Nee, een overhead forehand sla je van lager. Althans zo heb ik het bij 5 jaar bondstraining geleerd. Als het niet waar is, doet de KNLTB toch wat fout.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 10:27 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Een overhead forehand? Een overhead is hetzelfde als een smash als ik me niet vergis.
Ja keek ook nog even een tweede keer of het wel echt 2-2 in sets was.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 10:30 schreef Bruce117 het volgende:
Dat is nog eens verrassend wakker worden
Wat dan?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 10:30 schreef Bruce117 het volgende:
Dat is nog eens verrassend wakker worden
ik heb 4 jaar bondstraining gehad en ik heb er nog nooit van gehoord tot nu danquote:Op zaterdag 19 januari 2008 10:30 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nee, een overhead forehand sla je van lager. Althans zo heb ik het bij 5 jaar bondstraining geleerd. Als het niet waar is, doet de KNLTB toch wat fout.
Op zich zou ik me best kunnen voorstellen dat het beide hetzelfde is.
Kirilenko heeft van Tsjakvetadze gewonnen, had je dat nog niet gezienquote:
Ja, wel iets laterquote:Op zaterdag 19 januari 2008 10:36 schreef Eppie_NL het volgende:
Ik neem aan dat Hewitt - Baghdatis gewoon doorgaat?
Ja is laatste avondpartij.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 10:36 schreef Eppie_NL het volgende:
Ik neem aan dat Hewitt - Baghdatis gewoon doorgaat?
Ik denk niet dat ze na middernacht nog gaan beginnen hoor. Venus moet eerst nog.quote:
Door zijn gespreksstof heen, zo te horenquote:Op zaterdag 19 januari 2008 10:38 schreef Wopper1 het volgende:
20x Vertellen dat er geen tie-break komt, goed bezig Ted.
wat wil je na 4 uurquote:Op zaterdag 19 januari 2008 10:40 schreef Reya het volgende:
[..]
Door zijn gespreksstof heen, zo te horen
Het is maar de vraag of ze na middernacht nog gaan beginnen met een mannensingle.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 10:38 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze na middernacht nog gaan beginnen hoor. Venus moet eerst nog.
5-5, bijna 4 uur gespeeld.
Op zo'n moment mis je de inbreng van Dijkstra&Ducrot.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 10:40 schreef Noshiba het volgende:
[..]
wat wil je na 4 uur![]()
hij loopt ook al 900x te zeggen wat een sensatie het zou zijn al wint tipsarevic
Oké, kan hoor. Maar volgens mij spreken we in het Nederlands over een smash en in het Engels hebben ze het meestal over een overhead.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 10:30 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nee, een overhead forehand sla je van lager. Althans zo heb ik het bij 5 jaar bondstraining geleerd. Als het niet waar is, doet de KNLTB toch wat fout.
de fedex begint net warm te worden!quote:Op zaterdag 19 januari 2008 10:44 schreef Reya het volgende:
Mijn voorspelling: bij 22-22 opgave van een van de spelers door oververmoeidheid
Gisteren begon Roddick - Kohli om 12:00 (NL tijd)...dat is dus 22:00 in Australie.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 10:41 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Het is maar de vraag of ze na middernacht nog gaan beginnen met een mannensingle.
Kan me ook voorstellen dat ze hem dan uitstellen
Venus moet eerst nog.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 10:47 schreef Eppie_NL het volgende:
[..]
Gisteren begon Roddick - Kohli om 12:00 (NL tijd)...dat is dus 22:00 in Australie.
Denk wel dat ze het laten doorgaan als de wedstrijd om 13:00 (dus 23:00 in Australie) kan beginnen.
+1quote:Op zaterdag 19 januari 2008 10:54 schreef TheVulture het volgende:
Federer gaat dit wel winnen denk ik
meeste zitten in de cel denk ikquote:Op zaterdag 19 januari 2008 10:57 schreef N.i.c.k het volgende:
Wat moet het fantastisch zijn om nu als Servier daar te zitten.
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 10:58 schreef Damzkieee het volgende:
Komt ie.
Sowieso sympathiek van Verkerk dat hij niet meer meedoet; krijgt een Federer ook nog eens een kans een toernooi te winnen.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 10:59 schreef Nalbandian het volgende:
Volgens mij heeft Tipsarevic voorafgaand aan de AO met Verkerk getraind. Je kan gewoon zien dat onze held een paar tips heeft gegeven hoe Fed aan te pakken.
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 11:00 schreef Reya het volgende:
[..]
Sowieso sympathiek van Verkerk dat hij niet meer meedoet; krijgt een Federer ook nog eens een kans een toernooi te winnen.
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 10:59 schreef Nalbandian het volgende:
Volgens mij heeft Tipsarevic voorafgaand aan de AO met Verkerk getraind. Je kan gewoon zien dat onze held een paar tips heeft gegeven hoe Fed aan te pakken.
No way dat Fed-Ex dit nog gaat laten lopen. (toch?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 11:10 schreef N.i.c.k het volgende:
breakt terug. (hoop, vader, gedachte).
5.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 11:15 schreef RayMania het volgende:
3 van de 21 breekkanssen benut, sodeju.
Echt triest, dit waren de eerste 3 games die ik dit jaar gezien heb. Is het weekend, geen livetennisquote:Op zaterdag 19 januari 2008 11:17 schreef Colplay het volgende:
Ben ik eindelijk een keer thuis, gaan ze herhalingen uitzenden in plaats van livetennis. Kutzender.
Tuurlijk was Federer iets beter, maar Tipsarevic speelde boven zijn normale niveau. Normaal hadden dit drie korte setjes geweest, bij wijze van spreken.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 11:16 schreef Denewar het volgende:
Tip speelde erg erg goed, maar verdiend??? als je de statistieken ziet!
Dan heeft de beste serveerder gewonnen.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 11:16 schreef Denewar het volgende:
Tip speelde erg erg goed, maar verdiend??? als je de statistieken ziet!
Ja, Berdych-Monaco. Ik snap ook niet dat ze niks uitzenden, dat biathlon begint pas om 12.45.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 11:19 schreef Damzkieee het volgende:
Er wordt toch nog gewoon gespeeld nu?
Ja hier ongeveer hetzelfde. Donderdag drie games van Hewitt gezien en nu dan vanaf 2-2 vijfde set. Maar echt vreemd dat ze niet naar Berdych gaan. Neem toch aan dat daar gewoon camera's staan.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 11:19 schreef RayMania het volgende:
[..]
Echt triest, dit waren de eerste 3 games die ik dit jaar gezien heb. Is het weekend, geen livetennis.
Da's helemaal geen goeie zin.quote:
Ja, hoorde het ook. Moet kunnen zou je zeggen, al zijn ze nog niet op de baan. Ruim een uur is het zelfs als het niet al te lang duurt voor ze beginnen.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 11:23 schreef Appeltjesmoes het volgende:
Wat een einde... ben blij dat ik toch nog maar ff mn bed ben uitgerold. De laatste 5 games gezien, heerlijk die spanning! Blij dat Federer alsnog gewonnen heeft, was toch een kater geweest als de AO verder moest zonder Federer.
Hoorde net op de BBC dat de wedstrijd van Hewitt - Bagdatis niet meer begint als het 11 uur is in Melbourne. Dus Venus moet het binnen een uurtje doen willen we deze, mogelijk, legendarische wedstrijd vanmiddag nog zien.
Maar wordt die wedstrijd dan wel uitgezonden? Ik begreep geloof ik van Ted dat er andere sporten komen. Of zendt (ook) Sporza hem misschien uit.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 11:23 schreef Appeltjesmoes het volgende:
Wat een einde... ben blij dat ik toch nog maar ff mn bed ben uitgerold. De laatste 5 games gezien, heerlijk die spanning! Blij dat Federer alsnog gewonnen heeft, was toch een kater geweest als de AO verder moest zonder Federer.
Hoorde net op de BBC dat de wedstrijd van Hewitt - Bagdatis niet meer begint als het 11 uur is in Melbourne. Dus Venus moet het binnen een uurtje doen willen we deze, mogelijk, legendarische wedstrijd vanmiddag nog zien.
ik kijk via een stream van de bbc en die zenden zowel Venus als (het doorgaat) Hew-Bag uit. Maar die stream is dacht ik alleen voor UK users..., maar je kan ff proberen? Heeft toch voordelen int buitenland studerenquote:Op zaterdag 19 januari 2008 11:25 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Maar wordt die wedstrijd dan wel uitgezonden? Ik begreep geloof ik van Ted dat er andere sporten komen.
Niet op tv, alleen op streams. Alles vandaag nog.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 11:25 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Maar wordt die wedstrijd dan wel uitgezonden? Ik begreep geloof ik van Ted dat er andere sporten komen. Of zendt (ook) Sporza hem misschien uit.
Wat een toernooi.![]()
Ik vind van wel, maar niet voor zover het ging om het benutten van breakpoints: 3 van de 15.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 11:24 schreef N.i.c.k het volgende:
Haalde Federer wel zijn normale niveau ?
Z'n backhand was toch belabberd vandaagquote:Op zaterdag 19 januari 2008 11:29 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik vind van wel, maar niet voor zover het ging om het benutten van breakpoints: 3 van de 15.
De beste imo.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 11:31 schreef kevin_ het volgende:
Is dit een goede stream?
http://livevideo.betfair.com/
Ik heb er geen filmpje van, maar het was inderdaad een bizar moment. Geweldig nog die volley waarmee Federer het punt afmaakte.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 11:29 schreef XL het volgende:
Wat een klasse! Van beide spelers!
Heeft iemand een filmpje van dat rare moment vlak voor de matchpoints. Die hele diepe bal die uit leek te vallen, maar waarna het punt gewoon doorging?
Duurt niet zo lang, hoeven ze niet halverwege af te brekenquote:Op zaterdag 19 januari 2008 11:38 schreef Tim86 het volgende:
Why the fuck gaat eurosport een LELIJKE vrouwenwedstrijd herhalen als er een leuke mannenwedstrijd live is..
Kans wordt steeds kleiner. Venus is nog steeds aan het inspelen.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 11:52 schreef Eppie_NL het volgende:
pffff nu nog maar hopen dat de wedstrijd tussen Hewitt en Baghdatis gespeeld wordt zometeen...
Ja, ik snap er ook niks van. Misschien houden hun rechten elke dag na een bepaald tijdstip op.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 11:38 schreef Tim86 het volgende:
damn zeg wat eem wedstrijd...heb vanaf 5-6 gezien pas helaas..
Blake was voor mij als fan ook wel genieten zeg..wat een vechter
Why the fuck gaat eurosport een LELIJKE vrouwenwedstrijd herhalen als er een leuke mannenwedstrijd live is..
Ik heb liever dat die partij van Venus anderhalf uur duurt en dat Hewitt morgen speelt op een tijd dat we de wedstrijd tenminste kunnen zien.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 11:53 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Kans wordt steeds kleiner. Venus is nog steeds aan het inspelen.
Ted zei toch dat ze ivm andere sporten ophouden met live tennis verslaan. Het is dus ivm de tijd (bij niet-live weet je meestal hoe laat 't afgelopen isquote:Op zaterdag 19 januari 2008 11:54 schreef Federer-fan het volgende:
Ja, ik snap er ook niks van. Misschien houden hun rechten elke dag na een bepaald tijdstip op.
5e set Fed vanaf 2-2quote:Op zaterdag 19 januari 2008 11:38 schreef Tim86 het volgende:
damn zeg wat eem wedstrijd...heb vanaf 5-6 gezien pas helaas..
Blake was voor mij als fan ook wel genieten zeg..wat een vechter
Ben nu alles aan het uploaden en zet het in het Crea topic !!!quote:Op zaterdag 19 januari 2008 11:29 schreef XL het volgende:
Wat een klasse! Van beide spelers!
Heeft iemand een filmpje van dat rare moment vlak voor de matchpoints. Die hele diepe bal die uit leek te vallen, maar waarna het punt gewoon doorging?
lijkt me logisch...morgen spelen is toch een nadeel...zeker als je weet dat de winnaar tegen Djokovic moet spelen.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 12:00 schreef Ambrosius het volgende:
Ik lees nu weer dat beide spelers gewoon willen spelen, maakt niet uit hoe laat.
Al 2 dagen schitterende wedstrijdenquote:Op zaterdag 19 januari 2008 11:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
Schitterende partij. Zou wel eens de mooiste partij van 't toernooi kunnen worden.
Bestaat er geen kans dat Hewitt en Baghdatis in de Vodafone Arena gaan spelen ?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 12:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
Mirza kan op 5-4 serveren voor de set
Berdych heeft gebroken 3-0 in games, 2-1 in sets
Neequote:Op zaterdag 19 januari 2008 12:34 schreef Mirri het volgende:
Was dat wat Eurosport zojuist uitzendde van Fed - Tip nou live of niet?
Oh 11 uur? Nee, dan was het dus niet live, want net werd een stukje herhaald vanaf 7-6 vijfde set.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 12:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
Jazeker, 5:45 begonnen, ergens om 11u afgelopen@Mirri
Lijkt me niet, dan zijn de mensen die een evening-ticket voor de Rod Laver Arena hebben gekocht wel enigzins genaaidquote:Op zaterdag 19 januari 2008 12:35 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Bestaat er geen kans dat Hewitt en Baghdatis in de Vodafone Arena gaan spelen ?
De kans lijkt me best groot dat Venus straks de 2e set pakt.
Idd, en dat kaartje was goed voor Venus + Hewitt. Eerste set Venus in een tie-break, er is dus hoop dat het binnen een half uur klaar is.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 12:38 schreef Appeltjesmoes het volgende:
[..]
Lijkt me niet, dan zijn de mensen die een evening-ticket voor de Rod Laver Arena hebben gekocht wel enigzins genaaid
Feliquote:Op zaterdag 19 januari 2008 12:51 schreef TheGeneral het volgende:
JAAAAAAAA!!!!
Ik ben 5 kilo afgevallen denk ik![]()
Kolere wat was dat spannend. Maar hij is door![]()
![]()
![]()
![]()
Federer
Die zullen wel even op zich laten wachten. Namelijk erg veel tennis om de highlights van te maken.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 13:13 schreef Cyberia18 het volgende:
Hmmm Federer had voor het eerst een zware kluif aan z'n tegenstander dus. Kan ik nog ergens de highlights zien?
Heb er een hard hoofd in. Bij Venus is het in de 2de set 3-2*, dus dat duurt waarschijnlijk nog wel eventjes. En het is in Australië ondertussen al 23:15, dus voordat Hew-Bag zijn begonnen is het minstens 24:00 en ik denk dat ze dat niet gaan doen...quote:Op zaterdag 19 januari 2008 13:11 schreef TheGeneral het volgende:
Gaat er zo meteen nog getennist worden?
Ik was bij mijn vader, heb daar geen internet. Maar ik heb het 'gelukkig' wel gezien ja.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 13:13 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Feli![]()
Was doodsbang dat je het had gemist !
Check je eigenste topic maar, 5e set ligt vast![]()
Op deze vernieuwede OOP: http://www.australianopen.com/en_AU/scores/schedule/index.htmlquote:Op zaterdag 19 januari 2008 13:15 schreef Appeltjesmoes het volgende:
[..]
Heb er een hard hoofd in. Bij Venus is het in de 2de set 3-2*, dus dat duurt waarschijnlijk nog wel eventjes. En het is in Australië ondertussen al 23:15, dus voordat Hew-Bag zijn begonnen is het minstens 24:00 en ik denk dat ze dat niet gaan doen...
Maar zoals de bbc net ook al opmerkte; iedereen in de RL Arena heeft een kaartje gekocht voor Hew-Bag, dus die zullen niet blij zijn. (understatement...)
Ik ook.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 12:51 schreef TheGeneral het volgende:
JAAAAAAAA!!!!
Ja, geweldig. Heb je de hele partij gezien? Kan het kloppen dat dit qua aantal games de langste partij is die Federer ooit heeft gewonnen?quote:Kolere wat was dat spannend. Maar hij is door![]()
![]()
![]()
![]()
Federer
Eh, waarom dan?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 13:03 schreef SCH het volgende:
Blij omdat Federer door is? Het zou hem toch een veel leukere tennisser maken als ie dit had verloren?
Mja, er werd hier net ook opgemerkt dat Hewitt en Bagdathis allebei wel graag willen spelen. Dus misschien besluiten ze gewoon te beginnen en dan af te spreken dat ze stoppen om 2:00 oid?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 13:17 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Op deze vernieuwede OOP: http://www.australianopen.com/en_AU/scores/schedule/index.html
Staan ze nog wel ingepland voor na Venus - Mirza. Maar JCF - Nalbandian staat er niet meer op.
Mijn dank is grootquote:Op zaterdag 19 januari 2008 13:15 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Die zullen wel even op zich laten wachten. Namelijk erg veel tennis om de highlights van te maken.
Als ik ze zie zal ik ze wel posten.
Net of ze dat kunnen maken. Ze beginnen en maken het af, ook al duurt het tot 4.00.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 13:19 schreef Appeltjesmoes het volgende:
[..]
Mja, er werd hier net ook opgemerkt dat Hewitt en Bagdathis allebei wel graag willen spelen. Dus misschien besluiten ze gewoon te beginnen en dan af te spreken dat ze stoppen om 2:00 oid?
Daar zou ik geen problemen mee hebben, kan ik ook nog wat tennis zien vandaagquote:Op zaterdag 19 januari 2008 13:25 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Net of ze dat kunnen maken. Ze beginnen en maken het af, ook al duurt het tot 4.00.
Ik heb hem grotendeels wel gezien, het einde helemaal. Het begin niet alles.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 13:18 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik ook.![]()
[..]
Ja, geweldig. Heb je de hele partij gezien? Kan het kloppen dat dit qua aantal games de langste partij is die Federer ooit heeft gewonnen?
Venus is toch een manquote:Op zaterdag 19 januari 2008 13:32 schreef Ambrosius het volgende:
GSM Venus, wegwezen, de mannen de baan op.
Ted zei dat Tipsarevic speelde "alsof hij al jarenlang een top5 speler was" doordat ie vast speelde, winners durfde te slaan op belangrijke punten etc.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 13:03 schreef Wopper1 het volgende:
Als je nou achteraf eens terugkijkt is het toch schandalig dat een Ted van der Meer nog commentaar mag leveren.
In de laatste games van de partij had die het zelfs over een top 5 klassering voor Tipsarevic. Ieder jaar zie je weer dat de wat mindere spelers juist tegen de toppers dat beetje extra kunnen terwijl je ze de rest van het jaar niet meer ziet.
Tenenkrommend gewoon.
ik las net een stukje (met video erbij) dat een commentator iets zei over het achterwerk van Venus...beetje opschudding. http://www.eurweb.com/story/eur40085.cfmquote:
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 13:37 schreef Tim86 het volgende:
Tipsarevic speelde juist als een man die niets te verliezen had...niet als een top 5 speler..
Sprak net mijn moeder..die had ook tennis gekeken:
"Wat een afgrijselijk man is die commentator zeg...heeft een negatieve kijk op alles en verandert steeds van mening"
That's our Teddy
hoezo? Heb je een push-up gedaan voor elke winner?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 12:51 schreef TheGeneral het volgende:
JAAAAAAAA!!!!
Kolere wat was dat spannend. Maar hij is door![]()
![]()
![]()
![]()
Federer
Ik heb alleen maar rondjes gerend door het huisquote:Op zaterdag 19 januari 2008 13:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
hoezo? Heb je een push-up gedaan voor elke winner?
Dat gaat gewoon nergens over. Stel je voor dat de pot 4 en half uur duurt. Dan zijn ze om 04.15 klaar met tennissen, das toch niet normaal man.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 13:44 schreef Appeltjesmoes het volgende:
Nou, Hewitt en Bagdatis staan op de baan... je zal om kwart voor 12 's avonds nog maar aan een wedstrijd moeten beginnenHopen dat het een spannende pot wordt!
Heeft imand een goeie stream?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 13:44 schreef Appeltjesmoes het volgende:
Nou, Hewitt en Bagdatis staan op de baan... je zal om kwart voor 12 's avonds nog maar aan een wedstrijd moeten beginnenHopen dat het een spannende pot wordt!
De winnaar moet tegen Djokovic, beter om 04.15 klaar dan om 14.00.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 14:07 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Dat gaat gewoon nergens over. Stel je voor dat de pot 4 en half uur duurt. Dan zijn ze om 04.15 klaar met tennissen, das toch niet normaal man.
Niet dat het ons Europeanen verkeerd uitkomt ofzo.
Thnxquote:Op zaterdag 19 januari 2008 13:53 schreef TheGeneral het volgende:
Highlights Federer - Tipsarevic.
Hij doet het vaak niet, dus F5en tot de donwload link komt. Dan Doel Opslaan Als kiezen. Dat kan ook even duren. Uiteindelijk doet hij het wel.
http://www.verzend.be/v/1(...)lights.xvid.avi.html
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 14:12 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Heeft imand een goeie stream?
star sports (via Sopcast)quote:Op zaterdag 19 januari 2008 14:12 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Heeft imand een goeie stream?
Bedankt, alleen heb ik een iMac. Heb ik dan een probleem of kan ik ze toch kijken?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 14:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
Streams, je mag zelf de beste uitzoeken.
Is het mogelijk om met een iMac naar de streams te kijken?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 14:28 schreef TheGeneral het volgende:
En de set... 6-4
Zolang je de mediaplayer van het kanaal hebt gedownload wel ja.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 14:29 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Is het mogelijk om met een iMac naar de streams te kijken?
Download de betreffende progjes en probeer 't gewoonquote:Op zaterdag 19 januari 2008 14:29 schreef Federer-fan het volgende:
Is het mogelijk om met een iMac naar de streams te kijken?
quote:Het is de eerste keer sinds Wimbledon 2004 dat Federer aan een grandslamtoernooi is begonnen met de dreiging dat hij zijn nummer-één-positie op de wereldranglijst verliest. Dat gebeurt wanneer hij niet de halve finales bereikt en de Spanjaard Rafael Nadal het toernooi wint. Federer staat nu 207 weken op de eerste plaats.
Ik zie het niet gebeuren. Federer ownde echt tegen Hartfield en Santoro en het was niet dat Tipsarevic Federer helemaal wegspeelde volgens mij. Ontzettend veel breakkanssen, slechts drie breakkansen tegen in de hele wedstrijd (wel allemaal verloren), goed serverend, veel winners, de sets die hij verloor werd hij niet weggespeeld.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |