je zit dan wel met Jort Kelder in een gebouw, dus al te duur mag het eigenlijk niet zijn.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:15 schreef TheFrankey het volgende:
[ afbeelding ]
leuk optrekje, je kunt echter alleen een appartement kopen in dit gebouw :-)
http://www.funda.nl/WoningAanbod/Koop/Detail/Fotos/?id=887776b5-4a6d-4d9e-88cb-4eb430d02fd3&objecttype=DetailKoopObject
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Hierissiedan, hierissieweers huisje!
De douche is ook rechts op de foto... Een douchekop in bad is gewoon makkelijk om 't bad schoon te spoelen of om na het wassen je haar weer schoon te spoelen. Dat het wat opgehokt is zal ik niet ontkennen, maar een douchekop in het bad wil dus niet zeggen dat dit bedoeld is om te douchen.quote:Op zondag 20 januari 2008 09:57 schreef Scorpie het volgende:
Staand douchen is overrated:
[ afbeelding ]
Les 1 bij het verkopen van je pand...quote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:53 schreef Yoni het volgende:
Bijzonder aparte badkamer
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die banken zijn foeilelijk, maar de rest vind ik ergquote:
hahhhahhaa dat moet potdorie veel werk geweest zijn om zo'n zwaar ding op te hangenquote:Op zondag 20 januari 2008 10:01 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
De douche is ook rechts op de foto... Een douchekop in bad is gewoon makkelijk om 't bad schoon te spoelen of om na het wassen je haar weer schoon te spoelen. Dat het wat opgehokt is zal ik niet ontkennen, maar een douchekop in het bad wil dus niet zeggen dat dit bedoeld is om te douchen.
Wit naar bed en met gezond kleurtje weer op.
[ afbeelding ]
Een voormalige katten- of hondenren.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 14:38 schreef Sapstengel het volgende:
Wtf is dit?
[ afbeelding ]
Een doolhof ofzo?
Hier zou ik best willen wonen.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 16:56 schreef maok het volgende:
Vrijstaand huis voor maar ¤ 82.500 er groot is het niet, maar je kunt wel zeggen dat je een vrijstaand huis hebt![]()
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/WoningAanbod/Koop/Detail/Default.aspx?id=93426510-b562-49dc-9bef-b5a48a978956&objecttype=DetailKoopObject&hbx=1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |