Ik begrijp niet hoe Lieke met een schuld naar buiten zou gaan. Zegt veel over de werkgever. Hoezo hebben ze haar eventuele 'schuld' niet helemaal overgenomen?quote:Op zondag 20 januari 2008 20:05 schreef akveor het volgende:
[..]
Mooiste zou zijn dat de Febo coulant is en dat meisje niet met een enorme schuld opzadelt. Als wist ze dat risico natuurlijk toen ze tekende. Tenzij ze daar niet over nagedacht heeft.
Naad en Zdngmw zijn idd niet normaal.quote:
Oe baby, you're making it work!quote:Op zondag 20 januari 2008 20:06 schreef noekje het volgende:
Het was dus het moment na, cross the fucking line.
[COS #138] Satanael moet naar Pieterburen, huiler!!!
[COS #139] Bart, Nathanael en Brian verlaten de kooi !!!!!!!
Huub hoefde niet weg en toen gingen ze collectief hun 24 uur aanvragen.
Wat een tijd.
Welke afspraken?quote:Op zondag 20 januari 2008 20:10 schreef diedirk het volgende:
Schandalig dat huub zich weer niet aan de afspraken houd zonder sanctie.
Durft hij echt helemaal niemand anders dan lieke aan te pakken?
Daar haal je ook 2 gedrochten aan. De een met 3 navels, de ander met 3 lippenquote:Op zondag 20 januari 2008 20:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Naad en Zdngmw zijn idd niet normaal.
Eens. Zeer slecht onderhandeld, Liekequote:Op zondag 20 januari 2008 20:11 schreef Guuskeee het volgende:
boehoe-fucking-hoe
'ik wil naar huis, snik, snik, maar ik mag niet van achter, snik, snik'
zanik toch niet mens! je loopt in 2 minuten de poort uit, het is geen gevangenis hoor. ze jankt alleen om de borg die ze terug wil, NOOIT zie je dr janken om dr moeder of zo, wel om wat geld.
krokodillentranen
geloofwaardige analyse imoquote:Op zondag 20 januari 2008 20:11 schreef mazaru het volgende:
Lieke is gewoon gezwicht voor een geldaanbod.
Maar zo wil ze niet overkomen, dus probeert ze net te doen of ze een herboren heilige is.
Daar wordt ze op klemgeluld, maar ze blijft maar bij haar kromme standpunten.
Eigen schuld, dikke bult
Ik denk dat ze daar ook een beetje strontziek van haar worden.quote:Op zondag 20 januari 2008 20:12 schreef Disana het volgende:
Lieke is maar heel kort achter geweest.
Dat Huub zijn moeder voor 2 miljoen verkoopt doet er zeker niet toe?quote:Op zondag 20 januari 2008 20:13 schreef DeWalrus het volgende:
Lieke voert haar zieke moeder aan als reden om te gaan. Dat is iets anders dan op een vrolijke manier show maken. Als zij dit met dezelfde gedachte doet als Huub dat deed, is het een hele lage actie.
Daar heb je ook weer gelijk in. En het leest als een plausibele optie, ook.quote:Op zondag 20 januari 2008 20:09 schreef Disana het volgende:
Maar we weten helemaal niet wat ervan klopt. Ze heeft de afgelopen weken toch al zo lopen draaien, ze kan er even goed zelf een verhaal van hebben gemaakt. Ik ga er vooralsnog vanuit dat ze de vrijheid had te kiezen, en koos voor doorzetten.
Maar Nicolaas kon wel met zijn hoofd omhoog, en een geloofwaardige lach op zijn gezicht de poort uitlopenquote:Op zondag 20 januari 2008 20:12 schreef HiDiHo het volgende:
Volgens mij had Nicolaas ook zoiets, gewoon handdoek over de camera gooien en klaar
En Jaap en Huub weten nu waar ze heen is.Niet achter dus.quote:Op zondag 20 januari 2008 20:13 schreef Disana het volgende:
Blijkbaar kwam Lieke even een jas halen om vervolgens naar het productiehok te gaan.
Bij mijn weten is er slechts een onkosten vergoeding om de vaste lasten te dekken.... De inleg van 10.000 is het risico wat de wannabee neemt. De Febo lijkt nog wat TV te willen maken over Lieke's rug en zo kan ze haar borg behouden en zakt ze niet dieper in de schuld. Kut vind ik het wel dat een jonge meid hiert een schuld aan overhoudt. Maar dat risico was bekend toen ze tekende.quote:Op zondag 20 januari 2008 20:10 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik begrijp niet hoe Lieke met een schuld naar buiten zou gaan. Zegt veel over de werkgever. Hoezo hebben ze haar eventuele 'schuld' niet helemaal overgenomen?
Ze zit daar toch niet voor zak drop?
Maar Nicolaas zat wat beter in de slappe was dan Lieek.quote:Op zondag 20 januari 2008 20:15 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar Nicolaas kon wel met zijn hoofd omhoog, en een geloofwaardige lach op zijn gezicht de poort uitlopen
Koopt hij dan zo weer terug.Maar over je zieke moeder tv maken vind ik smeriger.quote:Op zondag 20 januari 2008 20:14 schreef Yavido het volgende:
[..]
Dat Huub zijn moeder voor 2 miljoen verkoopt doet er zeker niet toe?
Je moet weten wanneer je uitspraken letterlijk moet nemen of niet. Huub heeft ook herhaaldelijk gezegd dat wanneer er iets gebeurt aan het thuisfront hij meteen zal vertrekken. En dat zit waarschijnlijk dichter bij de waarheid. Maar ook ik kan niet in Huub's koppie kijken.quote:Op zondag 20 januari 2008 20:14 schreef Yavido het volgende:
[..]
Dat Huub zijn moeder voor 2 miljoen verkoopt doet er zeker niet toe?
Zou kunnen, maar dan begrijp ik niet dat de Febo het ok vindt dat iedereen nu losgaat op Lieke. Dat kan toch ook anders....maar nee, dit is tv maken.quote:Op zondag 20 januari 2008 20:17 schreef 2live het volgende:
Lieke wil naar huis, heeft dat te snel ,zonder overleg uitgesproken. Realiseerde zich dat ze een schuld zou hebben. Achter heeft haar duidelijk gemaakt dat als ze blijft tot de volgende ontslagronde ze haar borg terug heeft. Lieke wil daar aan meewerken maar kan dat nu niet volhouden.
Tuurlijk, als Lieke slim was had ze de eer aan haarzelf gehouden, mjaquote:Op zondag 20 januari 2008 20:15 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar Nicolaas kon wel met zijn hoofd omhoog, en een geloofwaardige lach op zijn gezicht de poort uitlopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |