Welnee, makelaars weten toch ook wel dat ze het tocj wel verkopen. En aangezien ze een percentage krijgen (of een vaste prijs) gaan ze er echt geen uren insteken om alles op te leuken zo dat jij een paar duizend meer krijgt.quote:Op zondag 20 januari 2008 08:51 schreef E.T. het volgende:
Sommige makelaars willen volgens mij niet verkopen ofzo..
Als makelaar zorg je toch dat je knappe foto's laat zien die het huis op z'n voordeligst uit laten komen/
Dat huis zelf ook.quote:Op zondag 20 januari 2008 11:02 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
Goede smaak is blijkbaar niet te koop![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh my.. Dit is echt walgelijk...quote:Op zondag 20 januari 2008 11:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
[ afbeelding ]
Schoon beddegoed is sooo overrated
Tjonge, er zijn genoeg eendjes te koop zonder motortje hoorquote:Op zondag 20 januari 2008 10:22 schreef santax het volgende:
[..]
Les 1 bij het verkopen van je pand...
Ruim je sexspeeltjes op!
[ afbeelding ]
http://www.veiligglijden.nl/duckie-geel-p-750.html
Ik vind 't pand echt waanzinnig! Alleen echt jammer dat het overladen is met kitch en wanstaltige ornameneten en frutselsquote:Op zondag 20 januari 2008 11:26 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat huis zelf ook.Stiekem vind ik 't wel wat hebben, 't is mooi van lelijkheid.
Dure huizenquote:Op zondag 20 januari 2008 11:28 schreef Isegrim het volgende:
Zitten jullie nou gewoon random huizen te zoeken op funda? Of zijn er bepaalde zoekcriteria die de kans op dit soort hilarische foto's vergroten?
het is schimmelquote:Op zondag 20 januari 2008 11:45 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Wat is het? Woonkamer? Keuken? Kelder?
Die blijft fantastischquote:Op zaterdag 19 januari 2008 15:53 schreef k_man het volgende:
Iemand nog behoefte aan een 34-zits bankstel?
[ afbeelding ]
Je kunt iig niet zeggen dat die gast geen vrienden heeft.quote:Op zondag 20 januari 2008 11:58 schreef Impry het volgende:
[..]
Die blijft fantastisch
Overigens dat huis wat helemaal geel is, ook niet normaal
Neen, dit topic blijf ik wel even volgen
Altijd handig voor criminelen, ze weten waar ze moeten zijn, en ze weten precies wat er in huis staat.quote:Op zondag 20 januari 2008 12:12 schreef Noway666 het volgende:
Kom je een keertje film kijken bij mijJe zit er echt midden in.
[ afbeelding ]
Als je de film niks vind kun je mee naar me romantische slaapkamer om te sexen.
[ afbeelding ]
link
henkie koopt zijn eerste app. maakt zijn hypotheek 10k duurder, en koopt een mooie installatie jammer dat er dan geen geld meer over is voor de restquote:Op zondag 20 januari 2008 12:12 schreef Noway666 het volgende:
Kom je een keertje film kijken bij mijJe zit er echt midden in.
[ afbeelding ]
Als je de film niks vind kun je mee naar me romantische slaapkamer om te sexen.
[ afbeelding ]
link
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |