Dat is allemaal onzinnig... Wat er tot nu toe bekend heeft (volgens mij) zo goed als iedereen die daar 'normaal' is weg gegaan, zoals Lieke nu zou doen, de borg mogen houdenquote:Op zondag 20 januari 2008 20:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wacht even, ik betaal een borg van 10.000 euro, ik loop boetes op ter waarde van 3.000 euro en vervolgens hou ik een schuld van 7.000 over??
Volgens mij is ze gewoon haar borg kwijt als ze vertrekt zonder overleg...... en dat is gewoon ¤ 10.000,- die borg kan iig niet minder worden omdat er boetes (!!!!) in mindering worden gebracht.
Nee joh... als ze weggestemt kan worden krijgt ze dus 7.000 euro terug van d'r borg... Maar idd als ze nu wegloopt kost het haar 10,000quote:Op zondag 20 januari 2008 20:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wacht even, ik betaal een borg van 10.000 euro, ik loop boetes op ter waarde van 3.000 euro en vervolgens hou ik een schuld van 7.000 over??
Volgens mij is ze gewoon haar borg kwijt als ze vertrekt zonder overleg...... en dat is gewoon ¤ 10.000,- die borg kan iig niet minder worden omdat er boetes (!!!!) in mindering worden gebracht.
Ze heeft geen huisje meer. Kon ze niet uitleggen op de streams (die plantage mocht vast niet van de anti-kraak stichting) dus ze moet een nieuw onderkomen zoeken.quote:Op zondag 20 januari 2008 20:36 schreef SiRojK het volgende:
[..]
4000 euro.. Als ze nog ff daar anti-kraak blijft wonen en een 2k per maand verdient is ze daar met een half jaartje vanaf!
Nou, volgens mij is dat huis niet meer van haar. Ik denk dat ze eruit moest omdat ze daar een wietplantage had. Daar is ze tijdens de kooi voor naar de politie gegaan.... volgens Huub.quote:Op zondag 20 januari 2008 20:36 schreef SiRojK het volgende:
[..]
4000 euro.. Als ze nog ff daar anti-kraak blijft wonen en een 2k per maand verdient is ze daar met een half jaartje vanaf!
I know dear maar ze heeft meegedaan aan de Fear Factor, dan is dit hek toch een eitje voor stoere Lieke.quote:Op zondag 20 januari 2008 20:35 schreef Guuskeee het volgende:
nee zeker niet, ik ben er 2 weken geleden geweest. om het hele domein staan 2 hekken van een meter of 2 a 2,5 meter hoog met prikkeldraad erop en stroom erop...
Er is gisteren nog 20 euro in haar onderbroek gestopt toen ze ondersteboven in een paal hing, dus die kan ze er al van af trekkenquote:Op zondag 20 januari 2008 20:39 schreef Disana het volgende:
Het is toch zo simpel. 4000 studieschuld, 10.000 geleend waarvan er maar 7000 kan worden terugbetaald. Ergo, 7000 schuld.
Oké, dat maakt het dus nog makkelijker.. Bij je ouders wonen voor een half jaartje, goed sparen, hard werken, al je schulden kwijtquote:Op zondag 20 januari 2008 20:38 schreef noekje het volgende:
[..]
Ze heeft geen huisje meer. Kon ze niet uitleggen op de streams (die plantage mocht vast niet van de anti-kraak stichting) dus ze moet een nieuw onderkomen zoeken.
Die borg wordt gedoneerd aan een goed doel als er iemand uit gaat zonder overleg.. Dus de logica is inderdaad ver te zoeken..quote:Op zondag 20 januari 2008 20:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik dacht dat zo'n wietplantage ook best rendabel was eigenlijk.quote:Op zondag 20 januari 2008 20:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Er is gisteren nog 20 euro in haar onderbroek gestopt toen ze ondersteboven in een paal hing, dus die kan ze er al van af trekken
Precies..... net als bij die brief... die wou ze ook niet gebruiken... maar wel als voice over voorlezen op tv...quote:Op zondag 20 januari 2008 20:34 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Dan moet ze zelf niet zeggen dat ze om haar moeder naar huis wil.Het was toch al goed na die uitslag maar ineens wil Lieke naar huis om haar moeder.Dus Lieke haalt haar erbij en dat hoor je dan op de streams.En het is nioet de eerste keer dat haar moeder zo iets heeft dus het is geen speculeren maar gewoon verslaan wat we horen.
Zo is dat!quote:Op zondag 20 januari 2008 20:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Er is gisteren nog 20 euro in haar onderbroek gestopt toen ze ondersteboven in een paal hing, dus die kan ze er al van af trekken
Dat was na een tweede brief van haar moeder die ze vrijdag ontving...daarin las ze heel veel tussen de regels door..daarna heeftze haar 24 uur aangevraagd.quote:Op zondag 20 januari 2008 20:34 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Dan moet ze zelf niet zeggen dat ze om haar moeder naar huis wil.Het was toch al goed na die uitslag maar ineens wil Lieke naar huis om haar moeder.Dus Lieke haalt haar erbij en dat hoor je dan op de streams.En het is nioet de eerste keer dat haar moeder zo iets heeft dus het is geen speculeren maar gewoon verslaan wat we horen.
Precies, dat zegt Huub ook steeds, ¤ 7000,- niks meer niks minder.quote:Op zondag 20 januari 2008 20:39 schreef Disana het volgende:
Het is toch zo simpel. 4000 studieschuld, 10.000 geleend waarvan er maar 7000 kan worden terugbetaald. Ergo, 7000 schuld.
Spugen op Huub.quote:Op zondag 20 januari 2008 20:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Die borg wordt gedoneerd aan een goed doel als er iemand uit gaat zonder overleg.. Dus de logica is inderdaad ver te zoeken..
Maar mocht ze er met behoud van haar borg uitgaan krijgt ze 7000 E terug , omdat ze 3 x een vage boete had opgelopen .. Weet zo niet meer waarvoor .. Iets met een potlood, een oorbel en nog iets vaags
Nou Ilona is nog steeds over de zeik hoor....quote:Op zondag 20 januari 2008 20:37 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Dat is allemaal onzinnig... Wat er tot nu toe bekend heeft (volgens mij) zo goed als iedereen die daar 'normaal' is weg gegaan, zoals Lieke nu zou doen, de borg mogen houden
Die heeft ze aan Q gegeven, don't ask me why.quote:Op zondag 20 januari 2008 20:41 schreef mazaru het volgende:
Filmpje? Of ben je er geweest?quote:Op zondag 20 januari 2008 20:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Zo is dat!
Ik zag trouwens veel briefjes naar haar gegooid worden, als dat vijfjes waren, is het wel een beetje meer.
LOL!quote:Op zondag 20 januari 2008 20:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die heeft ze aan Q gegeven, don't ask me why.
Ook iets wat Huub en Jaap zeggen... als je gaat kun je dat gemakkelijk terug verdienen... Maar bij Lieke klinkt het een beetje als én én...quote:Op zondag 20 januari 2008 20:41 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Oké, dat maakt het dus nog makkelijker.. Bij je ouders wonen voor een half jaartje, goed sparen, hard werken, al je schulden kwijt
er lopen nogal wat beveiligers daar. als ze aan 1 van hen vraagt de poort open te doen doen ze dat gewoon. en anders hoeft ze maar naar de febo te gaan, daar achter kan ze zonder hek of iets zo door de achterdeur naar buiten lopen.quote:Op zondag 20 januari 2008 20:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
I know dear maar ze heeft meegedaan aan de Fear Factor, dan is dit hek toch een eitje voor stoere Lieke.
Precies, 4000 schuld, lening van 10.000, samen 14.000, 7000 terug van de borg, blijft 7000 over.quote:Op zondag 20 januari 2008 20:39 schreef Disana het volgende:
Nee, vind ik niet gek...had ik ook gedaan...maar het is daar nu eenmaal de norm geworden om elkaar over de zeik te helpen..of het nou logisch is of niet..quote:Op zondag 20 januari 2008 20:01 schreef coldstar het volgende:
Waarom is het nou zo gek dat Lieke erin blijft voor haar borg. Stem haar gewoon weg aan het einde van de maand. ik denk n.l. ook dat het daar om gaat. Is het nou zo gek dat iemand die er echt uit wil gewoon blijft tot ze eruit gestemt wordt en zodoende haar borg houdt ????
Dat is best wel genant eigenlijk. Kom je daar als miljonair en dan gaan ze geld naar je gooien.quote:Op zondag 20 januari 2008 20:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Zo is dat!
Ik zag trouwens veel briefjes naar haar gegooid worden, als dat vijfjes waren, is het wel een beetje meer.
quote:Op zondag 20 januari 2008 20:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Die borg wordt gedoneerd aan een goed doel als er iemand uit gaat zonder overleg.. Dus de logica is inderdaad ver te zoeken..
Maar mocht ze er met behoud van haar borg uitgaan krijgt ze 7000 E terug , omdat ze 3 x een vage boete had opgelopen .. Weet zo niet meer waarvoor .. Iets met een potlood, een oorbel en nog iets vaags
Waarom? Zo krijgt hij iedereen de Kooi uit ! Lieke is inmiddels al aan zn geur gewend door al maanden naast hem te slapen .. Dus de finale wordt Jaap versus Liekequote:Op zondag 20 januari 2008 20:42 schreef Starlie het volgende:
Blegh.. laat jaap zn sokken ff aandoen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |