Nòg steeds.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:52 schreef TheGeneral het volgende:
Het eerste Grand Slam van het jaar 2008 begint over iets meer dan een maand: de Australian Open![]()
Hier alvast het 1e topic om te kunnen discussieren over alles wat met de Australian Open te maken heeft.
Volgens mij gewoon 7.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:54 schreef DeeBee het volgende:
Volgens mij ook al nummer 9 toch?
Damn, kom op Kohlschreiber.
Hehe iddquote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:54 schreef Tim86 het volgende:
John zit te blowen volgens mij..heerlijk commentaar..die zit echt te genieten
mooie partij en relaxe commentaar (van John) wat willen we nog meer...quote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:54 schreef Tim86 het volgende:
John zit te blowen volgens mij..heerlijk commentaar..die zit echt te genieten
Mhaw, winst Andy zou wel leuk zijnquote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:55 schreef Eppie_NL het volgende:
[..]
mooie partij en relaxe commentaar (van John) wat willen we nog meer...
ach joh dat macht kein flaus ausquote:
A-Rodquote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:55 schreef Tim86 het volgende:
Roddick krijgt nu een snelle game denk ik..
Lang leve de AO !!!quote:
over 9 uur begint de rest weerquote:
heerlijk tochquote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:59 schreef Bruce117 het volgende:
Kom je na een dag werken yhuis, zijn ze nog aan het tennissen
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:59 schreef Tim86 het volgende:
don't mess with US hardcourt season KZ..zou jij als Roddick fan toch moeten weten..
dat is waar...krijg je zo'n loterij en deze pot verdient beterquote:Op vrijdag 18 januari 2008 16:00 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Liet me ff gaan, zo blij dat hier geen TB is
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:59 schreef Bruce117 het volgende:
Kom je na een dag werken yhuis, zijn ze nog aan het tennissen
Prachtig inderdaad.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 16:05 schreef TheGeneral het volgende:
WAT EEN PARTIJ!!!
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 16:05 schreef Jasza het volgende:
Mogen we Roddick zien in de kleedkamer, gezellig
Hopelijk heeft hij nog wat over voor de volgende rondesquote:
Precies, Nieminen moet lukken. Laat hem daarna Nadal maar wegtimmerenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 16:08 schreef erkel het volgende:
[..]
Hopelijk heeft hij nog wat over voor de volgende rondesLeuke speler om naar te kijken.
Hij heeft echt vanaf set 1 staan rammen met die backhand, en is die geen moment uit de wedstrijd geweest (hoogstens 2 games).quote:Op vrijdag 18 januari 2008 16:06 schreef Tim86 het volgende:
damn wat een tennis zeg..dit had ik niet willen missen en valt ook niet in een samenvatting over te brengen..gekkenhuis!
Al met al moet ik toch zeggen dat die Duitser het heeft verdiend hoor...als je zo consistent goed en aanvallend tennis speelt en ook nog eens abnormaal serveert voor jouw doen...tja..dan verdien je het
Zal het uitmaken? Ik denk het eerlijk gezegd niet. Er zijn gewoon veel meer sterke spelers, en misschien is dit wel zijn plafond.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 16:10 schreef Cyberia18 het volgende:
Is het nu niet tijd om van coach te wisselen vraag ik mij af? Als ik de statistieken zo hoor dan heeft hij het onder Connor geen haar beter gedaan, sterker nog onder hem zijn de resultaten veel teleurstellender.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |