nu in een keer weer welquote:Op zondag 20 januari 2008 19:58 schreef Marieke_B het volgende:
Huub stelt nu voor om Lieke weg te stemmen..Amanda en Brian zwijgen
Het zou mooie tv opleveren om haar erin te houden maar dat wil hij niet doen.
Hij gunt haar haar borg.
Ze had het kunnen weten toen ze tekende.... maar voor mij hoeft dit niet. Daar heeft ze al veel te veel voor moeten doorstaan.quote:Op zondag 20 januari 2008 20:05 schreef neehe het volgende:
[..]
Dat noemen ze geestelijke mishandeling. volgens mij.![]()
Dat is ook RTL.
Dat slaat dus nergens op, want het is nu wel duidelijk dat Lieke vanzelf weggaat. Huub hoeft dus niks meer te doen, maar om de 1 of andere reden is hij erop gebrand Lieke jankend de poort uit te krijgen.quote:Op zondag 20 januari 2008 20:05 schreef akveor het volgende:
[..]
Ze wil gewoon graag haar borg behouden... maar dat mag ze niet uitspreken.....
Is het haar die 7000 nog wel waard? Die laatste 10 dagen kunnen wel eens loeizwaar voor haar worden.
Ook begrijp ik Huub wel... stel dat ze aansluiting vind met Jaap dan begint alles weer van voren af aan. Moeilijk moeilijk allemaal.
Mooiste zou zijn dat de Febo coulant is en dat meisje niet met een enorme schuld opzadelt. Als wist ze dat risico natuurlijk toen ze tekende. Tenzij ze daar niet over nagedacht heeft.
onzin, dat is gijzeling. Ze kan gewoon weg maar de consequenties zijn haar waarschijnlijk te hoog (financieel). Dus... dilemma, moeilijk, moeilijk, huilen.quote:Op zondag 20 januari 2008 20:05 schreef BONG4002 het volgende:
Ik denk dat als ze (De FEBO) iemand in het spel (DGK) willen houden, je er gewoon in blijft, of je de boel kort en klein slaat of niet, weggaan is verboden
Dat vind ik wel een erge klotestreek, zeg. Is iemand uitgespeeld, dan is iemand uitgespeeld. Punt.quote:Op zondag 20 januari 2008 20:01 schreef Disana het volgende:
Lieke huilt. 'Ik wil gewoon naar huis, maar dat mag gewoon niet. Daar hebben we afspraken over gemaakt maar dat wil toch niet lukken.' Streamlock.
Als ze de eer aan zichzelf had gehouden, had ze die borg dubbel en dwars buiten terug kunnen verdienen.quote:
het was een zondag in januari. De exit zou dan maandag zijn.quote:Op zondag 20 januari 2008 19:58 schreef noekje het volgende:
[..]
make it work
![]()
Ik ga even graven in mijn interne schijf. NL was er toen ook bij, Bart en Brian ook.
Zou dat na de avond van,' don't cross the fucking line zijn?'
Ik ga nu wel zoeken! Kom er nog op terug.
nou ja, normaal...quote:Op zondag 20 januari 2008 20:07 schreef beequeen het volgende:
Jaap: De druk op Lieke is enorm.
Dat zegt genoeg. De FEBO is weer lekker bezig, NOT dus. Naad en Zdngmw hebben het toch ook voor elkaar gekregen om normaal dat hok uit te lopen, waarom Lieke niet?
Wow! Maar dat is schandalig.quote:Op zondag 20 januari 2008 20:02 schreef Vandaag... het volgende:
Yep, ze staat te huilen. Ze wil naar achteren want er zijn haar dingen beloofd en daar houden ze zich niet aan ( niet pesten?)
Lieke: "Ik kan er niet tegen dat ik voor leugenaa rwordt uitgemaakt, Ik wil gewoon naar huis, maar ik mag gewoon niet. "
Iets over afspraken en "het gaat me toch niet lukken"
Dat zou ik met een korrel zout nemen. Voor je het weet schreeuwt ie weer dat ze zich moet laten nemen door 20 Turken.....Of ze is een stinkhoer waar hij zijn pik niet aan wil afvegen. What's in a namequote:
Het zal haar alleen die 7000 kosten aan haar de keus lijkt me.quote:Op zondag 20 januari 2008 20:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat ze doen als ze over de poort klimt... maar ik zie ze nog wel in staat haar voor de rechter te slepen wegens contractbreuk
Jaap vindt dat Lieke haar eigen keuzes heeft gemaakt en die waren nogal stom..quote:Op zondag 20 januari 2008 20:03 schreef riri het volgende:
De enige echte menselijke in die Kooi is Jaap
Maar we weten helemaal niet wat ervan klopt. Ze heeft de afgelopen weken toch al zo lopen draaien, ze kan er even goed zelf een verhaal van hebben gemaakt. Ik ga er vooralsnog vanuit dat ze de vrijheid had te kiezen, en koos voor doorzetten.quote:Op zondag 20 januari 2008 20:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat vind ik wel een erg klotestreek, zeg. Is iemand uitgespeeld, dan is iemand uitgespeeld. Punt.
Je hebt het zelf al gevondenquote:Op zondag 20 januari 2008 20:06 schreef noekje het volgende:
Het was dus het moment na, cross the fucking line.
[COS #138] Satanael moet naar Pieterburen, huiler!!!
[COS #139] Bart, Nathanael en Brian verlaten de kooi !!!!!!!
Huub hoefde niet weg en toen gingen ze collectief hun 24 uur aanvragen.
Wat een tijd.
Als je weg wil dan ga je toch.Zou me daar laten vasthouden.Kom op dat geloof je zelf toch ook niet.quote:Op zondag 20 januari 2008 20:05 schreef diedirk het volgende:
Belachelijk dat huub weet dat ze wilt gaan en niet mag gaan dat hij toch zo blijft doorgaan.
Kunnen ze hem daar niet eens een waarschuwing voor geven?
Ik heb ook geen idee, maar dit gevoel wat ik net uitsprak kwam wel eventjes naar boven borrelenquote:Op zondag 20 januari 2008 20:07 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
onzin, dat is gijzeling. Ze kan gewoon weg maar de consequenties zijn haar waarschijnlijk te hoog (financieel). Dus... dilemma, moeilijk, moeilijk, huilen.
Ik heb het!quote:Op zondag 20 januari 2008 20:08 schreef avonne het volgende:
[..]
het was een zondag in januari. De exit zou dan maandag zijn.
quote:Op zondag 20 januari 2008 20:06 schreef noekje het volgende:
Het was dus het moment na, cross the fucking line.
[COS #138] Satanael moet naar Pieterburen, huiler!!!
[COS #139] Bart, Nathanael en Brian verlaten de kooi !!!!!!!
Huub hoefde niet weg en toen gingen ze collectief hun 24 uur aanvragen.
Wat een tijd.
Nou zo stabiel vind ik Lieke niet in haar besklissingen.... en in 10 dagen kan een hoop veranderen. Ik zei dan ook stel.quote:Op zondag 20 januari 2008 20:07 schreef Day het volgende:
[..]
Dat slaat dus nergens op, want het is nu wel duidelijk dat Lieke vanzelf weggaat. Huub hoeft dus niks meer te doen, maar om de 1 of andere reden is hij erop gebrand Lieke jankend de poort uit te krijgen.
Ik begrijp niet hoe Lieke met een schuld naar buiten zou gaan. Zegt veel over de werkgever. Hoezo hebben ze haar eventuele 'schuld' niet helemaal overgenomen?quote:Op zondag 20 januari 2008 20:05 schreef akveor het volgende:
[..]
Mooiste zou zijn dat de Febo coulant is en dat meisje niet met een enorme schuld opzadelt. Als wist ze dat risico natuurlijk toen ze tekende. Tenzij ze daar niet over nagedacht heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |