Toevallig hadden we het er hier gisteren nog over dat Jaap er bijna een jaar inzit en nog niets (serieus) gedaan heeft aan zijn lijn.... hetgeen verschrikkelijk jammer is want hij wilde zo graag een maagband en daar is hij nog steeds te zwaar voor.quote:Op zondag 20 januari 2008 19:20 schreef avonne het volgende:
wat ontzettend irritant dat er 20 berichten staan dat het Huubs schuld is dat Jaap te dik is.
Terwijl men voorbij gaat aan het punt dat riri maakt, namelijk dat Jaap met Huub en Lieke wilde samenspelen omdat hij bij Dennis ongelukkig werd. Dát is de sleutel tot samenwerking met Jaap. Huub zou zich daar om moeten bekommeren en niet verwaarlozen.
Het niet afslanken van Jaap kán er een symptoom van zijn dat Jaap helemaal niet happy is.
Thanx Mariekequote:
jaaa, maar dat was voor het spel vindt hij zelf, hij kon hierdoor Hedda meenemen en naast Lieke gaan liggen met Hedda, dus dan heeft het een functiequote:Op zondag 20 januari 2008 19:42 schreef coldstar het volgende:
Ik begrijp gewoon weer niet wat die kut kabouter nu weer het grootste bek heeft. Zelf heeft hij ook zijn 24 uur aangevraagd en ingetrokken. Zelfs op zijn jaardag belt hij op dat hij niet meer terug komt. Vervolgens komt hij doodleuk gewoon terug en nog wel met zijn ex vriendin. De pot verwijt de ketel als hij zwart ziet....
quote:Op zondag 20 januari 2008 19:45 schreef Katewalker het volgende:
Iemand heeft het vanmorgen al gezegd..er is met Lieke denk ik een deal gesloten..blijf nog 2 weken en laat je de 31e wegstemmen .....dan houdt ze haar borg..die borg was haar struikelblok..ze heeft het geld nodig voor haar plannen buiten die kooi...maar aangezien je niet openlijk mag praten over jezelf laten weg stemmen breit ze er een verhaal om heen...tuurlijk klopt dat verhaal niet..dat weet Huub en de rest ook...die maken gewoon tv..
Ik denk dat Huub veel te bang is dat ze toch kans ziet om weer met Jaap verder te spelen.quote:Op zondag 20 januari 2008 19:44 schreef schatje het volgende:
Lieke niet naar huis sturen 31 januari. Dat wil ze juist.
Precies. Lieke zei net na het gesprek met de psychologe....Huub zegt ; ja zeker die met de blonde haren....iedereen begreep de grap en moest lachen. Het werd duidelijk dat die persoon dus heeft gezegd dat ze nog niet weg kan. En dat was niet Anita.quote:Op zondag 20 januari 2008 19:45 schreef Katewalker het volgende:
Iemand heeft het vanmorgen al gezegd..er is met Lieke denk ik een deal gesloten..blijf nog 2 weken en laat je de 31e wegstemmen .....dan houdt ze haar borg..die borg was haar struikelblok..ze heeft het geld nodig voor haar plannen buiten die kooi...maar aangezien je niet openlijk mag praten over jezelf laten weg stemmen breit ze er een verhaal om heen...tuurlijk klopt dat verhaal niet..dat weet Huub en de rest ook...die maken gewoon tv..
Yep, toen hij samen met Bart dacht dat hij dmv het aanvragen van 24 uur de redactie onder druk kon zetten.. het had volgens mij met een Huub-gerelateerde kwestie te maken.quote:Op zondag 20 januari 2008 19:40 schreef STAP01 het volgende:
Ik heb Brian nog nooit zn 24 zien aanvragen. Iemand anders wel???
Nee, die is idd grijs. Deb is wel blond.quote:Op zondag 20 januari 2008 19:49 schreef 2live het volgende:
[..]
Precies. Lieke zei net na het gesprek met de psychologe....Huub zegt ; ja zeker die met de blonde haren....iedereen begreep de grap en moest lachen. Het werd duidelijk dat die persoon dus heeft gezegd dat ze nog niet weg kan. En dat was niet Anita.
Juistem. Knipperen , grijnzen en vervolgens een strak smoelwerk.quote:Op zondag 20 januari 2008 19:49 schreef Guuskeee het volgende:
.
Hoe is het mogelijk dat die dwaze Lieke zo blij kan gaan liggen grijnzen de hele tijd?
Waarom twijfelt zij geen seconde aan haar eigen verhaal? Tijdens geen enkele discussie zal ze ook maar 1 millimeter toegeven. Dat ze vervolgens een uur later met een compleet ander standpunt aankomt vind ze dan weer niet gek...
KOEKKOEK !!
Mikey snapt er geen hol van. Die vroeg of iemand niet van gedachten kon veranderen.quote:Op zondag 20 januari 2008 19:45 schreef coldstar het volgende:
O, Claire wordt ook wakker... Toppie daar heb je Mickey, wat een kanjer is dat.
De regels waren toen veranderd, daar waren ze het niet mee eens.quote:Op zondag 20 januari 2008 19:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Yep, toen hij samen met Bart dacht dat hij dmv het aanvragen van 24 uur de redactie onder druk kon zetten.. het had volgens mij met een Huub-gerelateerde kwestie te maken.
Toen werd gelijk besloten dat 24-uurs aanvragen die bedoeld waren als chantagemiddel naar "achter" beloond zouden worden met een exit (zonder teruggaaf van borg)
Daar maak je inderdaad geen spannende cliffhangers mee. En een cliffhanger waardoor je de volgende dag weer móet kijken, is toch wel één van de belangrijke ingrediënten van een soap.quote:Op zondag 20 januari 2008 19:47 schreef Vandaag... het volgende:
zoals ik vanmorgen ook al schreef: het is op tv toch niet te verkopen als iedereen lauw en vol begrip zou reageren
quote:Op zondag 20 januari 2008 19:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Yep, toen hij samen met Bart dacht dat hij dmv het aanvragen van 24 uur de redactie onder druk kon zetten.. het had volgens mij met een Huub-gerelateerde kwestie te maken.
Toen werd gelijk besloten dat 24-uurs aanvragen die bedoeld waren als chantagemiddel naar "achter" beloond zouden worden met een exit (zonder teruggaaf van borg)
Jij bent hier de moddereter.. gebruik je invloed en ga een vorkje prikken in een pannenkoekenrestaurantquote:Op zondag 20 januari 2008 19:52 schreef noekje het volgende:
[..]
De regels waren toen veranderd, daar waren ze het niet mee eens.
Nu wil ik weten wat die regels waren.
Mooie Cap maar wel te groot... newbie?quote:Op zondag 20 januari 2008 19:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Juistem. Knipperen , grijnzen en vervolgens een strak smoelwerk.
[ afbeelding ]
Zet je me nu weer aan het werk?quote:Op zondag 20 januari 2008 19:52 schreef noekje het volgende:
De regels waren toen veranderd, daar waren ze het niet mee eens.
Nu wil ik weten wat die regels waren.
Ik zie het, haal hem wel weg.quote:Op zondag 20 januari 2008 19:55 schreef akveor het volgende:
[..]
Mooie Cap maar wel te groot... newbie?
Precies laat iedereen z'n kop houden en TV gaan kijken...quote:Op zondag 20 januari 2008 19:52 schreef diedirk het volgende:
Lieke godverdomme stop eens met Huub antwoord te geven!
Ja maakt jezelf echt onmogelijk zo, gewoon niks meer zeggenop vragen van huub
Stom stom stom van hem..... het duurt nog 11 dagen tot de ontslagrondequote:Op zondag 20 januari 2008 19:56 schreef chufi het volgende:
Huub gaat nu een pre stem-ronde doen .. Met de vraag of men in principe bereid is om Lieke weg te stemmen ...
Weer Idols zeker.quote:Op zondag 20 januari 2008 19:56 schreef akveor het volgende:
[..]
Precies laat iedereen z'n kop houden en TV gaan kijken...
quote:
Ik heb er geen last van hoor .. maar op sommige layouts wel.... Ik zag dat de vorige ook aliest te groot was... dus meende ik je even te moeten waarschuwen..quote:Op zondag 20 januari 2008 19:55 schreef akveor het volgende:
[..]
Mooie Cap maar wel te groot... newbie?
Nee hoor vanavond gaan we film kijken...quote:
Het had wel met NL te maken, ja. Maar wat precies weet ik ook niet meer.quote:Op zondag 20 januari 2008 19:58 schreef noekje het volgende:
[..]
make it work
![]()
Ik ga even graven in mijn interne schijf. NL was er toen ook bij, Bart en Brian ook.
Zou dat na de avond van,' don't cross the fucking line zijn?'
Ik ga nu wel zoeken! Kom er nog op terug.
Precies, ben benieuwd dan of die uitspraken van Huub op Tv gaan komen. Even het geheugen weer opfrissen:quote:Op zondag 20 januari 2008 19:45 schreef Katewalker het volgende:
dat weet Huub en de rest ook...die maken gewoon tv..
Het heeft niets met de keuze van layout te maken (hoewel de bagger layout een paar pixels meer kan hebben dan foksilver) maar met je instelling...... je kunt aangeven of je wilt dat plaatjes automatisch aangepast worden aan de breedte van het FOK!scherm.quote:Op zondag 20 januari 2008 19:58 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik heb er geen last van hoor .. maar op sommige layouts wel.... Ik zag dat de vorige ook aliest te groot was... dus meende ik je even te moeten waarschuwen..
Dat was dus idd wel duidelijk, wel sneu hoor als iemand zo graag wil.quote:Op zondag 20 januari 2008 20:01 schreef Donnie29 het volgende:
Ze mag dus toch niet naar huis van de FEBO, enne streamlock
Ah al een tijdje niet meer gezien die meldingquote:Op zondag 20 januari 2008 20:01 schreef Donnie29 het volgende:
Ze mag dus toch niet naar huis van de FEBO, enne streamlock
Het lijkt me eerder op omkoping. Als ze echt zo moreel verantwoord was, dan was ze met geen geld in die kooi te houden.quote:Op zondag 20 januari 2008 20:03 schreef chufi het volgende:
Lieke wordt dus door het hokje gechanteerd !! Mag dat ??
Yep, forceer de boel maar, zelfs Flens kan dan niks meer doen....een exit dus.quote:Op zondag 20 januari 2008 20:02 schreef rooie3 het volgende:
Lieke mag dus niet naar huis.Wat is dat nu weer voor onzin.Zou dat mooi niet pikken.Zou gewoon iets mollen of Huub slaan ofzo.Dan moet ze wel weg.
Bedoel ik! Als ik naar huis wil dan wil ik naar huis en dan ga ik...quote:Op zondag 20 januari 2008 20:02 schreef rooie3 het volgende:
Lieke mag dus niet naar huis.Wat is dat nu weer voor onzin.Zou dat mooi niet pikken.Zou gewoon iets mollen of Huub slaan ofzo.Dan moet ze wel weg.
ik denk dat ze een deal gemaakt heeft waar ze onder druk van de borg mee ingestemd heeft maar ze kan het blijkbaar toch niet volhouden.quote:Op zondag 20 januari 2008 20:03 schreef chufi het volgende:
Dat noemen ze geestelijke mishandeling. volgens mij.quote:Op zondag 20 januari 2008 20:03 schreef chufi het volgende:
Ze wil gewoon graag haar borg behouden... maar dat mag ze niet uitspreken.....quote:Op zondag 20 januari 2008 20:02 schreef rooie3 het volgende:
Kan ik me ook nog herinneren. Had dat niet te maken met de terugkeer van Huub?quote:Op zondag 20 januari 2008 20:00 schreef Day het volgende:
Edit: Brian vroeg toen uit solidariteit met Bart zijn 24 uur aan.
Ben benieuwd wat ze doen als ze over de poort klimt... maar ik zie ze nog wel in staat haar voor de rechter te slepen wegens contractbreukquote:Op zondag 20 januari 2008 20:03 schreef chufi het volgende:
Ze wil ook haar borg veilig stellen.quote:Op zondag 20 januari 2008 20:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Yep, forceer de boel maar, zelfs Flens kan dan niks meer doen....een exit dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |