Die reactie toen hij won.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 07:38 schreef TheArt het volgende:
Tipsy
Wat een schitterende tiebreak speelde hij en vooral die laatste bal
Ach ga toch fietsen. Je vind dat gebaar alleen belachelijk omdat je voor Federer bent. Het soort gebaren en dat c'mon van Hewitt is irritant, maar dat komt omdat hij regelmatig doet. Tipsy doet dit één keer nadat hij een set won van Federer en het is gelijk belachelijk. Je zou voor minder blij zijn.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 07:40 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Die reactie toen hij won.Ik vind dat zo'n belachelijk gebaar (is van de vikingen toch).
Ik hoop dat Federer beter wordt, want hij miste veel.
Erg irritant dat Eurosport blijkbaar probeert twee wedstrijden tegelijk uit te zenden. Laat ze gewoon bij Federer blijven.
Ik heb het over het gebaar op zichzelf. Bij Hewitt en Björkman vind ik het ook irritant. Overigens vinds ik dat Federer gewoon slecht speelt. Hij mist alle kansen en hij maakt veel fouten. Hij staat ertrouwens ook erg mat bij. Tipsarevic speelt zeker goed want die pakt wel zijn kansen.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 07:43 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ach ga toch fietsen. Je vind dat gebaar alleen belachelijk omdat je voor Federer bent. Het soort gebaren en dat c'mon van Hewitt is irritant, maar dat komt omdat hij regelmatig doet. Tipsy doet dit één keer nadat hij een set won van Federer en het is gelijk belachelijk. Je zou voor minder blij zijn.
Zo vreemd vond ik het alleszins niet. Wat betreft het spel heb je volledig gelijk. Een Federer helemaal vol met zelfvertrouwen mist geen 3 BP's op rij bij een stand van 4-4.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 08:00 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik heb het over het gebaar op zichzelf. Bij Hewitt en Björkman vind ik het ook irritant. Overigens vinds ik dat Federer gewoon slecht speelt. Hij mist alle kansen en hij maakt veel fouten. Hij staat ertrouwens ook erg mat bij. Tipsarevic speelt zeker goed want die pakt wel zijn kansen.
Nee, dat Tipsarevic blij was met die set begrijp ik heel goed. Hij staat heel goed en degelijk te spelen. Ben benieuwd hoe het verder gaat met Federer. Ik heb er geen goed gevoel bij, maar dat zegt weinig.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 08:12 schreef TheArt het volgende:
[..]
Zo vreemd vond ik het alleszins niet. Wat betreft het spel heb je volledig gelijk. Een Federer helemaal vol met zelfvertrouwen mist geen 3 BP's op rij bij een stand van 4-4.
Goeiemorgen.quote:
Ja, ik zou graag ook eens iemand anders een grand slam (buiten Roland Garros) willen zien winnen.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 09:22 schreef Federer-fan het volgende:
Iedereen is opeens voor Tipsarevic?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |