Spannend van jullie grondquote:Op zondag 20 januari 2008 19:17 schreef dutchie het volgende:
Moussy, nou daar ben je mooi klaar mee.Heel veel sterkte.
Lois, beterschap!Het is echt geen pretje.
Wat een geweldig topic is dat trouwens Macka. Onvoorstelbaar dat mensen hun huizen zo te koop zetten. Wij hopen eind dit jaar/begin volgend jaar ons huis in de verkoop te gooien als we ein-de-lijk na al die jaren wachten grond krijgen. (hopen we!!!) Maar we hebben beneden nu al de boel een beetje opgefrist, zodat we a) er zelf nog wat lol van hebben b) we straks niet als een bezetene hoeven te gaan schilderen. Verkoopklaar bijna.
De zwelling in mijn keel is nu wel fors afgenomen gelukkig, voel me alleen nog behoorlijk 'wattig'. Nu mijn oren nog weer open en dan hopen dat ik dinsdag weer op de been ben voor het werk.
ziet er een stuk beter uitquote:
Fijn Davinia! uuhm die meet moet maar snel!quote:Op maandag 21 januari 2008 12:05 schreef DaviniaHR het volgende:
Mooi geworden, MeNicole!!
Dutchie, hoe is het met jou?
Mag ik even zeggen dat mijn stiefmoeder heeeel lief is?
Ik heb me gister zo ontzettend lopen opnaaien over dat huwelijk van die vriend, dat ik er 39,6oC koorts van kreeg. Dus geen gezellige meet, geen huwelijk, maar rillend van ellende op de bank.
Mijn stiefmoeder heeft dus de hele dag lief voor Eli gezorgd en hij heeft vannacht bij mijn vader en stiefmoeder op de kamer geslapen, zodat ik ook kon slapen.
Dus Eli heeft heerlijk liggen ronkenen mijn vader en stiefmoeder hebben geluisterd naar Eli's geronk
Maar ik wilde dus ff zeggen dat stiefmoeders ook lief kunnen zijn
En, wanneer is de Amsterdam-meet?
ik kan niet eens mijn raam open zetten om te luchten, heb al de hele dag een forse slagregen op mijn raam staan, zelfs via de dauerluftung komt t druppelend naar binnenquote:Op maandag 21 januari 2008 16:54 schreef Brighteyes het volgende:
Is het bij jullie ook zo vreselijk herfst?
Grauw en grijs buiten, flinke regen, flinke wind... ik vind 'r niks aan...
Whaha nee die had ik al een paar maand. Maar alles past gewoon heel toevallig bij elkaar.quote:Op maandag 21 januari 2008 16:02 schreef phluphy het volgende:
Voor de stiefmama van DaviniaHR:
[ afbeelding ]
Leuk behangetje, MeNicole. Had je de kussentjes bij je toen je het ging uitzoeken?
Vreselijk he! Ohhh, ik heb zó'n zin in lente!quote:Op maandag 21 januari 2008 16:54 schreef Brighteyes het volgende:
Is het bij jullie ook zo vreselijk herfst?
Grauw en grijs buiten, flinke regen, flinke wind... ik vind 'r niks aan...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hardloper.
IG @webkim
quote:Op maandag 21 januari 2008 20:46 schreef Webkim het volgende:
En had ik al verteld over morgenochtend 09:00 uur?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
't Is een moetje he.quote:Op maandag 21 januari 2008 21:01 schreef Lishe het volgende:
Oeh Webkim!! Wat leuk! Spannend enzo. Gewoon op z'n dinsdagochtendst? of maken jullie er wel een echt feest van?
quote:Op maandag 21 januari 2008 21:09 schreef Webkim het volgende:
[..]
't Is een moetje he.![]()
[ afbeelding ]
We gaan wel even ergens koffie met taart doen ofzo maarmoet 's middags gewoon gaan werken.
Dutchie, lig je nog in bed? Zo nee, hup, terug!quote:Op maandag 21 januari 2008 21:36 schreef dutchie het volgende:
...
Maar gelukkig is daar het 2e funda-topic. Kan ik weer verder met lachen.
Hebben wij ook zo gedaan: 's ochtends naar het gemeentehuis, even ontbijten bij de Bakkerswinkel met de getuigen en die gingen 's middags weer werken. Wij waren vrij, wat dingetjes gedaan en geregeld en samen 's avonds lekker uit eten. Prima bevallen, heerlijke dagquote:Op maandag 21 januari 2008 21:09 schreef Webkim het volgende:
[..]
't Is een moetje he.![]()
[ afbeelding ]
We gaan wel even ergens koffie met taart doen ofzo maarmoet 's middags gewoon gaan werken.
O Sjoeg, da's echt balen. Ik had hetzelfde probleem. Maar heb ze vandaag eindelijk een dagje kunnen uitbesteden op het kdv. Het is misschien niet pedagogisch verantwoord, maar zet maar lekker de tv aan. Dan hoef je ze hopelijk iets minder te entertainen en kom je misschien iets aan jezelf toe.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 07:41 schreef Sugar het volgende:
Ik ben ziek. Buikgriep en dat is heel erg naar.
En ik ben alleen met de kinderen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |