Lees KSC eens terug, hele topics vol posts van Bierik, Miljonair, Armoedzaaier, Plasgoot, HenkvandenTillaart, Kilometerteller, Hectometerpaal, Nitros, BramLadage, antonivanleeuwenhoek, knekwurst, barbaravanleeuwenhoek, certificaat, eer-pik, memento-moron, .MPG, MPzachteG, en alle anderen die ik nog vergeten benquote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:59 schreef buzzer het volgende:
Kunnen we niet gewoon een keer een klonenbal houden?
Hell noquote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:59 schreef buzzer het volgende:
Kunnen we niet gewoon een keer een klonenbal houden?
ik heb er maar 1, die ik slechts gebruikt heb toen ik geband was om een of andere duistere redenquote:
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:49 schreef Pheno het volgende:
Zo, post gemaakt
En nu eerik en LL er niet zijn is het een stuk rustiger. Gohquote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Lees KSC eens terug, hele topics vol posts van Bierik, Miljonair, Armoedzaaier, Plasgoot, HenkvandenTillaart, Kilometerteller, Hectometerpaal, Nitros, BramLadage, antonivanleeuwenhoek, knekwurst, barbaravanleeuwenhoek, certificaat, eer-pik, memento-moron, .MPG, MPzachteG, en alle anderen die ik nog vergeten ben
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Lees KSC eens terug, hele topics vol posts van Bierik, Miljonair, Armoedzaaier, Plasgoot, HenkvandenTillaart, Kilometerteller, Hectometerpaal, Nitros, BramLadage, antonivanleeuwenhoek, knekwurst, barbaravanleeuwenhoek, certificaat, eer-pik, memento-moron, .MPG, MPzachteG, en alle anderen die ik nog vergeten ben
Laat dat nou net meer dan de helft van dit lijstje zijnquote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
En nu eerik en LL er niet zijn is het een stuk rustiger. Goh
jij weet dat allemaal nog verdomde goed moet ik zeggenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Lees KSC eens terug, hele topics vol posts van Bierik, Miljonair, Armoedzaaier, Plasgoot, HenkvandenTillaart, Kilometerteller, Hectometerpaal, Nitros, BramLadage, antonivanleeuwenhoek, barbaravanleeuwenhoek, certificaat, eer-pik, memento-moron, .MPG, MPzachteG, en alle anderen die ik nog vergeten ben
Wat is er certificaat? Hoe was je date met papier eigenlijk afgelopen?quote:
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Laat dat nou net meer dan de helft van dit lijstje zijn [afbeelding]
Ik ben niet voor niets koffiemod, cq wandelend KSC-archiefquote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:06 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jij weet dat allemaal nog verdomde goed moet ik zeggen
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Wat is er certificaat? Hoe was je date met papier eigenlijk afgelopen?
jajah, ik had een ander argument in gedachten eigenlikquote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ben niet voor niets koffiemod, cq wandelend KSC-archief [afbeelding]
jij ook alquote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:08 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jajah, ik had een ander argument in gedachten eigenlik
Het valt inderdaad wel erg op jaquote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
En nu eerik en LL er niet zijn is het een stuk rustiger. Goh [afbeelding]
Ja, mooi zo.quote:
Tss, amateur. No need for bots.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:11 schreef JortK het volgende:
Misschien moeten we eens wat auto post botjes neerzetten die de boel sneller dan 45 minuten vol kunnen proppen
Zég. Ga eens wieberen.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:11 schreef JortK het volgende:
Misschien moeten we eens wat auto post botjes neerzetten die de boel sneller dan 45 minuten vol kunnen proppen
[buzzer]quote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:11 schreef JortK het volgende:
Een banbot!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:13 schreef OA het volgende:
[..]
[buzzer]
Wil jij er net als LL een maand afliggen?![]()
[/buzzer]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |