Mooi. Dan kun jij ook meteen het misverstand uit de wereld helpen dat ik het ben!quote:
Ja, je weet wel, van die wagens die schoner rijden door accus, wat ook weer milieubelastend is op het moment dat die wagen gesloopt gaat worden.quote:
Ah, dat.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, je weet wel, van die wagens die schoner rijden door accus, wat ook weer milieubelastend is op het moment dat die wagen gesloopt gaat worden.
Nou komop. Wie ben je? MPG?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:35 schreef schoonOA het volgende:
Mijn naam staat in de titel van deze discussie!
Ja, hypocriete lui. Een auto die echt schoon is hebben ze vast al lang, maar geld, geld, geld.quote:
Is dat een misverstand dan?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:32 schreef OA het volgende:
[..]
Mooi. Dan kun jij ook meteen het misverstand uit de wereld helpen dat ik het ben!
quote:
Die verdenk ik al vanaf het beginquote:
Ik ook.quote:
Sommigen denken nog steeds dat het mijn kloon is... Terwijl iedereen weet welke kloon ik heb!quote:
het_rukt?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:38 schreef OA het volgende:
[..]
Sommigen denken nog steeds dat het mijn kloon is... Terwijl iedereen weet welke kloon ik heb!
Miljonairquote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:38 schreef OA het volgende:
[..]
Sommigen denken nog steeds dat het mijn kloon is... Terwijl iedereen weet welke kloon ik heb!
Een éénpersoonswagen?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:38 schreef Pheno het volgende:
En dan in een design als die ik in de mazda fabriek in Hiroshima heb gezien: http://www.autoblog.nl/ar(...)u_sportcoupe_concept
Die staat daar gewoon tof te zijn.
das toch de kloon van sjorhand?quote:
Ik zie twee stoelen. Meer dan genoeg.quote:
En wat dan als _A_ per ongeluk een ei legtquote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zie twee stoelen. Meer dan genoeg.
Ik ookquote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zie twee stoelen. Meer dan genoeg.
We wonen vlakbij de Waalquote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:43 schreef MPG het volgende:
[..]
En wat dan als _A_ per ongeluk een ei legt?
Ha nepblauwequote:
Het KSC record staat op 3 kwartier voor 1 topicquote:
Slechtquote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Het KSC record staat op 3 kwartier voor 1 topic
Sorryquote:
zekers. En [Singles] ook wel. We hebben eens een fastchat gehouden. Nou ja, "we", godlike en ikquote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:55 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
de Lounge ging wel eens sneller ja.
iig niet aan eerik, die verzaakt weer niet op zijn werk.quote:
whehe... zo heb ik ook ooit eens twee topics met iemand anders volgemaakt na middernachtquote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
zekers. En [Singles] ook wel. We hebben eens een fastchat gehouden. Nou ja, "we", godlike en ik [afbeelding]
Whehehehehe, herkenbaar.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:59 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
whehe... zo heb ik ook ooit eens twee topics met iemand anders volgemaakt na middernacht
en uiteraard de MP's van dolle_hond, d.rose e.d.
Moedig ze nu niet aan.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:59 schreef buzzer het volgende:
Kunnen we niet gewoon een keer een klonenbal houden?
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:33 schreef Pheno het volgende:
Weer zo'n modslotjesposter, daar hebben we er al genoeg van
kom kom, beetje bijbljven.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:58 schreef JortK het volgende:
Mensen niet zo snel anders volg ik het niet meer [afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |