Toevallig hadden we het er hier gisteren nog over dat Jaap er bijna een jaar inzit en nog niets (serieus) gedaan heeft aan zijn lijn.... hetgeen verschrikkelijk jammer is want hij wilde zo graag een maagband en daar is hij nog steeds te zwaar voor.quote:Op zondag 20 januari 2008 19:20 schreef avonne het volgende:
wat ontzettend irritant dat er 20 berichten staan dat het Huubs schuld is dat Jaap te dik is.
Terwijl men voorbij gaat aan het punt dat riri maakt, namelijk dat Jaap met Huub en Lieke wilde samenspelen omdat hij bij Dennis ongelukkig werd. Dát is de sleutel tot samenwerking met Jaap. Huub zou zich daar om moeten bekommeren en niet verwaarlozen.
Het niet afslanken van Jaap kán er een symptoom van zijn dat Jaap helemaal niet happy is.
Thanx Mariekequote:
jaaa, maar dat was voor het spel vindt hij zelf, hij kon hierdoor Hedda meenemen en naast Lieke gaan liggen met Hedda, dus dan heeft het een functiequote:Op zondag 20 januari 2008 19:42 schreef coldstar het volgende:
Ik begrijp gewoon weer niet wat die kut kabouter nu weer het grootste bek heeft. Zelf heeft hij ook zijn 24 uur aangevraagd en ingetrokken. Zelfs op zijn jaardag belt hij op dat hij niet meer terug komt. Vervolgens komt hij doodleuk gewoon terug en nog wel met zijn ex vriendin. De pot verwijt de ketel als hij zwart ziet....
quote:Op zondag 20 januari 2008 19:45 schreef Katewalker het volgende:
Iemand heeft het vanmorgen al gezegd..er is met Lieke denk ik een deal gesloten..blijf nog 2 weken en laat je de 31e wegstemmen .....dan houdt ze haar borg..die borg was haar struikelblok..ze heeft het geld nodig voor haar plannen buiten die kooi...maar aangezien je niet openlijk mag praten over jezelf laten weg stemmen breit ze er een verhaal om heen...tuurlijk klopt dat verhaal niet..dat weet Huub en de rest ook...die maken gewoon tv..
Ik denk dat Huub veel te bang is dat ze toch kans ziet om weer met Jaap verder te spelen.quote:Op zondag 20 januari 2008 19:44 schreef schatje het volgende:
Lieke niet naar huis sturen 31 januari. Dat wil ze juist.
Precies. Lieke zei net na het gesprek met de psychologe....Huub zegt ; ja zeker die met de blonde haren....iedereen begreep de grap en moest lachen. Het werd duidelijk dat die persoon dus heeft gezegd dat ze nog niet weg kan. En dat was niet Anita.quote:Op zondag 20 januari 2008 19:45 schreef Katewalker het volgende:
Iemand heeft het vanmorgen al gezegd..er is met Lieke denk ik een deal gesloten..blijf nog 2 weken en laat je de 31e wegstemmen .....dan houdt ze haar borg..die borg was haar struikelblok..ze heeft het geld nodig voor haar plannen buiten die kooi...maar aangezien je niet openlijk mag praten over jezelf laten weg stemmen breit ze er een verhaal om heen...tuurlijk klopt dat verhaal niet..dat weet Huub en de rest ook...die maken gewoon tv..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |