Same as alwaysquote:Op woensdag 16 januari 2008 19:33 schreef rooie3 het volgende:
En we gaan weer op de oude voet verder.De rest kan niks dus Huub moet maar weer ruzie maken met Lieke.
OTquote:Op woensdag 16 januari 2008 19:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Welke Orange heb je en welke snelheid? Ga je via KPN Wholesale of via Orange direct in je woonplaats ??
Stuur me een trace en ik zoek het voor je op als je het niet weet ..
Op zich zouden er geen problemen mogen zijn of .....(dus PM me met de tracerts etc kan ik het uitzoeken)
Maar het word zo saai.Laat verdorie Brian eens aangepakt worden.quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:36 schreef uniekhoorn het volgende:
Hebbes...
Rooie3, dat vind ik nou ook, zonet probeerde Huub voor Claire en Selene een tv momentje te scoren maar dat wilde niet lukken....
Hij laat nu even zien, samen met Lieke, hoe het wel moet.
Sigaretten zijn toch persoonlijke bezittingen... het wachten is nu op een ton boete voor Brian?quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:36 schreef T-lex het volgende:
Lammetjesthee stak naast Brian een sigaret op. Amanda keek vies naar de sigaret met een pruillipje.
Brian pakt de sigaret breekt hem en flikkerd hem in LL z'n bord, terwijl hij hem bigsmile aan kijkt.![]()
Luc pakt een nieuwe en houdt hem maar ff in z'n andere hand vast zodat Brian er niet bij kan.
Ook dat zal wel niet door gaan, LL is maar gastspeler, kunnen ze dus mee doen wat ze willen volgens mij.quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:38 schreef akveor het volgende:
[..]
Sigaretten zijn toch persoonlijke bezittingen... het wachten is nu op een ton boete voor Brian?
T kan idd geen kwaad als Huub het een keer op een andere manier gaat proberen..quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:39 schreef schatje het volgende:
Nou Huub, gewoon zure Lieke in het vervolg ook irriteren door zoveel mogelijk bij ieder gesprek te gaan zitten.
Je kan het.
Ja gezellig... Lieke en Q en Huub er naast...quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:39 schreef schatje het volgende:
Nou Huub, gewoon zure Lieke in het vervolg ook irriteren door zoveel mogelijk bij ieder gesprek te gaan zitten.
Je kan het.
Post is al geweest, niks daarvan gezien....quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:43 schreef schatje het volgende:
Is de post al geweest? Ik had een kaartje gestuurd naar Lieke met een afbeelding van d'r benen bont en blauw van die aanranding en de vraag of ze wel zeker weet of het niets persoonlijk was.
"Doe je ding" is mijn stopwoord geworden, 100%quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:40 schreef uniekhoorn het volgende:
Hey, hey....
dat wordt mijn nieuwe stopwoord waarschijnlijk.... net zoals: echt he, of : is dat zo? of: gezellig
Kutprogramma
Claire, wat heb ik gewonnen?quote:
Dito... sliekoquote:Op woensdag 16 januari 2008 19:45 schreef akveor het volgende:
Ik ga wat anders doen... kijk wel weer eens wanneer er een stream Lieke vrij is...
Mooi toch.Vier maar een feestje,heb je vol ook al ingelicht met deze conclusiequote:Op woensdag 16 januari 2008 19:50 schreef diedirk het volgende:
Lieke wint deze discussie wel op alle fronten tegen Huub hoor.
Hij valt per minuut meer door de mand
Shit.quote:
Voor de streamers misschien?quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:50 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Het is me niet duidelijk waarom Huub deze ruzie zit te maken. Voor TV kan het niet zijn, want als ze dit zouden uitzenden denkt iedereen dat het een herhaling van vorig jaar is. Het wordt tijd dat hij zich eens tegen Brian gaat richten.
Dan zit je toch echt te kijken naar andere streams..quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:50 schreef diedirk het volgende:
Het woord straatkat is een belediging voor echte straatkatten.quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:47 schreef noekje het volgende:
Huub vindt Lieke een aai over de bol zoekende straatkat.
Mag niet Had Jaap het gisteren over.Amanda en Brian staan met zijn tweeen en hokje wil niet dat het weer 4-2 word.Dus Brian en Amanda worden echt beschermd.quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:50 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Het is me niet duidelijk waarom Huub deze ruzie zit te maken. Voor TV kan het niet zijn, want als ze dit zouden uitzenden denkt iedereen dat het een herhaling van vorig jaar is. Het wordt tijd dat hij zich eens tegen Brian gaat richten.
Idd voor de streamers, anders is het HELEMAAL een dooie kutzooi daar..quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:52 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Voor de streamers misschien?
Vanmiddag zat hij zich kapot te ergeren om voor C en S tv te maken, hij gaf de ene voorzet na de andere maar C was niet in staat om tv te maken.
Juistem, Huub is de enige die tv maakt en in de reguliere is hij altijd de rotte appel. Gelukkig levert het hem wel stemmen op in de PoPo.quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:52 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Voor de streamers misschien?
Vanmiddag zat hij zich kapot te ergeren om voor C en S tv te maken, hij gaf de ene voorzet na de andere maar C was niet in staat om tv te maken.
Echt niet....andersom juist...quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:50 schreef diedirk het volgende:
Maar het zal hem de overwinning gaan kosten.Brian komt het beste weg daar en heeft alle energie over voor de eindstrijd.Huub is dan op.quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Juistem, Huub is de enige die tv maakt en in de reguliere is hij altijd de rotte appel. Gelukkig levert het hem wel windeieren op in de PoPo.
Huub maakt ruzie met Lieke omdat hij zich rot irriteert aan haar...eigenlijk is het Amanda's schuld..zij zei tegen Huub waarom kijk je zo ge-irriteerd naar Lieke..spreek je uit...ja, en toen...quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:50 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Ik hoor een andere discussie dan jij?quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:50 schreef diedirk het volgende:
Prachtige OP, maar naar mijn onbescheiden mening was het koor der knaapjes nog te stoer voor LamLul.quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:29 schreef beequeen het volgende:
Onze ganstarapper was aanwezig in zijn gezellige coltruitje. Koorknaapje volgens Cc.
Hahaha oke ik ga wel ff zoekenquote:Op woensdag 16 januari 2008 20:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Gratis te downloaden alhier op de COS :-)
Tuurlijk Huub moet gehaat worden.Wat de rest doet maakt Lieke niet uit.quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:06 schreef noekje het volgende:
Claire vindt Selene verschrikkelijk, ze heeft alle beelden toen ook gezien.
Lieke waarschuwt Claire wel even snel voor Huub.
Aangepast al weet ik niet of het woord koorderig bestaat.quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:02 schreef Copycat het volgende:
Prachtige OP, maar naar mijn onbescheiden mening was het koor der knaapjes nog te stoer voor LamLul.
Ipv small talk kan ze lekker goeroe talk gaan doen.quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:11 schreef Disana het volgende:
Lieke: dat is iets tussen jullie.
Waarom wil ze er dan speciaal over praten?
De streams zijn te triest en ik kan die kutstem van Lieke niet meer horen.. Dit noemt Lieke dus converseren? Het lijkt er meer op dat ze gewoon tegen zichzelf zit te praten haha.. OWww wacht Claire krijgt nu even aan paar seconden van mevrouw Oprechtquote:Op woensdag 16 januari 2008 20:11 schreef Disana het volgende:
Lieke: dat is iets tussen jullie.
Waarom wil ze er dan speciaal over praten?
Okee...quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:12 schreef noekje het volgende:
[..]
Ipv small talk kan ze lekker goeroe talk gaan doen.
Lekker tips geven en al je wijsheid laten zien.
Kijk en leer!
Lieke denkt dat ze Claire iets kan leren. Maar eigenlijk zie ik meer dat ze zichzelf graag hoort praten. En nu volgt er weer een advies over Huub.quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:13 schreef Donnie29 het volgende:
[..]
De streams zijn te triest en ik kan die kutstem van Lieke niet meer horen.. Dit noemt Lieke dus converseren? Het lijkt er meer op dat ze gewoon tegen zichzelf zit te praten haha.. OWww wacht Claire krijgt nu even aan paar seconden van mevrouw Oprecht
Woorden zijn er om mee te spelen!quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:12 schreef beequeen het volgende:
Aangepast al weet ik niet of het woord koorderig bestaat.
Huub!quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:10 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Wiens voet staat er op de muur?
geen idee, ik hoopte al op de popi maar dat is pas volgende week las ik netquote:Op woensdag 16 januari 2008 20:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Woorden zijn er om mee te spelen!
Vanavond nog iets op het kooiprogram?
quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:40 schreef uniekhoorn het volgende:
Hey, hey....
dat wordt mijn nieuwe stopwoord waarschijnlijk.... net zoals: echt he, of : is dat zo? of: gezellig
Kutprogramma
quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:17 schreef uniekhoorn het volgende:
Geen waarschuwing voor B en A... ik twijfel aan mijzelf, zijn B en A echt zo goed?
Ik helaas "fuckit"...quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:20 schreef kissa het volgende:
[..]
Ik gebruik vaak het woord "moooooi"
quote:
NEEN, Lieke is gewoon of niet helemaal goed, of ze snapt geen zak van het spel. 1 van deze 2 denk ikquote:Op woensdag 16 januari 2008 20:17 schreef uniekhoorn het volgende:
Geen waarschuwing voor B en A... ik twijfel aan mijzelf, zijn B en A echt zo goed?
Lieko slieko klieko plieko flieko stinksnol ijskonijnquote:Op woensdag 16 januari 2008 20:22 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik doe lekker mijn eigen ding.
Er staan allemaal leuke dingetjes te wachten
Het is hier zo leuk
Ben het beu, deze spelletjes
Hey, doe ermee wat je wil hoor
Ik, ik ik ik ik ik ik
Ik kan je maar 1 tip geven, doe gewoon je eigen ding, jezelf in de waarde laten
Wie doe ik na?
Huub kon het ook al niet winnen van Dennix laat staan Brian, nu gaat hij alleen nog vrouwen aanpakken, dat durft hij nog wel.quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:50 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Ja, ik ook wel... Pffff, eigenlijk is het te errug....quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:20 schreef kissa het volgende:
[..]
Ik gebruik vaak het woord "moooooi"
Jaaahquote:Op woensdag 16 januari 2008 20:25 schreef mazaru het volgende:
[..]
Lieko slieko klieko plieko flieko stinksnol ijskonijn![]()
nee maar ook niet zo slecht als sommige hier laten lijken.quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:17 schreef uniekhoorn het volgende:
zijn B en A echt zo goed?
Dennix is 1 keer goed uit een gesprek gekomen verder werd ie alleen maar in de hoek geluld.quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:25 schreef neehe het volgende:
[..]
Huub kon het ook al niet winnen van Dennix laat staan Brian, nu gaat hij alleen nog vrouwen aanpakken, dat durft hij nog wel.
Maar van Lieke kan hij het ook al niet winnen.
Zal dat nou door dat alcohol misbruik komen ?
Ik ookquote:Op woensdag 16 januari 2008 20:29 schreef kissa het volgende:
[..]
Ik mompel wel eens "dat is toch fokking niet normaal "
Mooi gesprek? Alleen Likke kwam aan t woord.. lekker gesprek, ik denk dat Claire weet dat ze meer aan Huub heeft en niet aan Slieko die met alle winden mee waait..quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:29 schreef coldstar het volgende:
Mooi gesprek tussen Lieke en Claire. Dit gesprek mijn bevestiging maar weer dat Claire, Huub toch niet zo vertrouwd als Huub zelf wel denkt.
Zo groot zijn die voeten van Huub niet..........naar mijn maatstavenquote:Op woensdag 16 januari 2008 20:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat zou je lekker vinden ?? Heb je Huubs schoenmaat gezien ??![]()
![]()
Omdat het van de schim moetquote:Op woensdag 16 januari 2008 20:31 schreef coldstar het volgende:
Claire spreekt uit dat Lieke toch haar favoriet is.
Erg hoor...hoe ziek ben je dan..hoe ongelooflijk haatdragend zit je dan in elkaar...quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:28 schreef T-lex het volgende:
Wow...Selen wil echt weten wat Lieke en Claire bespreken....ze kruipt onder de DJ tafel in de hoop dat ze zo terug komen en weer in de chill gaan zitten.
Ja iedereen heeft zijn ding... Hey dat is top!quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:33 schreef coldstar het volgende:
Ik denk dat het heel slim is van claire samen met Lieke te gaan. Ik denk dat Lieke een stuk eerlijker in haar bevindingen is dan Huub.
Ik vind het jammer maar begrijp het wel..Lieke is het minst explosief...dus het veiligst...Lieke is ook met Jaap..dat is ook redelijk veilig..beide geen ruziezoekers...quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:31 schreef coldstar het volgende:
Claire spreekt uit dat Lieke toch haar favoriet is.
Brian gaat echt niet voor niks zo opvallend de chill in hoorquote:Op woensdag 16 januari 2008 20:37 schreef Disana het volgende:
Brian moet Selene nu toch al hebben gezien.
quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:26 schreef T-lex het volgende:
Brian over Dimï:
"Dit is echt erg...
Een werkende burger...
jatten ze z'n snorfiets (was een scooter)
...en een boom naait hem ook nog is een oor aan. (Dimi heeft tegen een boom gereden met z'n auto en moet dokken voor de boom)"
![]()
Ik bezig 'dat gaat 'm niet worden' te vaakquote:Op woensdag 16 januari 2008 20:29 schreef kissa het volgende:
Ik mompel wel eens "dat is toch fokking niet normaal "
Claire zegt dat ze alleen maar beelden heeft gezien datquote:Op woensdag 16 januari 2008 20:06 schreef noekje het volgende:
Claire vindt Selene verschrikkelijk,
ze heeft alle beelden toen ook gezien.
En Huub gaat naar Claire toe wanneer Lieke Selene reiki geeft.quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:43 schreef uniekhoorn het volgende:
Brian tegen Huub: Ga jij NOG wat doen, ga je er wat mee doen??
Ja, Brian baalt dat Huub bij dit gesprek staat..hij is bang dat hij de info voor zich zelf gaat gebruiken..dat wil Brian natuurlijk niet...Selena doet dit alles voor hem en Amanda..NIET voor Huub...quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:43 schreef uniekhoorn het volgende:
Brian tegen Huub: Ga jij NOG wat doen, ga je er wat mee doen??
Heeft ze al drie keer gezegd tyegen Huub.Maar Huub lulde maar door en hoorde niks.quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:43 schreef Katewalker het volgende:
Mooi..Huub heeft nu expliciet uit de mond van Selene gehoord dat zij met Amanda en Brian speelt...toen ze het zei keek Brian meteen op en keek naar Huub...
Brian dacht ook een plekje te weten waar hij ongestoord Nena kon neuken.quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:45 schreef Disana het volgende:
Brian weet in het hele huis een plek 'waar we kunnen afluisteren'.
Oi, die heb ik ook .......quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik bezig 'dat gaat 'm niet worden' te vaak.
Precies..daarom hoop ik dat het nu wel tot hem door drong..quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:46 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Heeft ze al drie keer gezegd tyegen Huub.Maar Huub lulde maar door en hoorde niks.
Ging over Claire toch?quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:47 schreef Disana het volgende:
Volgens Brian heeft Lieke het douchen wel eens geskipt terwijl ze heeft paard gereden, 'that's nasty'.
Bij mij nietquote:Op woensdag 16 januari 2008 20:48 schreef uniekhoorn het volgende:
Stream 3 doet het na dagen nu wel lekker
OMG is dat ook van DGK? Nou dan dat ookquote:
Ging over Claire...quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:47 schreef Disana het volgende:
Volgens Brian heeft Lieke het douchen wel eens geskipt terwijl ze heeft paard gereden, 'that's nasty'.
Alleen jammer van de kop die er op te zien isquote:Op woensdag 16 januari 2008 20:48 schreef uniekhoorn het volgende:
Stream 3 doet het na dagen nu wel lekker
Oh, dan heb ik me vergist.quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:49 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Ging over Claire toch?
Hij zei dat ie dr vies wijf oid had genoemd, omdat ze r douchen had geskipped na t paardrijden.
Moet ie ns naar zn dellie kijken![]()
En alsof je wanneer je hebt paardgereden onder de stront zit
Huub zal de eindstrijd niet halen.Als de eindstrijd komt is Huub op en iedereen weet alles.Net wat zijn vader zegt Huub gaat ten onder aan vrouwen.Hij vertrouwd te veel op Amanda en Selene.quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:48 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Precies..daarom hoop ik dat het nu wel tot hem door drong..
Waarom nou die streamswitch?quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:52 schreef Disana het volgende:
Huub over Lieke in kantoor.
Ho ho, niet te enthousiast. Het is Luc maar.quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:53 schreef Starlie het volgende:
Luc irriteert zich aan Selene.... jeetje ik zou die jongen bijna gaan mogen!
Brian valt ook vaak genoeg door de mand.quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:56 schreef Myriam1978 het volgende:
Brian is zo niet een fijne psycholoog. Die heeft nul/nada mensenkennis. Nu probeert hij Luc een verliefdheid aan te praten...Nee Brian alleen bij jezelf werkt dat!
Ik zei ook: bijna want inderdaad het is Luc maar... en hij is zo dom om dit met Brian te bespreken... ben benieuwd hoe snel hij dit met Selene gaat bespreken.quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:55 schreef noekje het volgende:
[..]
Ho ho, niet te enthousiast. Het is Luc maar.
Selene frustreren en daarna hoeft ze niks meer te doenquote:Op woensdag 16 januari 2008 21:02 schreef Myriam1978 het volgende:
Maar...uuh behalve roken wat doet Claire?
Ze steekt haar vingers uit om haar nagels te laten doenquote:Op woensdag 16 januari 2008 21:02 schreef Myriam1978 het volgende:
Maar...uuh behalve roken wat doet Claire?
Huub heeft gisteren een heel lang gesprek met Claire gehad. Daarin vroeg hij aan Claire wie zij er als eerste uit zou willen stemmen. Claire antwoorden toen, Amanda en daarna Brain. Dit heeft Huub weer gtegen Celene verteld en die verteld het n u weer aan Brain en Amanda.quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:56 schreef BuffyJan het volgende:
Dus Claire heeft uitgesproken dat ze Amanda er als eerst uitwilt, daarna Brian.
En dan dus? Wat is dan de stookwaarde Selene?
:s Ik niet snap
[/gilmode] vuil kutwijf houd je bek, houd je bek stom wijf dat je daar bent /[gilmode]quote:Op woensdag 16 januari 2008 21:06 schreef Marrije het volgende:
En gelukkig is Selene een grote meid!
Selene gaat zeggen dat ze afgeluisterd heeft.Wel alles goed vertellen als je Huub zo graag slecht maaktquote:Op woensdag 16 januari 2008 21:05 schreef coldstar het volgende:
ik denk als Claire er achter komt dat Huub het gesprek tussen haar en Huub doorveteld heeft aan Selene, zal haar wantrouwen alleen maar toe nemen
Met een raadsel over kabouters met puntmutsenquote:Op woensdag 16 januari 2008 21:12 schreef Starlie het volgende:
Waar zijn ze in vredesnaam mee bezig in de huiskamer?!
Ik maak huub niet slecht, die is al slecht....quote:Op woensdag 16 januari 2008 21:10 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Selene gaat zeggen dat ze afgeluisterd heeft.Wel alles goed vertellen als je Huub zo graag slecht maakt
Ah speciaal een spelletje waar Huub zich dus wel in thuis zal voelen...quote:Op woensdag 16 januari 2008 21:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
Met een raadsel over kabouters met puntmutsen
Een raadsel maar zelfs de clue, als iemand hem al snapt is niet leuk geloof ik.quote:Op woensdag 16 januari 2008 21:12 schreef Starlie het volgende:
Waar zijn ze in vredesnaam mee bezig in de huiskamer?!
Nee, de clou klopt ook al nietquote:Op woensdag 16 januari 2008 21:14 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Een raadsel maar zelfs de clue, als iemand hem al snapt is niet leuk geloof ik.
Vertel dan wel de waarheid als het over de streams gaat.Kan mij niet schelen dat je Huub slecht vindquote:Op woensdag 16 januari 2008 21:13 schreef coldstar het volgende:
[..]
Ik maak huub niet slecht, die is al slecht....die kan je echt niet slechter maken als hij al is.
Maak er dan wel even iets speciaals vanquote:Op woensdag 16 januari 2008 21:09 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Voor Donnie om af te halen als ie terug is van de sportschool :-)
Donnie neemt genoegen met alles wat Selen is dus laat het speciale aan hem zelf over :-)quote:Op woensdag 16 januari 2008 21:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Maak er dan wel even iets speciaals van![]()
[ afbeelding ]
Meerderheidsstemmen is wat anders dan contactpunten.quote:Op woensdag 16 januari 2008 21:20 schreef coldstar het volgende:
Huub wil weer contact punten om hedda te laten slapen. Het is al weer een week geleden dat het zakje van Huub geleegd is. Hij heeft nu een pond zak en een ons kont ...
ik denk dat ze meer kans maken tegen claire. Maak nog niet zo een sterke indruk.quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:52 schreef BuffyJan het volgende:
Ik hoop echt dat de brief van schatje binnenkomt aan Lieke
En waarom nou alle ballen op Claire? Doe ns Mannie of Brain
Ik had het trouwens over het door vertellen aan Calene over het gesprek tussen Claire en Huub. Daar is Celene n.l. niet bij geweest en ook niet afgeluistert. Dat ging over het eruit stemmen van Amanda. Dus als je huub de hand boven zijn hoofd wil houden, dat mag van mij hoor, maar wel even goed lezenquote:Op woensdag 16 januari 2008 21:10 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Selene gaat zeggen dat ze afgeluisterd heeft.Wel alles goed vertellen als je Huub zo graag slecht maakt
Oooooh, ik kijk nu weer even mee. De saliegeuren verspreiden zich al.quote:Op woensdag 16 januari 2008 21:23 schreef Disana het volgende:
De reiki komt eraan. Selene zal wel gaan bleren, en Lieke invoelend kijken.
Heeft ze met Huub afgesproken om dat zo te zeggen.En Huub weet ook dat Selene het aan Amanda en Brian gaat doorvertellen.quote:Op woensdag 16 januari 2008 21:25 schreef coldstar het volgende:
[..]
Ik had het trouwens over het door vertellen aan Calene over het gesprek tussen Claire en Huub. Daar is Celene n.l. niet bij geweest en ook niet afgeluistert. Dat ging over het eruit stemmen van Amanda. Dus als je huub de hand boven zijn hoofd wil houden, dat mag van mij hoor, maar wel even goed lezen
èn 20 lentes jong...................quote:Op woensdag 16 januari 2008 21:01 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Zhe ultimate lady of zhe GolDen Cage !
Dacht het niet, ze heeft namelijk al een aantal maal uit gesproken in bijzijn van Huub dat ze met Amanda en Brain speelt toch ?????quote:Op woensdag 16 januari 2008 21:27 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Heeft ze met Huub afgesproken om dat zo te zeggen.En Huub weet ook dat Selene het aan Amanda en Brian gaat doorvertellen.
Kan je ook al intelligent kijken....quote:Op woensdag 16 januari 2008 21:34 schreef Disana het volgende:
Huub kijkt intelligentOverleg Jaap - Huub - Claire.
[ afbeelding ]
Ik kijk áltijd intelligent, maar ik neem aan dat je Huub bedoeltquote:Op woensdag 16 januari 2008 21:37 schreef coldstar het volgende:
[..]
Kan je ook al intelligent kijken....
Ja dat neem ik ook aan, zo omschreef je het dacht ikquote:Op woensdag 16 januari 2008 21:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik kijk áltijd intelligent, maar ik neem aan dat je Huub bedoelt
Ja, maar jij vroeg of ik ook intelligent kon kijken. Nou, dat kan ik bijna net zo goed als Huub hoorquote:Op woensdag 16 januari 2008 21:41 schreef coldstar het volgende:
[..]
Ja dat neem ik ook aan, zo omschreef je het dacht ik
quote:Op woensdag 16 januari 2008 21:45 schreef fredfik het volgende:
ik krijg nu toch weer z,n raar voor gevoel dat lieke de toneel haak krijgt......
Snap nu ook waarom Brian mag blijven zitten.Hij is de eerste miljonair en die moet gewoon in de finale.quote:Op woensdag 16 januari 2008 21:48 schreef Marieke_B het volgende:
Wat zijn ze stom dat ze dit alemaal bespreken met Mike erbij!
ontslagronde toch?quote:Op woensdag 16 januari 2008 21:47 schreef beequeen het volgende:
Jaap; donderdag de 31e wordt alles duidelijk....gaat de Kooi door of niet?
Waarom? Iedereen weet dat de Kooi stopt per eind februari.quote:Op woensdag 16 januari 2008 21:48 schreef Marieke_B het volgende:
Wat zijn ze stom dat ze dit alemaal bespreken met Mike erbij!
Jij schreef bij de foto van huub.....Huub kijkt intelligent. Vandaar dat ik vroeg, kan je ook al intelligent kijken..quote:Op woensdag 16 januari 2008 21:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, maar jij vroeg of ik ook intelligent kon kijken. Nou, dat kan ik bijna net zo goed als Huub hoor
volgens mij van de broer van Clairquote:Op woensdag 16 januari 2008 21:48 schreef fredfik het volgende:
wat voor brief is dat?
No dear, de PoPo stopt 20 januari, drie dagen later is de uitslag.quote:
oke 23 jan de uitslag van de popo en 31 januari de ontslagronde?quote:Op woensdag 16 januari 2008 21:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
No dear, de PoPo stopt 20 januari, drie dagen later is de uitslag.
Klopt. Jaap zeikt nu Lieke af...wat een spannend script.quote:Op woensdag 16 januari 2008 21:53 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
oke 23 jan de uitslag van de popo en 31 januari de ontslagronde?
quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:08 schreef Liess het volgende:
Grr, ik kan maar 1 stream tegelijk aan zetten, zodra ik een 2e aanzet gaat de eerste happeren ! Verdomme!
Haar broer schrijft ook dat ze dat bij Jaap en Huub moet zoeken,Wat verdraai jij alles zeg.Derde keer vanavond.quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:09 schreef coldstar het volgende:
Wat een eigen dunk. Huub zegt wat je broer zegt daar zij wij het beste in.
quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:16 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Haar broer schrijft ook dat ze dat bij Jaap en Huub moet zoeken,Wat verdraai jij alles zeg.Derde keer vanavond.
Ze dreigen niet, ze spelen het spel, en proberen een speler in hún spel te krijgen.quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:16 schreef coldstar het volgende:
jaap dreigt Claire dat ze heel goed moet opletten dat ze niet Huub en Jaap tegen zich krijgt. Claire zegt dat ze best moeite heeft Jaap en huub echt te vertrouwen, Zodra Zij Lieke eruit gestemd heeft, moet ze er van op aan kunnen, dat Jaap en Huub dan niet haar eruit zullen stemmen. Hoe verschrikkelijk veel boter moet je op je hoofd hebben omdat te denken Claire!!!. Ik vind toch dat ze behoorlijk aan het dreigen zijn.
Provider probleempje? PM me als je Orange hebtquote:Op woensdag 16 januari 2008 22:16 schreef Ziet het volgende:
[..]
ja dat heb ik ook
al dagen
echt irritant
Nee geen orangequote:Op woensdag 16 januari 2008 22:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Provider probleempje? PM me als je Orange hebt
Ik geloof nooit dat mike dit gaat doorvertellen. Hij waarschuwt zojuist nog dat hij denkt dat er iemand staat af te luisteren.quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:15 schreef STAP01 het volgende:
Laat Mike ook even opzouten!! Die lult alles door aan Br
quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:21 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik geloof nooit dat mike dit gaat doorvertellen. Hij waarschuwt zojuist nog dat hij denkt dat er iemand staat af te luisteren.
Uiteindelijk wel, waarschijnlijk in het papiamentsquote:Op woensdag 16 januari 2008 22:24 schreef Ziet het volgende:
[..]
ik weet het niet
maar zouden ze het niet van mike horen, dan horen ze het wel van iemand anders
Carnavaleske coëxistentie?quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:24 schreef mazaru het volgende:
Ik hoor weer een nieuwe datum van een nieuw begin..
1 Februari
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |