quote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:13 schreef phluphy het volgende:
Sjonge, wat een boel zieken. Klinkt niet best, dames. Snel beter worden hoor!![]()
Kenden jullie de term Fluffing al? Ik niet.![]()
http://en.wikipedia.org/wiki/Fluffing
Past niet echt bij me, vind ik.
Kon dat maarquote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:15 schreef dutchie het volgende:
FlufPhluphy, gewoon doen alsof je het nooit gelezen hebt.
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:49 schreef Spuuglokje het volgende:
Webkim, vandaag is een prachtige dag om te trouwen! Gefeliciteerd!![]()
Mijn man en ik zijn vandaag precies 10 jaar getrouwd, dus ik vond dit wel heel grappig om te lezen.
Oh nee, alsjeblieft! Te verwarrend!quote:
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 17:09 schreef _Bar_ het volgende:
* _Bar_ was net letterlijk even aan het springen door de woonkamer op een vreselijk melig liedje over een schaap....
Confetty ligt er ook in de woonkamer en serpetine ook
Oeh oeh, mag ik mee mag ik mee?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 17:04 schreef phluphy het volgende:
[..]
In Elten schijnen ze het ook uitgebreid te vieren, ik ben erg benieuwd, want we zijn dan net aan het verhuizen. Lijkt me wel leuk om even in de Kneipe of Stube een biertje te gaan drinken!I
dat was het ookquote:Op dinsdag 22 januari 2008 20:55 schreef snoopy het volgende:
[..]
Oeh oeh, mag ik mee mag ik mee?![]()
Ynske, dat klinkt echt als een fijne dag
echt een lekker zonnetje erbijquote:En het was nog prachtig weer ook. Althans, hier wel
bij ons was t idd dat de kleine een cadeautje krijgt voor zijn doop. vaak een zilveren armbandje met naam op, zilveren spaarpot of bestekje door peetoudersquote:Op dinsdag 22 januari 2008 21:51 schreef bibi het volgende:
Ik heb een vraagje, ik hoop dat 1 van jullie het antwoord weet
Ik heb a.s zondag de doop van een baby, en nou vroeg ik me af wat de "regels" daar voor zijn. Wel of geen kadootje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |