jaaah maar dat wil ik ook helemaal niet.quote:Op woensdag 23 januari 2008 14:56 schreef dutchie het volgende:
[..]
Nou... dat zou ik niet zeggen hoor. Vic **** alles waar een gat in zit.En zijn 'vriendin' ligt volgens mij toch nog in het zh.
Dussss... he's all yours!
zo was ik liever ook getrouwd dan moet poepelepee er om heenquote:Op woensdag 23 januari 2008 12:02 schreef Webkim het volgende:
Statiefoto's? Reportage?
Haha, laat me even vertellen hoe het echt ging:
Ik denk dat iedereen die dag gewoon moet invullen zoals die hem het liefst ziet.quote:
Ach niks mis met foute mannen toch?quote:Op woensdag 23 januari 2008 15:05 schreef Ynske het volgende:
[..]
jaaah maar dat wil ik ook helemaal niet.
vind gewoon dat ie er niet slecht uitziet/zag tijdens flikken maastricht
zo dus ook met Kurt in Spoed
En ja ik kijk die onzin
quote:
Zo voel ik me ook welquote:Op woensdag 23 januari 2008 21:20 schreef RockabeIIa het volgende:
m@x!!! Wat klink je lekker uitgerust/uitgewaaid/uitgefokt
Toen zei je heel iets andersquote:Op woensdag 23 januari 2008 21:27 schreef RockabeIIa het volgende:
Kan me niet schelen wat anderen over je zeggen m@x, ik vind je wel een gaaf wijf.
Zo... teruglezen zul je
nou, nou, nou je wil het idd niet wetenquote:Op woensdag 23 januari 2008 21:27 schreef RockabeIIa het volgende:
Kan me niet schelen wat anderen over je zeggen m@x, ik vind je wel een gaaf wijf.
Zo... teruglezen zul je
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |