Nòg steeds.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:52 schreef TheGeneral het volgende:
Het eerste Grand Slam van het jaar 2008 begint over iets meer dan een maand: de Australian Open![]()
Hier alvast het 1e topic om te kunnen discussieren over alles wat met de Australian Open te maken heeft.
Volgens mij gewoon 7.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:54 schreef DeeBee het volgende:
Volgens mij ook al nummer 9 toch?
Damn, kom op Kohlschreiber.
Hehe iddquote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:54 schreef Tim86 het volgende:
John zit te blowen volgens mij..heerlijk commentaar..die zit echt te genieten
mooie partij en relaxe commentaar (van John) wat willen we nog meer...quote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:54 schreef Tim86 het volgende:
John zit te blowen volgens mij..heerlijk commentaar..die zit echt te genieten
Mhaw, winst Andy zou wel leuk zijnquote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:55 schreef Eppie_NL het volgende:
[..]
mooie partij en relaxe commentaar (van John) wat willen we nog meer...
ach joh dat macht kein flaus ausquote:
A-Rodquote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:55 schreef Tim86 het volgende:
Roddick krijgt nu een snelle game denk ik..
Lang leve de AO !!!quote:
over 9 uur begint de rest weerquote:
heerlijk tochquote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:59 schreef Bruce117 het volgende:
Kom je na een dag werken yhuis, zijn ze nog aan het tennissen
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:59 schreef Tim86 het volgende:
don't mess with US hardcourt season KZ..zou jij als Roddick fan toch moeten weten..
dat is waar...krijg je zo'n loterij en deze pot verdient beterquote:Op vrijdag 18 januari 2008 16:00 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Liet me ff gaan, zo blij dat hier geen TB is
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:59 schreef Bruce117 het volgende:
Kom je na een dag werken yhuis, zijn ze nog aan het tennissen
Prachtig inderdaad.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 16:05 schreef TheGeneral het volgende:
WAT EEN PARTIJ!!!
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 16:05 schreef Jasza het volgende:
Mogen we Roddick zien in de kleedkamer, gezellig
Hopelijk heeft hij nog wat over voor de volgende rondesquote:
Precies, Nieminen moet lukken. Laat hem daarna Nadal maar wegtimmerenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 16:08 schreef erkel het volgende:
[..]
Hopelijk heeft hij nog wat over voor de volgende rondesLeuke speler om naar te kijken.
Hij heeft echt vanaf set 1 staan rammen met die backhand, en is die geen moment uit de wedstrijd geweest (hoogstens 2 games).quote:Op vrijdag 18 januari 2008 16:06 schreef Tim86 het volgende:
damn wat een tennis zeg..dit had ik niet willen missen en valt ook niet in een samenvatting over te brengen..gekkenhuis!
Al met al moet ik toch zeggen dat die Duitser het heeft verdiend hoor...als je zo consistent goed en aanvallend tennis speelt en ook nog eens abnormaal serveert voor jouw doen...tja..dan verdien je het
Zal het uitmaken? Ik denk het eerlijk gezegd niet. Er zijn gewoon veel meer sterke spelers, en misschien is dit wel zijn plafond.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 16:10 schreef Cyberia18 het volgende:
Is het nu niet tijd om van coach te wisselen vraag ik mij af? Als ik de statistieken zo hoor dan heeft hij het onder Connor geen haar beter gedaan, sterker nog onder hem zijn de resultaten veel teleurstellender.
In zijn backhand zitten nog veel verbeterpunten, daar kan hij veel winst boeken. Nu is het meestal alleen terugbrengen, aanvallen kan hij er niet mee. Hij moet leren een achterzwaai te maken, nu is het een spastische beweging.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 16:13 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Zal het uitmaken? Ik denk het eerlijk gezegd niet. Er zijn gewoon veel meer sterke spelers, en misschien is dit wel zijn plafond.
Dat laatste is het denk ik wel hoor, z'n wapenarsenaal is vrij beperkt.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 16:13 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Zal het uitmaken? Ik denk het eerlijk gezegd niet. Er zijn gewoon veel meer sterke spelers, en misschien is dit wel zijn plafond.
Daar hebben ze naar eigen zeggen in 2007 hard aan gewerkt. Vandaag vond ik het ook helemaal niks, kwam niet verder dan het servicevak.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 16:18 schreef erkel het volgende:
[..]
In zijn backhand zitten nog veel verbeterpunten, daar kan hij veel winst boeken. Nu is het meestal alleen terugbrengen, aanvallen kan hij er niet mee. Hij moet leren een achterzwaai te maken, nu is het een spastische beweging.
Hoelang is hij nu de coach van Andy?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 16:13 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Hmmm geen Djokovic (quote:Op vrijdag 18 januari 2008 16:16 schreef Tim86 het volgende:
Zakpatatze tegen Kirilenko..(of Venus tegen Mirza)
Ook radwanska-Kuznetsova , Monaco-Berdych en spadea-ferrer starten die tijd.
Zijn backhand is gewoon een rustmoment voor de tegenstander. Als ervan zijn backhand meer dreiging uitgaat en hij er winner mee kan slaan, dan kan hij weer die wereldtopper worden.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 16:20 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Daar hebben ze naar eigen zeggen in 2007 hard aan gewerkt. Vandaag vond ik het ook helemaal niks, kwam niet verder dan het servicevak.
Een backhandwinner proberen te slaan kan nooit geen kwaad, maar zelfs dat zat er vandaag niet in.
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 16:34 schreef TheGeneral het volgende:
Pff, Ben weer even aan het bijkomen.
Doe je snel.quote:
quote:
quote:When I won I didn’t really do my post-match celebration like I said I was going to on Wednesday. I told the physios before the match what celebration I was going to do if I won. They said it was better not to do it out of respect for Marat and other players. Maybe if I get to the quarters or semifinals I’ll do it. It’s something really original and maybe people could take it the wrong way. So that’s why I didn’t do it. It’s just one funny thing that I wanted to do. Some people I spoke to said maybe I shouldn’t do it. I’m really sorry to my fans. I shouldn’t say something and then not do it. I hope I can play the semis and then show you.
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 00:47 schreef Tim86 het volgende:
zie aussie open site..denk dat eurosport kiest voor Kirilenko vs chakvetadze
Wie zegt dat Koeznetsova moet winnenquote:Op zaterdag 19 januari 2008 01:12 schreef Tim86 het volgende:
hmm dat is een goeie...lastig lastig want ik verwacht dat Kuzzie een taaie gaat hebben...
De zon scheen haar waarschijnlijk in de ogen...quote:Op zaterdag 19 januari 2008 01:41 schreef Szura het volgende:
whahaha die "smash" van Koeznetsova, iemand gezien? 3 meter van het net, slaat ze hem nog op de eigen helft
Zou kunnen, maar het deed me toch zeker aan Kournikova denken die services op eigen helft wist te slaanquote:Op zaterdag 19 januari 2008 01:42 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
De zon scheen haar waarschijnlijk in de ogen...
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 01:43 schreef Szura het volgende:
Zou kunnen, maar het deed me toch zeker aan Kournikova denken die services op eigen helft wist te slaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |