quote:Op zaterdag 19 januari 2008 09:31 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Zo gaat dat in Nederland
Maar Tipsarevic is altijd cool geweest
Heeft Ted al wat deskundige informatie kunnen geven over Federer? Is die soms niet lekker, griepje?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 09:29 schreef Ambrosius het volgende:
Wow, goed dat ik de wekker heb gezet.
Ja, dat dacht ik ook.quote:
Hij is na de derde set behandeld aan z'n voet. Duidelijk zichtbaar dat het blaren waren, Ted kon het niet zien.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 09:33 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Heeft Ted al wat deskundige informatie kunnen geven over Federer? Is die soms niet lekker, griepje?
Ted heeft nu wel gelijkquote:Op zaterdag 19 januari 2008 09:42 schreef TheArt het volgende:
Siemerink Ted, Siemerink heeft zijn enige partij ooit gespeeld tegen Federer (wel een jonge Federer, maar daar gaat het niet om) gewonnen.
Hij vergat Wessels inderdaad ook, maar dat herstelde ie gelukkig dankzij dat sms'je.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 09:44 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Ted heeft nu wel gelijk.
Wessels versloeg in 1999 een jonge Federer. 4/6 7/6 6/4
Federer easy naar 4-1
Dankzij de nieuwe moderne techniek heeft hij die info binnenquote:Op zaterdag 19 januari 2008 09:45 schreef TheArt het volgende:
Hij vergat Wessels inderdaad ook, maar dat herstelde ie gelukkig dankzij dat sms'je.
Onzin, dan win je geen twee sets en verlies je er één in een tie-break.quote:
Goed punt, daar dacht ik ook aan.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 09:53 schreef Ambrosius het volgende:
Break Fed, niet erg eigenlijk voor Tips. Nu mag 'ie zelf beginnen in de vijfde.
aces....quote:Op zaterdag 19 januari 2008 09:57 schreef Federer-fan het volgende:
Ik snap iets niet. Ergens in de vierde set stond er in beeld dat Federer 61 winners had en Tipsarevic 31. Maar Tipsarevic stond met 2 sets tegen 1 voor. Weet iemand hoe dat kan?
de aces zijn daarbij opgeteld he + federer meer UE's heeft.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 09:57 schreef Federer-fan het volgende:
Ik snap iets niet. Ergens in de vierde set stond er in beeld dat Federer 61 winners had en Tipsarevic 31. Maar Tipsarevic stond met 2 sets tegen 1 voor. Weet iemand hoe dat kan?
Ja, zit wat in. Maar hoe vaak komt het voor dat iemand achter staat die twee keer zoveel winners heeft geslagen als zijn tegenstander?quote:
Hij zal zo ook wel zeggen dat die dit wel had zien aankomen zo'n 5 setterquote:Op zaterdag 19 januari 2008 10:03 schreef Nalbandian het volgende:
Federer zal nu proberen te breaken....no shit Sherlock
Die zit te zweten voor de tvquote:Op zaterdag 19 januari 2008 10:07 schreef kleinzusje het volgende:
Waar is TheGeneral ?
dacht ik ook maar die tips staat erg sterk te serveren!quote:Op zaterdag 19 januari 2008 10:08 schreef Damzkieee het volgende:
Federer wint dit, dat kan toch niet anders?
Tips wint niet, break en 6-2.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 10:14 schreef Norrage het volgende:
als tipsy het wint is het de grootste verrassing sinds in een grand slam, sinds, eeh....sampras door Bastl verslagen werd of zo?...ongelooflijk.
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 10:22 schreef Noshiba het volgende:
omg zijn er echt mensen van van nalbandian?
opgave he, hij moest net ook al behandeld wordenquote:Op zaterdag 19 januari 2008 10:22 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Doe het dan goed. Geen tie-break in de vijfde set.
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 10:22 schreef Noshiba het volgende:
omg zijn er echt mensen fan van nalbandian?
godver 2 berichtjes 2 gigantische fouten![]()
Een overhead forehand? Een overhead is hetzelfde als een smash als ik me niet vergis.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 10:15 schreef TheArt het volgende:
Dat heet een smash, Ted. Een overhead forehand neem je veel lager.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |