quote:Op zaterdag 19 januari 2008 14:31 schreef DennisMoore het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is wel een mooie badkamer vind ik.
Misschien is deze badkamer dan meer naar je smaak:quote:Op zaterdag 19 januari 2008 14:49 schreef DennisMoore het volgende:
[ afbeelding ]
Dit vind ik dan weer wat te modern eigenlijk.
En je krijgt het nog verkocht voor die prijs ook, zo is onze ervaring.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 14:31 schreef DennisMoore het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is wel een mooie badkamer vind ik.
Vraagprijs ¤ 137.500 en dan krijg je er nog een flatje bij ook!
Eerste reactie van mij: "Dat kan je niet menen!"quote:Op zaterdag 19 januari 2008 15:50 schreef k_man het volgende:
[..]
Misschien is deze badkamer dan meer naar je smaak:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
whoeha, hilaries!quote:Op zaterdag 19 januari 2008 15:53 schreef k_man het volgende:
Iemand nog behoefte aan een 34-zits bankstel?
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 15:53 schreef k_man het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 16:56 schreef maok het volgende:
Vrijstaand huis voor maar ¤ 82.500 er groot is het niet, maar je kunt wel zeggen dat je een vrijstaand huis hebt![]()
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/WoningAanbod/Koop/Detail/Default.aspx?id=93426510-b562-49dc-9bef-b5a48a978956&objecttype=DetailKoopObject&hbx=1
[ afbeelding ]
En ik zat me vandaag nog te verbazen over een wat slordig berghok en troep onder het bed... maar ditquote:Op zaterdag 19 januari 2008 13:45 schreef k_man het volgende:
Ik zoek - redelijk passief nog - naar een koophuisje. Dus ik hou funda goed in de gaten. Maar de foto's die je daar af en toe tegenkomt.... Neem nou deze woonkamer:
[ afbeelding ]
Nu jullie.
Vrijstaand huis voor maar ¤ 82.500 er groot is het niet, maar je kunt wel zeggen dat je een vrijstaand huis hebt![]()
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/WoningAanbod/Koop/Detail/Default.aspx?id=93426510-b562-49dc-9bef-b5a48a978956&objecttype=DetailKoopObject&hbx=1
Teringquote:Op zaterdag 19 januari 2008 20:14 schreef Pleione het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/WoningAanbod/Koop/Detail/?id=9c44a4d3-9687-4d50-bae7-1bc8778c6437&objecttype=DetailKoopObject
OMG, er bestaan dus wel kleinere badkamers dan diegene die wij hier in huis hebbenquote:Op zaterdag 19 januari 2008 20:35 schreef bleiblei het volgende:
Hoe zou je hier moeten douchen?
[ afbeelding ]
Ja, ik!quote:Op zaterdag 19 januari 2008 15:53 schreef k_man het volgende:
[ afbeelding ]
Die badkamer met die gordijntjes!!quote:
Zou mij prima lukkenquote:Op zaterdag 19 januari 2008 20:35 schreef bleiblei het volgende:
Hoe zou je hier moeten douchen?
[ afbeelding ]
Claustrofobisch koken.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 20:46 schreef shmoopy het volgende:
Nouhou.
Kunnen jullie niet wat binnenfoto's van dat kleine huisje hier plaatsen?
Dat is nog eens met recht een keuken waar je je kont niet kunt keren.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 20:47 schreef popolon het volgende:
[..]
Claustrofobisch koken.
[ afbeelding ]
Whahaha!quote:Op zaterdag 19 januari 2008 15:53 schreef k_man het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zou er best willen wonen, ongeveer net zo groot als mijn mini apartement, als het in Stad Groningen stond tenminste.quote:
In je eentje is het toch best uit te houden daar lijkt me iddquote:Op zaterdag 19 januari 2008 20:55 schreef maok het volgende:
Ik zou er best willen wonen, ongeveer net zo groot als mijn mini apartement, als het in Stad Groningen stond tenminste.
Ja leuk, in een huis wonen wat kleiner is dan een beetje badkamer. Grootste nadeel: Is het nog eens opgenomen in de VVV wandelroute ook. Heb je de hele dag bataljonnen bejaardenclubjes voor je raam hangen.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 20:56 schreef Piles het volgende:
[..]
In je eentje is het toch best uit te houden daar lijkt me idd
Mooi! Ik geloof dat ik een beetje een bizarre smaak heb.quote:
Dat noemde een makelaar die wij ooit hadden een 'oostduitse badkamer'quote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:10 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Mooi! Ik geloof dat ik een beetje een bizarre smaak heb.Wat jullie lelijk vinden vind ik vaak wel leuk. Ja,ook die bruine badkamers.
Ik vind hem eigenlijk ook wel tof, in iedergeval de vorm en zo, misschien dat ik er wel een andere schildering op zou maken of in iedergeval de buitenkant in een kleur zou verfen.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:10 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Mooi! Ik geloof dat ik een beetje een bizarre smaak heb.Wat jullie lelijk vinden vind ik vaak wel leuk. Ja,ook die bruine badkamers.
Beter dan zo'n smakeloos wit bad, maar ik vind de schildering niet echt geslaagdquote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:14 schreef maok het volgende:
[..]
Ik vind hem eigenlijk ook wel tof, in iedergeval de vorm en zo, misschien dat ik er wel een andere schildering op zou maken of in iedergeval de buitenkant in een kleur zou verfen.
Doet me denken aan die (koffie?)reclame: 'tis hier gézellig!'quote:Op zaterdag 19 januari 2008 20:54 schreef Fiorenza het volgende:
deprimerende woonkamer...
[ afbeelding ]
Die muur is wel tof trouwens, met die blokjesquote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:53 schreef Schanulleke het volgende:
"Schat, ik zag net een krant bij de bakker en het lijkt er op dat de jaren '70 voorbij zijn".
[ afbeelding ]
Verder wel erg mooi huis op een mooie plek.
http://www.funda.nl/WoningAanbod/Koop/Detail/Fotos/?id=1d9cde9c-318e-4fbc-a732-f883d63dcc7d&objecttype=DetailKoopObject
Dat bad vind ik wel cool eigenlijk.quote:
[ afbeelding ]
Is dat een schuilkelder ofzo?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 20:54 schreef Fiorenza het volgende:
deprimerende woonkamer...
[ afbeelding ]
Retroquote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:53 schreef Schanulleke het volgende:
"Schat, ik zag net een krant bij de bakker en het lijkt er op dat de jaren '70 voorbij zijn".
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/WoningAanbod/Koop/Detail/Fotos/?id=1d9cde9c-318e-4fbc-a732-f883d63dcc7d&objecttype=DetailKoopObject
Naja, wel jammer dat je onder de Polderbaan woont met je huis á 1.2 miljoen euroquote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:53 schreef Schanulleke het volgende:
[ afbeelding ]
@Antal: Stuur de link eens door ?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:54 schreef Antal het volgende:
[ afbeelding ]
Te koop:
Beerput voor 60.000 eur.... tevens TVP
Mooi.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:15 schreef TheFrankey het volgende:
[ afbeelding ]
leuk optrekje, je kunt echter alleen een appartement kopen in dit gebouw :-)
http://www.funda.nl/WoningAanbod/Koop/Detail/Fotos/?id=887776b5-4a6d-4d9e-88cb-4eb430d02fd3&objecttype=DetailKoopObject
Maar wel een appartement van 800 kuub aan de Vecht in een zeer statig gebouw waar je toegang hebt tot het zwembad en de tennisbaan. Valt opzich wel mee qua prijs dan... denk ik.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:15 schreef TheFrankey het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/WoningAanbod/Koop/Detail/Fotos/?id=887776b5-4a6d-4d9e-88cb-4eb430d02fd3&objecttype=DetailKoopObject
Het is echt mega slecht ingericht/ingedeeld... het is (of lijkt in ieder geval) een groot huis, maar van binnen zoooo klein en krapquote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:11 schreef Yoni het volgende:
Wat hebben mensen toch met al dat geel![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Knoeperd van een huis ook trouwens dit
Die lui hebben dan ook 20 banken volgens mijquote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:33 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Het is echt mega slecht ingericht/ingedeeld... het is (of lijkt in ieder geval) een groot huis, maar van binnen zoooo klein en krap
Ja tis raar ingedeeld. En slecht gefotografeerd ook wel volgens mij. De woonkamer is 75m2, dat is net zo groot als mijn hele flat! Zou je niet zeggen op de foto'squote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:33 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Het is echt mega slecht ingericht/ingedeeld... het is (of lijkt in ieder geval) een groot huis, maar van binnen zoooo klein en krap
Eh de kans is groot dat de hond ook kitsch is.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:49 schreef freecell het volgende:
[..]
Is dat nou een echte of een opgezette hond?
Knus de openhaard aan tijdens het douchenquote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:55 schreef bleiblei het volgende:
Hebben ze die badkamer in de woonkamer gemaakt ofzo?
Volgens mij is dat wettelijk ook verboden bij woonhuizen. Mocht dat niet (meer) het geval zijn dan is het inderdaad onhygiënisch als de kolere.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 20:43 schreef shmoopy het volgende:
Een wc die uitkomt in de keuken, hoe smakelijk.
Whehehe, die enorme pot sudocrem ook op de schoorsteen.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:55 schreef Piles het volgende:
[..]
Al een stuk leuker als dat andere bad ja
Alleen jammer van de shampooflessen e.d.
Zelfs de shampooflessen zijn in themaquote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:11 schreef Yoni het volgende:
Wat hebben mensen toch met al dat geel![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Knoeperd van een huis ook trouwens dit
Ik weet niet welk huis dat is, maar zo te zien een jaren 30 of ouder huis waar veelal niet echt een ruime badkamer in zit.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:58 schreef Yoni het volgende:
Tis niet echt mijn stijl en het lijkt me ook niet praktisch, maar origineel is die badkamer zeker. Ik had alleen mijn schoonmaakspullen toch echt ergens anders opgeborgen.
Ik wil het bijbehorende huis overigens ook wel hebben
Vroeger zat er meestal zelfs helemaal geen badkamer in huizen, dan zette je een keer per week (maand?) de tobbe voor de kachel. Pas vanaf de jaren 50 werd het standaard.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 23:08 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik weet niet welk huis dat is, maar zo te zien een jaren 30 of ouder huis waar veelal niet echt een ruime badkamer in zit.
In dat geval hebben ze gewoon een slaapkamer opgeofferd als badkamer zonder veel moeite te willen doen wat betreft nette tegelvloer leggen e.d. .
Ah, een wat oud huis idd.
Wel een heel erg vet huis. Moet nog wel even sparen.
je zit dan wel met Jort Kelder in een gebouw, dus al te duur mag het eigenlijk niet zijn.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:15 schreef TheFrankey het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Hierissiedan, hierissieweers huisje!
De douche is ook rechts op de foto... Een douchekop in bad is gewoon makkelijk om 't bad schoon te spoelen of om na het wassen je haar weer schoon te spoelen. Dat het wat opgehokt is zal ik niet ontkennen, maar een douchekop in het bad wil dus niet zeggen dat dit bedoeld is om te douchen.quote:Op zondag 20 januari 2008 09:57 schreef Scorpie het volgende:
Staand douchen is overrated:
[ afbeelding ]
Les 1 bij het verkopen van je pand...quote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:53 schreef Yoni het volgende:
Bijzonder aparte badkamer
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die banken zijn foeilelijk, maar de rest vind ik ergquote:
hahhhahhaa dat moet potdorie veel werk geweest zijn om zo'n zwaar ding op te hangenquote:Op zondag 20 januari 2008 10:01 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
De douche is ook rechts op de foto... Een douchekop in bad is gewoon makkelijk om 't bad schoon te spoelen of om na het wassen je haar weer schoon te spoelen. Dat het wat opgehokt is zal ik niet ontkennen, maar een douchekop in het bad wil dus niet zeggen dat dit bedoeld is om te douchen.
Wit naar bed en met gezond kleurtje weer op.
[ afbeelding ]
Een voormalige katten- of hondenren.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 14:38 schreef Sapstengel het volgende:
Wtf is dit?
[ afbeelding ]
Een doolhof ofzo?
Hier zou ik best willen wonen.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 16:56 schreef maok het volgende:
[ afbeelding ]
Welnee, makelaars weten toch ook wel dat ze het tocj wel verkopen. En aangezien ze een percentage krijgen (of een vaste prijs) gaan ze er echt geen uren insteken om alles op te leuken zo dat jij een paar duizend meer krijgt.quote:Op zondag 20 januari 2008 08:51 schreef E.T. het volgende:
Sommige makelaars willen volgens mij niet verkopen ofzo..
Als makelaar zorg je toch dat je knappe foto's laat zien die het huis op z'n voordeligst uit laten komen/
Dat huis zelf ook.quote:Op zondag 20 januari 2008 11:02 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
Goede smaak is blijkbaar niet te koop![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh my.. Dit is echt walgelijk...quote:Op zondag 20 januari 2008 11:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
[ afbeelding ]
Schoon beddegoed is sooo overrated
Tjonge, er zijn genoeg eendjes te koop zonder motortje hoorquote:Op zondag 20 januari 2008 10:22 schreef santax het volgende:
[..]
Les 1 bij het verkopen van je pand...
Ruim je sexspeeltjes op!
[ afbeelding ]
http://www.veiligglijden.nl/duckie-geel-p-750.html
Ik vind 't pand echt waanzinnig! Alleen echt jammer dat het overladen is met kitch en wanstaltige ornameneten en frutselsquote:Op zondag 20 januari 2008 11:26 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat huis zelf ook.Stiekem vind ik 't wel wat hebben, 't is mooi van lelijkheid.
Dure huizenquote:Op zondag 20 januari 2008 11:28 schreef Isegrim het volgende:
Zitten jullie nou gewoon random huizen te zoeken op funda? Of zijn er bepaalde zoekcriteria die de kans op dit soort hilarische foto's vergroten?
het is schimmelquote:Op zondag 20 januari 2008 11:45 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Wat is het? Woonkamer? Keuken? Kelder?
Die blijft fantastischquote:Op zaterdag 19 januari 2008 15:53 schreef k_man het volgende:
[ afbeelding ]
Je kunt iig niet zeggen dat die gast geen vrienden heeft.quote:Op zondag 20 januari 2008 11:58 schreef Impry het volgende:
[..]
Die blijft fantastisch
Overigens dat huis wat helemaal geel is, ook niet normaal
Neen, dit topic blijf ik wel even volgen
Altijd handig voor criminelen, ze weten waar ze moeten zijn, en ze weten precies wat er in huis staat.quote:Op zondag 20 januari 2008 12:12 schreef Noway666 het volgende:
Kom je een keertje film kijken bij mijJe zit er echt midden in.
[ afbeelding ]
Als je de film niks vind kun je mee naar me romantische slaapkamer om te sexen.
[ afbeelding ]
link
henkie koopt zijn eerste app. maakt zijn hypotheek 10k duurder, en koopt een mooie installatie jammer dat er dan geen geld meer over is voor de restquote:Op zondag 20 januari 2008 12:12 schreef Noway666 het volgende:
Kom je een keertje film kijken bij mijJe zit er echt midden in.
[ afbeelding ]
Als je de film niks vind kun je mee naar me romantische slaapkamer om te sexen.
[ afbeelding ]
link
Police interrogation room? Of anders gewoon martelkamerquote:
Zo te zien iemand met dertig paarden.quote:
Ophoopkast zou ik willen zeggen.quote:
Dat huis vind ik echt schitterend.quote:Op zondag 20 januari 2008 12:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
[ afbeelding ]
He, gezellig
Hier helpt de geur van verse appeltaart ook niks meer aan...
http://www.funda.nl/Woningaanbod/koop/Detail/?id=b2b9647b-9d4a-4de0-8a9e-db2489ca9e64&objecttype=DetailKoopObject
Verkocht!quote:Op zondag 20 januari 2008 12:42 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat huis vind ik echt schitterend.Marmeren vloer.
Heeft er misschien de vorige bewoner daar een paar maanden dood op bed gelegen of zo?quote:Op zondag 20 januari 2008 11:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
[ afbeelding ]
Schoon beddegoed is sooo overrated
Doet me denken aan het thunderbirds hoofdkwartierquote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:53 schreef Schanulleke het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, vind het ook wel mooiquote:Op zondag 20 januari 2008 13:11 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Doet me denken aan het thunderbirds hoofdkwartier![]()
Ik vind het stiekem trouwens best mooi zo
mooie ligging ookquote:Op zondag 20 januari 2008 13:20 schreef Impry het volgende:
[..]
Ja, vind het ook wel mooiPaar nieuwe meubels erin en het ziet er top uit!
quote:Op zondag 20 januari 2008 12:50 schreef 205_Lacoste het volgende:
Heb ik het eerste werkelijke seksspeeltje gevonden, of is dat geen 'stimulerende' douchekop met dubieuze vorm aan de rechterwand?
[ afbeelding ]
Misschien een hoogslaper bovenop die kast?quote:Op zondag 20 januari 2008 13:27 schreef cikolata het volgende:
[..]
mooie ligging ookheel dichtbij Haarlem, maar wel veel ruimte om je heen
OT:
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/WoningAanbod/Koop/Detail/?id=522cce82-1e29-4ca8-b8fa-bbab33878ffa&objecttype=DetailKoopObject
what the hellis het een trap?
Daar wonen (woonden?) Jort Kelder en Georgina Verbaan, echt heel mooiquote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:15 schreef TheFrankey het volgende:
[ afbeelding ]
Het bed met beschimmelde hoeslaken is voor jou, je gaat door voor het 34-zits bankstel.quote:Op zondag 20 januari 2008 13:48 schreef Isegrim het volgende:
Misschien een hoogslaper bovenop die kast?
quote:2 slaapkamers aan de achter-zijde (ca. 3.50mx2.85m en 3.50mx2.20m) met openslaande deuren naar de tuin (Z-O), beiden voorzien van via vaste trap bereikbare hoogslapers.
Dat is de nieuwe vormgeving van de handdouche tegenwoordig, dus helaas...nog even verderzoekenquote:Op zondag 20 januari 2008 12:50 schreef 205_Lacoste het volgende:
Heb ik het eerste werkelijke seksspeeltje gevonden, of is dat geen 'stimulerende' douchekop met dubieuze vorm aan de rechterwand?
[ afbeelding ]
Ik vind het ook wel mooi hoor, het is in ieder geval in stijl. Alleen zijn de stoelen wel erg authentiek.quote:Op zondag 20 januari 2008 13:11 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Doet me denken aan het thunderbirds hoofdkwartier![]()
Ik vind het stiekem trouwens best mooi zo
Geen speeltje, maar wel wat merkwaardig om twee douches direct naast elkaar te hebben.quote:Op zondag 20 januari 2008 12:50 schreef 205_Lacoste het volgende:
[ afbeelding ]
We hebben een winnaar...quote:Op zondag 20 januari 2008 14:05 schreef miss_sly het volgende:
Dat is de nieuwe vormgeving van de handdouche tegenwoordig, dus helaas...nog even verderzoeken
quote:Gezien op TV! Buitenkansje! Zeer speciaal verbouwd Appartement. Dit moet je gezien hebben. De eigenaar heeft iets heel bijzonders gemaakt van dit nog jonge Appartement. Veel accesoires blijven achter bij de verkoop!
MET DIT ZEER SFEERVOLLE GEDEELTELIJK GEMEUBULEERDE 3 KAMERAPPARTEMENT KUNT U DE TROTSE BEZITTER WORDEN VAN EEN KASTEEL .
Dit niet alledaags appartement zal u in sferen brengen die vroeger zo gewoon waren. Warmte en geborgenheid, toch vervaardigd met hedendaagse materialen. De ontwerper is er zeker in geslaagt van dit complex iets heel bijzonders te maken. De echte sfeer proef je alleen bij een bezichtiging. De stoere massief houten vloer gecombineerd met de grote massief houten deuren met beslag. De grote wandstenen verlicht door toortsen. Dit alles blijft ook achter in de woning. Net als veel andere typisch bij de woning behorende spullen.
In fraai complex op de 5e woonlaag gelegen appartement met mooi uitzicht over gedeelte van Amersfoort en het gebied tussen Baarn en Bunschoten. In de nabijheid bevinden zich oa. groot winkelcentrum, openbaar vervoer en aansluiting op de snelwegen.
Indeling:
Hal: Als u vanuit de lift in de nette ontvangsthal staat en de deur gaat open, ziet en voelt u meteen de ambianche van het bijzondere appartement. Uw jas hangt u op aan de uit de muur stekende zwaarden. Aansluitend de gang met aangrenzende toillet, badkamer, slaapkamer 1 en 2.
Keuken: Fraaie hoekkeuken die past bij het stijl van het huis.3 x 1.90m. Inbouwapparatuur zoals combi magnetron, koelvriescombinatie, gastoestel, afzuigkap, en een antieke kraan. De keuken wordt van de kamer gescheiden door een open toog.
Woonkamer: 8 meter lang (excl. kastruimte) en 4.5 meter breed.
In deze ruime en lichte kamer voel u zich als een vorst.
Aangrenzend aan de woonkamer bevindt zich het eetgedeelte dat ook door een toog van elkaar gescheiden wordt. Van dit gedeelte kan evt. ook een 3e slaapkamer gemaakt worden.
Slaapkamer 1: Een weldaad van rust zal uw overvallen als u deze witte serene doch romantische slaapkamer binnenkomt. Ook het prachtige bed zal in z’n vertrouwde omgeving achterblijven.
Slaapkamer 2: Kleine bruikbare kamer met inloopkast.
Badkamer: Zelfs hier is de sfeer doorgetrokken. In deze ruimte bevinden zich, doche, wastafel en wasmachine. ( deze blijft ook achter)
Toillet: Ruim toillet met fontijntje.
- Door het hele appartement massief houten vloer.
- Plafonds gestuct
- Lijsten en ornamenten op plafond door gehele woning.
- Zonnig balkon.
- Liftinstallatie.
- De avondschemer verlicht s'avonds de woonkamer.
- De originele deuren zijn vervangen voor hoge houten
- deuren die de woning een warm karakter geven.
- Gemeubeleerd o.a: bed, lampen en overige…….
- De kasten zijn verwerkt in het appartement.
- Servicekosten: 111 euro p/mnd.
quote:Op zondag 20 januari 2008 14:33 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
We hebben een winnaar...
[ afbeelding ]
Ja hoor, dit is er eentjequote:Op zondag 20 januari 2008 14:33 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
We hebben een winnaar...
[ afbeelding ]
[..]
We hebben een winnaar...
[ afbeelding ]
nee, dan demonstreren ze hem evenquote:Op zondag 20 januari 2008 14:39 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ja hoor, dit is er eentje
Zouden ze die bij bezichtigingen ook gewoon laten staan?
Er zou een welstandscommissie moeten komen voor binnenshuis.quote:Op zondag 20 januari 2008 14:33 schreef k_man het volgende:
De omschrijving van de ridderwoning (bouwjaar 2000) ook...
[..]
Als ik zo'n beetje naar de verhoudingen van de spullen om het 'bad' heen kijk, dan lijkt het me toch echt geen bad waar het de bedoeling is dat (volwassen) mensen zich badderen. Daarbij is het ook nog eens op een veel te grote hoogte van de grond. Ik denk eerder dat het een artistieke afwasbak met badkuip look is.quote:Op zondag 20 januari 2008 15:08 schreef miss_sly het volgende:
Ik vind het niets
In bad liggen terwijl iemand naast je hoofd staat te koken en in bed liggen terwijl de spetters van het gebruik van het urinoir in de rondte vliegen
[..]
We hebben een winnaar...
[ afbeelding ]
Fantastisch, koken vanuit je bad en pissen vanuit je bed.quote:Op zondag 20 januari 2008 15:02 schreef gr8w8 het volgende:
Deze blijft ook apart. In de Regent in Eindhoven. Speciaal project, in een woonprogramma geweest, maar desalniettemin behoorlijk kansloos.
Inderdaad!quote:Op zondag 20 januari 2008 14:58 schreef wyccie het volgende:
[..]
Je moet met rechts beginnen om boven te komen.
hahaquote:Op zondag 20 januari 2008 14:33 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
We hebben een winnaar...
[ afbeelding ]
mooie fouteuilquote:Op zondag 20 januari 2008 15:13 schreef DennisMoore het volgende:
[ afbeelding ]
De stoel van Grote Smurf.
Wordt wel vaker gedaan hoorquote:Op zondag 20 januari 2008 14:58 schreef wyccie het volgende:
[..]
Je moet met rechts beginnen om boven te komen.
"In deze aflevering van Probleemwijken gaan we naar het zuiden des lands".quote:Op zondag 20 januari 2008 15:56 schreef Croupouque het volgende:
Welkom in Tilburg.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik lig dubbelquote:Op zondag 20 januari 2008 15:13 schreef DennisMoore het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Haha bekende trommels met die chineese afbeeldingenquote:
kijk dit kan je smaak niet zijn(en die van veel mensen niet, maar het "past"wel bij elkaar, het is geen bij elkaar geraapt zooitje...quote:Op zondag 20 januari 2008 11:02 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
Goede smaak is blijkbaar niet te koop![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
maar dit optrekje kunnen betalen en het dan zo inrichten, dan is er echt wat mis... Woon dan iets kleiner en geef wat geld uit aan een interieur specialist en nieuwe meubels!!quote:Op zondag 20 januari 2008 14:53 schreef DennisMoore het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk stulpje.
[ afbeelding ]
Gezellige eetkamer.
[ afbeelding ]
Stijlvolle schouw.
[ afbeelding ]
TV subtiel weggewerkt.
quote:Op zondag 20 januari 2008 15:02 schreef gr8w8 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze blijft ook apart. In de Regent in Eindhoven. Speciaal project, in een woonprogramma geweest, maar desalniettemin behoorlijk kansloos.
Familie van Maikuuul?quote:Op zondag 20 januari 2008 15:56 schreef Croupouque het volgende:
Welkom in Tilburg.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Echt alles is z/w in dat huis en dan kom je bij de badkamer zie je dit. Zou de oorspronkelijke wasbak kapot zijnquote:Op zondag 20 januari 2008 16:44 schreef Impry het volgende:
[ afbeelding ]
Comfortabel setje!![]()
http://www.funda.nl/WoningAanbod/Koop/Detail/?id=f2852953-3709-4302-9714-3eb0e0207c21&objecttype=
Rest v.h. interieur is beetje in dezelfde stijl en volgens mij vinden ze zwart-wit wel mooi
Wat een prachtig huisquote:Op zondag 20 januari 2008 16:23 schreef XcUZ_Me het volgende:
Heb je een huis van een miljoen, en dan richt je het zo in:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
klik
Dit type meubels wordt in groten getale op Marktplaats aangeboden altijd. Waar de hel koop je zoiets?quote:Op zondag 20 januari 2008 16:44 schreef Impry het volgende:
[ afbeelding ]
Comfortabel setje!![]()
http://www.funda.nl/WoningAanbod/Koop/Detail/?id=f2852953-3709-4302-9714-3eb0e0207c21&objecttype=
Rest v.h. interieur is beetje in dezelfde stijl en volgens mij vinden ze zwart-wit wel mooi
Op MP dusquote:Op zondag 20 januari 2008 17:03 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dit type meubels wordt in groten getale op Marktplaats aangeboden altijd. Waar de hel koop je zoiets?Gruwelijk gewoon.
Eh ja, maar iemand heeft dat ooit in een winkel gekocht. Ik heb zoiets nog nooit in een winkel gezien.quote:
Zo minimalistisch dat je er niet in kunt koken.quote:Op zondag 20 januari 2008 17:05 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ook een 'aparte' keuken:
[ afbeelding ]
Lijken.quote:Op zondag 20 januari 2008 17:06 schreef TheSilentEnigma het volgende:
'Let maar niet op de rommel.'
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 20 januari 2008 15:13 schreef DennisMoore het volgende:
[ afbeelding ]
Ja ik dacht het ookquote:
Waar is dat? Bij mij in de straat stond nl. ook zoiets te koop.quote:Op zondag 20 januari 2008 15:56 schreef Croupouque het volgende:
Welkom in Tilburg.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bedankt, hij doet het weer.quote:Op zondag 20 januari 2008 17:07 schreef Isegrim het volgende:
Het filmpje uit je sig bestaat niet meer
Die keukenkastjes heb ik ook in mijn huurwoningquote:Op zondag 20 januari 2008 17:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
[ afbeelding ]
De afwasborstel is ter overname
Die dacht zeker dat-ie Gaudi 2 was ofzo.quote:Op zondag 20 januari 2008 17:13 schreef zoeperzazke het volgende:
Of je doet iets met blauw in de achtertuin!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
volgens mij heb ik die tuin ooit bij zon klusprogrammaop tv gezien!!quote:Op zondag 20 januari 2008 17:29 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Die dacht zeker dat-ie Gaudi 2 was ofzo.
Huisje staat eerder in dit topicquote:Op zondag 20 januari 2008 17:37 schreef DR34M3R het volgende:
Ik zoek ook nog een huisje..
quote:
Ik zou helemaal blij worden van zo'n blauwe Gaudi achtertuin.quote:Op zondag 20 januari 2008 17:13 schreef zoeperzazke het volgende:
Of je doet iets met blauw in de achtertuin!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
zelfs ik met mijn bij elkaar gekregen inrichting heb het sfeervollerquote:Op zondag 20 januari 2008 18:04 schreef Vlarp het volgende:
Wat een wanstaltige inrichtingen allemaal
Lijkt op een oude squashbaanquote:Op zondag 20 januari 2008 18:22 schreef Yurithemaster het volgende:
Hier wonen ook smurfen zo te zien
[ afbeelding ]
Zijn uit t raam gevluchtquote:Op zondag 20 januari 2008 18:22 schreef Yurithemaster het volgende:
Hier wonen ook smurfen zo te zien
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 20 januari 2008 18:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
[ afbeelding ]
Altijd al een huiskamer met aluminium zuil willen hebben? Dan is dit jouw huis!
Komt er nou rook uit die afzuigkap?quote:Op zondag 20 januari 2008 17:02 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
klik
Het kost niks, maar dan heb je ook niks.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 20 januari 2008 18:00 schreef wyccie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Roze gordijntjes en gouden strips aan het plafond. Brrr.
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 14:38 schreef Sapstengel het volgende:
Een doolhof ofzo?
Haha, doet me denken aan scarfacequote:Op zondag 20 januari 2008 18:38 schreef Duvel het volgende:
OMG!
Wij ontvangen u in onze sfeervolle hal met originele ornamenten.
[ afbeelding ]
In onze sfeervolle ontvangstkamer, met uitzicht op de zomertuin, is het aangenaam verpozen.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |