No way dat Fed-Ex dit nog gaat laten lopen. (toch?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 11:10 schreef N.i.c.k het volgende:
breakt terug. (hoop, vader, gedachte).
5.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 11:15 schreef RayMania het volgende:
3 van de 21 breekkanssen benut, sodeju.
Echt triest, dit waren de eerste 3 games die ik dit jaar gezien heb. Is het weekend, geen livetennisquote:Op zaterdag 19 januari 2008 11:17 schreef Colplay het volgende:
Ben ik eindelijk een keer thuis, gaan ze herhalingen uitzenden in plaats van livetennis. Kutzender.
Tuurlijk was Federer iets beter, maar Tipsarevic speelde boven zijn normale niveau. Normaal hadden dit drie korte setjes geweest, bij wijze van spreken.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 11:16 schreef Denewar het volgende:
Tip speelde erg erg goed, maar verdiend??? als je de statistieken ziet!
Dan heeft de beste serveerder gewonnen.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 11:16 schreef Denewar het volgende:
Tip speelde erg erg goed, maar verdiend??? als je de statistieken ziet!
Ja, Berdych-Monaco. Ik snap ook niet dat ze niks uitzenden, dat biathlon begint pas om 12.45.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 11:19 schreef Damzkieee het volgende:
Er wordt toch nog gewoon gespeeld nu?
Ja hier ongeveer hetzelfde. Donderdag drie games van Hewitt gezien en nu dan vanaf 2-2 vijfde set. Maar echt vreemd dat ze niet naar Berdych gaan. Neem toch aan dat daar gewoon camera's staan.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 11:19 schreef RayMania het volgende:
[..]
Echt triest, dit waren de eerste 3 games die ik dit jaar gezien heb. Is het weekend, geen livetennis.
Da's helemaal geen goeie zin.quote:
Ja, hoorde het ook. Moet kunnen zou je zeggen, al zijn ze nog niet op de baan. Ruim een uur is het zelfs als het niet al te lang duurt voor ze beginnen.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 11:23 schreef Appeltjesmoes het volgende:
Wat een einde... ben blij dat ik toch nog maar ff mn bed ben uitgerold. De laatste 5 games gezien, heerlijk die spanning! Blij dat Federer alsnog gewonnen heeft, was toch een kater geweest als de AO verder moest zonder Federer.
Hoorde net op de BBC dat de wedstrijd van Hewitt - Bagdatis niet meer begint als het 11 uur is in Melbourne. Dus Venus moet het binnen een uurtje doen willen we deze, mogelijk, legendarische wedstrijd vanmiddag nog zien.
Maar wordt die wedstrijd dan wel uitgezonden? Ik begreep geloof ik van Ted dat er andere sporten komen. Of zendt (ook) Sporza hem misschien uit.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 11:23 schreef Appeltjesmoes het volgende:
Wat een einde... ben blij dat ik toch nog maar ff mn bed ben uitgerold. De laatste 5 games gezien, heerlijk die spanning! Blij dat Federer alsnog gewonnen heeft, was toch een kater geweest als de AO verder moest zonder Federer.
Hoorde net op de BBC dat de wedstrijd van Hewitt - Bagdatis niet meer begint als het 11 uur is in Melbourne. Dus Venus moet het binnen een uurtje doen willen we deze, mogelijk, legendarische wedstrijd vanmiddag nog zien.
ik kijk via een stream van de bbc en die zenden zowel Venus als (het doorgaat) Hew-Bag uit. Maar die stream is dacht ik alleen voor UK users..., maar je kan ff proberen? Heeft toch voordelen int buitenland studerenquote:Op zaterdag 19 januari 2008 11:25 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Maar wordt die wedstrijd dan wel uitgezonden? Ik begreep geloof ik van Ted dat er andere sporten komen.
Niet op tv, alleen op streams. Alles vandaag nog.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 11:25 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Maar wordt die wedstrijd dan wel uitgezonden? Ik begreep geloof ik van Ted dat er andere sporten komen. Of zendt (ook) Sporza hem misschien uit.
Wat een toernooi.![]()
Ik vind van wel, maar niet voor zover het ging om het benutten van breakpoints: 3 van de 15.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 11:24 schreef N.i.c.k het volgende:
Haalde Federer wel zijn normale niveau ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |