Nòg steeds.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:52 schreef TheGeneral het volgende:
Het eerste Grand Slam van het jaar 2008 begint over iets meer dan een maand: de Australian Open![]()
Hier alvast het 1e topic om te kunnen discussieren over alles wat met de Australian Open te maken heeft.
Volgens mij gewoon 7.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:54 schreef DeeBee het volgende:
Volgens mij ook al nummer 9 toch?
Damn, kom op Kohlschreiber.
Hehe iddquote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:54 schreef Tim86 het volgende:
John zit te blowen volgens mij..heerlijk commentaar..die zit echt te genieten
mooie partij en relaxe commentaar (van John) wat willen we nog meer...quote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:54 schreef Tim86 het volgende:
John zit te blowen volgens mij..heerlijk commentaar..die zit echt te genieten
Mhaw, winst Andy zou wel leuk zijnquote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:55 schreef Eppie_NL het volgende:
[..]
mooie partij en relaxe commentaar (van John) wat willen we nog meer...
ach joh dat macht kein flaus ausquote:
A-Rodquote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:55 schreef Tim86 het volgende:
Roddick krijgt nu een snelle game denk ik..
Lang leve de AO !!!quote:
over 9 uur begint de rest weerquote:
heerlijk tochquote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:59 schreef Bruce117 het volgende:
Kom je na een dag werken yhuis, zijn ze nog aan het tennissen
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:59 schreef Tim86 het volgende:
don't mess with US hardcourt season KZ..zou jij als Roddick fan toch moeten weten..
dat is waar...krijg je zo'n loterij en deze pot verdient beterquote:Op vrijdag 18 januari 2008 16:00 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Liet me ff gaan, zo blij dat hier geen TB is
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:59 schreef Bruce117 het volgende:
Kom je na een dag werken yhuis, zijn ze nog aan het tennissen
Prachtig inderdaad.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 16:05 schreef TheGeneral het volgende:
WAT EEN PARTIJ!!!
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 16:05 schreef Jasza het volgende:
Mogen we Roddick zien in de kleedkamer, gezellig
Hopelijk heeft hij nog wat over voor de volgende rondesquote:
Precies, Nieminen moet lukken. Laat hem daarna Nadal maar wegtimmerenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 16:08 schreef erkel het volgende:
[..]
Hopelijk heeft hij nog wat over voor de volgende rondesLeuke speler om naar te kijken.
Hij heeft echt vanaf set 1 staan rammen met die backhand, en is die geen moment uit de wedstrijd geweest (hoogstens 2 games).quote:Op vrijdag 18 januari 2008 16:06 schreef Tim86 het volgende:
damn wat een tennis zeg..dit had ik niet willen missen en valt ook niet in een samenvatting over te brengen..gekkenhuis!
Al met al moet ik toch zeggen dat die Duitser het heeft verdiend hoor...als je zo consistent goed en aanvallend tennis speelt en ook nog eens abnormaal serveert voor jouw doen...tja..dan verdien je het
Zal het uitmaken? Ik denk het eerlijk gezegd niet. Er zijn gewoon veel meer sterke spelers, en misschien is dit wel zijn plafond.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 16:10 schreef Cyberia18 het volgende:
Is het nu niet tijd om van coach te wisselen vraag ik mij af? Als ik de statistieken zo hoor dan heeft hij het onder Connor geen haar beter gedaan, sterker nog onder hem zijn de resultaten veel teleurstellender.
In zijn backhand zitten nog veel verbeterpunten, daar kan hij veel winst boeken. Nu is het meestal alleen terugbrengen, aanvallen kan hij er niet mee. Hij moet leren een achterzwaai te maken, nu is het een spastische beweging.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 16:13 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Zal het uitmaken? Ik denk het eerlijk gezegd niet. Er zijn gewoon veel meer sterke spelers, en misschien is dit wel zijn plafond.
Dat laatste is het denk ik wel hoor, z'n wapenarsenaal is vrij beperkt.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 16:13 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Zal het uitmaken? Ik denk het eerlijk gezegd niet. Er zijn gewoon veel meer sterke spelers, en misschien is dit wel zijn plafond.
Daar hebben ze naar eigen zeggen in 2007 hard aan gewerkt. Vandaag vond ik het ook helemaal niks, kwam niet verder dan het servicevak.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 16:18 schreef erkel het volgende:
[..]
In zijn backhand zitten nog veel verbeterpunten, daar kan hij veel winst boeken. Nu is het meestal alleen terugbrengen, aanvallen kan hij er niet mee. Hij moet leren een achterzwaai te maken, nu is het een spastische beweging.
Hoelang is hij nu de coach van Andy?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 16:13 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Hmmm geen Djokovic (quote:Op vrijdag 18 januari 2008 16:16 schreef Tim86 het volgende:
Zakpatatze tegen Kirilenko..(of Venus tegen Mirza)
Ook radwanska-Kuznetsova , Monaco-Berdych en spadea-ferrer starten die tijd.
Zijn backhand is gewoon een rustmoment voor de tegenstander. Als ervan zijn backhand meer dreiging uitgaat en hij er winner mee kan slaan, dan kan hij weer die wereldtopper worden.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 16:20 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Daar hebben ze naar eigen zeggen in 2007 hard aan gewerkt. Vandaag vond ik het ook helemaal niks, kwam niet verder dan het servicevak.
Een backhandwinner proberen te slaan kan nooit geen kwaad, maar zelfs dat zat er vandaag niet in.
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 16:34 schreef TheGeneral het volgende:
Pff, Ben weer even aan het bijkomen.
Doe je snel.quote:
quote:
quote:When I won I didn’t really do my post-match celebration like I said I was going to on Wednesday. I told the physios before the match what celebration I was going to do if I won. They said it was better not to do it out of respect for Marat and other players. Maybe if I get to the quarters or semifinals I’ll do it. It’s something really original and maybe people could take it the wrong way. So that’s why I didn’t do it. It’s just one funny thing that I wanted to do. Some people I spoke to said maybe I shouldn’t do it. I’m really sorry to my fans. I shouldn’t say something and then not do it. I hope I can play the semis and then show you.
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 00:47 schreef Tim86 het volgende:
zie aussie open site..denk dat eurosport kiest voor Kirilenko vs chakvetadze
Wie zegt dat Koeznetsova moet winnenquote:Op zaterdag 19 januari 2008 01:12 schreef Tim86 het volgende:
hmm dat is een goeie...lastig lastig want ik verwacht dat Kuzzie een taaie gaat hebben...
De zon scheen haar waarschijnlijk in de ogen...quote:Op zaterdag 19 januari 2008 01:41 schreef Szura het volgende:
whahaha die "smash" van Koeznetsova, iemand gezien? 3 meter van het net, slaat ze hem nog op de eigen helft
Zou kunnen, maar het deed me toch zeker aan Kournikova denken die services op eigen helft wist te slaanquote:Op zaterdag 19 januari 2008 01:42 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
De zon scheen haar waarschijnlijk in de ogen...
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 01:43 schreef Szura het volgende:
Zou kunnen, maar het deed me toch zeker aan Kournikova denken die services op eigen helft wist te slaan
Nope.quote:
Laat maar, mariette geeft het antwoordquote:Op zaterdag 19 januari 2008 02:06 schreef Szura het volgende:
is die regen al voorbij of niet?
Wie?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 02:23 schreef Tim86 het volgende:
chakvetadze is de meest irritante speelster uit de tour maar kan qua spel niet overtroffen worden door die Hsieh..echt verschrikkelijk..
toch wel de grote verrassing van dit toernooi denk ik (samen met Dellacqua)...kwam als qualifier van buiten de top 150 ofzo en versloeg oa Bammer en Rezai. Zij speelt bijna alles geblokt en gesliced en speelt heel vaak middenin de rally de bal superhoog achterin om te ontregelen..soms echt 6 keer achter elkaar..ziet er echt niet uit..quote:
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 02:28 schreef Tim86 het volgende:
En ze ziet er uit als een vietnamese prostitute met herpes van 12
ahaquote:Op zaterdag 19 januari 2008 02:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
toch wel de grote verrassing van dit toernooi denk ik (samen met Dellacqua)...kwam als qualifier van buiten de top 150 ofzo en versloeg oa Bammer en Rezai. Zij speelt bijna alles geblokt en gesliced en speelt heel vaak middenin de rally de bal superhoog achterin om te ontregelen..soms echt 6 keer achter elkaar..ziet er echt niet uit..
En ze ziet er uit als een vietnamese prostitute met herpes van 12
Voor Nabyquote:Op zaterdag 19 januari 2008 02:41 schreef Nalbandian het volgende:
Wanneer begint Blake te spelen, want dit kwaliteitstennis trek ik niet meer lang...
Nee gekkiequote:Op zaterdag 19 januari 2008 03:08 schreef Szura het volgende:
ik dacht al dat je was afgehaakt omdat Roddick verloren had, kleinzusje
Tim, jij hebt toch sport 1quote:Op zaterdag 19 januari 2008 03:07 schreef Tim86 het volgende:
blake is inmiddels bezig maar eurosport switched niet
Was een top wedstrijdquote:Op zaterdag 19 januari 2008 03:15 schreef Szura het volgende:
ach troost je, hij speelde de wedstrijd van het toernooi en hij ging strijdend (met iedereen) ten onder
Kom op zeg.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 03:11 schreef kleinzusje het volgende:
ps. Maar het verdriet zit erg diep![]()
quote:
Kloptquote:Op zaterdag 19 januari 2008 03:33 schreef APK het volgende:
[..]
Kom op zeg.![]()
Als je nou als Ajax-hooligan alle Europese uitwedstrijden bezoekt en er een vermogen aan uitgeeft mag je klagen.![]()
Het gaat toch om het spel en het was een fantastische wedstrijd.
Nopequote:
Ik vrees dat je de enige poster zal zijn als je een 'Dagopvang voor tennisfans' topic opent.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 03:40 schreef kleinzusje het volgende:
Nope
Verdriet is soms gewoon niet in geld uit te drukken
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 03:46 schreef APK het volgende:
[..]
Ik vrees dat je de enige poster zal zijn als je een 'Dagopvang voor tennisfans' topic opent.![]()
Hoewel, het zou ook zoiets als het Verkerk-topic kunnen worden.
Je klinkt nu een heel klein beetje als Huubquote:
Die reactie toen hij won.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 07:38 schreef TheArt het volgende:
Tipsy
Wat een schitterende tiebreak speelde hij en vooral die laatste bal
Ach ga toch fietsen. Je vind dat gebaar alleen belachelijk omdat je voor Federer bent. Het soort gebaren en dat c'mon van Hewitt is irritant, maar dat komt omdat hij regelmatig doet. Tipsy doet dit één keer nadat hij een set won van Federer en het is gelijk belachelijk. Je zou voor minder blij zijn.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 07:40 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Die reactie toen hij won.Ik vind dat zo'n belachelijk gebaar (is van de vikingen toch).
Ik hoop dat Federer beter wordt, want hij miste veel.
Erg irritant dat Eurosport blijkbaar probeert twee wedstrijden tegelijk uit te zenden. Laat ze gewoon bij Federer blijven.
Ik heb het over het gebaar op zichzelf. Bij Hewitt en Björkman vind ik het ook irritant. Overigens vinds ik dat Federer gewoon slecht speelt. Hij mist alle kansen en hij maakt veel fouten. Hij staat ertrouwens ook erg mat bij. Tipsarevic speelt zeker goed want die pakt wel zijn kansen.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 07:43 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ach ga toch fietsen. Je vind dat gebaar alleen belachelijk omdat je voor Federer bent. Het soort gebaren en dat c'mon van Hewitt is irritant, maar dat komt omdat hij regelmatig doet. Tipsy doet dit één keer nadat hij een set won van Federer en het is gelijk belachelijk. Je zou voor minder blij zijn.
Zo vreemd vond ik het alleszins niet. Wat betreft het spel heb je volledig gelijk. Een Federer helemaal vol met zelfvertrouwen mist geen 3 BP's op rij bij een stand van 4-4.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 08:00 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik heb het over het gebaar op zichzelf. Bij Hewitt en Björkman vind ik het ook irritant. Overigens vinds ik dat Federer gewoon slecht speelt. Hij mist alle kansen en hij maakt veel fouten. Hij staat ertrouwens ook erg mat bij. Tipsarevic speelt zeker goed want die pakt wel zijn kansen.
Nee, dat Tipsarevic blij was met die set begrijp ik heel goed. Hij staat heel goed en degelijk te spelen. Ben benieuwd hoe het verder gaat met Federer. Ik heb er geen goed gevoel bij, maar dat zegt weinig.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 08:12 schreef TheArt het volgende:
[..]
Zo vreemd vond ik het alleszins niet. Wat betreft het spel heb je volledig gelijk. Een Federer helemaal vol met zelfvertrouwen mist geen 3 BP's op rij bij een stand van 4-4.
Goeiemorgen.quote:
Ja, ik zou graag ook eens iemand anders een grand slam (buiten Roland Garros) willen zien winnen.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 09:22 schreef Federer-fan het volgende:
Iedereen is opeens voor Tipsarevic?
Oké.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 09:25 schreef Reya het volgende:
[..]
Ja, ik zou graag ook eens iemand anders een grand slam (buiten Roland Garros) willen zien winnen.
Zo gaat dat in Nederlandquote:Op zaterdag 19 januari 2008 09:22 schreef Federer-fan het volgende:
Iedereen is opeens voor Tipsarevic?
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 09:31 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Zo gaat dat in Nederland
Maar Tipsarevic is altijd cool geweest
Heeft Ted al wat deskundige informatie kunnen geven over Federer? Is die soms niet lekker, griepje?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 09:29 schreef Ambrosius het volgende:
Wow, goed dat ik de wekker heb gezet.
Ja, dat dacht ik ook.quote:
Hij is na de derde set behandeld aan z'n voet. Duidelijk zichtbaar dat het blaren waren, Ted kon het niet zien.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 09:33 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Heeft Ted al wat deskundige informatie kunnen geven over Federer? Is die soms niet lekker, griepje?
Ted heeft nu wel gelijkquote:Op zaterdag 19 januari 2008 09:42 schreef TheArt het volgende:
Siemerink Ted, Siemerink heeft zijn enige partij ooit gespeeld tegen Federer (wel een jonge Federer, maar daar gaat het niet om) gewonnen.
Hij vergat Wessels inderdaad ook, maar dat herstelde ie gelukkig dankzij dat sms'je.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 09:44 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Ted heeft nu wel gelijk.
Wessels versloeg in 1999 een jonge Federer. 4/6 7/6 6/4
Federer easy naar 4-1
Dankzij de nieuwe moderne techniek heeft hij die info binnenquote:Op zaterdag 19 januari 2008 09:45 schreef TheArt het volgende:
Hij vergat Wessels inderdaad ook, maar dat herstelde ie gelukkig dankzij dat sms'je.
Onzin, dan win je geen twee sets en verlies je er één in een tie-break.quote:
Goed punt, daar dacht ik ook aan.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 09:53 schreef Ambrosius het volgende:
Break Fed, niet erg eigenlijk voor Tips. Nu mag 'ie zelf beginnen in de vijfde.
aces....quote:Op zaterdag 19 januari 2008 09:57 schreef Federer-fan het volgende:
Ik snap iets niet. Ergens in de vierde set stond er in beeld dat Federer 61 winners had en Tipsarevic 31. Maar Tipsarevic stond met 2 sets tegen 1 voor. Weet iemand hoe dat kan?
de aces zijn daarbij opgeteld he + federer meer UE's heeft.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 09:57 schreef Federer-fan het volgende:
Ik snap iets niet. Ergens in de vierde set stond er in beeld dat Federer 61 winners had en Tipsarevic 31. Maar Tipsarevic stond met 2 sets tegen 1 voor. Weet iemand hoe dat kan?
Ja, zit wat in. Maar hoe vaak komt het voor dat iemand achter staat die twee keer zoveel winners heeft geslagen als zijn tegenstander?quote:
Hij zal zo ook wel zeggen dat die dit wel had zien aankomen zo'n 5 setterquote:Op zaterdag 19 januari 2008 10:03 schreef Nalbandian het volgende:
Federer zal nu proberen te breaken....no shit Sherlock
Die zit te zweten voor de tvquote:Op zaterdag 19 januari 2008 10:07 schreef kleinzusje het volgende:
Waar is TheGeneral ?
dacht ik ook maar die tips staat erg sterk te serveren!quote:Op zaterdag 19 januari 2008 10:08 schreef Damzkieee het volgende:
Federer wint dit, dat kan toch niet anders?
Tips wint niet, break en 6-2.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 10:14 schreef Norrage het volgende:
als tipsy het wint is het de grootste verrassing sinds in een grand slam, sinds, eeh....sampras door Bastl verslagen werd of zo?...ongelooflijk.
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 10:22 schreef Noshiba het volgende:
omg zijn er echt mensen van van nalbandian?
opgave he, hij moest net ook al behandeld wordenquote:Op zaterdag 19 januari 2008 10:22 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Doe het dan goed. Geen tie-break in de vijfde set.
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 10:22 schreef Noshiba het volgende:
omg zijn er echt mensen fan van nalbandian?
godver 2 berichtjes 2 gigantische fouten![]()
Een overhead forehand? Een overhead is hetzelfde als een smash als ik me niet vergis.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 10:15 schreef TheArt het volgende:
Dat heet een smash, Ted. Een overhead forehand neem je veel lager.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |