Duurt niet zo lang, hoeven ze niet halverwege af te brekenquote:Op zaterdag 19 januari 2008 11:38 schreef Tim86 het volgende:
Why the fuck gaat eurosport een LELIJKE vrouwenwedstrijd herhalen als er een leuke mannenwedstrijd live is..
Kans wordt steeds kleiner. Venus is nog steeds aan het inspelen.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 11:52 schreef Eppie_NL het volgende:
pffff nu nog maar hopen dat de wedstrijd tussen Hewitt en Baghdatis gespeeld wordt zometeen...
Ja, ik snap er ook niks van. Misschien houden hun rechten elke dag na een bepaald tijdstip op.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 11:38 schreef Tim86 het volgende:
damn zeg wat eem wedstrijd...heb vanaf 5-6 gezien pas helaas..
Blake was voor mij als fan ook wel genieten zeg..wat een vechter
Why the fuck gaat eurosport een LELIJKE vrouwenwedstrijd herhalen als er een leuke mannenwedstrijd live is..
Ik heb liever dat die partij van Venus anderhalf uur duurt en dat Hewitt morgen speelt op een tijd dat we de wedstrijd tenminste kunnen zien.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 11:53 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Kans wordt steeds kleiner. Venus is nog steeds aan het inspelen.
Ted zei toch dat ze ivm andere sporten ophouden met live tennis verslaan. Het is dus ivm de tijd (bij niet-live weet je meestal hoe laat 't afgelopen isquote:Op zaterdag 19 januari 2008 11:54 schreef Federer-fan het volgende:
Ja, ik snap er ook niks van. Misschien houden hun rechten elke dag na een bepaald tijdstip op.
5e set Fed vanaf 2-2quote:Op zaterdag 19 januari 2008 11:38 schreef Tim86 het volgende:
damn zeg wat eem wedstrijd...heb vanaf 5-6 gezien pas helaas..
Blake was voor mij als fan ook wel genieten zeg..wat een vechter
Ben nu alles aan het uploaden en zet het in het Crea topic !!!quote:Op zaterdag 19 januari 2008 11:29 schreef XL het volgende:
Wat een klasse! Van beide spelers!
Heeft iemand een filmpje van dat rare moment vlak voor de matchpoints. Die hele diepe bal die uit leek te vallen, maar waarna het punt gewoon doorging?
lijkt me logisch...morgen spelen is toch een nadeel...zeker als je weet dat de winnaar tegen Djokovic moet spelen.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 12:00 schreef Ambrosius het volgende:
Ik lees nu weer dat beide spelers gewoon willen spelen, maakt niet uit hoe laat.
Al 2 dagen schitterende wedstrijdenquote:Op zaterdag 19 januari 2008 11:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
Schitterende partij. Zou wel eens de mooiste partij van 't toernooi kunnen worden.
Bestaat er geen kans dat Hewitt en Baghdatis in de Vodafone Arena gaan spelen ?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 12:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
Mirza kan op 5-4 serveren voor de set
Berdych heeft gebroken 3-0 in games, 2-1 in sets
Neequote:Op zaterdag 19 januari 2008 12:34 schreef Mirri het volgende:
Was dat wat Eurosport zojuist uitzendde van Fed - Tip nou live of niet?
Oh 11 uur? Nee, dan was het dus niet live, want net werd een stukje herhaald vanaf 7-6 vijfde set.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 12:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
Jazeker, 5:45 begonnen, ergens om 11u afgelopen@Mirri
Lijkt me niet, dan zijn de mensen die een evening-ticket voor de Rod Laver Arena hebben gekocht wel enigzins genaaidquote:Op zaterdag 19 januari 2008 12:35 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Bestaat er geen kans dat Hewitt en Baghdatis in de Vodafone Arena gaan spelen ?
De kans lijkt me best groot dat Venus straks de 2e set pakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |