OMG, er bestaan dus wel kleinere badkamers dan diegene die wij hier in huis hebbenquote:Op zaterdag 19 januari 2008 20:35 schreef bleiblei het volgende:
Hoe zou je hier moeten douchen?
[ afbeelding ]
Ja, ik!quote:Op zaterdag 19 januari 2008 15:53 schreef k_man het volgende:
Iemand nog behoefte aan een 34-zits bankstel?
[ afbeelding ]
Die badkamer met die gordijntjes!!quote:
Zou mij prima lukkenquote:Op zaterdag 19 januari 2008 20:35 schreef bleiblei het volgende:
Hoe zou je hier moeten douchen?
[ afbeelding ]
Claustrofobisch koken.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 20:46 schreef shmoopy het volgende:
Nouhou.
Kunnen jullie niet wat binnenfoto's van dat kleine huisje hier plaatsen?
Dat is nog eens met recht een keuken waar je je kont niet kunt keren.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 20:47 schreef popolon het volgende:
[..]
Claustrofobisch koken.
[ afbeelding ]
Whahaha!quote:Op zaterdag 19 januari 2008 15:53 schreef k_man het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zou er best willen wonen, ongeveer net zo groot als mijn mini apartement, als het in Stad Groningen stond tenminste.quote:
In je eentje is het toch best uit te houden daar lijkt me iddquote:Op zaterdag 19 januari 2008 20:55 schreef maok het volgende:
Ik zou er best willen wonen, ongeveer net zo groot als mijn mini apartement, als het in Stad Groningen stond tenminste.
Ja leuk, in een huis wonen wat kleiner is dan een beetje badkamer. Grootste nadeel: Is het nog eens opgenomen in de VVV wandelroute ook. Heb je de hele dag bataljonnen bejaardenclubjes voor je raam hangen.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 20:56 schreef Piles het volgende:
[..]
In je eentje is het toch best uit te houden daar lijkt me idd
Mooi! Ik geloof dat ik een beetje een bizarre smaak heb.quote:
Dat noemde een makelaar die wij ooit hadden een 'oostduitse badkamer'quote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:10 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Mooi! Ik geloof dat ik een beetje een bizarre smaak heb.Wat jullie lelijk vinden vind ik vaak wel leuk. Ja,ook die bruine badkamers.
Ik vind hem eigenlijk ook wel tof, in iedergeval de vorm en zo, misschien dat ik er wel een andere schildering op zou maken of in iedergeval de buitenkant in een kleur zou verfen.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:10 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Mooi! Ik geloof dat ik een beetje een bizarre smaak heb.Wat jullie lelijk vinden vind ik vaak wel leuk. Ja,ook die bruine badkamers.
Beter dan zo'n smakeloos wit bad, maar ik vind de schildering niet echt geslaagdquote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:14 schreef maok het volgende:
[..]
Ik vind hem eigenlijk ook wel tof, in iedergeval de vorm en zo, misschien dat ik er wel een andere schildering op zou maken of in iedergeval de buitenkant in een kleur zou verfen.
Doet me denken aan die (koffie?)reclame: 'tis hier gézellig!'quote:Op zaterdag 19 januari 2008 20:54 schreef Fiorenza het volgende:
deprimerende woonkamer...
[ afbeelding ]
Die muur is wel tof trouwens, met die blokjesquote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:53 schreef Schanulleke het volgende:
"Schat, ik zag net een krant bij de bakker en het lijkt er op dat de jaren '70 voorbij zijn".
[ afbeelding ]
Verder wel erg mooi huis op een mooie plek.
http://www.funda.nl/WoningAanbod/Koop/Detail/Fotos/?id=1d9cde9c-318e-4fbc-a732-f883d63dcc7d&objecttype=DetailKoopObject
Dat bad vind ik wel cool eigenlijk.quote:
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 15:53 schreef k_man het volgende:
[ afbeelding ]
Is dat een schuilkelder ofzo?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 20:54 schreef Fiorenza het volgende:
deprimerende woonkamer...
[ afbeelding ]
Retroquote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:53 schreef Schanulleke het volgende:
"Schat, ik zag net een krant bij de bakker en het lijkt er op dat de jaren '70 voorbij zijn".
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/WoningAanbod/Koop/Detail/Fotos/?id=1d9cde9c-318e-4fbc-a732-f883d63dcc7d&objecttype=DetailKoopObject
Naja, wel jammer dat je onder de Polderbaan woont met je huis á 1.2 miljoen euroquote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:53 schreef Schanulleke het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |