Nee, een overhead forehand sla je van lager. Althans zo heb ik het bij 5 jaar bondstraining geleerd. Als het niet waar is, doet de KNLTB toch wat fout.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 10:27 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Een overhead forehand? Een overhead is hetzelfde als een smash als ik me niet vergis.
Ja keek ook nog even een tweede keer of het wel echt 2-2 in sets was.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 10:30 schreef Bruce117 het volgende:
Dat is nog eens verrassend wakker worden
Wat dan?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 10:30 schreef Bruce117 het volgende:
Dat is nog eens verrassend wakker worden
ik heb 4 jaar bondstraining gehad en ik heb er nog nooit van gehoord tot nu danquote:Op zaterdag 19 januari 2008 10:30 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nee, een overhead forehand sla je van lager. Althans zo heb ik het bij 5 jaar bondstraining geleerd. Als het niet waar is, doet de KNLTB toch wat fout.
Op zich zou ik me best kunnen voorstellen dat het beide hetzelfde is.
Kirilenko heeft van Tsjakvetadze gewonnen, had je dat nog niet gezienquote:
Ja, wel iets laterquote:Op zaterdag 19 januari 2008 10:36 schreef Eppie_NL het volgende:
Ik neem aan dat Hewitt - Baghdatis gewoon doorgaat?
Ja is laatste avondpartij.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 10:36 schreef Eppie_NL het volgende:
Ik neem aan dat Hewitt - Baghdatis gewoon doorgaat?
Ik denk niet dat ze na middernacht nog gaan beginnen hoor. Venus moet eerst nog.quote:
Door zijn gespreksstof heen, zo te horenquote:Op zaterdag 19 januari 2008 10:38 schreef Wopper1 het volgende:
20x Vertellen dat er geen tie-break komt, goed bezig Ted.
wat wil je na 4 uurquote:Op zaterdag 19 januari 2008 10:40 schreef Reya het volgende:
[..]
Door zijn gespreksstof heen, zo te horen
Het is maar de vraag of ze na middernacht nog gaan beginnen met een mannensingle.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 10:38 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze na middernacht nog gaan beginnen hoor. Venus moet eerst nog.
5-5, bijna 4 uur gespeeld.
Op zo'n moment mis je de inbreng van Dijkstra&Ducrot.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 10:40 schreef Noshiba het volgende:
[..]
wat wil je na 4 uur![]()
hij loopt ook al 900x te zeggen wat een sensatie het zou zijn al wint tipsarevic
Oké, kan hoor. Maar volgens mij spreken we in het Nederlands over een smash en in het Engels hebben ze het meestal over een overhead.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 10:30 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nee, een overhead forehand sla je van lager. Althans zo heb ik het bij 5 jaar bondstraining geleerd. Als het niet waar is, doet de KNLTB toch wat fout.
de fedex begint net warm te worden!quote:Op zaterdag 19 januari 2008 10:44 schreef Reya het volgende:
Mijn voorspelling: bij 22-22 opgave van een van de spelers door oververmoeidheid
Gisteren begon Roddick - Kohli om 12:00 (NL tijd)...dat is dus 22:00 in Australie.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 10:41 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Het is maar de vraag of ze na middernacht nog gaan beginnen met een mannensingle.
Kan me ook voorstellen dat ze hem dan uitstellen
Venus moet eerst nog.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 10:47 schreef Eppie_NL het volgende:
[..]
Gisteren begon Roddick - Kohli om 12:00 (NL tijd)...dat is dus 22:00 in Australie.
Denk wel dat ze het laten doorgaan als de wedstrijd om 13:00 (dus 23:00 in Australie) kan beginnen.
+1quote:Op zaterdag 19 januari 2008 10:54 schreef TheVulture het volgende:
Federer gaat dit wel winnen denk ik
meeste zitten in de cel denk ikquote:Op zaterdag 19 januari 2008 10:57 schreef N.i.c.k het volgende:
Wat moet het fantastisch zijn om nu als Servier daar te zitten.
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 10:58 schreef Damzkieee het volgende:
Komt ie.
Sowieso sympathiek van Verkerk dat hij niet meer meedoet; krijgt een Federer ook nog eens een kans een toernooi te winnen.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 10:59 schreef Nalbandian het volgende:
Volgens mij heeft Tipsarevic voorafgaand aan de AO met Verkerk getraind. Je kan gewoon zien dat onze held een paar tips heeft gegeven hoe Fed aan te pakken.
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 11:00 schreef Reya het volgende:
[..]
Sowieso sympathiek van Verkerk dat hij niet meer meedoet; krijgt een Federer ook nog eens een kans een toernooi te winnen.
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 10:59 schreef Nalbandian het volgende:
Volgens mij heeft Tipsarevic voorafgaand aan de AO met Verkerk getraind. Je kan gewoon zien dat onze held een paar tips heeft gegeven hoe Fed aan te pakken.
No way dat Fed-Ex dit nog gaat laten lopen. (toch?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 11:10 schreef N.i.c.k het volgende:
breakt terug. (hoop, vader, gedachte).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |