Mooi. Dan kun jij ook meteen het misverstand uit de wereld helpen dat ik het ben!quote:
Ja, je weet wel, van die wagens die schoner rijden door accus, wat ook weer milieubelastend is op het moment dat die wagen gesloopt gaat worden.quote:
Ah, dat.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, je weet wel, van die wagens die schoner rijden door accus, wat ook weer milieubelastend is op het moment dat die wagen gesloopt gaat worden.
Nou komop. Wie ben je? MPG?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:35 schreef schoonOA het volgende:
Mijn naam staat in de titel van deze discussie!
Ja, hypocriete lui. Een auto die echt schoon is hebben ze vast al lang, maar geld, geld, geld.quote:
Is dat een misverstand dan?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:32 schreef OA het volgende:
[..]
Mooi. Dan kun jij ook meteen het misverstand uit de wereld helpen dat ik het ben!
quote:
Die verdenk ik al vanaf het beginquote:
Ik ook.quote:
Sommigen denken nog steeds dat het mijn kloon is... Terwijl iedereen weet welke kloon ik heb!quote:
het_rukt?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:38 schreef OA het volgende:
[..]
Sommigen denken nog steeds dat het mijn kloon is... Terwijl iedereen weet welke kloon ik heb!
Miljonairquote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:38 schreef OA het volgende:
[..]
Sommigen denken nog steeds dat het mijn kloon is... Terwijl iedereen weet welke kloon ik heb!
Een éénpersoonswagen?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:38 schreef Pheno het volgende:
En dan in een design als die ik in de mazda fabriek in Hiroshima heb gezien: http://www.autoblog.nl/ar(...)u_sportcoupe_concept
Die staat daar gewoon tof te zijn.
das toch de kloon van sjorhand?quote:
Ik zie twee stoelen. Meer dan genoeg.quote:
En wat dan als _A_ per ongeluk een ei legtquote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zie twee stoelen. Meer dan genoeg.
Ik ookquote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zie twee stoelen. Meer dan genoeg.
We wonen vlakbij de Waalquote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:43 schreef MPG het volgende:
[..]
En wat dan als _A_ per ongeluk een ei legt?
Ha nepblauwequote:
Het KSC record staat op 3 kwartier voor 1 topicquote:
Slechtquote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Het KSC record staat op 3 kwartier voor 1 topic
Sorryquote:
zekers. En [Singles] ook wel. We hebben eens een fastchat gehouden. Nou ja, "we", godlike en ikquote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:55 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
de Lounge ging wel eens sneller ja.
iig niet aan eerik, die verzaakt weer niet op zijn werk.quote:
whehe... zo heb ik ook ooit eens twee topics met iemand anders volgemaakt na middernachtquote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
zekers. En [Singles] ook wel. We hebben eens een fastchat gehouden. Nou ja, "we", godlike en ik [afbeelding]
Whehehehehe, herkenbaar.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:59 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
whehe... zo heb ik ook ooit eens twee topics met iemand anders volgemaakt na middernacht
en uiteraard de MP's van dolle_hond, d.rose e.d.
Moedig ze nu niet aan.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:59 schreef buzzer het volgende:
Kunnen we niet gewoon een keer een klonenbal houden?
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:33 schreef Pheno het volgende:
Weer zo'n modslotjesposter, daar hebben we er al genoeg van
kom kom, beetje bijbljven.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:58 schreef JortK het volgende:
Mensen niet zo snel anders volg ik het niet meer [afbeelding]
Lees KSC eens terug, hele topics vol posts van Bierik, Miljonair, Armoedzaaier, Plasgoot, HenkvandenTillaart, Kilometerteller, Hectometerpaal, Nitros, BramLadage, antonivanleeuwenhoek, knekwurst, barbaravanleeuwenhoek, certificaat, eer-pik, memento-moron, .MPG, MPzachteG, en alle anderen die ik nog vergeten benquote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:59 schreef buzzer het volgende:
Hell noquote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:59 schreef buzzer het volgende:
ik heb er maar 1, die ik slechts gebruikt heb toen ik geband was om een of andere duistere redenquote:
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:49 schreef Pheno het volgende:
Zo, post gemaakt
En nu eerik en LL er niet zijn is het een stuk rustiger. Gohquote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Lees KSC eens terug, hele topics vol posts van Bierik, Miljonair, Armoedzaaier, Plasgoot, HenkvandenTillaart, Kilometerteller, Hectometerpaal, Nitros, BramLadage, antonivanleeuwenhoek, knekwurst, barbaravanleeuwenhoek, certificaat, eer-pik, memento-moron, .MPG, MPzachteG, en alle anderen die ik nog vergeten ben
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Lees KSC eens terug, hele topics vol posts van Bierik, Miljonair, Armoedzaaier, Plasgoot, HenkvandenTillaart, Kilometerteller, Hectometerpaal, Nitros, BramLadage, antonivanleeuwenhoek, knekwurst, barbaravanleeuwenhoek, certificaat, eer-pik, memento-moron, .MPG, MPzachteG, en alle anderen die ik nog vergeten ben
Laat dat nou net meer dan de helft van dit lijstje zijnquote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
En nu eerik en LL er niet zijn is het een stuk rustiger. Goh
jij weet dat allemaal nog verdomde goed moet ik zeggenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Lees KSC eens terug, hele topics vol posts van Bierik, Miljonair, Armoedzaaier, Plasgoot, HenkvandenTillaart, Kilometerteller, Hectometerpaal, Nitros, BramLadage, antonivanleeuwenhoek, barbaravanleeuwenhoek, certificaat, eer-pik, memento-moron, .MPG, MPzachteG, en alle anderen die ik nog vergeten ben
Wat is er certificaat? Hoe was je date met papier eigenlijk afgelopen?quote:
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Laat dat nou net meer dan de helft van dit lijstje zijn [afbeelding]
Ik ben niet voor niets koffiemod, cq wandelend KSC-archiefquote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:06 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jij weet dat allemaal nog verdomde goed moet ik zeggen
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Wat is er certificaat? Hoe was je date met papier eigenlijk afgelopen?
jajah, ik had een ander argument in gedachten eigenlikquote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ben niet voor niets koffiemod, cq wandelend KSC-archief [afbeelding]
jij ook alquote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:08 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jajah, ik had een ander argument in gedachten eigenlik
Het valt inderdaad wel erg op jaquote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
En nu eerik en LL er niet zijn is het een stuk rustiger. Goh [afbeelding]
Ja, mooi zo.quote:
Tss, amateur. No need for bots.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:11 schreef JortK het volgende:
Misschien moeten we eens wat auto post botjes neerzetten die de boel sneller dan 45 minuten vol kunnen proppen
Zég. Ga eens wieberen.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:11 schreef JortK het volgende:
Misschien moeten we eens wat auto post botjes neerzetten die de boel sneller dan 45 minuten vol kunnen proppen
[buzzer]quote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:11 schreef JortK het volgende:
Een banbot!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:13 schreef OA het volgende:
[..]
[buzzer]
Wil jij er net als LL een maand afliggen?![]()
[/buzzer]
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:13 schreef OA het volgende:
[..]
[buzzer]
[/buzzer]
Soepkipquote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:14 schreef buzzer het volgende:
Wat een soepkippen hier
Er zijn geen rampzaligere planners dan docenten
Sindsdat zij weg zijn? Zeker wetenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:11 schreef JortK het volgende:
[..]
Maar de kwaliteit is wel omhoog gegaan [afbeelding]
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Soepkip
Mijn private game name op bnet
Lollerz
Ja wat een rust. Sorry dat ik het zeg.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:13 schreef OA het volgende:
[buzzer]
[/buzzer]
Bushokjesquote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:19 schreef Isdatzo het volgende:
ik ben er ook weer, semi dan
drukdrukdruk
Dat noemen we eer-ik, lennart, OA en MPG in hoogtijdagenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:11 schreef JortK het volgende:
Uhm, met z'n tweeen is dat nog gewoon te doen hoor, zal het topic eens moeten opzoeken, maar dat was eitjequote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat noemen we eer-ik, lennart, OA en MPG in hoogtijdagen
En dan?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:27 schreef Dark_Angelus het volgende:
Nog 13 min. Brrrr
De dagelijkse JortK tietenpostquote:
Oh. NSFW dus.quote:
Niet met de huidige snelhedenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Uhm, met z'n tweeen is dat nog gewoon te doen hoor, zal het topic eens moeten opzoeken, maar dat was eitje
Netjes!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:27 schreef Pheno het volgende:
Hier een ander: 20 minuten flat: [Singles] hebben ontzettend veel haast!
fok had toendertijd ook wel problemen met snelheid hoorquote:
Propedeuse assessment.quote:
Al jaren. Maar ja. Achja.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:33 schreef Pheno het volgende:
fok had toendertijd ook wel problemen met snelheid hoor
Uit datzelfde topic. Kutservers, altijd geweestquote:
Of gewoon....quote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:11 schreef JortK het volgende:
postenquote:
best rap idd.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:27 schreef Pheno het volgende:
Hier een ander: 20 minuten flat: [Singles] hebben ontzettend veel haast!
Postopkrikkertquote:
terugsturen!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:37 schreef Pheno het volgende:
Shit, spam in de brievenbus
Ofik moet even de the lounge topic smet D.Rose zijn record zoekenquote:
zekers, dat wel.quote:
whehe... vast iets van 700 posts in 1 topicquote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ofik moet even de the lounge topic smet D.Rose zijn record zoeken [afbeelding]
Ik ook. Bijna lang weekend i.v.m. carnavalquote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:39 schreef Pheno het volgende:
Ik ben toe aan vakantie
toch. kankerquote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:39 schreef indahnesia.com het volgende:
Benny Neyman is dood.
Prima hier, net versgeroosterde maiskolven gegetenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:38 schreef Kuukske het volgende:
Indie! [afbeelding]. Hoe issut? Weekend?
Oeh. Lekkerquote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:40 schreef indahnesia.com het volgende:
Prima hier, net versgeroosterde maiskolven gegeten
weekeinde inderdaad
Ja, dan hoef je ook niet moeilijk te doen met botsquote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:37 schreef Kuukske het volgende:
Juistum.
"We weten niet hoe lang we nog samen hebben, maar het is in ieder geval goed dat er geen verdere uitzaaiingen zijn."quote:
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:37 schreef Pheno het volgende:
Shit, spam in de brievenbus
Deden we wel met Faxspam, een zwarte pagina faxen x 20 naar desbetreffende nummer. Dan hield de rotzooi gelukkig vaak op.quote:
ik ben geen carnaval liefhebber. Ik ga eigenlijk nooit uitquote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:39 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik ook. Bijna lang weekend i.v.m. carnaval.
Ja, daarom was ik wat verrast, het was toen goed nieuws. En nu al gestorven. Jeetje.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:42 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
"We weten niet hoe lang we nog samen hebben, maar het is in ieder geval goed dat er geen verdere uitzaaiingen zijn."
Zei hij op de 14e ... tja.. zo kan het leven ook gaan
Dat hoeft inderdaad niet. Geen van mijn posts is door een bot of een ander gezetquote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, dan hoef je ook niet moeilijk te doen met bots [afbeelding].
Ik vind dat er een verschil zit tussen uitgaan en carnaval vieren.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:42 schreef Pheno het volgende:
ik ben geen carnaval liefhebber. Ik ga eigenlijk nooit uit
Ik zou niet weten of ik 't lust, waarschijnlijk nietquote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:40 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Prima hier, net versgeroosterde maiskolven gegeten [afbeelding]
weekeinde inderdaad [afbeelding]
Carnaval, wanneer is dat?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
ik ben geen carnaval liefhebber. Ik ga eigenlijk nooit uit [afbeelding]
Het staat nog wel tussen haakjes en op de website van Omroep Brabant is nog niets te vinden.. maar goed, een dergelijke blunder zullen ze wel niet maken vermoed ik.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, daarom was ik wat verrast, het was toen goed nieuws. En nu al gestorven. Jeetje.
sowiesoquote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:43 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik vind dat er een verschil zit tussen uitgaan en carnaval vieren.
van 31-1 t/m 5-2quote:
Dat mag ik hopen. Anders zou ik als ik benny was ze helemaal blut aanklagen.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:45 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Het staat nog wel tussen haakjes en op de website van Omroep Brabant is nog niets te vinden.. maar goed, een dergelijke blunder zullen ze wel niet maken vermoed ik.
Het ene is je klem zuipen, het tweede is je klem zuipen in iemand anders zijn outfit?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:43 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hmm, lijkt me ook wel lekker. Idee voor zondag!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:45 schreef Kuukske het volgende:
Ik ga vanavond hendige tagliattelle maken met zalm en spinazie.
owh, da's al bijna danquote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:48 schreef MPG het volgende:
[..]
sowieso
[..]
van 31-1 t/m 5-2
nouja, in limburg.
officieel van 3-2 t/m 5-2 [afbeelding]
Ik niet, beide vind ik geen bal aan.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:43 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat lijkt me best wel smakelijk. Heb je een receptquote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:45 schreef Kuukske het volgende:
dat moet ook erg lekker zijnquote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:45 schreef Kuukske het volgende:
Je maakt de pasta, flikkert er spinazie doorheen en zalm. Eitjequote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat lijkt me best wel smakelijk. Heb je een recept?
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je maakt de pasta, flikkert er spinazie doorheen en zalm. Eitje [afbeelding]
Maar wel erg lekker. Wij doen er dan nog van die pestosaus door, die in van die hendige zakjes zit.
Dat doe ik morgenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:45 schreef Kuukske het volgende:
p0wnedquote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:55 schreef OA het volgende:
werkwrekwerk, zomaar ineens...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |