. Zoiets had nog nooit iemand tegen hem gezegd, waarschijnlijk.
Bovendien was hij toen nog geen kindje van God en voelde hij zich nog niet moreel superieur.
1. oogpotloodquote:Op zondag 20 januari 2008 20:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Peuk en Peukie.quote:Op zondag 20 januari 2008 20:44 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Skattie heb je een vuurtje ...?
aan Brians haren trekken NADAT Brian aan haar haren had getrokkenquote:Op zondag 20 januari 2008 20:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Ach weet je, ik vind dat je dit hier nog niet eens hoeft te verdedigen. Al dat hypocrieten gedoe. Ik ben geen drugs iemand, heb van me hele leven nog nooi teen stikkie of drugs gebruikt. Maar hoe gemeen ben je nou dit voor iemands voeten te gooien, alleen om mensen aan jou kant te krijgen. Dit noemen wij pas hoeren streken.quote:Op zondag 20 januari 2008 20:49 schreef kybe het volgende:
[..]
Ja Huub heeft het weer mooi kunnen verdraaien.Lieke woonde in een pand en in dat zelfde pand had iemand anders een wietplantage.Lieke had daar niets mee te maken.
Trouwens is het natuurlijk begrijpelijk dat zij niet terug kan naar haar laatste huis.Dat was een antikraakwoning..het is dan wel de bedoeling dat dat bewoond is,zij ging dgk in en wist niet voor hoe lang.
Owww okay... je kan het ook anders lezen...quote:Op zondag 20 januari 2008 20:50 schreef coldstar het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik dus ook. Zij wil netjes blijven en laten zien dat ze zich niet aan praktijken schildig maakt die niet netjes zijn. Dat is volgens mij ook wel een beetje haar ondergang aan het worden.
Ja, als Mikey daar nou gestaan had, dan had ik het wel begrepen.quote:Op zondag 20 januari 2008 20:46 schreef noekje het volgende:
[..]
Dat is best wel genant eigenlijk. Kom je daar als miljonair en dan gaan ze geld naar je gooien.
Thx Desii.quote:Op zondag 20 januari 2008 20:54 schreef Desii het volgende:
[..]
1. oogpotlood
2. vechten met Brian of Amanda (na treiteractie van Nadia en Amanda op de bank)
3. spugen naar Huub
Het was geen echt geld......quote:Op zondag 20 januari 2008 20:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Zo is dat!
Als iemand weg wil uit die kooi, kan hij/zij toch gewoon gaan?quote:Op zondag 20 januari 2008 20:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik denk dat jij ook wel weet dat de wannabees soms ook tegen achter speelt... Jaap is daar een ster in.... Hij zegt bijvoorbeeld simpel als hij iets op de streams zegt wat eigenlijk niet mag: Als ze het niet bevalt halen ze de streams er maar vanaf. Soms denk ik wel eens dat LIeke niet begrijpt hoe achter werkt.quote:Op zondag 20 januari 2008 20:49 schreef diedirk het volgende:
Ze mag gewoon niet weg vana chter dat is nu heel duidelijk.
Het lage van huub is echter dat hij dat ook weet (hij krijgt altijd heel veel info van achter)
En haar daarop probeert te pakken want hij weet dat ze niet de waarheid kan zeggen.
ook als Lieke nu bv ff naar hotel is; Huub krijgt dat dan van achter te horen en gaat dan verhaal halen en daar op in spelen omdat hij weet dat ze dat niet mag zeggen.
aangezien ze haar jas heeft gehaald, denk ik dat ze ergens naar toe is gebracht. Een hotel of zo om haar ouders te zien.quote:Op zondag 20 januari 2008 20:57 schreef STAP01 het volgende:
Over Lieke gesproken.... Waar blijf ze eigenlijk! Duurt nu wel erg lang.
Maar het zijn wel de wurgcontracten die ze zelf ondertekent hebben!!quote:Op zondag 20 januari 2008 20:52 schreef noekje het volgende:
[..]
Dat is wel waar. Als boksbal want dat was ze echt en volgens mij genoot achter om die kwesties, moet de borg iig geen probleem zijn en zou ze geld toe moeten krijgen.
Ik kan me nog opmerkingen herinneren van Natasia en Amanda die even uit de doeken deden hoe juf Flens moest lachen om Lieke in de tijd van de 6-2.
Het zijn echt wurgcontracten en je krijgt geen cent cadeau.
Raar wijf.quote:Op zondag 20 januari 2008 21:00 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geen relatie met een andere bewoonster, maar ondertussen heftig koetsikoetsie handjefriemelen ..
Toch liep dat toen van Nadia ook niet van een leien dakje dus zo makkelijk zijn ze niet. Ik weet het niet hoor maar ik krijg er wel een nare smaak in mijn mond en dat had ik toen met Nadia ook.quote:Op zondag 20 januari 2008 21:00 schreef Dark het volgende:
[..]
Als iemand weg wil uit die kooi, kan hij/zij toch gewoon gaan?
Gewoon via het hokje de deur uit en weglopen!
Fok dat geld, fok alles!
Ik weet niet hoeveel er echt was, maar ze zei wel dat ze het toegegooide geld aan Quintin had gegeven.quote:
Als ik jullie commentaren zo lees van de afgelopen uren........zit Lieke stuk.....in het hokje, maar ze MAG niet weg? Ze zitten dus ECHT gevangen!quote:Op zondag 20 januari 2008 20:57 schreef STAP01 het volgende:
Over Lieke gesproken.... Waar blijf ze eigenlijk! Duurt nu wel erg lang.
Wat voor mij maar weer bevestigd dat Lieek niet wet hoe ze achter moet bespelen... Neem een Amanda die krijgt simpel toch haar rijbewijslessen terwijl ze de eerste stemming niet kreeg. In dat geval is ze misschien wel veel te naief en vetrouwd ze op de verkeerde mensen en niet op zichzelf. Ze laat zich teveel playen.quote:Op zondag 20 januari 2008 20:54 schreef avonne het volgende:
[..]
aan Brians haren trekken NADAT Brian aan haar haren had getrokken
Dat is ook zo. Wordt het dan toch nog een beetje interessant vanavond: gaat ze weg of blijft ze.quote:Op zondag 20 januari 2008 21:00 schreef avonne het volgende:
[..]
aangezien ze haar jas heeft gehaald, denk ik dat ze ergens naar toe is gebracht. Een hotel of zo om haar ouders te zien.
Vlak voor Bart vertrok had hij een 2 ontmoetingen, meen ik, met Lesley en zijn moeder.
Ja, in LUXE.quote:Op zondag 20 januari 2008 21:02 schreef Dark het volgende:
[..]
Als ik jullie commentaren zo lees van de afgelopen uren........zit Lieke stuk.....in het hokje, maar ze MAG niet weg? Ze zitten dus ECHT gevangen!
Bedanktquote:Op zondag 20 januari 2008 20:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Filmpje dus.![]()
http://www.youtube.com/watch?v=dv-iFx8mvBA
Ja dus ! En over die luxe begin ik na maanden toch ook zo mn twijfels te krijgen ..quote:Op zondag 20 januari 2008 21:02 schreef Dark het volgende:
[..]
Als ik jullie commentaren zo lees van de afgelopen uren........zit Lieke stuk.....in het hokje, maar ze MAG niet weg? Ze zitten dus ECHT gevangen!
Technisch moet ze opnieuw haar 24 uur aanvragen... want die heeft ze stoer gecanceld als ik me niet vergis.quote:Op zondag 20 januari 2008 21:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is ook zo. Wordt het dan toch nog een beetje interessant vanavond: gaat ze weg of blijft ze.
Van Amanda denk ik zeker te weten dat ze haar 10k niet heeft betaald, ze werd gevraagd!quote:Op zondag 20 januari 2008 21:06 schreef mootie het volgende:
Ik denk overigens dat Lieke helemaal geen 10.000 heeft ingelegd. Dat soort berichten heb ik talloze malen gelezen van mensen die haar kennen en die dat van haar gehoord hebben.
Ik weet 1 ding zeker......en dat is, dat ik thuis meer luxe heb als dat stelletje paupers daar!quote:Op zondag 20 januari 2008 21:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dus ! En over die luxe begin ik na maanden toch ook zo mn twijfels over te krijgen ..
Ehm.. van Huub is het niet raar?? Huub is degene die roept dat ie geen relatie wil maar wel loopt te flikvlooien...quote:
Ja dat bedoel ik ook, komt ze straks weer terug met opnieuw de boodschap dat ze die heeft aangevraagd. Labiel of niet (volgens mij wel), ze zorgt in elk geval wel voor veel tv momenten in combinatie met de reacties van de rest.quote:Op zondag 20 januari 2008 21:08 schreef akveor het volgende:
[..]
Technisch moet ze opnieuw haar 24 uur aanvragen... want die heeft ze stoer gecanceld als ik me niet vergis.
Ik erger me ook altijd aan zijn gelach. Dan relativeer ik de boel weer een beetje en denk: hij is opgevoed door 2 homo's en een koe dus dat mieterige lachje komt vast daardoor. Ken-net heeft precies dezelfde lach.quote:Op zondag 20 januari 2008 21:02 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Ik weet niet welke film ze kijken, maar mag dat gehinnik achterwege gelaten worden ?
Dat wij het nou nog eens een keer met elkaar eens zouden worden....quote:Op zondag 20 januari 2008 20:56 schreef akveor het volgende:
[..]
Owww okay... je kan het ook anders lezen...![]()
Voor mij is Lieke een echte vastbijter maar dat blijkt niet genoeg te zijn. Daarnaast vind ik haar speltechisch te langzaam schakelen en zie dat meer als haar ondergang. Ze kan te gemakkelijk van haar punt gebracht worden. En Huub en Jaap die buiten dit, begrijpelijk, uit.
quote:Op zondag 20 januari 2008 21:11 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Ik erger me ook altijd aan zijn gelach. Dan relativeer ik de boel weer een beetje en denk: hij is opgevoed door 2 homo's en een koe dus dat mieterige lachje komt vast daardoor. Ken-net heeft precies dezelfde lach.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |