Venus moet eerst nog.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 10:47 schreef Eppie_NL het volgende:
[..]
Gisteren begon Roddick - Kohli om 12:00 (NL tijd)...dat is dus 22:00 in Australie.
Denk wel dat ze het laten doorgaan als de wedstrijd om 13:00 (dus 23:00 in Australie) kan beginnen.
+1quote:Op zaterdag 19 januari 2008 10:54 schreef TheVulture het volgende:
Federer gaat dit wel winnen denk ik
meeste zitten in de cel denk ikquote:Op zaterdag 19 januari 2008 10:57 schreef N.i.c.k het volgende:
Wat moet het fantastisch zijn om nu als Servier daar te zitten.
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 10:58 schreef Damzkieee het volgende:
Komt ie.
Sowieso sympathiek van Verkerk dat hij niet meer meedoet; krijgt een Federer ook nog eens een kans een toernooi te winnen.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 10:59 schreef Nalbandian het volgende:
Volgens mij heeft Tipsarevic voorafgaand aan de AO met Verkerk getraind. Je kan gewoon zien dat onze held een paar tips heeft gegeven hoe Fed aan te pakken.
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 11:00 schreef Reya het volgende:
[..]
Sowieso sympathiek van Verkerk dat hij niet meer meedoet; krijgt een Federer ook nog eens een kans een toernooi te winnen.
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 10:59 schreef Nalbandian het volgende:
Volgens mij heeft Tipsarevic voorafgaand aan de AO met Verkerk getraind. Je kan gewoon zien dat onze held een paar tips heeft gegeven hoe Fed aan te pakken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |