Nee hoor vanavond gaan we film kijken...quote:
Het had wel met NL te maken, ja. Maar wat precies weet ik ook niet meer.quote:Op zondag 20 januari 2008 19:58 schreef noekje het volgende:
[..]
make it work
![]()
Ik ga even graven in mijn interne schijf. NL was er toen ook bij, Bart en Brian ook.
Zou dat na de avond van,' don't cross the fucking line zijn?'
Ik ga nu wel zoeken! Kom er nog op terug.
Precies, ben benieuwd dan of die uitspraken van Huub op Tv gaan komen. Even het geheugen weer opfrissen:quote:Op zondag 20 januari 2008 19:45 schreef Katewalker het volgende:
dat weet Huub en de rest ook...die maken gewoon tv..
Het heeft niets met de keuze van layout te maken (hoewel de bagger layout een paar pixels meer kan hebben dan foksilver) maar met je instelling...... je kunt aangeven of je wilt dat plaatjes automatisch aangepast worden aan de breedte van het FOK!scherm.quote:Op zondag 20 januari 2008 19:58 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik heb er geen last van hoor .. maar op sommige layouts wel.... Ik zag dat de vorige ook aliest te groot was... dus meende ik je even te moeten waarschuwen..
Dat was dus idd wel duidelijk, wel sneu hoor als iemand zo graag wil.quote:Op zondag 20 januari 2008 20:01 schreef Donnie29 het volgende:
Ze mag dus toch niet naar huis van de FEBO, enne streamlock
Ah al een tijdje niet meer gezien die meldingquote:Op zondag 20 januari 2008 20:01 schreef Donnie29 het volgende:
Ze mag dus toch niet naar huis van de FEBO, enne streamlock
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |