quote:Op zaterdag 19 januari 2008 10:34 schreef E.T. het volgende:![]()
We zijn weer compleet
ik werd ge-sms't dat hij geland was toen ik bij het brugrestaurant op de A4 reed. (toen moesten ze dus nog naar de gate taxieen) Auto weggezet op Schiphol en toen had Swets z'n koffer al te pakkennormaal zijn ze nooit zo snel daar. Hij had me naar de wc zien lopen en toen ik terug kwam hoorde ik 'm roepen naar Saskia. We konden dus meteen weer in de auto naar huis
Maar wel weer lekker met zn allenquote:Op zaterdag 19 januari 2008 10:36 schreef E.T. het volgende:
Was trouwens wel een kort en vermoeiend nachtje... Twee kinderen die normaal zonder problemen de hele nacht slapen, waren nu aan het spoken (omstebeurt natuurlijk) en dan om 6 uur de wekker..
Wat fijn dat jullie weer compleet zijnquote:Op zaterdag 19 januari 2008 10:53 schreef E.T. het volgende:
ik vind Sophie Kinsella zo'n leuke chick-lit schrijfsterDe Shopaholic-omnibus had ik in twee dagen uit ofzo
heb ook Jill Mansell staan, ook leuk maar die haalt 't nog niet bij Sophie kinsella
Joehoe, daar maak je mij ook blij meequote:Op zaterdag 19 januari 2008 11:29 schreef bibi het volgende:
Dan kan ik je blij maken, op 16 februari komt er een nieuwe Kinsella uit
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 11:50 schreef E.T. het volgende:
ah, nieuwe KinsellaIk heb hier trouwens ook een boek liggen onder haar eigen naam geschreven. (nog niet aan toegkekomen.. mag pas als ik HP uit heb
)
Swets was zeker klef met z'n kinderen..
Ik ben een beetje verliefd op Owenquote:Op zaterdag 19 januari 2008 12:01 schreef bibi het volgende:
Tex, die boeken van Swendson zijn zeker ook heeeeeeeeeeeeeeeel erg leuk, ik heb toevallig afgelopen donderdag op het boekenfestijn die nieuwste Als bij toverslag gekocht. Ben ik erg blij mee
ik heb er een aantal:quote:Op zaterdag 19 januari 2008 12:01 schreef bibi het volgende:
Je bedoelt haar Wickham boek. Die heb ik ook nog liggen, maar hij trekt me niet zo heel erg. Ik heb hier alle Mansell boeken, en er maar 1 van gelezen tot nu toe. Het las zeker makkelijk weg, maar vond het ook niet zo heel erg leuk.
Tex, die boeken van Swendson zijn zeker ook heeeeeeeeeeeeeeeel erg leuk, ik heb toevallig afgelopen donderdag op het boekenfestijn die nieuwste Als bij toverslag gekocht. Ben ik erg blij mee
yeumig dat is ook niet niks. sterkte ermequote:Op zaterdag 19 januari 2008 12:18 schreef moussy het volgende:
Ik doe vandaag ook weer een poging boven water te zijn, maar het wil niet erg... Daarbij komt ook nog eens dat ik gister te horen heb gekregen dat al mijn pijnklachten wijzen op een versleuten heup, vermoedelijk doordat ik vroeger geen spreidbroek heb gehad, hier waren toen twijfels over als baby zijnde en dan zit je nu met de gebakken peren.. Maar goed, we wachten het maar af.
Gefeleciteerd Nicole!
Dat zijn boeken van Jill Mansel? Ik heb alleen Schot in de roos, daarna ben ik afgehaaktquote:Op zaterdag 19 januari 2008 12:07 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik heb er een aantal:
Hals over kop
Solo
De prins op het verkeerde paard
De boot gemist
Kiezen of delen
Top hit
Kapers op de kust
Niet storen
Waarbij ik Top Hit t minste vond geloof ik
yups dat zijn allemaal jill mansellsquote:Op zaterdag 19 januari 2008 12:39 schreef texelonia het volgende:
[..]
Dat zijn boeken van Jill Mansel? Ik heb alleen Schot in de roos, daarna ben ik afgehaakt
Wat ik trouwens ook een geweldig boek vond, is Buikgevoel van Risa Green. Eens geen roze wolk zwangerschap, maar gewoon een nuchter en grappig verhaal. Inmiddels is er ook een 2e boek, babypraat, maar daar ben ik nog niet aan toe gekomen.
Dat was Kozakken met de ballenbakwaanzin: te leuk voor kids, maar...quote:Op zaterdag 19 januari 2008 14:19 schreef DeLiedje het volgende:
Wie o wie had er toen toch ie fantastische ingezonden briefvoor zo'n indoor speelpaleis met ballenbak?
En waar kan ik dat topic vinden?
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 15:14 schreef lady-wrb het volgende:![]()
![]()
er valt vandaag zo'n verzamelafschrijving van de postbank op mijn mat.
nou maak ik die dingen al met gemengde gevoelens open, is er gewoon twee keer bijna 450 euro van mijn rekening geschreven door een kinderopvang in monster/den haag![]()
gelukkig was de man van de klantenservice meteen overtuigd dat ik mijn kind niet elke dag van zaanstad naar den haag breng voor kinderopvangen heeft hij meteen de boel terug geboekt.
maar ik vind het wel raar dat dat dus kennelijk zomaar kan
geen idee hoe groot die organisatie is, maar ik maak helemaal geen gebruik van kinderopvangquote:Op zaterdag 19 januari 2008 15:17 schreef Ynske het volgende:
[..]dat is idd behoorlijk raar dat dat zomaar kan.
zou het van een overkoepelende organisatie zijn ofzo?
wel fijn dat t meteen terug gestort is
Niet kopen johquote:Op zaterdag 19 januari 2008 16:59 schreef miss_sly het volgende:
Iemand hier enig idee waar je van dat vloeipapier kunt kopen om je breekbare spullen goed in verhuisdozen te pakken? Wij hebben geen krant en geen reclamekrantjes, anders deed ik het daar wel in. Gewoon van die vellen zoals ze bij Xenos hebben.
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 15:32 schreef DeLiedje het volgende:
Bedankt!Heb die brief even aan vriendlief laten lezen na een gesprek over ballenbakken
IKEA. Daar ligt het achter de kassa. Niemand die dat merktquote:Op zaterdag 19 januari 2008 16:59 schreef miss_sly het volgende:
Iemand hier enig idee waar je van dat vloeipapier kunt kopen om je breekbare spullen goed in verhuisdozen te pakken? Wij hebben geen krant en geen reclamekrantjes, anders deed ik het daar wel in. Gewoon van die vellen zoals ze bij Xenos hebben.
Solphie Kinsellaquote:Op zaterdag 19 januari 2008 10:53 schreef E.T. het volgende:
ik vind Sophie Kinsella zo'n leuke chick-lit schrijfsterDe Shopaholic-omnibus had ik in twee dagen uit ofzo
heb ook Jill Mansell staan, ook leuk maar die haalt 't nog niet bij Sophie kinsella
Even korte reactie hierop. Dit kan als iemand dus het verkeerde rekeningnummer opgeeft. Wat je zelf kan doen is de boel direct storneren. Zeker als de andere partij 'moeilijk' doet om het terug te betalen. Dit kan (zover ik weet) bij alle banken online.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 15:14 schreef lady-wrb het volgende:![]()
![]()
er valt vandaag zo'n verzamelafschrijving van de postbank op mijn mat.
nou maak ik die dingen al met gemengde gevoelens open, is er gewoon twee keer bijna 450 euro van mijn rekening geschreven door een kinderopvang in monster/den haag![]()
gelukkig was de man van de klantenservice meteen overtuigd dat ik mijn kind niet elke dag van zaanstad naar den haag breng voor kinderopvangen heeft hij meteen de boel terug geboekt.
maar ik vind het wel raar dat dat dus kennelijk zomaar kan
Maar volgens mij kan storneren toch alleen als het een automatische afschrijving is? Dus niet zoiets volgens mij.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 18:37 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Even korte reactie hierop. Dit kan als iemand dus het verkeerde rekeningnummer opgeeft. Wat je zelf kan doen is de boel direct storneren. Zeker als de andere partij 'moeilijk' doet om het terug te betalen. Dit kan (zover ik weet) bij alle banken online.
Ik heb hetzelfde eens gehad met Essent. Bedrag afgeboekt wat niet van mij was. Toen ik belde, vertelde de jongeman aan de andere kant dat zij het pas terug konden boeken als deze meneer de rekening betaalde (Essent stuurt dan een brief naar die meneer zo van verkeerde rekeningnummer en u moet nog geld overmaken, en als hij dan betaalde dan betalen zij mij terug). Ik zeg dat ik dat wel een beetje raar vind. Zegt die jongeman: u kan het beter storneren, das sneller dan als wij u terug betalen.
Nou, dit klopt niet helemaal. als je geld per ongeluk naar een verkeerd rekeningnummer stort kan je het niet zomaar terug halen. Dat kan dus alleen bij bedragen die van jou rekening worden afgehaald.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:40 schreef Lois het volgende:
Nee dat is niet juist BE, storneren kan alleen niet bij eenmalige schriftelijke machtigingen en bij loterijen.
De rest kun je altijd storneren.
ja ja ja foei....quote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:26 schreef Belana het volgende:
ik kijk dagelijks op mijn online banking zowathoe doen jullie dat anders? bijhouden wat je nog hebt?
enne debuurvrouw....foeiiii
ah, een medestanderquote:Op zaterdag 19 januari 2008 23:05 schreef kozakken het volgende:
En voor het wetenschappelijk onderzoekje alhierGemiddeld check ik zo'n twee keer per week de financiele stand van zaken.
is een leuk ding hequote:Op zaterdag 19 januari 2008 23:08 schreef kozakken het volgende:
Oh en MeNicole. Gefeliciteerd
Kozakkenman en ik zijn helemaal blij met de DS. We spelen gezellig omdebeurt en puzzelen ons een ongeluk. (En manlief is bijzonder blij met pinball)
Ik vind onszelf erg grappig.
Oeps, same here. Moussy sterktequote:Op zaterdag 19 januari 2008 23:11 schreef bixister het volgende:
ik lees net pas wat verder terug en dus ook moussy's bericht: wat erg moussy! en wat een pijn moet dat geven... wanneer krijg je meer duidelijkheid hierover? en kun je dan een 'nieuwe heup' krijgen of denk ik nu meteen 10 stappen te ver?
Ik vind heel veel goed en het verandert steeds... maar ik vind de wals der verliefden of het midden wel erg mooi. Ook welkom thuis is goed. Ook veel oudere nummmers zijn goed, ik heb je lief bijv.quote:Op zondag 20 januari 2008 10:41 schreef Oxymoron het volgende:
Diaan73: leuk dat je, naar Stef Bos bent geweest. Ik vind Stef Bos, ook heel erg goed.![]()
Wat is je liefste nummer, van hem?
De pijn is zo erg dat ik er (als ik een slechte dag heb) gewoon van moet spugen, dus pijnbestrijding zit er dan niet eens in... Maar misschien dat ik dan een pen krijg om mezelf te injecteren. Dat is voorlopig het enige wat kan, pijnbestrijding en ontstekkingsremmers. Een nieuwe heup doen ze trouwens niet zo maar, omdat ze maar een jaar of 15 meegaan. Ik ga dus nu ziekenhuis in en uit net zolang tot ik me weer kan bewegen en niet meer hoef te spugen.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 23:11 schreef bixister het volgende:
ik lees net pas wat verder terug en dus ook moussy's bericht: wat erg moussy! en wat een pijn moet dat geven... wanneer krijg je meer duidelijkheid hierover? en kun je dan een 'nieuwe heup' krijgen of denk ik nu meteen 10 stappen te ver?
Het komt meestal ook pas naar buiten rond je 30ste... Ik zelf loop hier nu al ruim 4 jaar mee. Eerst kwam er uit dat mn onderrug al versleten is, maar daar heb ik niet zo veel last van en zoals het er nu voor staat dus ook mn heup.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 23:05 schreef kozakken het volgende:
MousWat erg!!
En dat meen ik echt zonder overkill.![]()
Bij mij heeft de CB-arts het ook niet gezien (en wilde het uit eigenwijzigheid vlgns m'n ouders ook niet echt zien). Maar omdat mijn moeder zo heeft doorgedrukt zijn er toch foto's gemaakt en moest ik diezelfde middag al blijven in het ziekenhuis voor een tractie en alle gedoe daaromheen. Daarom zijn er hier ook direct foto's van de jongens gemaakt (nou ja.. direct... met 3 mnd).
Toch hoor ik het regelmatig van mensen van 'onze' generatie. Dat de heupen over 't hoofd zijn gezien of veel te laat.
En voor het wetenschappelijk onderzoekje alhierGemiddeld check ik zo'n twee keer per week de financiele stand van zaken.
quote:Op zondag 20 januari 2008 15:02 schreef cattie het volgende:
Moussy, wat ontzettend k#t zeg! Dat is echt heftig.
Saffier, ik heb nu een afdruk van het rooster in mijn hand staan, maar het doet geen pijn meer gelukkig.
Voor de liefhebbers: Leuke foto's van funda #2quote:Op zondag 20 januari 2008 19:17 schreef dutchie het volgende:
Moussy, nou daar ben je mooi klaar mee.Heel veel sterkte.
Lois, beterschap!Het is echt geen pretje.
Wat een geweldig topic is dat trouwens Macka. Onvoorstelbaar dat mensen hun huizen zo te koop zetten. Wij hopen eind dit jaar/begin volgend jaar ons huis in de verkoop te gooien als we ein-de-lijk na al die jaren wachten grond krijgen. (hopen we!!!) Maar we hebben beneden nu al de boel een beetje opgefrist, zodat we a) er zelf nog wat lol van hebben b) we straks niet als een bezetene hoeven te gaan schilderen. Verkoopklaar bijna.
De zwelling in mijn keel is nu wel fors afgenomen gelukkig, voel me alleen nog behoorlijk 'wattig'. Nu mijn oren nog weer open en dan hopen dat ik dinsdag weer op de been ben voor het werk.
Spannend van jullie grondquote:Op zondag 20 januari 2008 19:17 schreef dutchie het volgende:
Moussy, nou daar ben je mooi klaar mee.Heel veel sterkte.
Lois, beterschap!Het is echt geen pretje.
Wat een geweldig topic is dat trouwens Macka. Onvoorstelbaar dat mensen hun huizen zo te koop zetten. Wij hopen eind dit jaar/begin volgend jaar ons huis in de verkoop te gooien als we ein-de-lijk na al die jaren wachten grond krijgen. (hopen we!!!) Maar we hebben beneden nu al de boel een beetje opgefrist, zodat we a) er zelf nog wat lol van hebben b) we straks niet als een bezetene hoeven te gaan schilderen. Verkoopklaar bijna.
De zwelling in mijn keel is nu wel fors afgenomen gelukkig, voel me alleen nog behoorlijk 'wattig'. Nu mijn oren nog weer open en dan hopen dat ik dinsdag weer op de been ben voor het werk.
ziet er een stuk beter uitquote:
Fijn Davinia! uuhm die meet moet maar snel!quote:Op maandag 21 januari 2008 12:05 schreef DaviniaHR het volgende:
Mooi geworden, MeNicole!!
Dutchie, hoe is het met jou?
Mag ik even zeggen dat mijn stiefmoeder heeeel lief is?
Ik heb me gister zo ontzettend lopen opnaaien over dat huwelijk van die vriend, dat ik er 39,6oC koorts van kreeg. Dus geen gezellige meet, geen huwelijk, maar rillend van ellende op de bank.
Mijn stiefmoeder heeft dus de hele dag lief voor Eli gezorgd en hij heeft vannacht bij mijn vader en stiefmoeder op de kamer geslapen, zodat ik ook kon slapen.
Dus Eli heeft heerlijk liggen ronkenen mijn vader en stiefmoeder hebben geluisterd naar Eli's geronk
Maar ik wilde dus ff zeggen dat stiefmoeders ook lief kunnen zijn
En, wanneer is de Amsterdam-meet?
ik kan niet eens mijn raam open zetten om te luchten, heb al de hele dag een forse slagregen op mijn raam staan, zelfs via de dauerluftung komt t druppelend naar binnenquote:Op maandag 21 januari 2008 16:54 schreef Brighteyes het volgende:
Is het bij jullie ook zo vreselijk herfst?
Grauw en grijs buiten, flinke regen, flinke wind... ik vind 'r niks aan...
Whaha nee die had ik al een paar maand. Maar alles past gewoon heel toevallig bij elkaar.quote:Op maandag 21 januari 2008 16:02 schreef phluphy het volgende:
Voor de stiefmama van DaviniaHR:
[ afbeelding ]
Leuk behangetje, MeNicole. Had je de kussentjes bij je toen je het ging uitzoeken?
Vreselijk he! Ohhh, ik heb zó'n zin in lente!quote:Op maandag 21 januari 2008 16:54 schreef Brighteyes het volgende:
Is het bij jullie ook zo vreselijk herfst?
Grauw en grijs buiten, flinke regen, flinke wind... ik vind 'r niks aan...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hardloper.
IG @webkim
quote:Op maandag 21 januari 2008 20:46 schreef Webkim het volgende:
En had ik al verteld over morgenochtend 09:00 uur?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
't Is een moetje he.quote:Op maandag 21 januari 2008 21:01 schreef Lishe het volgende:
Oeh Webkim!! Wat leuk! Spannend enzo. Gewoon op z'n dinsdagochtendst? of maken jullie er wel een echt feest van?
quote:Op maandag 21 januari 2008 21:09 schreef Webkim het volgende:
[..]
't Is een moetje he.![]()
[ afbeelding ]
We gaan wel even ergens koffie met taart doen ofzo maarmoet 's middags gewoon gaan werken.
Dutchie, lig je nog in bed? Zo nee, hup, terug!quote:Op maandag 21 januari 2008 21:36 schreef dutchie het volgende:
...
Maar gelukkig is daar het 2e funda-topic. Kan ik weer verder met lachen.
Hebben wij ook zo gedaan: 's ochtends naar het gemeentehuis, even ontbijten bij de Bakkerswinkel met de getuigen en die gingen 's middags weer werken. Wij waren vrij, wat dingetjes gedaan en geregeld en samen 's avonds lekker uit eten. Prima bevallen, heerlijke dagquote:Op maandag 21 januari 2008 21:09 schreef Webkim het volgende:
[..]
't Is een moetje he.![]()
[ afbeelding ]
We gaan wel even ergens koffie met taart doen ofzo maarmoet 's middags gewoon gaan werken.
O Sjoeg, da's echt balen. Ik had hetzelfde probleem. Maar heb ze vandaag eindelijk een dagje kunnen uitbesteden op het kdv. Het is misschien niet pedagogisch verantwoord, maar zet maar lekker de tv aan. Dan hoef je ze hopelijk iets minder te entertainen en kom je misschien iets aan jezelf toe.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 07:41 schreef Sugar het volgende:
Ik ben ziek. Buikgriep en dat is heel erg naar.
En ik ben alleen met de kinderen.
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:13 schreef phluphy het volgende:
Sjonge, wat een boel zieken. Klinkt niet best, dames. Snel beter worden hoor!![]()
Kenden jullie de term Fluffing al? Ik niet.![]()
http://en.wikipedia.org/wiki/Fluffing
Past niet echt bij me, vind ik.
Kon dat maarquote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:15 schreef dutchie het volgende:
FlufPhluphy, gewoon doen alsof je het nooit gelezen hebt.
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:49 schreef Spuuglokje het volgende:
Webkim, vandaag is een prachtige dag om te trouwen! Gefeliciteerd!![]()
Mijn man en ik zijn vandaag precies 10 jaar getrouwd, dus ik vond dit wel heel grappig om te lezen.
Oh nee, alsjeblieft! Te verwarrend!quote:
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 17:09 schreef _Bar_ het volgende:
* _Bar_ was net letterlijk even aan het springen door de woonkamer op een vreselijk melig liedje over een schaap....
Confetty ligt er ook in de woonkamer en serpetine ook
Oeh oeh, mag ik mee mag ik mee?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 17:04 schreef phluphy het volgende:
[..]
In Elten schijnen ze het ook uitgebreid te vieren, ik ben erg benieuwd, want we zijn dan net aan het verhuizen. Lijkt me wel leuk om even in de Kneipe of Stube een biertje te gaan drinken!I
dat was het ookquote:Op dinsdag 22 januari 2008 20:55 schreef snoopy het volgende:
[..]
Oeh oeh, mag ik mee mag ik mee?![]()
Ynske, dat klinkt echt als een fijne dag
echt een lekker zonnetje erbijquote:En het was nog prachtig weer ook. Althans, hier wel
bij ons was t idd dat de kleine een cadeautje krijgt voor zijn doop. vaak een zilveren armbandje met naam op, zilveren spaarpot of bestekje door peetoudersquote:Op dinsdag 22 januari 2008 21:51 schreef bibi het volgende:
Ik heb een vraagje, ik hoop dat 1 van jullie het antwoord weet
Ik heb a.s zondag de doop van een baby, en nou vroeg ik me af wat de "regels" daar voor zijn. Wel of geen kadootje?
Knie gaat. Fysio helpt wel een beetje. Maar het gaat langngngngzaaaaammmmmm. Pfff ik word er doodmoe van.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 21:32 schreef lady-wrb het volgende:
hoe is het nu met je knie spuuglokje?
en vordert je haakwerk al een beetje?
(naar het rokje voor sterre moet ik maar niet meer vragen zeker?)
Alles was gehuurd. Ik had bijv. wel verwacht dat Cas een straatschoffies outfit zou krijgen, maar nee, hij kreeg een billentikkerquote:Op maandag 21 januari 2008 14:09 schreef Spuuglokje het volgende:
Wat leuk zo verkleed, Moussy. René staat er ook mooi bij. Moest je de kleren zelf uitzoeken/maken of was er een voorraad verkleedkleren of zo?
quote:January 22, 2008 -- Actor Heath Ledger was found dead today in a Broome Street apartment, apparently from a drug overdose.
Ledger, 28, was well known for his role in "Brokeback Mountain," and he stars in the upcoming "The Dark Knight" Batman movie as the Joker.
He split last year from wife, Michelle Williams, with whom he has a daughter, Matilda.
When he was found this afternoon in the apartment of Mary-Kate Olsen, according to the New York Times, and pills were strewn across his bedroom, his housekeeper told police. It was unclear if it was an intentional or accidental death.
The housekeeper let in a massaeuse who tried to wake Ledger, and found him unresponsive at 3:20 p.m. The massaeuse then noticed sleeping pills strewn around his room and called paramedics at 3:26 p.m.
The father of one was pronounced dead at 3:35 p.m.
Ledger's early career as an actor was marked by small roles in several independent features in his home country of Australia.
He broke onto the international movie scene in 1999 with his turn as the brooding high-school heart-throb who captures Julia Stiles' attention in "10 Things I Hate About You." After starring roles in "The Patriot," "A Knight's Tale," and "The Brothers Grimm," Ledger earned critical acclaim with his poignant performance as a gay cattle rancher in director Ang Lee's "Brokeback Mountain," for which he was nominated for an Academy Award for Best Actor.
In 2007, he appeared in the independent film "I'm Not There," as one of many incarnations of Bob Dylan. He recently wrapped filming on 'The Dark Knight,' the sequel to 'Batman Begins,' in which he plays the villainous Joker. His most recent role was in director Terry Gilliam's 'The Imaginarium of Doctor Parnassus,' which is listed as still "in production" on imdb.com.
Ledger's love life earned him as many headlines as his acting career. He has been romantically linked to such A-list starlets as Naomi Watts and Heather Graham. He has a daughter, Matilda Rose, with actress Michelle Williams. The couple, praised for their down-to-earth lifestyle in Brooklyn's Carroll Gardens, announced their split earlier this year.
THIS IS A DEVELOPING STORY. REFRESH FOR UPDATES.
Lishe!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:24 schreef Lishe het volgende:
Ik kruip weer even in mijn rol. Piep Piep. Ik ben nu bezig met intonatie. Kleine stemverheffingen zorgen algauw voor een nuanceverschil. Ik wil niet dat die kleine kinderen verward raken.
Hij was ook een van mij n favoriete acteurs, vond hem zóó ontroerend in BB Mountain.quote:Op woensdag 23 januari 2008 09:48 schreef miss_sly het volgende:
Ook in Casanova, The Brothers Grimm en Monster's Ball.
Ik vond hem in Knight's Tale echt zo cute met mooie blonde krullen
En in Brokeback Mountain was ie gewoon erg goed, niet voor niets een Oscar-nominatie.
In de aankomende Batman film speelt hij The Joker.
Ja, ook van mij, vond hem cute EN goedquote:Op woensdag 23 januari 2008 11:18 schreef Vivi het volgende:
[..]
Hij was ook een van mij n favoriete acteurs, vond hem zóó ontroerend in BB Mountain.
En hij was sexy ook maar goed![]()
Arm dochtertje ook.
hij past in mijn rijtje van Kurt Rogiers en Victor Reiniersquote:Op woensdag 23 januari 2008 11:27 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ja, ook van mij, vond hem cute EN goeden sexy
quote:Op woensdag 23 januari 2008 12:47 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
hahaha, webkim![]()
Zo ging dat bij ons ook.
Kortom helemaal prima, alles geregeld en geen gezeik met de gastenlijst
Gladde Vic?quote:Op woensdag 23 januari 2008 11:30 schreef Ynske het volgende:
[..]
hij past in mijn rijtje van Kurt Rogiers en Victor Reiniers
zoals ie in Flikken Maastricht uitzagquote:
Ynske, nee joh jouw Vic is zo ontzettend fout. Kan echt niet hoor.quote:Op woensdag 23 januari 2008 13:09 schreef Ynske het volgende:
[..]
zoals ie in Flikken Maastricht uitzag
met die haren wat langer
jouw vent heeft trouwens ook mooie haren zo
wij hadden ook een hele leuke ambtenaar die er een gezellig praatje van maakte voor ons vieren. Vriend van ons die getuige was, had ons ons fototoestel mee laten nemen, en die bleek achteraf de totale 10 minuten van de 'ceremonie' opgenomen te hebbenquote:Op woensdag 23 januari 2008 12:02 schreef Webkim het volgende:
Statiefoto's? Reportage?
Haha, laat me even vertellen hoe het echt ging:
om 09 uur 's morgens zaten we met onuitgeslapen hoofden en twee getuigen op een bankje in de hal van het stadhuis. De bode belde met de ambtenaar en we konden de verbazing in zijn stem horen: "Ze zjin er en het zijn er maar vier..!"
Prompt kwam er een man in een toga aan, die wel kon glimlachen om mijn: " Goedemorgen! U bent behoorlijk overdressed." We moesten met de lift naar de trouwzaal - een glazen lift een de buitenkant van het gebouw - en hij zei: "We doen wel even de toeristische route: op de bovenste verdieping is zo'n mooi uitzicht en anders is het ook zo snel voorbij."
Wij oh-en-ahden even bij het zien van de middeleeuwse daken, gingen toen weer een verdieping lager naar de trouwzaal, zeiden even ja en dat was het.
Puur een formaliteit om dingen handig geregeld te hebben voor de baby, zonder notarissen enzo. En ik vind het ergens ook wel fijn dat ik straks de naam van ons kind mag gebruiken.
Aantal gemaakte foto's: nul. We hebben nog even rap een kop koffie gedronken in de stad, daarna is lief gaan werken en heb ik zitten scrapbooken met mijn schoonmoeder.
quote:Op woensdag 23 januari 2008 14:00 schreef dutchie het volgende:
[..]
Ynske, nee joh jouw Vic is zo ontzettend fout. Kan echt niet hoor.
Hoe is het met de ziekenboeg trouwens? Sugar is je buik al wat rustiger? Kozakken al iets beter met je keel?
quote:Op woensdag 23 januari 2008 14:52 schreef Ynske het volgende:
[..]gelukkig is t niet mijn Vic, Kurt is toch schattiger
maar goed, voorlopig zit dat er toch niet in voor mij
Wij hebben ook zoiets gedaan hoor. We hadden wel iets meer publiek, en zijn daarna met z'n allen nog een lunch gaan doen, maar het idee was hetzelfde. Ook geen zin in gedoe met oneindig grote feesten en gastenlijsten enzo. Ouders, broertjes en zusjes en allebei de beste vriend(in) erbij. Mooi zat.quote:
jaaah maar dat wil ik ook helemaal niet.quote:Op woensdag 23 januari 2008 14:56 schreef dutchie het volgende:
[..]
Nou... dat zou ik niet zeggen hoor. Vic **** alles waar een gat in zit.En zijn 'vriendin' ligt volgens mij toch nog in het zh.
Dussss... he's all yours!
zo was ik liever ook getrouwd dan moet poepelepee er om heenquote:Op woensdag 23 januari 2008 12:02 schreef Webkim het volgende:
Statiefoto's? Reportage?
Haha, laat me even vertellen hoe het echt ging:
Ik denk dat iedereen die dag gewoon moet invullen zoals die hem het liefst ziet.quote:
Ach niks mis met foute mannen toch?quote:Op woensdag 23 januari 2008 15:05 schreef Ynske het volgende:
[..]
jaaah maar dat wil ik ook helemaal niet.
vind gewoon dat ie er niet slecht uitziet/zag tijdens flikken maastricht
zo dus ook met Kurt in Spoed
En ja ik kijk die onzin
quote:
Zo voel ik me ook welquote:Op woensdag 23 januari 2008 21:20 schreef RockabeIIa het volgende:
m@x!!! Wat klink je lekker uitgerust/uitgewaaid/uitgefokt
Toen zei je heel iets andersquote:Op woensdag 23 januari 2008 21:27 schreef RockabeIIa het volgende:
Kan me niet schelen wat anderen over je zeggen m@x, ik vind je wel een gaaf wijf.
Zo... teruglezen zul je
nou, nou, nou je wil het idd niet wetenquote:Op woensdag 23 januari 2008 21:27 schreef RockabeIIa het volgende:
Kan me niet schelen wat anderen over je zeggen m@x, ik vind je wel een gaaf wijf.
Zo... teruglezen zul je
Ja dat was toen! Dat vind ik nu van jouquote:Op woensdag 23 januari 2008 21:28 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Toen zei je heel iets anders
ik help je wel
Dat vind ik zelf ook wel jaquote:Op woensdag 23 januari 2008 20:43 schreef phluphy het volgende:
En met die "huidige man" bedoelde ik niks speciaals, het stond zo gewoon leuker in de zin.![]()
Een leuke vent is het, btw!
Ik heb vooraf een zetpil paracetamol en een zetpil diclofenac gekregen, dus aan de pijnstilling heeft het niet gelegen... Ik kwam maar op een gemiddelde kracht van 52%! En sommigen gaan tot 100 %, zei die laborant. Nou, die mensen heb ik meteen voor gek verklaard, ik had een max. van 60% en toen dacht ik dat mijn nieren eruitgeklapt werdenquote:Op woensdag 23 januari 2008 20:43 schreef phluphy het volgende:
Oef, LadyS, wat naar.![]()
Zou het helpen om de volgende keer vooraf al wat paracetamol te nemen?
Beterschap!![]()
ja, 12 februari..... Ik hoop niet dat ik weer onder die vergruizer moet. Maar volgens mij is een kijkoperatie het alternatief..... dat lijkt me ook niet allesquote:Op woensdag 23 januari 2008 22:18 schreef dutchie het volgende:
Bah LadyS wat naar. Heb je al een nieuwe afspraak?
ik val gewoon op mannen met ietwat langer haarquote:Op woensdag 23 januari 2008 18:57 schreef Spuuglokje het volgende:
Als ik iemand niét sexy vind is het wel die Victor.
quote:Op woensdag 23 januari 2008 23:12 schreef Igraine het volgende:
Ik hou ook van mannen met (iets) lang haar. Maar die Victor.... Ik heb ooit een vriendje gehad die heel veel op hem leek. Als ik aan hem denk krijg ik al de kriebels, dus van die Victor ook.
Jeetje dat ziet er niet uit zeg... waar is die mooie man in "A knights' tale" ? Een film die ik toch wel gezien heb.quote:Op woensdag 23 januari 2008 22:34 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik dacht... voor de fans
LadyS, klinkt niet prettig.![]()
Haha, tis maar wat je wil.... toch?quote:Op woensdag 23 januari 2008 23:14 schreef Ynske het volgende:
[..]ik heb een collega gehad
als ie nu nog online komt denk ik iedere keer damn
maar goed, t is er een van neuken wat je neuken kan, en dat hoeft voor mij dan ook weer niet
dat snapte ikquote:Op woensdag 23 januari 2008 23:16 schreef Igraine het volgende:
[..]
Haha, tis maar wat je wil.... toch?
Maar ik bedoelde meer de kriebels in negatieve zin
Aha, is dat de truc...!quote:Op woensdag 23 januari 2008 21:38 schreef RockabeIIa het volgende:
Probeer je weer binnen de groep te vallen?
Lukt je aardig!!!
quote:Op woensdag 23 januari 2008 21:22 schreef m@x het volgende:
Ik kreeg van de week toch zo'n leuk telefoontje. Hij ging over en ik zag een gigantisch lang nummer op de display staan. "Huh, wat is dat nou?" Was het een hele lieve, bezorgde Maggie![]()
![]()
quote:Op donderdag 24 januari 2008 00:15 schreef Webkim het volgende:
[..]
Aha, is dat de truc...!
* Webkim vindt jullie ook lief![]()
En zichzelf een zwangere muts. Ben ik me toch inene aan het scapbooken,,,Met mijn schoonmoeder...
![]()
[ afbeelding ]
Het zal wel met het vruchtwater wegspoelen, die manie; ik ken mezelf.quote:Op donderdag 24 januari 2008 00:27 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar dat scrapbooken is de anti-truc, Webkimmer!(GA BREIEN!!
!)
Oeh, beterschapquote:Op donderdag 24 januari 2008 07:51 schreef Lois het volgende:
M@x weebee
LadyS dat klinkt echt afschuwelijkSterkte!
Webkim ik heb genoten van jeverslag! Geweldig
en gefeliciteerd.
Ik ben verminderd aanwezig, heb al sinds maandagavond de griep. Vlagen van hoge koorts afgewisseld met hele hoge koorts, zo erg dat ik amper weet welke dag het isIk heb vannacht om 3 uur wat dingen bijgelezen toen ik zo dorstig als een kameel in de sahara wakker werd maar vond dat een belachelijk tijdstip om te posten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |